19 Aralık 2010 Pazar

Pollyanna hortladi, tam bir sevgi kelebegiyim bugun.



gez-toz, ye-ic , gül-gec ve git-gel ! Hayat sadece bu olmaliydi, ama degil..

Sorumluluklar zorunluluklar dahilinde her ne kadar gardini alsa da hayat sen de süngünü dusurmeyeceksin.. Varsin gunes her gun dogmasin yeni hayallerin uzerine, neden ille de umutsuz kalmayi secer insan.. Suc ne kaderin ne de gunesin, takintili olan bizleriz aslinda.. Elbette arada tipide vuracak , firtina da savuracak…yüreklerimiz vurulup, savrulmadikca nasil yetisecegiz hayata; nasil BİZ olmayi basarabilecegiz… ?




Siradan bir aksam ustu ( evet aksam diyorum, burada kisin hep aksam) durgun bir pazar gunu.. Gunlerden 19 aralik, kI$In tam ortasi, tipi boran esmekte.. Gunes dogmamis, hava -20 dereceymis umrumda mi, gönlum bahar olduktan sonra..
Ögrendim ki sartlar ne olursa olsun, hayat kosullari ne kadar kötu olursa olsun icinde bahar dallari actirmayi basarabilmendir muhim olan..Gökkusagimin renklerinden beyazi sectim bu aralar. Safligin, temizligin ve karin rengidir beyaz..


Size de bulassin diye ufuruyorum burdan karlari uzerinize.




Bazen mutluluk veren kucuk sey; yegeninle karlarda debelenmektir.








Etraftaki butun cam agaclarini isiklarla susleyerek karanlik ulkelerine sevimlilik katiyor isvec'liler. Akilli adamlar vesselam.


Yani gördugunuz gibi sevgi pitirciklarim, börtu böcük halliceyim bugun.. Ya da öyle olmaya calisiyorum. Kime zarari olmus ki birazcik pollyannacilik oynamanin. Isteyen kederlensin paralasin kendini..Benim denizim var baktigi zaman görmesini bilene….!


Havalar nasil olursa olsun, sizin havaniz guzel olsun.
(gerisi vesaire…)

iyi pazarlar, her nerede yasiyor ve yasatiliyorsaniz.

http://fizy.com/#s/1aigyy

28 yorum:

MeL' jones dedi ki...

wayyy kara baaak!
-20 derece cok soguk yaa bırrr! dusununce usudum.Ama senın keyfın yerınde ya maşallah, sankı kar soguk degılmıs gıbı,hep boyle ol emi :)

éLLa dedi ki...

fotolarin cekildigi gun -1 dereceydi Mel'im. biz de tadini cikardik karin. simdi cikmak ne mumkun :)

zeynep dedi ki...

Mutluluğun daim olsun sevgi böcüğümm;))

zeynep dedi ki...

Şarkı varya bitirdi benii resmen.......................

cecilia dedi ki...

ha şunu bileydin ellacım, yüzünden gülümseme yüreğinden güneş eksik olmasın, ben kara bakıyorum, kışı görüyorum görüyorum ama içim soğuma yerine sıcacık oluyor, çünkü orda mutlu birini görüyorum ve onun ışığı yetiyor ;)

absalom dedi ki...

manzara şahane.
de...
ella şu yüzüne koyduğun şeleri görünce gastelerin 3. sayfasındaki haberler geliyo aklıma :))

her yer var...
gözler yok :))
hayır gastelerin suçu benim değil ki.

ben de bigün 3. sayfada haber olacağım bu gidişle ve muhtemelen sadece göslerimi koyucaklar....
bakınnnn göslerinden belli cani olduğu felan diye ahahaaaa.

neise.
gerek yok yahu ella.
koyuyasan resmini rahat olacaksın.
valla bak.

resim değil o fötööö fötöööö diyecek arkadaşlara da selam ederim :)))

éLLa dedi ki...

* zeynepcim amin ecmain. fazla dinleme sarkiyi bunyeye zarar ;)

* cecilia sen ben yiringg :*

* absalom bir gun cinnet gecirip beni sinir eden birini dograrsam ucuncu sayfada yer alabilme ihtimalimi dusunup simdiden alistirma yapiyorum ehehuhe :p

sansur iyidir iyi akrabalar tanimaz :D

Nida Ersin dedi ki...

Hem yazdıklarını, hemde görsellettiklerini bu şarkıda buldum:)
İzlersen bana hak vereceksin:)

Buralarda da gün ışığı üç saat ama gönül ışığı 24 saat devam ediyor uykudaykende iyimi?

http://www.dailymotion.com/video/xg4lap_enbe-mustafa-ceceli-elvan-gunaydin-eksik-2010_music#from=embed

enk dedi ki...

İnce ince süzülüyor yeryüzüne kar! izlemekte oynamakta çok zevkli mevsim ne olursa olsun baharı da güzü de insan yaşatıyor kendine,hep böyle olumlu ol yevrummm !

cemo dedi ki...

Kar muhteşem görünüyor kardan adam yapasım geldi :)

avcı dedi ki...

Dikizleyenleriniz arasında o, BİNİNCİ DİKİZCİ daha ne olsun. Hedef yine 12, inşallah yeni yıl bana böylesine rakamlar dolusu uğur getirir.

Nida Ersin dedi ki...

Tebrikler élla!
Bini veren allah zamanla daha neler verecek hayat şartları değişmezse göreceğiz. Bakarsın ummadığın bir anda eli ayağı ve yüreği düzgün bir hayat arkadaşı da gelebilir, amin...

HAKANIUM dedi ki...

Orada onca kar varken hala kardanadam yapmamışsın. O karlar neden yağıyor sanıyorsun? O karlar adam olmak için yağıyor. Ama nerede yapacak insan. Biz insanların yardımı olmadan o karlar nasıl adam olacak haa! söyler misin? Yazık o karlara. Ne gadan adaletsiz bi dünya bu yalebbim. İstemeyene verirsin, isteyene vermezsin. Yazıklar olsun Karları yağdıran bulutlara.

Bu ne rezillik
Bu ne paspallık
Bu ne pespayelik
Bu ne pandispanyalık

İlk uçakla İstokholme gelip bütün karları adam etmezsem namerdim layn. HİEEEEYYYT YETTİM GARİEEE!!!

Banu dedi ki...

Denizli şehirde yaşadığımdan dolayı özlem duyduğum karla oynama resimlerine bakarken iç geçirdim keşke bende orda olsaydım ve karın içinde dönüp dursaydım takiiii donana kadar:)
Benim yerime de karla oyna öpüldün canım ;)


Bloguma beklerim:http://tatlicadibanu.blogspot.com

éLLa dedi ki...

* Nida tskler.

* enk olmaya calisiyorum yevrum.

* cemo disi seni ici beni yakar.

* avci cok sanslisin 1000. kisiye camasir makinasi veriyorduk :) demeyi cok isterdim ama izleyicilerime sadece sevgimi verebiliyorum :p
hos bir tesaduf olmus, rakamlarla aran iyi anlasilan, bence tez elden milli piyango bileti almalisin.

* Nida ne icin tebrik ediyorsun anlamadim. izleyici sayisindan dolayiysa ben bunu bir basari olarak görmuyorum acikcasi ama insanlar tarafindan begenilmek sevindirici tabi.

* HAKANIUM kardan adam yapiyim derken sen adamligindan olmayasinda :) malum kar firtinasi var disarda. Ha ama tek karlar adam olsunda ben kendimi feda etmeye hazirim diyorsan bilemem. hem hangi birini adam edicez allasen :)
yorumlarin gulduruyor beni, arada ugra böyle. simdiden Stockholm'a hosgeldin :p

* Banu burasi da deniz asiri bir sehir ama sicaklik yok maalesef. bekleriz Stockholm'a kara doyarsin.
sevgiler :)

Profösör dedi ki...

Demek ki çok şanslısın sen..

CherrybLossomgirL dedi ki...

valla bizim buralarda christmas havası yok :d tabi süslü caddelerde biraz özeniyoruz avrupalara ama ne yapsak olmuyor, karımız bilem yok :( hıh :D

SerpiL dedi ki...

bu post çok kıskandırdı beni polyana.hala karın zerresini göremedk biz burda.

éLLa dedi ki...

Az önce gelen 3 yorumu yayinlaya basacak yanlislikla sile bastim. Kusura bakmasin lutfen.

HAKANIUM dedi ki...

O yorumlar bana aitti. Nasıl üzüldüm anlatamam. Bu yüzden bir haftadır yemeden içmeden kesildim. 105 kilodan 55 kiloya düştüm. Hint fakirlerine benzedim. Artık zengin arkadaşlarım beni aralarına almıyorlar. Fakirsin diyorlar, hakir görüyorlar. Bir de yanlışlıkla sildim demişsin. Kimi kandırıyorsun? Harbi ol biraz. Madem yazmamı istemiyorsun açıkca söyle.

Halbusu ben bu bloğa ne gadan saf ve temiz duygularla bağlanmıştım. Sana sarılıp yüksek bir tepeden aşağı yuvarlanmak için neler vermezdim. Ama sen her şeyi berbat ettin. Öyle olsun bakalım. Biz istenmediğimiz yerde durmayız.

Sen buna layık değilsin ama yinede sana için bir şarkı yaptım bak:

Aheeeyyy aheeeyyy loooyyy looyyy leyyyy vıeeeyyy yaaaaar yarrrr höeyyy leyy leeeeyyy vıeeeyyyy oh bebek hogareleeeeyyyy vıeeey yandım aneeeeyyy vıeeeeeeyyy höeeeeyyy höeeeyyy (((:

Adsız dedi ki...

"Izmir deyince aklima guzel kizdan cok edepsiz ve cirkef kizlar geliyor artik."
Siladuran'a ait olsa da bu onur kırıcı (Tewet) sayfanıza yakışıyor mu?
serap

éLLa dedi ki...

*Hakanium atmaaa senin adin gecmiyordu orda bi kere ama yine de sarki cok guzelmis bayildim tey tey tey tilililli :))

* Adsiz afedersin niyetim sizi kirmak degildi ama takdir edersin ki ortalikta izmirliyim diye gezinen o kadar cok kasar var ki ister istemez kurunun yaninda yaslari da yakacak genellemeler yapilabiliyor.. Kizman gereken aslinda ben degil, sizin adinizi kötuye cikaran hafif mesrepler.

HAKANIUM dedi ki...

İzmirli kızlara laf edilmeyebilir mi lütfen? teşekkürleeer. Biz Bayburt da sıtokholmlü kızların arkasından konuşuyoz mu? konuşmuyoz.

Ondan sonra şu montun cepleri çok yukarda olmuş. O cepler de aşağı insin lütfen. Ne o öyle sanki biri saldırıyormuş da göğüslerini korumak istermişsin gibi bir görünüm arz ediyor ellerini cebine soktuğunda.

En önemlisi deee, o karlar adam olacaaak! Eğer bir daha ki fotoğraflarda kardanadam görmezsem saç kurutma makinemi kaptığım gibi sıtokholme gelip bütün karları eritirim bilmiş olasın.

Ondan sonra bir de bu kırismısta kesilen hindi meselsi var ki o çok mühim. Benim hindiler diye anılan kuş türleriyle yaptığım röportaj da aldığım bilgiler sonucunda öğrendim ki aslında onlar hinmemiş.

- Sayın hindi bey ne diyorsunuz bu konuda?
- Abi yalan bunlar. Hep Julian Assange'in başının altından çıkıyor bu tür komplo teorileri ben aslında hinmedim.
- Teşekkürler hinmedi bey.

Evet röportajdan da anlaşılacağı üzere bu yıl hinmedi yiycekmişiz.

Bu arada noel babaya selam eder küçüklerin gözlerinden büyüklerin ellerinden öperken bu kalbin kadar temiz blog sayfasını bana ayırdığın için bla bla bla...

Montun ceplerini unutma. (:

yabancı dedi ki...

Ortam muhteşem o ortam da bulunan kadının vucudu harıka o gülen alt dudak çok güzel ALLAH seni nazardan korusunnnnnn:)))))))))))))

kostas dedi ki...

Happy New Year.

senemcabuk dedi ki...

Geleceği oluşturacak her yeni günün bir önceki günden daha güzel, isteklerinize uygun ve sizi daha da mutlu etmesi dileğiyle. Mutlu Yıllar!

ツ ✁✂✄ Sezgi ✁✂✄ ツ dedi ki...

kar kar kar :D gelsene bıızm buralarada ne de guzel olur :D

Adsız dedi ki...

yUKARDAN 3. resim cirkus diil mi. Skansen. Fina bilder Tack...
( Tencere )