25 Aralık 2010 Cumartesi

Noel baba kadar basiniza tas dussun.! [ Noel, christmass nedir bilmeyenlere]



Aranizda hala christmas, noel denilen seyin 31 aralikta kutlandigini zanneden elit-i iftiharlarimiz varmis. Hooo hooo hoooo diye gulmek istiyorum simdi onlara ben :) Biz bunlara kendini modern ve kulturlu göstermeye calisan aslinda özunde hic bir kot bilmeyen sosyete pazari ezikleri de diyebiliriz. Afedersiniz ama siz 1 ocakta "mutlu noeller" diye haykirdiginizda gavurlar size kiclariyla guluyor.. Bu konuda onlari destekliyorum, cunku sonuna kadar hakediyorsunuz siz bu muameleyi. Neymis efendim Turkiye'nin kulturu genismis, degiskenmis, geliskenmis. Gecin bunlari anam babam. Adi ustunde kristmis (krist= hristiyan), hala anlamakta gucluk ceken zIndIklar var.. Onlar icin ufak bir aciklama yapayimda sevab haneme arti puan kazandirmis olayim.
Sag omzumdaki melek, yaz kizim..




Öncelikle bilinmesi gereken en önemli nokta Noel 24-25 aralikta kutlanir, kesinlikle ama kesinlike 31 aralikta degil. Hristiyanlarin kutladigi dini veya evrensel bir bayramdir. Hristiyanlar tarafindan mesih olarak kabul edilen Hz. İsa'nin dogum gününün geleneksel olarak kutlandigi yillik tatildir. Noel’de, İsa'nin dogum günü kutlamasiyla birlikte cesitli âdetlerler de yerine getirilir. Nedir bunlar: noel agaclari suslemek, hediyelesmek (paketler 25 aralikta acilir), hindi-domuz (simgesel yemekleri), noel baba objeleri vs.

Ve bu objeler 25 aralik sonrasi kaldirilir, yerine parti susleri, havai fisekler kukuletalar alinir.. Iste bizim de yapmamis gereken tam da bu. Elbette yeni yili coskuyla kutlamak biz muslumanlarinda hakki ama bunu noel adi altinda yapmayin gözunu seveyim..Yeniyili kutlamak istiyorsaniz alin balonlarinizi, kukuletalarinizi, duduklerinizi, cekirdeklerinizi kutlayin kardesim. Noel baba ve noel agaclariyla gercekten kendinizi cok komik bir duruma dusuruyorsunuz..




Neden kendi bayramlarimiza gelince bu kadar özen gösterilmez ayrica? Bunun son örneklerini kurban bayraminda yasadik, cocuklarimiza gerek görsel medyada gerek bazi gazetelerde kurbanin bir katliam bir yok edis, hayvanlara yapilan zulüm gibi göstermeye calistilar. Bu sayede dinimizin insanlik adina,yardimlasma adina unutulmusu hatirlatma, dargini baristirma adina öngörduklerini göz ardi etmediler mi?
Peki o cok duyargacli vatandaslarimiz ayni tepkiyi zaten kIt olan agaclarimiz katledilirken neden göstermiyor? Katledilen bu cam agaclari evlere getirilerek daha mi Avrupai olmus olacaklar ya da agacin dibine hazreti isa’nin inmesi bekliyecekler?



Noel baba safsatafasi var bir de, ne yalan söyleyim ben de sevimli buluyorum bu hayal urunu yasli tontonu. Lakin söyle bir sey var ki o da baska bir dinin sembolu olmus biri.sorsaniz bu noel elbiselerini giyenlere,giydirenlere, beklide ne yaptiklarinin ve kime ne amacla hizmet ettiklerinden haberleri bile yoktur..

Bizim öz ve öz olan gercek olan degerlerimiz yok mu.. elbette var ama batili degerler iliklerimize o kadar islemis ki, kendi degerlerini koruyanlara "amele, kiro, eski kafali ve banal" yakistirmalari yapilirken, bati özentileri " modern, cagdas ve kulturlu" kabul ediliyor. Cok sacma..!



Ille de yasli bir tonton simgesi ariyorsaniz kendinize, bizim olmayan noel baba yerine bizim olan Nasreddin Hoca'yi sevin. Onun sevgisini asilayan cocuklariniza ki en azindan bir ise yarasin. Hem guldursun , hem dusundursun minik beyinlerini..

Yillardir Avrupa'da yasadigim icin ister istemez bu adetlerin icine dahil oluyorum. Mesela noel yemeklerine davet edilir giderim, hediyeler alinir bugunde kirmak olmaz alirim.. Kucuk noel baba objeleri hediye edilir geri cevirmem.. Yabanilik yapip yok siz gavursunuz uzak durun benden diyecek halim yok. Memleketimi kötu tanitamam yabancilara..Lakin en azindan Turkiye'de bazi seylere dikkat edelim lutfen. Ne anlama geldigini bilmedigimiz seyleri sahiplenmeden önce bir arastiralim, ögrenelim ona göre yapalim secimlerimizi. Köru körune baglanmayalim baska degerlere.

Ayrica musluman bir ulkede yasiyorsak, turkce konusuyorsak ARTiSTLiK yapmanin alemi yok.. Yeni yilda kurun cilingir sofranizi doyasiya kutlayin.. Noel ve cristmist kelimelerini uzak tutun hanenizden.

iyi haftasonlari herkese. Hepinize cingilbeeeeeennlerimm.

19 Aralık 2010 Pazar

Pollyanna hortladi, tam bir sevgi kelebegiyim bugun.



gez-toz, ye-ic , gül-gec ve git-gel ! Hayat sadece bu olmaliydi, ama degil..

Sorumluluklar zorunluluklar dahilinde her ne kadar gardini alsa da hayat sen de süngünü dusurmeyeceksin.. Varsin gunes her gun dogmasin yeni hayallerin uzerine, neden ille de umutsuz kalmayi secer insan.. Suc ne kaderin ne de gunesin, takintili olan bizleriz aslinda.. Elbette arada tipide vuracak , firtina da savuracak…yüreklerimiz vurulup, savrulmadikca nasil yetisecegiz hayata; nasil BİZ olmayi basarabilecegiz… ?




Siradan bir aksam ustu ( evet aksam diyorum, burada kisin hep aksam) durgun bir pazar gunu.. Gunlerden 19 aralik, kI$In tam ortasi, tipi boran esmekte.. Gunes dogmamis, hava -20 dereceymis umrumda mi, gönlum bahar olduktan sonra..
Ögrendim ki sartlar ne olursa olsun, hayat kosullari ne kadar kötu olursa olsun icinde bahar dallari actirmayi basarabilmendir muhim olan..Gökkusagimin renklerinden beyazi sectim bu aralar. Safligin, temizligin ve karin rengidir beyaz..


Size de bulassin diye ufuruyorum burdan karlari uzerinize.




Bazen mutluluk veren kucuk sey; yegeninle karlarda debelenmektir.








Etraftaki butun cam agaclarini isiklarla susleyerek karanlik ulkelerine sevimlilik katiyor isvec'liler. Akilli adamlar vesselam.


Yani gördugunuz gibi sevgi pitirciklarim, börtu böcük halliceyim bugun.. Ya da öyle olmaya calisiyorum. Kime zarari olmus ki birazcik pollyannacilik oynamanin. Isteyen kederlensin paralasin kendini..Benim denizim var baktigi zaman görmesini bilene….!


Havalar nasil olursa olsun, sizin havaniz guzel olsun.
(gerisi vesaire…)

iyi pazarlar, her nerede yasiyor ve yasatiliyorsaniz.

http://fizy.com/#s/1aigyy

13 Aralık 2010 Pazartesi

Öyle sevmelisin ki beni, bu yazdıklarım korkutmamalı seni


Seneler geçsin, sen beni bil, ben seni bileyim istiyorum.

Benim olduğu kadar dostlarının,

dostlarının olduğu kadar benim ol istiyorum.

Nice sıkıntı ve zorluk yaşayıp anlatalım.

Yaşayalım ki, öğrenelim hayatı ve destek çıkmayı.

Birbirimizin omuzlarında ağlamalıyız.

Paylaşmalı ve beraber sıkılmalıyız.

Öyle ki, yalnız sıkılmak sıkmalı bizi.

Güzel günlerimizi, evimizde bir şişe şarap ve pijamalarımızla
kutlamalıyız.

Yada bazen dostlarla ucuz biralar içerek...

Böylece yaşamalıyız işte.

Sonra çocuğumuz olmalı,

Düşünsene senin ve benim olan bir canlı.

Geceleri ağladıkça sırayla susturmalıyız.

Sen arada mızıkçılık yapmalısın ve ben söylenerek almalıyım sıranı.

Yorgun olduğum için yemek yapmamalıyım, söylenerek yumurta
kırmalısın.


Hava soğukken birbirimize sıkıca sarılıp yatmalıyız.

Zaman su gibi akıp giderken, herşey yaşanmış bir hayatımız olmalı.

Herşeye rağmen hiç bıkmamalıyız birbirimizden Mutluda olsa, kötüde
olsa, yaşadığımız günler bizim günlerimiz olmalı.


Saçlara düşünce aklar, yada gidince aklar, çocukları güvence
altına alıp gitmeli bu şehirden.

Kavgasız, her sabah cinayetle uyanılmayan, sessiz bir yere
gitmeliyiz.


Geceleri balkonda denizi seyredip, sandalyelerimizde sallanmalıyız.

Eve gelip benden kahve istemelisin.

Çocuklar gelmeli ziyaretimize, geçmişteki hareketli günlerimizi
anımsamalıyız.


Ben, \"Bey\" demeliyim sana, sende \"Hanım\".

Öyle sevmelisin ki beni bu yazdıklarım korkutmamalı seni.

Tebessümler açtırmalı yüzünde.

Birgün bu hayatı bırakıp giderken, sadece mutluluk olmalı yüzümüzde.

Birbirimizi sevmenin gururu olmalı herşeyde....

Can YÜCEL
Seviyorum bu adamin kalemini.. Ne yapacagimizi bizim icin planlamis. Hazir eli degmisken o kisiyi de bulsaya bize :)

11 Aralık 2010 Cumartesi

Kitap, film, yemek ne ararsan burada. Eee daha ne olsun.



Cürük kitaplarin icindeki kurdun ben oldugumu söylemis miydim daha önce? Evet evet, o kemirgen kitap kurdu benim.. Hele bir de o kitap romantik, komik veya psikolojik konular iceriyorsa orayi hemen mesken tutarim.. Ne zamandir kitap tavsiyelerinde bulunmuyordum. Turkiye'den aldigim ve yazdan bu yana okudugum kitaplardan bir kacini önereyim sizlere. Bir daha bulamazsaniz zaten, cunku turkce romanlari burada pek bulamadigim icin haliyle yabancilari okumaya basliyorum.



Elif $afak -A$k ( okumayan kalmamistir sanirim, fena degildi) Araf kitabini da okudum ama pek begenmedim..

Sophie Jordan - Dugun Gecesi ( romantizm ve tutkunun dibine vuran bir kitap. Hemcinslerim bayilacaktir.)

Judith McNaught - Kalbim Sen de kaldi (okudugum kitaplarin icinde en akici ve eglenceli olani buydu sanirim. Bir gunde bitirdim. Romantik komedi tarzinda bir kitap. siddetle tavsiye edilir)

Canan Tan - en son yurekler ölur ( ilginc bir konusu vardi. Yeni evli bir bayanin kaza sonucu esini kaybetmesiyle basliyor butun öyku. Organ nakline razi olan kadin , kocasinin kalbini bagisladigi kisiyle bir birlerine asik olur. Ama bunun sebebinin o kalp mi yoksa o kisinin ruhu mu oldugunu bir turlu cözemez. Okuyun derim ben)

Bozkirin Sirri ( bir turk peygamberin yasanmis öykusunu anlatiyor. tarihi sevenler icin cok degerli bir kitap. Eski turkler hakkinda genis bilgiler edinebilirsiniz)

David Nicholls - Bir gun ( 20 yil iki insan. Bazen insan burnunun dibindeki mutlulugu ancak aradan yillar gectiginde farkedebiliyor)

Victoria Alexander - Sonunu bile bile ( biraz erotik bir kitapmis okuyunca anladim. Eski zamanin ingiliz asillerinin asklarini anlatiyor. Enteresan)

Jhon Gray - Erkekler Mars'tan Kadinlar Venus'ten ( erkek ve kadin arasindaki farkliliklari anlatip empati kurmamizi saglamaya calisan bir kitap. Biraz sIkIcI ama iliskiler hakkinda faydali tiyolar veriyor)

Ayse Kulin - genis zamanlar ( bu da insan psikolojisine dair hos bir kitap)

En sevdiklerim bunlardi, unuttuklarimi daha sonra paylasirim. Kitap tavsiyelerinizi zevkle kabul ederim..




Gittigim restorantta ben kebaplara yumulurken, yan masalarda salatayla beslenen insanlari görunce azicik kendimden utandim. Tevekkeli degil adamlar 120 yasina kadar yasiyor, bizse 60 yasinda tahtali köyu boyluyoruz. Artik saglikli beslenmeye adiyorum kendimi. Sebzeleri pek sevmiyorum ama en azindan meyve tuketmeye özen gösterecegim. KI$ geldi bol bol vitamin almak lazim.



"iyi kizi el över, kötu kizi anasi övermis" ; ben ikisini de yapmayacagim. Görunen köy klavuz istemez ne de olsa :p yalniz fotografta cikolata sosunu daha dökmemistim, icinde de damla cikolatalar var. Tarifini isteyene verebilirim..



KI$ gunu sogukta ne yapilir ? Yapilabilecek en guzel aktivite kekini kurabiyeni alacaksin, cayini demleyeceksin, uzerine de bir battaniye alip film izleyeceksin.
Dun kuzenle bu filmi izledik, bugune kadar izledigim en guzel filmlerden biriydi diyebilirim. Ben izlerken cok keyif aldim, size de tavsiye ederim..
Linkini de vereyim aklinizda bulunsun buraya tIk tIk..
Bugunluk bu kadar tavsiye yeter. Adios.

9 Aralık 2010 Perşembe

Kizlar Gecesi [stres atmanin en keyifli yolu.]




Gunluk hayatimda cok kontrollu bir insanimdir, bu ben bacak kadarken de böyleydi, buyuyunce de böyle devam etti.. O yuzden hic cocuk olmadim denilebilir.. Ergenlik cagimda bile öyle ucuk kacik maceralar pesinde kostugum olmamistir. Özcan Deniz'in bir sarkisi var ya hani " 10 yasindan beri yasliyim, gencligim hala isil isil bir sandikta kullanilmayi bekliyor" diye, hah iste tam ondan. Olgun ve sakin bir yapim var, guclu görunmeyeyse bayilirim; mesela insanlar beni kolay kolay aglarken göremez. Her durumda ve kosulda kuyrugumu dik tutmayi basarmisimdir. Taa ki bugune kadar.

Bugun öyle bir ruya gördum ki akillara zarar.. Rahmetli babaannem gelmis benimle son defa vedalasiyormus. Kendi hickiriklarimin sesine uyandim, bir baktim salya sumuk aglamisim, ruyanin etkisinden kurtulana kadarda aglamaya devam ettim. Kendimi bunca zaman ne kadar tuttuysam artik uyanikken direndigim seyi, uykudayken yaptim. Bu sekilde patlak verdi icimde biriktirdiklerim.. Demek ki sandigim kadar guclu degilmisim. Neyse iste kizlar gecesi diyorduk nerelere geldik.



Bu moral bozukluguyla evde oturmam imkansizdi. Gunduz uyuyorum diye reddettigim arkadaslara kostum hemen. Hem degisiklik oldu hem de icim acildi..
Kizlar gecesinin keyfini yine ancak kizlar bilir sanirim.

Bol muhabbet,bol dedikodu, bol kahkaha, bol yemek.. Vazgecilmezlerindendir bu gecelerin.




Sekil A'da da göruldugu gibi sanirim ben yemek kismini birazcik abarttim, mide fesadi gecirmem an meselesi.. Yiyip yiyip kilo almadigimi gören arkadaslar hasedinden catlayip bol bol fotografimi cektiler.



Ne kadar cok yedigimi delil göstermek amaciyla da ne zaman elime yiyecek bir sey alsam sipsak yanimda bittiler :p Özellikle alttan cektiler ki göbekli görunuyum :)
Amaaan cokta lülüü. Essek gibi calisir at gibi yerim hahaaayt.

Zaten butun gece iki uc makinadan birden o kadar cok fotograf cektiler ki patlayan fla$lar karisisinda kendimi paparazilere yakalanan film yildizi gibi hissettim.. Butun bunlar yedigini ictigini paylasan facebook'cularin basinin altindan cikti tabi.. Benim blogumun basi kel mi, ben de sizlerle paylasirim ne var yani.



$ömine tamam, ayi postu da okey ama bu romantik ortamda eksik olan tek sey yakisikli bir e$ ve ambiyansa uyum saglamasi acisindan bir kadeh sarap.. ( yoksa ictigimden degil valla billa :p )




Bugun de böyle keyifli bir sekilde gecti. bazen dusunuyorum da keske kadinlar kahvehanesi de olsa da bu geceleri her kafamiza estiginde duzenleyebilsek..
$imdi accuk istirahate cekiliyorum. Farkinda misiniz bugun ne kadar da hanim hanimcik konusuyorum :p
Alideverci dostlar..

7 Aralık 2010 Salı

Twitter'dan secmeler esliginde ahvalim..



Gunun 6 ay boyunca aymamasinin ne demek oldugunu bir ben bir de iskandinavlar bilir.. Sizin gununuz aydinlik olsun bari. G(t)unaydin. Bir tatil gunumun daha butun gerekliliklerini yerine getirmis olmanin hakli gururunu yasiyorum; öglene kadar uyudum, renkli mecmua sayfalarini sirf adettendir diye karistirdim, önce gözun doysun kahvaltisi yapip, sonra agir cekimde yedim..
Pijama ve daginik topuz ikilisi esliginde yayilip bir post gireyim bari dedim.. Yalniz bugun nedense yazi yazasim yok.. Twitterima yazdiklarimdan bir kac derleme sunup, ahvalimi bildireyim isteyim.. Alideverci dostlar.



*Benim gözumden bir sey kacmaz derdim bunca yil.Megerse 3 yildir calistigim odamda guvenlik kamerasi oldugunu farketmeyecek kadar körmusum.
Kara kara dusunuyorum:) acaba kamera kayittayken yanlis bir hareket yapip guvenlikciyi guldurmus muyumdur?misal popomu kasimis olabilirim :)
Butun foyalarim ortaya cikti, saatlerce cepten muhabbet edip " hehe nasilsa farketmiyor kerizler" diyerek en buyuk kerizligi yapmisim :D

*"s.kerim, koyarim,gömerim" diyen kizlar pardon ama nerenizle yapacaksiniz bunu? Hayir yani eksiklik mi ben de, yoksa fazlalik mi sizde?

*ne kadar kufur o kadar popularite :)

*Hayatta hic bir seyi kafaya takmayan, tırıs gelir tırısss gider diyen insanlara hep gipta etmisimdir.

* Keske bizimde enerjimiz tukendiginde takip doldurabilecegimiz sarj aletimiz olsaydi.. Erkenden uyku bastiginda fullerdim depoyu ne guzel.

*Gördugum an midemde kelebek degil, kaz sürüsü ucusmali ki kanat cirpislari beni serseme cevirebilsin.Ancak o zaman "ben asigim" diyebilirim.

* Hem yakisikli,hem zengin,hem romantik olsun 3u bir arada olsun diyen hemcinslerim.O dediginiz ancak nescafe 3u 1 arada olur.Bize ise 3ün 1i duser.

*Millet evrenin sirrini cözdu erkekler hala ayni bilimsel taktiklerini uygulamakta."Prd daha önce nerde karsilasmistik?"/ hep ayni soru ..

*Kronik yorgunluklara savas acmis durumdayim.. /Amazon savascisi gibi hissettim kendimi bir an. gölgelerin gucu adina !

*Bugune dek bana takilan en guzel lakabi Bo$nak amca takti. Ne zaman görse " meraba Turkiet, nasilsin Turkiet, görusuruz Turkiet" der :)

*Bugun tanistigim bayan "adim Caroline" diyince gözum döndu."ben éLLa" deyip picagi dahdah edicektim kadina.Butun Carolinelerin imaji cizildi ..

*Biri Funda Arar'in sarkisindan esinlenip beddua etmis herhalde bana. "en buyuk bedduam dogdugundan beri asksiz kal, asksiz kal, asksiz..yalniz." :/

*Avrupa ulkelerinde soguktan donarak ölenlerin sayisi 30 a yukselmis. Benden haber alamazsaniz bilin ki bi yerlerde mortingen olmusumdur ;/

*Red Bull'un tek buyuk rakibi Defne Joy Foster sanirim.Acayip bir enerji veriyor kadin insana, o kadar cok guluyorum ki kanatlaniyorum resmen.

* ustume basarsan kulaklarinin basini silecegim..

5 Aralık 2010 Pazar

Pazar pazar cani sIkIlan pasakli kizlara özel alternatifler..

Gunaydin yavriler. Kasvetli bir pazar sabahi icinizi acmaya geldim. Tabi bu biraz da karsilikli olacak cunkulum daha karga kahvaltisini yapmadan ise gitti bu zaat. Pozitif enerjisi olanlar gönderip tikanmis cakralarimi acabilirler. Seve seve kabulumdur. Hatta hepiniz taytlarinizi giyin ebru $alliyla yoga yapalim. ooommm ommmm ommm...
Bu sefer ki postum yalnizca hanimlari ilgilendiriyor, o yuzden erkekler siz bir defolun bakiyim. Biz sizi bilahare cagiririz :p

Ici gecmis karilar, pasakli pasakli evde oturan kizlar, her seye usenen " aayy aman kim yapacak simdi" diyen hatunlar titreyin ve kendinize gelin ilk önce. Emir iceren kiple söyluyorum; SiLKiNiN ..!! Toplanin simdi yamacima.. Bir kadinin kendini sevmesi birazcikta dis görunusuyle alakali, ne kadar temiz pirupak ve bakimli görunurseniz öz guveniniz o derece de artar.. Öncelikle özel oldugunuzu unutmayin.. Gavurlarin da dedigi gibi You are pretty women kizlaarr !

Bakimdan kasit cok agir makyaj yaparak palyacoya benzemek degil elbette, ya da her gun kuaföre gidip sac boyatip sekil vermekte degil. Kokos kokos giyinmek ugruna en pahali markalara bi ton para sacmak hic degil.. Temiz bir ciltle, hafif bir makyajla, sade ama $Ik bir kiyafetle de saglayabilirsiniz bunu..
Bana göre bir bayan da ve erkekte en önemli unsur ellerin ve dislerin temizligi. $ahsen bir erkek veya bayan ne kadar yakisikli veya guzel olursa olsun sararmis bir disi ya da icine kir dolmus tirnaklara sahipse benim gözumde sifirdir. Cok dikkat eder ve önem veririm buna. Bu yuzden ellerime ve dislerime ekstra özen gösteririm.



Ellerimi severim ben.
Bunun icin kuaföre gidip manikur pedikur yaptirmaya da hic gerek yok. Zira bir kere yaptirirsan devamli yapmaniz gerekir.. Temiz tutmaniz, nemlendirici surmeniz ve hos bir parlatici ya da oje surmeniz yeter de artar bile.





Oje demisken, sakin yarisi cikmis bir ojeyle dolasmayin. Inanilmaz derece igrendirici oluyorsunuz.. Useniyorum veya vaktim yok diyorsaniz da hic surmeyin o jeyi daha iyi. Tamam mi yavriler.





Renkli ojeler gununuze de renk katar. baktikca iciniz acilir..

El bakimi haricinde yuzunuz icin de kil maskesi ve gulsuyu öneririm. Sicak bir dus öncesi bunlari yapin, iste o zaman aslinda pazarlarin o kadar da sIkIcI olmadigini göreceksiniz..

Bugunluk bu kadar. Alideverci kizlarr..

Gunun sarkisi http://fizy.com/#s/1aja6r

1 Aralık 2010 Çarşamba

Beyaz bir tül gibi örtundu Stockholm..

Turkiye'de sokakta kimse yokken ustune yatip debelendigim kari özledim. Burada kardan adam yapmaya kalksan soguktan ölursun.. Bugun disarisi tam -19 dereceydi. Yarin sicaklik daha da dusecekmis sanirim, ise giderken donmazsam iyidir.. Mayis ayina kadar bu böyle devam eder artik, bir de uzerine 6 ay gece yasayanacaginin hesabini katarsak ufak capli bir tirlatma söz konusu olabilir.

Surekli kar guzeldir diyen insan; kar görsel acidan harika evet.. Ama -25 derecede disari cik, ayak parmaklarin uyussun,burnunda sumugun donsun, buz tutan yerlerde yurumeye calisirken surekli ayagin kaysindü$ o zaman da ayni göruste olacak misin bakalim. Nerde Turkiye'nin kari nerde kutuplarin kari...

Butun bu zorluklara ragmen yilmadan o muhtesem görselligi ölumsuzlestirdim bugun..Ortaya guzel fotograflar cikti ama o kadar usumusum ki sifayi kapmam an meselesi.. Simdi sicak bir cikolata paklar beni..

Adios.