18 Şubat 2011 Cuma

Kelin ilacini buldum, sizin basiniza sürücem. | Bepanthen mucizesi

Merve bir gun rastgele dolastigi bir internet sitesinde hayatinin aski Murat'la karsilasmistir. Tipki Merve gibi yalnizdir O da.. Gec vakitlere kadar yapilan msn sohbetlerinin ardindan bir birlerine daha cok baglanmislar ve artik yuzyuze görusme vaktinin geldigini dusunmuslerdir.. isin büyüsünü kacirmamak icin, daha önce birbirlerini hic görmemislerdir.. Bulusma gunu gelip cattiginda heyecandan yerinde duramaz Merve, guc bela gittigi cafede, gözune ilisen ilk bos masaya oturmustur. Dakikalar gectikce heyecani daha cok artmakta ve kalbinin gumburtusu cafeyi inletmektedir. Tam o esnada iceri Murat girer. Iste o an tepesinden asagi fosuurtttttt diye kaynar sularin dökuldugunu hisseder Merve. Cunku aylardir bekledigi adam KELdir. Geceler boyu giyecegi gelinlik modelinden tutunda, cocuklarinin ismine kadar dusunup hayalini kurdugu adam KELdir KEEELLLL.. Aci gercekler bir tokat gibi carpar kizcagizin yuzune. Ve bir ask hikayesi daha böylece baslamadan biter..

Simdi söyleyin bana Merve'nin yerinde mi olmak isterdiniz, yoksa sirf kel diye terkedilip gururu incinen Murat olmak mi? Hangisi daha kötu?

Aslinda Merve olmakta ayip degil Murat olmakta
Hatta dökulen saclar yuzunden kel olmakta ayip degil
Ama sen kelligini seviyorsun diye, onun da kelini sevmesi sart mi? :p
Peki Murat kel olmasaydi ne kaybederdi Murat'ligindan?

Bu sorularin cevabi bende gencler.. Duruma örneklerle aciklik getireyim derken yirtinmamin esas sebebi asrin mucizesi Bepanthen'in önemini vurgulamakti. Reklam kokan bir yazi olacak ama her sey sizin mutlulugunuz icin..Tabi bepanthen yetkilileri de bu jestim karsisindan ufak bir ödul sunarsa ben de paylasabilirim bu mutlulugu sizlerle. ehuehe :PP



Gelelim zurnanin zirt dedigi yere. Bu önerilerimi kizlarda can kulagiyla dinlesin.

Sac dökulmelerine stres, kansizlik, hava-su degisimi, vitaminsizlik, sampuan ve daha bir cok saglik sorunlari etki edebilir. Ben de Turkiye'ye gittigimde bu saydiklarimin hepsini birden yasayinca avuc avuc saclarim dökulmeye basladi. Her turlu bitkisel sampuani, sac maskesini denedim, hic biri kâr etmedi. Ama ben yilmadim arastirdim ve en sonunda bunu önleyen bir iksir buldum: Bepanthen ampülleri..

Sart degil ama bir araya geldiklerinde oldukca etkili olan E vitamini ampullerini de alirsaniz kesin cözume yaklasmis oluyorsunuz. Tek yapmaniz gereken sey, 4-5 yemek kasigi badem yaginin icine bir tane bepanthen bir tane de e- vitamini ampulu kirip karistirmak ve sadece sac diplerine surup yaklasik yarim saat beklemek. hepsi bu kadar.



Bu ortadaki kremse kucuk yaralardan, yaniklara, pisiklerden basura, catlaklardan izlere varincaya kadar her halta yariyor. Nerenize surerseniz surun oranin suratle iyilesip puruzsuzlestigini göreceksiniz. Ben yuzume ve dudaklarima suruyorum. Isil isil parlamaya basladi cildim. sivilce izi falanda birakmiyor. Öyle bir gecer zaman ki'deki Berrin'in surati gibi putur puturse suratiniz kullanin bence. Ustelik sudan ucuz.. Artik kremlere bir ton para bayilmam, Turkiye'den bepanthen getirtiyorum. Sanirim simdilerde yuz kremi de cikmis bunun onu da e- vitaminiyle karistirip yuze surenler varmis. Etkisini de görmusler, bulursaniz onu da benim yerime deneyin..




Meyveli yogurt gibi kokmayi göze aliyorsaniz bu kremler de vucuda, yesilcay özlu olanda ellere cok iyi geliyor.

Bugunluk bu kadar tiyo yeter. Sorusu olan sorsun. Deneyip hayrini görenlerse sagligima duaci olsun. Adios.

53 yorum:

küfkedisi dedi ki...

bixocin şampuan kullanıyorum ben de bu aralar, saç dökülmem %90 azaldı. zaten azalmasa murat olacaktım :)))

Sümeyye dedi ki...

yazını okuyunca kendimi eminönü kadıköy hattında hayal ettim birden elimde simit...biri heyecanla içeri girer ve senin anlattığın hikayeye başlar :))her zaman ki gibi yine çok neşeli bir yazı...mutlaka denicem tavsiyelerini,yalnış anlaşılmasın kellik falan yok tabi ama biraz güçlendirmek gerek :))

mis gibi dedi ki...

Bepanthen eski evarkadaşım herşeye kullanırdı, aklınıza gelecek herşeye :D Ve özellikle hassas ciltler için çok tavsiye bir ürün

đerkenαя dedi ki...

Ay o nasıl bir uyarlamadıııri koptum burda eLLa :))

Nice nice mucizelerine :p

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

cook yakın kel bi tanıdıgım var tavsiye edicim bunları ona. Bende bir dönem sivilcelerden muzdariptim. Agır bi ilaç kullanıyorum dr bana bepanthenin merhem ve kremini yazmıstı cilt ve dudak kuruluğu için.süper bir krem ve dediğin gibide cok ucuz.

Zeynep Şeker dedi ki...

ya hakkaten ıyı gelıyormu ? yanı benım sacım fecı dokuluyor ve eger bu kadar basıt bır cozumle care bulabıleceksem baya bır ıyıymıs durum :)

Korhan dedi ki...

Hikaye baştan yanlış. Kadın tarihi erkekten önce buluşmaya gitmeyi yazmaz. Hele ki ilk buluşma. O kadının giyinmesi, makyajı,saçı oyyy. kel en az 1 saat o kızı bekleyecek :)

Judy Abbott dedi ki...

bepanten kremi her yerime sürerim valla her derde deva. dün çok dudaklarımı kemirmiştim, gece yatarken bepanten krem sürüp öyle uyudum, bu sabah yine pambık gibi dudakların sahibi idim.

e.n.k dedi ki...

sisterim guzellik sirlarini dökmussun ortaya ..
kreme katiliyorum annecigim her gece yatarken suruyor ben tabi aklima geldikce suruyorum bide erinmezsem :) ama pamuk gibi ve isil isil yapiyor gercekten ..bundan sonra daha duzenli kullaniyim bari :)
sac icinse badem yagi sagolsun arada cila gibi geliyor :))

zeynep dedi ki...

Sen çok yaşa emii:))Berrin'ide es geçmemişsin, bende düşünüyordum başka kız kalmamış mı dizide oynatacak ne kadar çok sivilce izi var diye:))Not aldım yararlı bilgilerini:)xoxo

Korhan dedi ki...

Bu "bepanteni her yerime sürerim" diyen arkadaş acaba bu haftasonu bana oturmaya geleceğini ve bütün gece dalga geçebileceğimi neden hesaba katmaz:))

Hihoha her yerine

hayalci dedi ki...

Oww süper bunları öğrendiğim iyi oldu :)

Adsız dedi ki...

Piyasada 146 çeşit kellik ilacı var, bilemiyorum ne derece yardımcı olacak senin tavsiyelerin!
Bakarsın edediyen daz da kalabilir kullananlar:)
Konumun uzmanı size yakın bir kişi ama uzunca bir zamandır blogunuza yorum bırakmıyor ne hikmetse:)
xny

Adsız dedi ki...

http://www.youtube.com/watch?v=siZbe3t4738

tuncywashere dedi ki...

Bepanten mucizesini bir hekim kadından duymuştum çok evvel. Dudağımda uçuk çıktı cart diye kesildi iki günde , elim (ayıptır söylemesi :P ) makarna pişirirken haşlandı zınk diye acısını aldı. İçinde bepanten olan her şeyin kefili olurum arkadaş ! Bepanten cildinizin ve ruhunuzun kurtarıcısı ;)

Adsız dedi ki...

merhaba ella hanım
benim saçımdada bu tür şikayetler var bende yapacağım bu karışımı ne kadar sıklıkta yapmam gerek haftada bir, ayda bir, şimdiden teşekkür ederim.
sevgilerimle
ece

éLLa dedi ki...

* küfkedisi onu henuz denemedim. ama övenler cok.

* Sümeyye yazinin sen de bu etkiyi yaratmasi cok sasirtti beni, bir ask romani yazma istemigi dürtükledin :D kel kismi benim yaptigim mubalaga sadece. sac dökulmelerini yazaltiyor aslinda.

* mis gibi her yerinize surun anacim sifa niyetine.


* derkenar etkileyici olsun dedik komik mi olmus tüh :p

éLLa dedi ki...

* pembeesinti ya canim ben biraz abarttim aslinda. sac cikarmiyor sadece dökulmesini önluyor. :) bepanthen sadece eczanelerde satilan tibbi bir melhem zaten. doktorlar da tavsiye ediyor. evet ucuz ama bu kadar reklamdan sonra bepanthen satislarinda patlama olabilir ve zam getirebilirler. ben bunu daha önce niye dusunmedim bilmiyorum tuh.

* Zeynep evet canim iyi geliyor. hatta eger bulabilirsen badem yaginin yaninda hint yagi ve susam yagida ilave edebilirsin. ben bulamadigim icin bu kadariyla yetindim.

* Korhan hem kel hem ökuzmus iste. kizi bekletmis keltoro$. Merve'nin cabuk hazirlanmis olmasinin tek nedeni de mimarinin ben olmamdir :D benim yarattigim karakter de benim gibi pratik olmali diye dusundum.

éLLa dedi ki...

* Judy Abbott, basur bile iyi geliyormus dusunsene :D sürün her yerinize sifa olur valla bak.

* e.n.k guzellik sirlarimi ortaya döktum ama pisman oldum geri. ne guzel bir tek guzel ben olacaktim. artik herkes guzellesecek özelligim kalmayacak :( ah aptal kafam ah :p

* zeynep, mayin tarlasi gibi kizin yuzu. Ahmet'le birlikte olduktan sonra daha da bir puturlesti yuzu nedense :)mikrop mu kapti ne ahaha :D


* Korhan senden korkulur valla. burada yakalayacagini akil etmemistir, yoksa demezdi :D

anne müdürü dedi ki...

daha bir genç olduğum zamanlarda kullanmıştım, bepanthene, badem yapı ve e vitamini üçlüsünü. faydasını görmüştüm. ben de tavsiye ederim:)

éLLa dedi ki...

* hayalci, negzel :)

* Adsiz kimmis o uzman merak ettim.

* adsiz sarki guzelmis severim Funda Arar'i. saol.

* tuncywashere, ahaa iste duysun herkes. biz bi seyi biliyoruz da söyluyoruz deggmiiii :)

* Adsiz ece, ben ayda bir iki ayda bir kullaniyorum ama tamamen usengecligimden kaynaklaniyor bu durum. Sen haftadabir, hatta iki defa kullan. Hocanin da dedigini yap, yaptigini yapma :) sevgiler benden.

éLLa dedi ki...

* anne müdürü, benim denemedigim urun kalmamisti. gercekten tek ise yarayan bu oldu. bu yaziyi yazarken tereddut etmistim acikcasi, belki bana iyi gelen sey baskalarinda ters etki yapabilir diye ama gelen yorumlara bakinca haksiz olmadigima kanaat getirdim

OYA dedi ki...

hemen denemem lazım.çok teşekkürler..

Cafe Yaşam dedi ki...

cafeyasam'dan geliyorum : ))
listemdesin

dikisdersi dedi ki...

su e vitamini mucize ,çogu anne olanlar bilmez ,vucuttaki çatlaklara birebir ,eger karacigerde bir sorun yoksa cocuklarını emzirmiyorlarsa,cilde masaj yapılarak sürülmesi tavsiye edilir ,

éLLa dedi ki...

* Oya rica ederim

* Cafe yasam hosgeldin, tesekkur ederim.

* dikisdersi bak ben bunu bilmiyordum. napmak lazim direkt catlaklarin oldugu bölgeye mi surecegiz e vitaminini yagla falan karistirmak gerekmiyor mu?

onceuponadream dedi ki...

ben bir de bemiks ampul katıp tüm gece bekletiyorum sabah yıkıyorum ama çıkması biraz zor oluyo bide o evigenin kokusu yok mu tüm gece burnumda!güzellik uğruna nelere katlanıyoruz valla bi de murat a bak adamın umrunda deilmiş belli ki

Missbone dedi ki...

http://pembemissbone.blogspot.com/2011/02/okumas-en-keyifli-blog-odul.html
bende ödülün var.

Balkan gırl diary..... dedi ki...

Ben de uyguluyorum,işe yarıyor ama kremi henüz denemedim.En yakın zaman deneyeceğim,,,

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

canım resimlerine noldu? bir sorun var bak istersen

éLLa dedi ki...

pembe esinti problem yok canim

dikisdersi dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
dikisdersi dedi ki...

E vitamini ve sadece masaj ,başka birşey gerekmiyor

Yasemin dedi ki...

Bepanten mucizesine inanıyorum. Kaşlarım çok azdı kremini sürerek kaş çıkardım resmen =P
Bunu da erkek arkadaşımın üzerinde deniycem hatta bugün malzemeleri almayı düşünüyorum. =)

Adsız dedi ki...

tamamda bu işlemi sadece 1 defa mı yapcaz ne kadar zamanda yapcaz ?

éLLa Çiça dedi ki...

hafta bi iki defa yapmaniz yeterli

Adsız dedi ki...

sizin geyik yaptığınız bu olayı yaşadım ben,
tamamen kelim internetten bi kızla tanışmıştım buluştuk sonrasını anlatmaya gerek yok gençlikte çok üzülmüştüm ama başka insanların oakdar çok derdi kederi yaşadıklarını görünce halime şükretttim beğenmeyen beğenmesin yapcak bişey yok :)

Abdurrahim Nurşen dedi ki...

Bepanthene Ampul reçete ile satılan bir ürün olduğu için bırakın desteği bu yazıyı kaldırmanız için uyarı bile yapabilirler. Bence en azından resmini falan kaldırın şimdilik. Şaçma ama mevzuat böyle.... :)

yusuf çakır dedi ki...

Bepantheni 1 kez kullandım ve mucize gibi o gün saç dökülmesi kesti :)

yusuf çakır dedi ki...

Denedim ve ilk günden dökülme durdu :) şimdi her gün kullanıyorum hatta jole gibi yapıyor sertleşiyor süperr

Adsız dedi ki...

bepanten saççıkarmada etkisi var kremi denenmiştir ufak ufak kılcıklar çıktı :)

Gaye Eksen dedi ki...

Merhabalar,
"Ortadaki krem" dediğniz tam olarak hangisi acaba?

zakkum dedi ki...

bence saçların İlacı 3 lü karışımda yatıyor..Google daki tüm yorumları
toparladım büyük bir çoğunluğun hemfikir olduğu saç dökülmesini önlemek için kullanılan formül şu EVİGEN ampul (eczanelerden rahatça bulabilirsiniz fiatı4.60 tl) bepanten ve Badem yağı karışımı en ideal
formül..

Nur Alkış dedi ki...

Kızlar size bir önerim var ben su an kullaniyorum sampuanin içine 9 10 tane doğum kontrol hapı ezip atın calkalayin ve onu her banyoda kullanin inanın ise yariyor

özlem dedi ki...

Bu 3lu karisim super bepanthen evigen bemiks isterseniz zeytinyağida ekleyebilirsiniz ben öyle denedim halada uyguluyorum.Tabi zamanla dökülme olabilir ama eskisi kadar değil

Adsız dedi ki...

Bu karisimlari surerken oncesinde dermaroller uygulamasi yaparsaniz etkisi cok artar. Yani igneli bir silindiri sac derisine surerek milimetrik kanallar acip karisimin daha iyi emilmesini saglarsiniz.. bir de cinko ve folik asit besin olarak alin

Hypatia Sophia dedi ki...

Resimleriniz gorunmuyor şu catlaklara yaniklara iyi gelen krem hangisi

éLLa Çiça dedi ki...

Bepanthen

Leyla Dilipek dedi ki...

e vitamini uygulayınnn saçlarınızaaaa

Oya dedi ki...

Merhaba ben Zigavus'un narlı şampuanını kullanıyorum saç uzatmak isteyenlere duyurulur :)Saç uzatan şampuan yapmışlar. Saçlarıma herkes ne kullandığımı soruyor çok mutlu oluyorum. Eczaneden alabilirsiniz.

Mike dedi ki...

Merhaba herkese, doktor bana da bu üçlüyü yazdı. Bırakınca döküleceğini söyledi, kullanıp kullanmamada kararsız kaldım. Fİkir verebilir misiniz?

Hayata dair herşey dedi ki...

faydasini gorenler var mi lütfen yorum

Hayata dair herşey dedi ki...

faydasini gorenler var mi lütfen yorum