3 Şubat 2011 Perşembe

Google'i bosver, bana sor sekerim..




Sen de benim gibi yalniz misin?
Sicak bir dostluk, hos bir sohbet mi ariyorsun?
Canin mi sIkILiyor ?
Eee o zaman senin ilacin bu hatta 0900 910 ..... aaaaaaaaaaa pardon ya hatlar karisti :SSSssSSsss
- Alooo orasi bilmem kac sifir 13 mu canim?
- Adana cik aradan Adanaaa
- Kiz hatce orda misin??

ehuhehu tamam gencler heyecan yapmayin, silkenin ve kendinize gelin lan ! Yukarda yazilanlari derhal silin kafanizdan. Gelelim asil konumuza; benim cok duyargacli izleyenlerim dusundum ki bir form spring hesabim olsa bir birimizi daha yakindan tanima firsati edinebiliriz. Madem ki bir aile gibi olduk burda halimizi hatrimizi sormakta da bir sakinca göremiyorum.. Evet bir el atmadigim burasi kalmisti buraya el attim. Ama kendini sutlactan cikma ak pirinc sananlar buna da bir kulp takarsa o kulpu onlara yutturum :p Caniniz sIkILIrsa, dertlenirseniz buyurun gelin anacim. cay kahve bele$. Ayrica bedava guzin ablalik yapar, yaralarinizi itinayla sararim...
Maksat muhabbet olsun..

Haydi o zaman sorun sorusturun : http://www.formspring.me/eLLayaSor


Hurts "Wonderful Life"

14 yorum:

Missbone dedi ki...

Ay benim yok ondan ya aslında vardı da kullanamadım sonra da şifresini falan unuttum :D

éLLa dedi ki...

* missbone hesabin olmasina gerek olmadan direk sorabiliyorsun yalniz. adsiz olarak cikiyor soru, o yuzden sorunun sonuna isim ekleyebilirsin. ha bir de tekrar acarsan bilelim biz de sana soru sorariz belki :)

e.n.k dedi ki...

ohoo asmisiz :) bir facebook hesabin eksik bacim en kisa zamanda oda olursa sasmam ..hayirli ugurlu olsun ..

éLLa dedi ki...

feysbuka kIlIm biliyorsun :)

zeynep dedi ki...

Hey Allah'ım neydi o bir ara 900 lü hatlar:))

mefisto dedi ki...

hayırlı olsun ella :) ne formspring ne twitter ne de facebook'um var benim. bi blog o da kel başına! ben de mi açsam acaba?

bi de o büyük "I" lara çok güldüm ben, içim fesat benim ;p

Mia Wallace dedi ki...

haha çok eğlenceli yazmışsın! :D soru sorucam da bulamıyorum bebek uff

LieLLa dedi ki...

Anammm ben çok soru sorarım.
Bezdireyim mi seni, formspring sapığı iyi olur benden sndlsmklds:D

Adsız dedi ki...

Formspring'e soru sormaktan vaz geçecek insan ayol!

(Evet bir el atmadigim burasi kalmisti buraya el attim. Ama kendini sutlactan cikma ak pirinc sananlar buna da bir kulp takarsa o kulpu onlara yutturum :p)

Bu sadistvari cümleleri okuduktan sonra tırsladım walla. Hiçte kulp yutmaya niyetim yok. Ki.:)

-Eleştirilere açık olunmada- acep! yağmevlacılıkmı bekleniyor?
serap

éLLa dedi ki...

eh sorularinizi bekliyorum canlar :)

Adsız dedi ki...

kurdele yüzüğünü nerden aldın?

elif'in damlası dedi ki...

canım şu ojenin rengi nedir bayıldım ayıldım ayollll :)

éLLa dedi ki...

* Adsiz valla ben de bilmiyorum nerden oldugunu :)

*elif'in damlasi Essie - Luscious Lips

wimparella dedi ki...

ilk defa bir el resmi beğeniyorum :D::D oje ve ten rengi (Y)