5 Aralık 2010 Pazar

Pazar pazar cani sIkIlan pasakli kizlara özel alternatifler..

Gunaydin yavriler. Kasvetli bir pazar sabahi icinizi acmaya geldim. Tabi bu biraz da karsilikli olacak cunkulum daha karga kahvaltisini yapmadan ise gitti bu zaat. Pozitif enerjisi olanlar gönderip tikanmis cakralarimi acabilirler. Seve seve kabulumdur. Hatta hepiniz taytlarinizi giyin ebru $alliyla yoga yapalim. ooommm ommmm ommm...
Bu sefer ki postum yalnizca hanimlari ilgilendiriyor, o yuzden erkekler siz bir defolun bakiyim. Biz sizi bilahare cagiririz :p

Ici gecmis karilar, pasakli pasakli evde oturan kizlar, her seye usenen " aayy aman kim yapacak simdi" diyen hatunlar titreyin ve kendinize gelin ilk önce. Emir iceren kiple söyluyorum; SiLKiNiN ..!! Toplanin simdi yamacima.. Bir kadinin kendini sevmesi birazcikta dis görunusuyle alakali, ne kadar temiz pirupak ve bakimli görunurseniz öz guveniniz o derece de artar.. Öncelikle özel oldugunuzu unutmayin.. Gavurlarin da dedigi gibi You are pretty women kizlaarr !

Bakimdan kasit cok agir makyaj yaparak palyacoya benzemek degil elbette, ya da her gun kuaföre gidip sac boyatip sekil vermekte degil. Kokos kokos giyinmek ugruna en pahali markalara bi ton para sacmak hic degil.. Temiz bir ciltle, hafif bir makyajla, sade ama $Ik bir kiyafetle de saglayabilirsiniz bunu..
Bana göre bir bayan da ve erkekte en önemli unsur ellerin ve dislerin temizligi. $ahsen bir erkek veya bayan ne kadar yakisikli veya guzel olursa olsun sararmis bir disi ya da icine kir dolmus tirnaklara sahipse benim gözumde sifirdir. Cok dikkat eder ve önem veririm buna. Bu yuzden ellerime ve dislerime ekstra özen gösteririm.



Ellerimi severim ben.
Bunun icin kuaföre gidip manikur pedikur yaptirmaya da hic gerek yok. Zira bir kere yaptirirsan devamli yapmaniz gerekir.. Temiz tutmaniz, nemlendirici surmeniz ve hos bir parlatici ya da oje surmeniz yeter de artar bile.





Oje demisken, sakin yarisi cikmis bir ojeyle dolasmayin. Inanilmaz derece igrendirici oluyorsunuz.. Useniyorum veya vaktim yok diyorsaniz da hic surmeyin o jeyi daha iyi. Tamam mi yavriler.





Renkli ojeler gununuze de renk katar. baktikca iciniz acilir..

El bakimi haricinde yuzunuz icin de kil maskesi ve gulsuyu öneririm. Sicak bir dus öncesi bunlari yapin, iste o zaman aslinda pazarlarin o kadar da sIkIcI olmadigini göreceksiniz..

Bugunluk bu kadar. Alideverci kizlarr..

Gunun sarkisi http://fizy.com/#s/1aja6r

20 yorum:

[ cénnet ] dedi ki...

özendim kız.gidip tırnaklarımla oynıcam şimdi.
ya bu fotolara yaptığın efekt ne öle be??sevdim ha.ne program kullanıyosan aynısından istiyorum?hemen cevapla ;))

éLLa dedi ki...

picnik.com dan yapiyorum cennetcim.

Genç Yaşta Yaşam dedi ki...

İlk fotoğrafta kullandığın ojenin markasını ve renk numarısını verir misin çok hoşuma gtti:):)

benimadımayşesoyadımgül dedi ki...

çok beğendim ocelerini cnm :) takipteyim güzel ellerini artık : )

éLLa dedi ki...

Mavala 52. numara.Onu bulamazsan Turkiye'den aldigim cecilie 13 numarada benziyor.

éLLa dedi ki...

benimadımayşesoyadımgül tskler teveccuhun :)

sufi dedi ki...

Sanatçı eli gibi ellerin. Kar yağmayan bir memleket İzmirden sevgilerimle.Bir avuç kar rica etsem?Tontini.

Depresif ama yine de anormal dedi ki...

Ben de ellrimi seviyorm.Sadece bana biraz küçükler gibi geliyor

Nida Ersin dedi ki...

Sağlık sorunlarımdan tırnaklarımı uzatmam ve kimyasal bileşimli oje ve calcium gel parlatıcıları kullanmam tıb'ben sakıncalı, haliyle her nevi makyaj malzemeleri de. Şimdi ben dediğin o pasaklı kızlar kategorisine dahilmiyim éllacım! Bende silkinmek istiyorum ama nasıl? bir önerin varmı bana, tavsiyelerini bekliyorum:))

Mystery dedi ki...

bi sürü el var yaa burda :) bunların hepsi senin mi :)

xavinin görümcesi dedi ki...

o eller senin mi onu ben de sorcaktım evet :D

bebeyim aslında bakarsan senin burda ele aldıkların küçük bi kısmısı olmuş sadece. dediğin gibi pazarlar sıkıcı değil, hatta çok dolu (:

éLLa dedi ki...

* sufi izmir'de olmak isterdim su an.. mumkun olsaydi birak bir avucu tamamini yollardim inan :)

* depresif kucuk el iyidir ya. hatta sarkisi bile var "hic kimsenin yagmurun bile böyle kucuk elleri yoktur" :) benden sana gelsin.

* Nida bosver o zaman. temiz ve $Ik giyinmeyi önerebilirim sana. sacin basin da duzgun olsun yeter.

éLLa dedi ki...

* Mystery'cim eller bir birinden farkli mi duruyor fotolarda :) evet benim.

* xavinin görumcesi evet, benim burada kucuk bir kismine degindim. yoksa bakim olayi baya kapsamli bir sey.. tum blogumu bu ugura adasam yine de anlatacaklar ve yapilacaklar bitmez. :)

Korhan dedi ki...

Kendimi taytla düşündüm de. Allah korusun lan :D

éLLa dedi ki...

Korhan bence de Allah korusun sil at o dusunceyi hemen kafandan :)

Emma dedi ki...

This is lovely!
What a nice blog you have here!..
Wanna be followers? let me know!

Love!.. xoxo

éLLa dedi ki...

* Emma thanks :) welcome to my world.

Ful yaprakları dedi ki...

vakit lazım ama çok, o da yok:(

Nllla dedi ki...

Cok guzell ellerin, ben ne yazikki isimdem dolayi oje kullanamiyorum, yasak, ancak tatillerde kullanabiliyorum. dörduncu fotografdaki ojenin (essie) numarasini ögrenebilirmiyim?
Sevgiler
Nilla
http://monarshim.blogspot.com/

Charlie, Feminine Bravery dedi ki...

beautiful pictures! you've got perfect nails :)

xxx Charlie
Enter my Christmas Giveaway!