27 Şubat 2011 Pazar

Hayatimda aldigim en anlamli hediye..



Ka$Ikci elmasi hediye etseler bu kadar mutlu olup gulmezdim herhalde. Benim icin önemli olan hediyenin maddi degerinden cok manevi degeridir, ne anlam ifade ettigidir.. Can dostum güzel insan enk'in bu kucuk jesti cok hosuma gitti.. Hafizamdan cikmamasi icin bloguma ekleme geregi hissettim, ilerde bakip bakip gulumsemek istiyorum.
enk kim, benle ilgisi nedir merak edenler buraya tiklasin. Ben onu kelimelere dahi dökemiyorum..




Biz essek olduktan sonra semer vuran cok olur kanka.. Sen de iyi ki varsin..
icte, beyinde, yürektesin unutma..

9 yorum:

Gök dedi ki...

çok şeker bir eşekmiş :)

e.n.k dedi ki...

Seni böyle mutlu ettigime cok sevindim dostum , gördugum ilk anda ikimiz de birer tane olmali diyip aldim;))) ,iyiki almisim notu okudugunda attigin kahkayi unutmqyacagim...
Resimleri br Gun elime gecirirsem Bende tarihe gececegim öptumm

Kiyiya Vuranlar dedi ki...

Hakikatten anlamli bir hediye imis. Baktikca insan gulumser

~kırmızı♥taban~ dedi ki...

gercekten anlamlı bir hediye :)

Adsız dedi ki...

http://www.youtube.com/watch?v=X0XZGY5uD2k&feature=related

ay esniyorum dedi ki...

anlamlı ve hoş bir eşekmiş. her eşşek bizi böyle mutlu edebilseydi keşke :(

cecilia dedi ki...

hihii amanda aman çok şekermiş bu ya, bizimkine almam lazım bunu :)

mefisto dedi ki...

cidden güzel hediyeymiş.. kıskandım!

éLLa dedi ki...

evet hediye guzeldi ama anlami daha da bir guzel geldi bana :)) hayatimiz boyunca hep essek yerine kondugumuz icin bu kucuk oyuncak pek bir yakisti halimize. :)