23 Şubat 2010 Salı

$i$e cevirmece oynadin mi sen hic kuzum?



$i$e cevirmece oyunu, bilnen diger bir adiyla "dogruluk mu? cesaret mi?" adli oyundur..sisenin dibi kimi gosteriyorsa o soru sorar, sisenin ucu kimi gosteriyorsa o da cevap verir.. eminim bir cogunuz oynamistir bu oyunu..

özellikle lise ve ortaokul caglarinin vazgecilmez bir atraksiyonudur sise cevirmece.. Ya soru soruldugunda ecel terleri dökerek dogruyu söyluyceksindir, ya da söylenilen seyi yapmaya cesaret ediceksindir..
yalan soylerse (nerden biliyorsak yalan soyledigini) ceza verilirdi ki bu cezalar genelde kahveyi sen yap, kurabiye yap (gecenin ikisinde), bulasiklari sen yika seklinde olurdu. yoktu oyle opucuktu soyunmakti falan..

Bazilari ise kurbanin etraftaki en killi cocugu/kizi öpmesi icin zorlanmasi gibi cesitli cezalar uygulardi.Diger kisiler ise bu olaya sahit olmaktan tarifi mümkün olmayan,psikopatca bir haz duyarlardi. Bi keresinde arkadasimiza ögretmene ilan-i ask ettirtecek kadar ucarilasmistik bu oyun sayesinde :)
yani bir sise arkadasliklari ancak bu kadar ilerletebilir, yok onu gectim bir sise ancak bu kadar i$lev kazanabilir...ayrica kimleri bu oyuna öyle bir inanir ki o itiraf bölümlerinde kendini psikolog koltugunda gibi hissedip anlattikca anlatir bayginliklar gecirtir.. Kirk yilda taniyamadiginiz arkadasinizi bi oyunla taniyiverirsiniz.

Haftasonu kizlarla toplandik, sus pus oturup herkes birbirinin yuzune biri laf acsada konussak diye bön bön bakiyordu. Icimden bir an " ah ah nerde o eski koyu keyifli muhabbetler" derken yillar sonra aklima bu oyunu oynamak geldi. Hem sohbet acmak acisindan, hem de biraz gecemize eglence katma acisindan harika bir cözumdu.. Topladim kizlari yamacima, koydum ortaya bir redbulldan olma siseden bozma bos tenekeyi basladik cevirmeye.. Etrafimizda kimse olmadigindan ve oyunu oynayanlarin bir kisminin coluk cocuga karismis, deli kani agirlasmis hatunlardan olusmasindan mutevellit ' cesaret mi ' sorusunu kaldirip sadece ' dogruluk' oyununu oynamaya basladik..

Meger ben yillardir bu ani bekliyormusum, icimde insanliga karsi öyle cok soru biriktirmis ve öyle cok hinlik dusunmusum ki , bana denk gelen her kimse birakin oyun oynamayi dogduguna pisman ettim nerdeyse :)) Her kime soru sorduysam karsimda ezildi buzuldu, morardi telaffuz edeyim derken binbir sekle girdi. Eltileri, kardesleri bir birine dusuruyordum nerdeyse :) söylenen yalanlar ortaya cikti, kimin kimi daha cok sevdigi, kimin kim hakkinda neler dusundugu bir bir ortaya dökuldu.
Ama millette ne entrikalar ne olaylar varmis be kardesim.. Herkes etegindeki taslari bir bir döktu :)

baslica sorularimiz:

- söyle bakalim hangi eltini daha cok seviyorsun ( bu sirada butun eltiler etrafi cevrelemis, avini parcalamaya hazir kurt gibi verilen cvbi beklemektedir) ?

- hmm kem kum ama hepsi istee
- yoooo bi tanesini söyliyceksin mizikcilik yok
- tamam x'i seviyorum

ve diger eltiler atilir meydanee hepside bir birinden merdane ( böyle miydi la bu laf :p )

- biz de zaten sana bayilmiyorduk, zate sen hep böyle fesatsin, biz kimin tavuguna kI$ dedikse kimseye yaranamayiz zaten, ele devesi yuklu gelir bize biiippppppp gelir........

..............
........

- söyle bakalim en son ne zaman sey yaptin?
- sey ne?
- sey iste mal anlamadin mi :)
- yuh hönk :S

Ve benim sorum tam bir aile faciasina yol aciyordu. Kucuk kizini bi anlik sinirle hafifce itip, kizinin kolunun kirilmasina sebep olan arkadasim kayinvalidesine, esine ve görumcesine dustu demisti. Benim sorum ne oldu dersiniz

- hayatin boyunca söyledigin en buyuk yalan ne?
- bilmem yalan söylemem ki ben

- hadi hadi yeme beni daha gecenlerde kizi dusurunce ( ce diyorum kaliyorum orda jeton gec dusuyor)arkadas binbir turlu ka$ mimik hareketleri yapiyor. Allah'tan görumce biraz alik bir kizda cakmadi mevzuyu..

ve bir baskasi digerine sorar

- gecenlerde size sizinde sigortalariniz atti mi diye sormaya geldim. Bi hayli gec actin kapiyi, sacin basin islak yuzun kipkirmizi olmus sekildeydi. Niye öyle olmustu ? esininde sesi geliyordu

- hööönnkkkk :S dusundugun sey oldu iste


bu sirada herkes yerlerde tabi :) koro halinde : hoohoahahahahahohoha modunda :D




Tam o sirada sigortalar atmasin mi :) ugursuz sigortaci koyduk kizin adini. karanlikta mum yaktik ve oyunu ruh cagirma operasyonuna dönusturmek istedik ama ben ve benim gibi ödlekler yuzunden vazcayildi :)

daha cok can alici sorularimiz vardi ama burada yazmayim simdi, siz siz olun cok buyuk bir sIrrInIz varsa kesinlikle bu oyunu oynamayin, bi sekilde söyletiyor insana valla :) zira ben sIr olmasa da milenyumun en dedikoducu insanlarina bir sevdigimin olduguna varana kadar neler anlattim neler.. Ama yine de cok eglendik , cok gulduk..
bu uyarim erkekler icin pek önemli olmasa gerek.. onlar icin basli basina farkli bir amac tasiyor cunku bu oyun. Konuyu acmadan direk örneklendireyim :)

Bknz:

erkek 1: heh bana geldi
erkek 2: dogruluk mu, cesaret mi?
erkek 1: cesaret tabii
erkek 2: su kizi dudagindan öp
erkek 1: tesekkür ederim kardesim benim
kız 1: öoahhhhhhhh


anladiniz siz onu :)))

20 Şubat 2010 Cumartesi

Sen de mi naylonlardan oldun, gözun kör olmasin !

Sarisinin adi esmerin tadi demisler. Peki kumrallar neci? Araya mi kaynamislar..?
Adimizi da tadimizi da sergiledik. Hem esmer olduk , hem sarisin. Bir cesit buhran veya depresyon icerisinde degilim..

Dikkat cekmek icin sac rengini degistirme cabalari, ergenlikte olma sorunsali, boyasi geldiginde , sIkIlgan ruh hali vb.. nedenlerden öturu saclarimin rengiyle oynamadim hic.. Zaten topu topu iki renk denedim sacimda..Tek amacim bana en cok yakisan seyi kesfedip, o renkte karar kilabilmekti ve testlerimde bu dogrultuda suregeldi.. Lakin insan, gün geliyor kendi sac renginin farkina variyor.. Dogal sac gercekten en iyisidir, beyazlasa bile.. Anlasilan yine dönup dolasip kendi sac rengimde sabitlenecegim.

Önceki halim :



Mutsuz, yalniz, yapacak baska bir seyi olmayan, saci kazik gibi olmus olan , oyalanmak arzusunda olan ,cani sIkIlan belki de kendini cirkin bulan kadinlarin sayisi oldukca fazla. Bu tip kadinlarda genellikle depresyon döneminde depresen bir durumdur bu . sac rengi degistirilirken sac kesimi de degistirilebilir. amac daha mutlu hissetmektir, ama bana göre bu sadece bir yanilgidan ibarettir.. eve gidince hic bir ise yaramadigini anlarsiniz.

cünkü sorun icinizdedir, sacinizda degildir. Bu yuzden siz siz olun sakin moral duzeltme amacli saclarinizi yipratmayin.

kendinize yakisan sac rengini bulmak icin deneyin degisik renkleri. ama bu arayisa kendinizi kaptirip gercek sac renginizi unutacak konuma gelmeyin. Hos ve bakimli olmak her zaman icin iyidir, ama abartmamak sartiyla.

Simdi ki halim:



$u anda saclarim siyah ama en kisa zamanda kendi dogal rengime ( acik kahveye) dönmeyi planliyorum...

Birde plastik cerrahinin ilerlemesiyle etrafta bir birine benzeyen o kadar cok naylon kadin olustu ki, bazen onlari bir birinden ayirt etmekte gucluk cekiyorum. Tavsan disler, silikonlu dudaklar , minik bi burun, botokslu gerdirilmis ka$lar, suni saclar vs..
Bizim cagimizda artik farklilik farkindaligini yitirdi, dogallik ayricalik oldu bence..

Kokanaliga hayir, dogalliga evet diyorum hamdi bey..!
Ve kutuma gidiyorum , özume dönuyorum :p



ps : gunun sarkisi Pin Up - uretim hatasi -> dinlemek icin tIK tIk ..
sarki sözleri ve klip cok hosuma gitti.. Klipteki cocugu baglayip tokatlamalari cok eglenceli :) gelinlik uzerine takilan siyah kemerse cok ucuk :) keyifli dinlemeler.


17 Şubat 2010 Çarşamba

isyanim geldi :)



Sorumluluk denen sey ne menem bir illet.. Somut bir kavram olmamasina karsin, bindim mi omuzlarina tonlarca demir agirligi etkisi yaratacak kadar tasimasi zor..

Devamli bekleyen bir parcasi hayatimizin.herkes bizden bir sey bekler;
annen camasirlari toplamani bekler;
sevgilin sabah onu aramani bekler;
okulun bir an önce bitmeyi bekler;
islerin halledilmeyi bekler;
arkadasin bilmem hangi gununde yaninda olmani bekler;
birileri para kazanmani bekler;
birileri atom karinca olmani bekler;
bazi diger uzaktan tanidiklar hal hatir sormani bekler;
devlet vergi bekler;
dusmaninn uyumani bekler...
bekler.... ekler.. kler... ler... er...ee?

Butun bunlar olurken 'ben' in sadece bekler.. Bir bakmissin ki kendine zaman ayiramiyor olmussundur. Simdilerde tam da bu hallerdeyim.. Kendi sorumlulugun neyse hadi de baskalarinin pervasizca sizin ustunuzden gecinmesi zaman zaman koyuyor insana bee.. Sevdicegimde ayni dertten muzdarip.

$u cocuklar gibi isyan edesim var..

Yani sizin bu yaptiginiz insanliga sigar mi? sigar mi ha sigar mi ? Söyleyin cevap verin simdi..
benim su an kalbimde, icimde ates var , uzuyorsunuz beni :(

:p

ps : resim konuyla tamamen alakasizdir, Mc donalds reklami gibi olmus, kaka pis o almayin yemeyin.. ! efekt acisindan ekledim resmi :p

15 Şubat 2010 Pazartesi

Tane tane bir tanen olayim ay ay aaayyyyyy. Senin icin yalniz ben olayimmmm



Malumunuz dun sevgililer gunuydu, her ne kadar blog aleminin geneli bu gunu sacma ve ticari amaclar icin uydurulmus bi gun olarak degerlendirse de aslinda hepsinin belleginde o gunun hakkini vererek romantik bir sekilde yasama hayali yer aliyor.. Kimse inkar etmesin ( ! ) inanmam.. Tamam her gun sevgililer icin özel olmalidir ama takdir edersiniz ki ortalik Romeolarla kaynamiyor.. Diyelim ki herif kazmanin teki, romantizm diyince aklina romatizma gelicek kadar orman kibari, böyle bir adamdan yilin 365 gunu incelik bekleyebilir misiniz? ( hayir ! )
Belkide bu tarz ruh ökuzleri icin uydurulmus bir gundur 14 subat. Bize aciyip, bari bir gun mutlu olsun garipler diye bu tur bir tesvik taktigi uygulamislardir kimbilir..

Aslinda sevgililer gununu kuzenimle basbasa yemek yiyip, lezbiyenmisiz gibi bakislara magruz kalarak ve " bakiiiinnnn benim sevgilim yanimda, cicek aldi hem hIh " dercesine dolasan ve nispet yapan ask böcüklerini dusunursem bu gune o kadarda ilimli yaklasmamam gerekirdi. Hatta bi cogunuzun fikrine katilip kapitalizmi suclayip kufurler saydirmam gerekirdi bu gune, ama yok abicim. Fesatlik etmenin alemi yok, sevgilim olsaydi âlâsini yapardim. Dogruya dogru.. Kedi yetisemedigi cigere mundar der ama ben kedilerden olmuycam.. laf aramizda hic sevmem kedileri..



Veee gelelim yemek faslinaaaa....

Sister'im, bacim, dert ortagim kuzenimde yalnizlari oynuyordu dun.. Bizim sulale de genetik midir nedir anlayamadim ama kizlarimiz biraz eski kafalidir ve gunun birinde beyaz atli prensin gelip bizi atinin terkisine atip göturcegini hayal ederiz, hal böyle olunca da ask-mesk konusunda o kadar ince eleyip sIk dokuruz ki, mukemmel insani bulup hayatimizi ona adiycagimiz gune kadar epey bir vakit yalniz kaliriz. Kuzenimde o fistik gibi olusuna ragmen yalniz kalanlardandi dun. Zaten bizim fabrikanin mamulleri hep guzel olur laf aramizda :) ulasilmazlari oynariz hep.

Askta kaybediyor bahtsiz bedevi bacim ama kumarda kazanmis. Loto tarzinda trist denilen bir oyun var isvec'te voleyi vurmus bizim kiz :) yemege cikardi beni pizza hut'a gittik ama hakkini yemeyim para cikmasa da hep göturur beni yemege. Bu bahanemiz oldu.



Her neyse demem o ki, biz cifte kumrularin kol gezdigi bir gun de iki sap gibi disari cikinca etraftakiler bakislariyla yediler bizi. Kimi aaaa yazik sevgilileri yok gözuyle acircasina bakarken, kimileri de anaaa lezbiyen lan bunlar der gibi süzdü bastan asagi..
Uzulerek söyluyorum ki bu gavur ellerinde iki dostun veya arkadasin elele tutusamamasi gibi bir durum var.. Kankimle kol kola girip gezemiycek kadar mesafeli duruyoruz sokakta, dusunun artik.. Turkiyeye bi gidelim doya doya sarilacam arkadaslarima (!)

Bugun de isten kaytardim , hala agrilarim var ve ben inatla doktora gitmiyorum..
Nedir bu isvec doktorlarina duydugum antisempati bilemiyorum..
Bugunluk bu kadar, izninizle ben istirihate cekiliyorum ( allaaam ne kadar asil bir kizim ben yahu :p)

Her gununuz sevgi dolu gecsin, böyle asktan ilgiden vicik vicik olun in$$$$allaaahhh..!

Bu sarki da sizlere gitsin ask böcukleri.. Yildiz Usmanova diye bir hatun söyluyor.. turkcesi cok seker. Youtube videolarini izleyemeyenler bi zahmet kendileri bulsun dinlesin..





Yulduz Usmanova- bitanen olayim

adios.

11 Şubat 2010 Perşembe

Sakatlandim, gecici olarak servis dI$IyIm :(


Hayatim boyunca hic bir zaman dakik bir insan olmadim.. Yumurta kapinin agzina geldigi anda, son dk ya birakirim her isimi.. Her sabah i$e giderken otobusun veya metronun gelmesine ramak kala yetisirim.. Ve buna ragmen ise hemen hemen her gun gec kalirim, Allah'tan $efim, hesap soracak biri yok basimda.. Yoksa ayvayi yemistim..


Saatimi yine her zaman ki gibi yarim saat önceye kurdum, ancak uyanabiliyorum. Her bes dk da bir ertelenip calarak ,güzelim uykuyu hep en tatli yerinde bölen ve dünyanin en rahatsız edici seslerinden birine sahip olan calar saat, ise yariyor olmasina ragmen nefret ettigim seylerden biridir...esasinda gicik olunan sesler cikarmayan cihazlardir ama o sesleri her sabah ya da her ne cehennemde uyaniyorsak o zaman duydugumuzdan belli bir $artlanmayla ondan nefrete ederiz. zira ho$umuza gitmeyen bir $ey yapmakta, bizi uyandirmaktadir bu cihaz...


her neyse uzun ugraslar sonucu uyandim, duraga dogru yolumu tuttum. Tam asansörden iniyordum ki telefonumu evde unuttugumu farkettim, geri dönup alayim dedim kupemi dusurdum, tam kata gelmisken kupemi aliyim diye egilmemle asansörun yukari cikmasi bir oldu. Gavur komsunun zamanlamasi harikaydi, zaten gecikmistim. Bi hI$Imla eve ciktim, teli aldim. Asagi indim otobus bekliyordu tam durakta, kacircam diye panikleyip can havliyle ko$tum..

(Bu arada hava en az -10 derece ve yollarda tamamen buz.. )Yokustan inerken sag ayagimi atmamla dunyamin tersine dönmesi bir oldu. Ne oldugunu anlayamadim, sadece havada uctugumu ve cok sert bir sekilde piste inis yaptigimi animsiyorum :) Aha dedim kesin bir yerim kirildi.. Ne kadar siddetli dustuysem artik saatim bile koptu dustu..ama buna aldiris etmeden topalllaya topallaya otobuse kosmaya devam ettim. Azimle mican betonu delermis :)) azmettim yakaladim otobusu. Ama acisi soradan cikti agrilarin. Hic bi yerimi oynatamiyorum, bu yaziyi bile tek elle yaziyorum dersem inanir misiniz? ( inanin bence ) isten rapor mu alsam acep, bunu bi dusuniyim. Kolumu sardim da boynumu , kicimi napcam.. :/ yerli jeniffer diye diye nazar degdirdiler.. yarin doktora gitsem iyi olacak, kemigim catlamis olabilir.
Galiba biri bana beddua etti. eden kisiyi de tahmin edebiliyorum :)

2 - 3 aydir karlar erimedi , artik kara olan sempatimide yitirmis durumdayim.. Soguktan dibimizin dondugundan gectim bir de yolda yuruyemez olduk. Penguenlerden farkimiz kalmadi.. Biktik artik bu Viking zulmunden, Cok pis isyanim geldi, basliycam iskandinavyasina ya.. Memleketim gibisi yok..


$u garip kulunun yuzu suyu hurmetine tez zaman da gunes actir Yarebbimmmmmmmmm.
Arabasizlara araba , ehliyetsizlere ehliyet ver Yarebbiimmm..
Kullarini otobus bekleme iskencesiyle sInama Yarebbimmm..
Amen.

ps: yaptigi nefis yemek ve pastalarla mide fesati gecirmeme neden olan can dostum guzel insana tesekkuru bir borc bilirim. ellerine saglik kanki, öptum mincirdim..

èLLa kacar




Gunun sarkisi Funda Arar- kimseye etmem sikayet..
hadi sen de kulak ver ;)

9 Şubat 2010 Salı

Risk al, guclu kal.


Gülmek; "SAF" denme riskini göze almaktır.
Ağlamak ise; "DUYGUSAL" görünme riskini...
Birine yakınlaşmak; "KENDİNİ KAPTIRMA" riskini,
Duygularını açmak; "KENDİNİ ORTAYA KOYMA" riskini,
Hayalleri ve düşünceleri sergilemek ise;
"ONLARI BAŞKASINA KAPTIRMA" riskini göze almaktır.
Sevmek; "KARŞILIK GÖREMEME" riskini...
Yaşamak ise...; "ÖLME" riskini göze almaktır.
Umutlanmak; "HAYAL KIRIKLIĞINA UĞRAMA" riskini
Çabalamak ise; "BAŞARISIZ OLMA" riskini göze almaktır...

Ama riskler yaşanmalıdır, cünkü; hayatımızın en büyük riski hiç risk almamaktır. Hiç risk almayan kişi, belki acı ve üzüntülerden konunabilir ama büyüyemez, sevemez, değişemez, hissedemez, öğrenemez. Garanti arayışlarıyla zincirlenmiş bir köle olarak yaşarken, bedelini; özgürlüğünü kaybederek öder. Sadece; riski göze alabilen kişi hürdür.

Leo F.Buscaglia

"kendimi de koysam ayağımın altına
yine de yetişemiyorum ey aşk,
omzunun hizasına.
çünkü bende birikiyor her şeyin tortusu
ve ayağını kaldırıyor dünya, konuşurken benimle.
budanan oğullar gibiyim sessiz ve narin
nereye konsam geri sayım başlıyor
kurcalıyor beni bir çırağın elleri
ah, unufak olsam ve desem ki
ağzın tat görmesin hayat
kandırdın beni…"

ps: Ablacim yazmis bu yazilari yorumlara, cok begendim araya kaynamasin diye post olarak paylasiyim dedim..

$imdi bir sahil kasabasinda, $irin bir pansiyonda tek basima kalip kafa dinlemek vardi ahh ahh..


3 Şubat 2010 Çarşamba

Kroyum emme hava ben dee :p


$u ahir ömrumde hic kimse bana legen hediye etmek gibi bir incelikte bulunmamisti.. Bugun is yerimde legen hediye ettiler herkese, ne kadar mes-ud oldum anlatamam :) Nurtopu gibi 3 tane legenim oldu..Aslinda almiycaktim ama herkes nerde beles oraya yerles politakasina uyarken benim burun kivirip anarsistlik etmem olmazdi.. Eve gelirken posete de koymadim elimde sallaya sallaya getirdim.. Halimde pek bi sala$ti bugun. Yani otursam bi köseye, koysam önume legeni bozuk para yagmuruna tutarlardi beni. Kisa yoldan zengin olur köseyi dönerdim zannumca.. :) hI ayrica cokta islevli bir meretmis bu, kar yuzumu yuzume üfürürken iyi bi korunma gereci oldu ahaha :) kendime inanamiyorum artik ya :))) rezilim biliyorum.

Yasitlarim elinde poset bile tasimayi klas sarsici bir sey gibi görurken ben legen getirdim dusunun artik durumumun ehemmiyetini.. Normalde beni uzaktan görenler icin hanim hanimcik, hatta yer yer havali bir hatun gibi görunsemde özumde Turkan Sorayin Cengi Naciye rolunun ruhunu tasiyormusum meger..
"zilleri taaaak calkalaaaa, kocama selammm madiden huhuuuu " diye bir sarkisi vardi hatta. hah iste tam o havadayim :)

Kasmiyorum artik , " aaaayy sosyeteye rezil oldum ayol " diyen kokos karilara da kIL oluyorum.. Evet banalim ben, ve banalligimle mutluyum :D
accuk depresyona girdim gibi bi hava seziyorum ama , derhal girdigim yerden cikiciiim merak etmeyin.. Zira derbeder gibi dolanmak bana yakismiyor..
*bitkisel hayata girdim semiz otu gibi yasiyorum
Her sey yoluna girer duzelir insallah sabret diyenlere cok pis dalarim.. teselli etmeye calisanlari cizerim..! O kadar cok duydum ki bu sözleri artik bayginlik geldi, lutfen diyirem..

Gunluk falima göz gezdirdim astrologlarin bile kasti var bana arkadas.. inanmazsan baaak buraya ..

Ruhum bukalemun gibi renk degistiriyor.. Bi an cok bunalim takilirken aniden icim kipir kipir oluveriyor.. Mesela suan acayip halay cekesim var..

haydin gencler halaya duruyoruzz.. tey teyy teyyy :p

2 Şubat 2010 Salı

kuzi$koooo


bi popo bu kadar sevimli olabilir mi?
issiririmmmmmmmmm, oy kuzum, a$kom benim :)


1 Şubat 2010 Pazartesi

Bugunlerde hamaratligim ustumde..

Kim demis elinden is gelmez , marifetsizin tekiyim diye?
Kim demis bu kiz evde kalir bu gidisle diye..?
Yemek dersen yemek, el isi dersen el isi , titizlik dersen titizlik.. Eee daha ne olsun..
Ideal türk kizi kriterlerine tam anlamiyla uyuyorum vallaha..
Enistem olsa derdi simdi " iyi kizi el över, kötu kizi anasi över " diye ..ben de kendi kendimi övdum, bu durumda hangi kategoriye dahil oluyorum acaba.. ?iyilere mi , kötulere mi?
iyi kizlaaar cenneteeee, kötu kizlar her yereeeee..
Peki éLLa nereye gider?
zaten her yerde yabanciyiz anasini satiyim.. Hic bi yerde yer yok bize.Turkiye'de isvec'li, isvec'te türk..
(Hmm bu arada bugun dogumgunu zat-i muhterem enistemin.. Hediyeydi suydu buydu ayarladik bakalim.. aksama takdim ediciiz..)
iste $efin spesyalitesi.. ( $ef = bendeniz :p)
Tamamen uydurmasyon bi tariftir, taklitlerimden sakinin..! Zehirlenmiyceginize dair noter tasdikli bir onay belgesi yayinlayabilirim arzu ederseniz. :)
Gördugu resmi bi seye benzetemeyenlere, hemen izah ediyim.. Köfte uzerine patetes püresi koydum, uzerine kasar rendeleyip firinladim.. Ve afiyetle mideye indirdik, tavsiye ederim..


Nihayet ki$ bitmeden prensesimin atkisini da bitirme serefine nail oldum..
Cok yakisti , jejesi yer onu.. (jeje= teyze)
Örgu örmek gercekten cok rahatlatici bi sey, bir nevi terapi...
Örerken kendime telkin edip duruyorum "bi ters, bi düz, bi ters bi düz" .. Aslinda hayatta öyle degil mi? Hic kimsenin hayati ya hep duz ya da hep ters gitmez.. Bir duz gider bi ters..
Ben tersimi yasiyorum su siralar.. Düze dönene dek eyvallah..