9 Ocak 2011 Pazar

Ünlü astrologtan hakiki 2011 burc yorumlari..Ask-is-para?


Zodyak denilen zamazingoya inanir misiniz? Yildizlarin uyusmasi, gunes ve ay tutulmasi, ne biliyim gezegenler etkisi vs. dusununce sacma geliyor hepimize ama Kur'an'da bile buruc suresi vardir ve burclar yer alir. Burclara inaniyorum, burcumun özelliklerini de tasiyorum ama gunluk fallarin "bugun sevgili bulacaksin, is yerinden kovulacaksin, bes kurusun kalmayacak hesaplarina dikkat et, karnin agriyabilir ayaklarini sicak tut" tarzindaki sacmaliklarina kesinlikle inanmiyorum. Ama birilerinin burcumu anlatmasini, birilerine uyuyor muyum uymuyor muyum diye düsünmeyi severim, hosuma gider okumak..

Bugunlerdeyse nedendir bilmem herkesin astrolog olasi tutmus, kicindan uydurdugu abuk subuk 2011 yorumlarini bize yutturmaya calisiyor ya da yillardir icinde bastirdigi astrolog olma istedigini bu sekilde gideriyorlar bilemiyorum.. Bu duruma gönlum razi olmadi ve o elestirdiginiz twitter kirk yilda bir de olsa ise yaradi. Unlu astrolog Zeynep Turan'in yorumlarini görme imkanimiz oldu. isi bilenden dinleyin siz bir de burcunuzu.. Yazilanlarin gerceklesmemesi dahilinde Zeynep Turan'i zodyak cukuruna dogru köteleriz artik :)
Komiklik olsun diye yazanlara bir sözum yok, eglenceli buluyorum onlari.

dipcik not: Burcum basak yukselenim akrep benim, iki burcun ortaya karisik haliyim diyebilirim...
Bu yil askta para da bendeymis.Yilin en sansli burcu bizmisiz, 2011 benim yilim olacak canlar. Bir zamanlar fakir ama gururlu bir basak vardi diye sizi paramla satin alabilirim ayaginizi denk alin.. !



2011'de burclarin ask ve is durumlari:

Koclar: iliskilerinde cok ciddi problemler yasayabilirler ve yeni bir aska yelken acabilirler, cesur davrandiklari bir sene,ask= risk demek!!
is hayatinizda yukseldiginiz ve degisiklik yaptigini bir sene eger kendi isinizi kurmak isitiyorsaniz hic dusunmeyin sans sizden yana ..

Boga: daginikliktan ve savrulmaktan yoruLdunuz sizi ve geleceginizi degistiricek ask ve evlilik kapida hem kilonuz hem karakteriniz degisiyor ..
Guvendiginiz insanlar sizi yariyolda birakti! hazirana kadar borc odeyebilirsiniz, unutmayin tek basiniza kariyer yapiyorsunuz ...

Ikizler: Daginik gunller olabilir,ama artik yalniz uyumayacaksiniz ask sizin icin guven ve mantik Demek tesaduflere inandiginiz yil olacak..
Kazancli bir sene gecireceksiniz fakat ortaklariniza ve dusmanlariniza dikkat etmek zorundasiniz ulke disi yatirim ve kazanc yiliniz..

Yengec:gecmisten intikam aLiyorsunuz detayciliginizdan vazgeciyorsunuz,sizi dinlemeyen ask kapinizda baskalari icin dil kendinizi yasadiginiz yil ..
Artik baskalarinin isini degil kendi isinizi yapacaksiniz tembelikten kurtuldugunuz sene ozelikle yengec bayanlari ev,araba alabilir .

Aslan:Askta zor bir yil sizi bekliyor,arada kalmalar gecmise donmeler unutulmaz bir yil ysayacaksiniz siz bile olanlara inanamayacaksiniz!!
Para kazanmaya basladiniz,subat ayinda aldiginiz tekliflere asla hayir demeyin,2011 demek gayrimenkul ve para demek sizin icin ..

Basak: Zor gunler gecirdiniz simdi hayat size hediye gibi yil ve iliski vaad ediyor. Askiniz, aniden kuracaginiz duzen ve cocuk cok konusulacak..
Su gunllerde bol bol haksizliga ugradiniz sabirli olmaya devam kimseye guvenmeden yol almaniz gerekiyor. Bu yil kariyer ve para sizde..
(dert cekmeden bal yenmezmis, artik balini yeme sirasi bizde basaklar :p )

Terazi:Bir cok dostlugunuz bitti hatta iliskinizi bile karistiran dostlariniz oldu,buyudunuz simdi durust insanlarla durus iliski yasama zamani.
Karisik bir seneydi iyimi kotumu hala anlayamadiniz,yurt disina yarlesme fikri size cok cazip gelecek,ailesel problemler cozuluyor.

Akrep:Sabirla goturdugunuz iliskinizi artik bitiriyorsunuz cesur ve kendine guven bir ask isitiyorsunuz. Kimseyi umursamadiginiz bir sene.
Maddi olarak zor gunler geciriyorsunuz yoneticilerle gireceginiz polemik kariyerinizi riske atabilir.miras,satislarla ugrstgnz bir yil..

Yay:Terkedildiginiz,caninizin yandigi gunler bitti artik, kimse sizin sinavlarinizdan gecemeden sizi elde edemez degisiyorsunuz ask subata..
Hic calismadiginiz kadar calistiginiz bir sene olacak ailedeki saglik problemleri sizi biraz uzecek tasinmalar soz konusu..

Oglak:Guvendiginiz daglara kar yagdi diyebiliriz ask sizi yerden yere vurdu 2011 de aski sevgiyi hatta evliligi dusuneceksiniz. farkli kulturlerle tanisacaksiniz insan gibi insanlari hayattiniza alacaksiniz.
Evet yil sizin yiliniz basari bir cok konuda sizin yaninizda en cok ta nakit para kazanacaksiniz yeni projeler oduler yiliniz..

Kova:Bencil olmadiginiz degisim gecirdiginiz odun verdiginiz bir sene olacak yalnizliktan kurtulmaniz icin once degisim tutkulu bir yil ..
Ask ve ikili ilskilerdeki benciliginizin aksine para kazanma gucunuz ve azminizin onune kimse gecemez.Yilin ilk yarisi riskli dikkat!

Balik:Gecmisi bir kenara birakmayin silinki!suan devam etmekte olan birlikteliginizin size neler kazandirdigini gorun ask,bebek aile guvenin..
iste sabirla beklediginiz hic bir sey olmadi hadi cesur olun hazir bugunlerde ortalik karismisken istekleriniz soyleyin marta kariyer ..

23 yorum:

AyGun_İ dedi ki...

Ben de burcumla ilgili denenler dogru cikmaz pek ama guzel bi sheyler duymak icin bu konularda konushmayi bende severim:) ha bi de yukselenim falan ne bilmiyorum ama burcumun akrep oldugunu biliyorum:) bi de bu sene tavshan yili yani benim yilimmish bakalim. Inshallah her kes icin guzel bi yil olur :)

☢☢☢BrunnHilde☢☢☢ dedi ki...

Ben de o saçmalıklara inanmıyorum. Sallamasyon oluyorlar. Yalnız bu cidden doğru. Ben Terazi burcuyum ve bu sene bitirdiğim arkadaşlık sayısı bi hayli fazla. Yorumlar kesinlikle doğru :)

KOVA KADINIYIM BEN... dedi ki...

yukselende ask var dıyo.
oz burcumda yok
e napcam ben şimdi
bi kaç arkadasımın burcunu okdum.
tuuturmus hepsini valla.

Leah dedi ki...

Ben burçlara inanıyorum ama Zeynep Turan denen karıya inanmıyorum. Aptal saptal şeyler twitliyor. Yolda görsem döverim. O kadağn! :D

sophie'nin dünyası dedi ki...

fena değilmiş gidişatım, sevdim.
taşınıyormuşum,inşallah bu şehirden taşınıyorumdur.
hiçbir sene yayların senesi olmadı, o da ayrı mevzu, neyse :)

zeynep dedi ki...

Bir sene de tutsun şu burç tahminleri be güzelim:))Koçun risksiz günü mü var ki:))Boşver takılma sende hayat bu neler çıkar karşımıza kimbilirrrrr...xoxo

Mayni dedi ki...

bana ne güzel şeyler demiş! 2011 benim yılım...keşke..belki.

Toyin O. dedi ki...

Thanks for sharing, nice blog.

enk dedi ki...

kesinlikle inanmiyorum ,ne berbat ne gereksiz seyler bunlar :)) ben mutluyum taammi ,askimlada aramiz möhemmel aramiza giremezsin burc yollari!

//SECHHILL\\ dedi ki...

ehehe bende burç yorumlarında işime gelen taraflarına inanırım hep. İkizlerim ben de. Yalnız ben evleniyorum herhalde bu sene bu yorumlara göre erkek arkadaşımla benim burcumun yorumları bunu gösteriyor =)))

Nida Ersin dedi ki...

Astrolaji bir bilim dalı mı?

Bu sorunun en basit cevabı hem "evet" hem de "hayır"dır. Tıp gibi astroloji de bilime dayanır.

Astrolojide kullanılan bilimsel gözlemler, hesaplamalar ve ölçümler birtakım sembolik kalıpların çerçevesini belirlemek için kullanılır. Bu kalıplar üzerinde yaşadığımız dünyanın nasıl oluştuğu konusunda bizi aydınlatırken hayatın sosyal, politik, duygusal ve diğer önemli alanlarını analiz etmemize ve bu konularda tahminlerde bulunmamıza yardımcı olur.
Burçlar, Güneş’in bir ay içinde gökyüzünde almış olduğu 30 derecelik yol ile belirlenirler. Her burç bir ay ile sembolize edilir. Öncü burçlar mevsimleri başlatırken, sabitler mevsimlerin niteliğini gösterir, değişkenler ise mevsimleri bitirir. Kullandığımız takvimler lunisolar (Ay – Güneş) takvimlerdir ve 12’lik sistemi kabul ettikleri için gökyüzündeki 88 takımyıldız içinde bizim için önemli olanlar, Güneş’in, ekliptik düzleminde işaret ettiği 12 takım yıldızıdır.

Buyurun atmasyono...kader okumaya... benim burcumda terazi'miş 2011 de evlenecekmişim! ne kadar çileli, belalıymış başım, sözde sevdiğime kavuşacakmışım! herkimse?? evliliğe değil ilâhi adalete teslim olmayı düşünüyorum. Özgürlüğümü burçlardaki açıklamalar mı kısıtlayacak, yönlendirecek... Bild Zeittung'taki Horoskope falımnda 2011 yılına ait, aynen bahis ettiklerim yazıyor. Pes doğrusu((:)
YAAALAAANNNN!!!

Adsız dedi ki...

Il semble que vous soyez un expert dans ce domaine, vos remarques sont tres interessantes, merci.

- Daniel

Domino Master dedi ki...

hmm love it , keep it up man...

fütursüzca paradoks dedi ki...

bilirim ki mim cvplamazsın,ama yine de mimlendin (:

ibegum. dedi ki...

puf olan ilişkiyi bitirmek mi,maddi açıdan zor günler mi?! akrebim de ben..yükselen de ikizler,püf! umarım herkesin senesi muhteşem geçer gerçi..zodiac falan hikaye olur.
blog süpermiş bu arada takiplemeye yeni başladım ve çok eğlenceli post'ların var,benimkine de beklerim.

http://thebeehivee.blogspot.com/

7.oda dedi ki...

valla ben onu bunu bilmem de, aslan burcu için yazılanlar benim 2010 yılımı birebir anlatıyordu. geçmişe dönmeler, arada kalmalar, zor bir yıl ve olanlara inanamamak. : 2010 Özetim

bir tane daha 2010 kaldıramayacağım. tüm eski defterleri kapattığıma bu kadar eminken üstelik :)

bir yanlışlık var diye ısrar ediyorum. yanlışlıkla 2010 yılını yazmışsın sen buraya Aslan için :))

Adsız dedi ki...

Yasasin oglak oldugum icin cok sansliyim :))))))
( Tencere )

éLLa dedi ki...

Fal isin eglencesi arkadaslar.. Umarim hepimiz icin guzel bir yil olur :)

éLLa dedi ki...

* futursuzca paradoks vakit bulursam cevaplamaya calisirim cok tesekkurler.

lady shave dedi ki...

bunlar ama hakkaten çok doğruymuş..
şaştım kaldım..

rebeltakipte dedi ki...

burclarada inanırım teşekkürler bilgilendirme için :)

bunca zaman ben bu bloğu nasıl keşfedememişim bloğunuzu çok beğendim.

izlemedeyim, yeni bloğuma beklerim

http://rebeltakipte.blogspot.com/

éLLa dedi ki...

* lady shave, dogrulugu kisiye göre farklilik gösterebiliyor. :)

* rebeltakipte tesekkur ederim, gec olsunda guc olmasin asil mesele bu. sevgilerimle.

mis gibi dedi ki...

Bu hatunu ben de çok seviyorum. Üstelik bu gece de her msj yazanın yükselen burcunu vermiş. Çok geç gördüm yahu. Takip edilmeli