1 Ocak 2011 Cumartesi

Uzaklarda arama cünkü o mal benim



Mutlu degilim...

Karnim tok, evim var, isim var. Ama bunlar mutlu olmama sebep degil.
Olmak istedigim yerde degilim...
Kendim degilim..

Ben hic anlatamadim, anlamadilar ya da. Ondan bu sacmalik silsilesini okuyorsun.

2010'nun da hayatima bir bok katmamasiyla, durdurun dunyayi inecek vaaaaarr deme raddesine geldim.. i$te tam da bu noktada seytan dürttü ve dedi ki " kizim éLLa ot geldin ot gidiyorsun.. Beynin 70'li yillarda kalmis senin, bu kadar eski kafali olmanin alemi ne? Yilbasini sacma buluyorsun tamam ama hazir herkes tatilken kuzen de sen de kalacakken bunun tadini cikar ve yik su lanet olasi tabularini..Cilala kafani iyi gelecek bak, efkarin dagilacak ! "

Onun sesi melegimin sesini bastirdi, cikan tartismada kötu olan ic ses kazandi.. Kuzen de sevdi bu fikri, aklimiz sira kirk yilda bir cilginlik yapacak ve nasil sarhos oldugumuzu görecektik.



Kurduk nevaleyi.. Tabi bunun öncesinde ablamlardaki kizlar partisine katildik. Yedik, ictik, oynadik, isiklari söndurup turkuler söyledik, havai fisekler patlattik vs..

Eve döner dönmez cilingir sofrasini hazirladik.. Fonda en damar sarkilar, basladik icmeye. Basta o kadar igrendim ki, yok ben yapamayacagim derken, sirf inat ugruna fondipledim.. Sonra hafiften bas dönmeleri "ben kimin tavuguna kI$ didim uleeeynnn" durumlari basladi. Kuzenin bunyesi zayif cikti, iki kadehten sonra basladi wc de kusmaya.. Beni bir gulme tuttu, krizlerdeyim resmen :) Apir sapir konusmaya basladim.. "kirosun sen kizim dinledigin sarkilara bak, salak " demisim kuzene :D ki hic adetim degil o tur sözler sarfetmek. Cok sasirmis.. Bir de kiz kusuyor, ben gulmekten yerlerdeyim kahkahalar atiyorum. Dilim uyustu konusamiyorum, etrafimdaki her sey firil firil dönuyor.. cok garip bir duyguydu. Mide bulantisi cok fenaydi ama bir daha icersem kicimi essekler kovalasin. Ilk ve sondu..

Ögrenmis oldum icince cok aptallasiyorum ben :) Yakinimda yöremde bir Nuri Alco olsaydi rahatlikla istifa edebilirdi o halimden.. Ayrica icince derdini falan da unutmuyormussun, hepsi fasa fiso inanmayin..

Bu arada saka maka 2011 oldu. Yasim 25 ama, yil hesaplamasina göre 26 yasinda gibi oluyorum artik.. Ohannes !Simdiden nefret ettim senden 2011 .. Yine de bana bi kiyak yap, bir Mecnun gönder Leyla olayim..


Bu sarkiya da bayildim dinleyin gari .. http://www.dailymotion.com/video/xgd96i_harun-eda-leylayym_shortfilms

41 yorum:

ata_306 dedi ki...

mutluluk nasıl bir duygu ki ya nasıl mutlu olunur sence bir anlık yada yarım saattil yada bir kaç aylık mutluluk bunları düşünüp bana dönermisin her daim mutlu olmak nasıl bir duygu sence varmı öyle birileri

éLLa dedi ki...

Mutluluk dedigin belli belirsiz bir sanci.. herkese göre anlam degistirebilir.
Bana göreyse mutluluk ic huzurundan ibaret.. Huzur yoksa mutluluk yoktur, mutluluk yoksa huzur. Bu durumda mutluluk = huzur diyebiliriz..

ata_306 dedi ki...

tebrikler aklımdaki gibi olmasada güzel anlatmışsın özelliklede huzur ile bağdaştırman güzel olmuş huzursuz bişi olmuyor çünki iç huzur olmayınca sadece yüzler gülünce mutlu olunmuyo :)) iki gül bir gülüş bir çiçek ilede mutlu olunmuyo iç huzurun yoksa binlerce çiçek koklasan hergün mutlu değilsindir daha çok açılabilir bu konu ama huzur şart

İrma dedi ki...

şarap fena kusturur eğer sadece sarhoş olmak istiyorsanız bira gibi hafif bir içki ile başlayabilirdiniz.
ama değişik bir gece olmuş en azından öyle düşün bool bool da gülmüşsün baksana :))
ayrıca sarhoş olucam herşeyi unutucam diye içersen hiç de birşey unutulmuyor. resimdeki sensin sanırım çook güzel bir kızsın 26 olsan ne var? boşver yaşı aynada gördüğün esastır.

Nida Ersin dedi ki...

Mutluluk kendinizi sevmek,kendinize değer vermektir,elinizde olanlarla yetinmek,sevebilmek sevdiklerinin gönlünü hoş tutarak etrafına sevgi gülücükleri dağıtmaktır.
Hayalini kurguladığın çiçeğine rasladığında iç çekmek yerine, ona tebessümle yaklaşmak, onu sevmek ve koklamaktır…

Güneşin doğuş anını seyretmek,seher vakti kadar güzel temiz havayı sevdiklerinle birlikte tenefüs etmektir mutluluk…

Bahar yağmuru altında yürümek ve ıslanmak, yağmur sonrası toprak kokusuna mutluluk gözyaşları dökmektir.. ve... Sevdiği kişinin mağduriyetine üzülebilmektir.

enk dedi ki...

hahahha basliga bak ulan ben sana mal desem alinir kusersin bu ne iddaili bir baslik böyle:))
sonunda sarhos oldun haa ,baya eglenmis gibisiniz sizi o halde görmek isterdim yevrumm,öptumm cok umarim bu yilin damgasi dugunun olur,mecnun´unla buyuk bir ask yasarsin..

esra dedi ki...

şu manzaraya ne denir ki:)))söz bulamadım zaten..

éLLa dedi ki...

* ata umarim tatmin edici bir cevap olmustur :)

* Irma cahillik basa bela iste bilseydik daha hafiflerini denerdik. Bu guzel iltifatlarin 2011'e sempatiyle yaklasmama yetti. sevgilerimi göderiyorum sana burdan :)

* Nida yine paramparca etmissin edebiyati :) dogrudur.


* enk özelestiride ustume yoktur, kendimi yerden yere vururum bilirsin ama baskasi yaparsa oyarim :D evet eglendik guzeldi. bi yil icinde evlilik zor ama aska varim diyorum ve kutumu birakiyorum :p

* esra aaahh esraaa yaptik bir cahillik iste yuzume vurma :) ilk ve sondu.

cemo dedi ki...

Her genç kızın başına gelir :) Bir daha (eğer içersen) içerken dikkatli ol dediğin gibi yanında yörende potansiyel bir Nuri Alço olmasın

HAKANIUM dedi ki...

Mutluluk üzerine ne kadar çok kafa yorarsan, o kadar mutsuz olursun. Dediğin gibi önemli olan huzurdur. Ama "Neden mutsuzum?" düşüncesi şüphesiz insanın huzurunu kaçırır. Ve bu taktirde de mutlu olmak pek mümkün değildir. Bence çok derdi olduğunu düşünenler başkalarının dertlerine bakmalılar. Ancak o zaman aradaki farkı görüp şükretmek mümkün olabilir. Çünkü her zaman kötünün daha kötüsü vardır. Ve en kötüsü de sağlıksız olmaktır. Tabii bir de saf mutluluk çocuklara özgü bir durumdur. Ve sorumsuzluk duydusundan kaynaklanır. dikkat edersen sorumsuz ve bencil insanların keyfi yerindedir her zaman. Aşağıya verdiğim link de konuyla ilgilidir istersen akabilirsin.


http://hakanium.blogspot.com/2010/12/hayatn-anlam-nedir.html

acusticus dedi ki...

Bra jobbat !

Güzel blog olmuş üşenmeden okudum tüm yazdıklarını ;)

Tüm yaşayanları etkilediği gibi seni de Stockholm etkilemiş karanlığı ve soğuğuyla...

ha det så bra!

Leah dedi ki...

Dido'nun kalın olan gofretleri ince ve narin olanlarla aynı tadı vermiyor! Çok sinirleniyorum bu olaya! Hay lanet!

2011 güzel geçsin inşallah, öpeyrum :*

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

cnm benim iyi gelir inş sana 2011. Bend ehiç ama hiç içmedim inş hiçde içmem :) bu arada mecnun seni bulmuyorsa sen bul onu
karıs karıss ara.

Korhan dedi ki...

Hangi içki olursa olsun Fondip bozar. Ağır ağır iç.Yatmadan da bir bardak su. Mümkünse z.yağlı bişeyler ye içerken.Oh mis. Aynı zaman da şu yukarıda bi kocakafalı kalın dido'ya laf etmiş. Hanım bana baksana sen! Yolarım saçını başını senin ince dido'da neymiş.Heeeyt!!

İyi seneler

HAKANIUM dedi ki...

Bence bu dido olsun, dodi olsun böle gofret tarzı şeylerin en kötü yanı sıcakta kabına yapışmaları oluyo. Bi sürü çukulata ziyan oluyo. İnsan içinde utanıp kağıdı yalayamıyosun da. Buna bi çare bulmak lazım.

Leah dedi ki...

Benim kafam küçük bi kere taam mı! İnce dido çok narin ve güzel bi kere. Çokarika! :D

Korhan dedi ki...

Bak kadın inatlaşma benimle ince didoyla döverim seni :D (yorum alanından kovulmadan edebimizle gidelim)

éLLa dedi ki...

* cemo uyarilarina uyacagimdan emin olabilirsin :)

* Hakanium derin emvzular bunlar bosver :)

* acusticus tack :) etkilememesi mumkun mu sence ?

* Leah amin iyi seneler olsun insa.

* pembeesinti amin ecmain. aman icme bosver hic özenilecek bir sey degilmis, denedik görduk. Bu arada ben ne ariycam o beni bulsun banane :p

* Korhan bir daha icmeyi dusunmuyorum ama bunlari aklimin bir kösesine yazdim ne olur ne olmaz :) keske daha önce danissaydim sana kuzen ziyan oldu yazik :) sana da iyi seneler.

* Leah, Korhan, Hakanium onca seyin icinden didoya takildiniz ya ne diyyim ben size :) valla benim icin kalini incesi farketmiyor cunku bir yildir sutlu cikolata yemiyorum, sogudum. bitterler var orda siyah olanlar onlar sahane.

éLLa dedi ki...

hem o didolar bitisik. ortadan ikiye ayirinca iki tane ince dido oluyor. farkeden bir sey yok :D

Nida Ersin dedi ki...

Ahir -Göz-lüm niyetiyle bakarsan şarap bardağına,
Sonrasında küfür edersin ebesine avradına,
İçindeki vişne suyu değil ya.
Yanında piyâz değil zeytinyağlı dolma'da olsa,
İçen, mutlaka yamulacaktır sonunda.
2 günde zor gelir kendine, başını tutmuşsa.
Bir hafta da sürebilir sermestlik.
Badeyi götüren Hatun-sa:)

Aşık-Ne-déimî

küfkedisi dedi ki...

bana ince kalın farketmez her türlü yerim dido yu :)))

iyi seneler canım öperim:)

HAKANIUM dedi ki...

Ben aslında masadaki şeyler hakkında bi şeyler söyleyecektim.

Bi kere o kurtçuk şeklindeki çerezler ve patcips gibi şeyler safi zarardır. Hiç bir zaman yenmemesi gerekir. Hem kırmızı şarabın yanında ne kalın ne de ince dodi gitmez. Ayrıca beyaz pastanın yanındaki çatalın sapına da krema bulaşmış, hiç olmamış. Kesinlikle adabı haşerat kurallarına aykırı bi durum. Hem pastanın yanında portakalın ne işi var, portakalla birlikte pasta mı olurmuş? Bi kere kivi de olmaz. O da çok uygunsuz bi tat. Yani işte mutsuz olmanın asıl sebebi budur. Sofra fengşui standartlarına uygun değil. Bu yüzden iç huzurunu dengeleyemiyorsun. Zaten bu yüzden ikinci fotoğrafta boğazını tutmuşsun. Belli ki yediğin şeyler rahatsız etmiş seni. Bu da benim haklı olduğumun apaçık bir kanıtıdır. Ha öte yandan belkide "Bakın benim ojelerimler bluzumun rengi ne kadar da uyumlu değil mi? Demek istiyorsunda olabilir ama ben öyle algılamadım tabee.

éLLa dedi ki...

* kufkedim sana da iyi seneler olsun canim :)

* Hakanium ahahaha bu yoruma ne denir ki. manyaksin hakikaten :DD

Adsız dedi ki...

yayınlaman için göndermiyorum.sadece gerçekleri yazıcam moralini bozmak istemiyorsan okuma.
blogunu 2 gündür okudum.yazdıkların çok basit.kısmen bunun sende farkındasın ama tam olarak ne yapacağını bilmiyorsun.paran var arkadaşların var iyi bir ailee sahipsin bunlar satırlarından okunuyor ama mutlu değilsin.asla mutlu olamayacaksın.asla huzur bulamayacaksın.asla aradığın mecnunu bulamayacaksın.bir gün ölürken asla iyi bir hayat yaşadım diye ölmeyeceksin.hayal ettiklerinin çeyreğini bile elde edemeyeceksin.insan sarhoşken oto kontrolünü kaybeder ve aslında tam olarak neyse tam o olarak ortaya çıkar.ben bunları hayatımda söylemem dediğin şeyleri aslında her gün kendine milyonlaraca kez farketmeden tekrarlarsın ve sarhoş olunca hepsi gün yüzüne çıkar.kuzenini kıskanıyorsun.kendine olan güvensizliğinle birlikte çevrendeki insanlardan kendini üst görüyorsun.kendinden asla kaçamayacaksın.annen gibi bile olamayacaksın çünkü annen hayal ettiğin insan değil.sadece görmek istediğin kısmını biliyorsun mam iç dünyasına hakim değilsin tıpkı onun senin dünyana hakim olmadığı gibi.sen bir tatmizsinsin huzur için para sağlık iyi arkadaşlar vb. yetmediği için son umudun sana mutluluk getirecek bir sevgili.ama insanlar birbirine mutlu olmayı öğretemez ya mutlusundur yada mutsuz.çevrendekilerin etkisiyle mutlu olduğunu zannedebilirsin ancak sarhoş olunca anlayacaksınki mutlu değilsin yada rüyalarında.bkzlcmatmynet.tüm bu yazdıklarımı okuyorsan bana kızıp sana hakaret ettiğimi düşünüyorsan sana en başta söyledim sadece gerçekleri yazacağım ve aklından ama niye diye geçiriyorsan ben sana sorayım yazdıklarımın bir nedeni olmasını senin için önemli mi?seni tanıyan yada tanımayan biri olmamın ne önemi var?sen yazdıklarım değilsen zaten aptalca bir yazı bu sorularda mantıksız ama sen yazdıklarımsa kim olduğum yada nedenimin ne önemi var.

éLLa dedi ki...

* Adsiz sana kizmadim, söylediklerini hakaret olarakta algilamadim. Dedigin gibi kim oldugunun da gercekten bir önemi yok, yazdiklarindan beni tanimayan biri oldugun gayet acik cunku. Öncelikle sunu belirtmek isterim ki, yazilarimda veya blogumda iddiali degilim. Acikcasi iddiali olmak icin bir cabamda yok, isteseydim onu da yapardim. Ama burda kelimeleri suslemeden, evirip cevirmeden dosdogru ve net bir sekilde icimi dökuyorum. Her sey yalin, tipki kendim gibi. Buna bir cesit terapi de diyebiliriz. Bu yuzden benden beklentin nedir bilemiyorum, dunyayi kurtaracak degilim, cok sosyal mesajlar da vermiyorum. O yuzden belgesel tadinda genel kulturunu artiracak yazilar bekleme benden. kisisel bir blog burasi, öncelikle bunu bil.

Ve eger sen de bu yazdigin etkileri biraktiysam ( parali, iyi dostlara ve iyi aile sahip insan modeli etkisini yani) söylediklerin de yerden göge kadar hakli olurdun. Butun bunlara sahip olan kisi eger hala mutlu olmayi basaramadiysa hic bi bok onu mutlu edemez.. Ama yanildigin bir nokta var; hic bir sey görundugu gibi degildir. Kisisel bir blog dediysem o kadar da derinlerine inmiyorum özel hayatimin. Ben ne zenginim ( maddi sIkIntIm var hatta) ne de ailem yanimda.gurbet eldeyim ve sahip oldugum arkadaslar bir elin parmagini gecmez. Yani sandigin kadar laylaylom bir insan degilim ve sirf simariklik yapmak ugruna mutsuzum demiyorum.. bu kelimenin altinda yatan derin manalar var- ki ben ufacik seylerden mutlu olan bir insanim ve hayat benden o ufacik mutluluklari bile esirger oldu su aralar..
Bunlari neden mi anlatiyorum cunku benim icin butun bunlari yazmak icin zahmet eden birinin bu aciklamayi hakettigini dusunuyorum..

Sirtimda senin tahmin bile edemeyecegin kadar sorumluluk var ve ben tum bunlara gögus gerecek kadar guclu ve özguven sahibi bir insanim.. Insanlara senin yaklastigin gibi öfke ve önyargiyla yaklasmadigim icin kiskanclik nedir onu da pek bilmem. Ben bir aynayim, sense ben de kendi yansimani göruyorsun.

éLLa dedi ki...

Kimin icinde neyin acisini yasadigini kimin gecmisinde en derin yaralarin sakli oldugunu bilemezsiniz.. Yorum yaparken bunu da göz önunde bulundurun ya da sonsuza dek susun.

Adsız dedi ki...

Merhaba Sevgili Ella
yazılarını epeydir sessiz bir şekilde takip ediyorum, çokda hoşuma gidiyor...
Sanki benim içimde yaşadığım durum ama ben sözlere aktarmasını beceremiyorum yazılarınla beni anlatıyosun...
teşekkür ederim...
seninde yeni yılın senin istediğin gibi olsun...
denizece

ayrıca 1. resmindeki bakışlarını (umarım bana kızmazsın)türkan şoraya benzettim...

ツ ✁✂✄ Sezgi ✁✂✄ ツ dedi ki...

bende her çok fazla kaçırıdıgım da aynı seyı soyluyorum bır daha bu kadar içersem 2 olsun dıye :d

éLLa dedi ki...

*Adsiz böyle guzel bir iltifata kizilir mi, tesekkur ederim teveccuhun.

* Sezgi bosver icme hic iyi bir sey degil

acusticus dedi ki...

didolar sanırım gösterimlik...
ambalajlarından açılmamışlar
onları yemediniz heralde,
yemediyseniz talibim
yada nerden aldınız?

éLLa dedi ki...

ben sutlu cikolatalari sevmiyorum, göstermelik koydum da denilebilir, kuzen icindi. her yerde bulamazsin :) biz Rusta'dan aldik 10'luk pakette

Hayat Belki Bazen dedi ki...

2011 in şu başlangıç 6 günü nasıldı bilmiyorum ama mutlu bir yıl geçirmeni diliyorum:)

éLLa dedi ki...

iyi dileklerin icin cok tesekkur ederim.. hepimiz icin mutlu bir yil olur insallah. Allah sevdiklerimizin acisini göstermesin yeter.

Adsız dedi ki...

MeLeGim,
Yeni yiLin kutLu oLsun güzeL yüreGinden geCen her arzun gerCek oLsun...
Bu arada bloggnu zevkle tekip ediyorum :) harikaSin :)
Seni Seviyorum
Busee

éLLa dedi ki...

Buse ablaam seni burda görmek ne guzel, bir an icin unutuldugumu dusunmustum. senin de yeni yilin kutlu olsun ablacim mutlu seneler. cok öpuyorum. yine gel.

iblvicanfly dedi ki...

Mutlu degilim...

Karnim tok, evim var, isim var. Ama bunlar mutlu olmama sebep degil.

-------

ne kadar tanıdık bir cümle. bir kez daha anladım ki ne zaman iyi yada kötü bir şeyler hissetsem dünya üzerinde bunu hisseden tek kişi ben değilim. oluyor bazen, herşeye sahibim eee neden bu mutsuzluk havaları. ben de 3 ay önce aynı cümleyi kurmuştum. ne mi yaptım? işi bıraktım. sevgilimi bıraktım. şimdi mutlu muyum? lanet olsun (((: ama iyiyim (:

sadece gelip geçen bir yolcuyum. kelimelere takıldım hepsi bu (: stockholm'e sevgiler (:

Modafobik dedi ki...

Zor oldu ama birleştirdim, yani eh ucundan, gibi gibi hehe! :D

éLLa dedi ki...

ehe ehe puzzle'i tamamladin demek

éLLa dedi ki...

iblvicanfly dilerim bir an önce bu ruh halinden kurtuluruz.

Adsız dedi ki...

Öncelikle iyi seneler éLLa,
Ben de sen gibi Stockholm'de hayatimi idame ediyorum. Yukarida ki yorumlardan birinde seni acimasizca elestiren o kisinin sana buyuk haksizlik ettigini uzulerek okudum. Sakin uzulme cunku bu tur insanlar gercek hayatta varlar ve hep olacaklar. Daha önce de senin yazilarini begenerek okudum. Pembeesinti kanaliyla seni buldugum icin cok mutluyum. Bu yuzden Zeka ve Canisina tesekkur ederim. Yazmaya devam.... Yeni yazilarini merakla bekliyor en yakin zamanda mecnununa kavusmani diliyorum. Murat Yigitbas ( Tencere )

éLLa dedi ki...

Destegin icin tesekkur ederim, sen ve senin gibiler arkamda oldugu muddetce ne yazmaktan vazgecerim ne de onlari kafama takir uzulurum :) sana da iyi seneler olsun Murat Yigitbas, tekrar tesekkur ederim..