23 Şubat 2011 Çarşamba

Kendi icinde ters cevrilmis nevresim gibiyim..



¤ Vinton Cerf, Baird ve Graham Bell mekaniniz cennet olsun abiler.Bulu$lariniz Internet,televizyon ve telefon olmasa sIkIntIdan kafayi yerdim.

¤ Kizginliklarimiz,kirginliklarimiz olaylarin beklenmedik taraflarinadir.Herseye hazirlikli olsak, kimden ne gelecegini bilsek sarsilmazdik.

¤ Disarisi -25 derece. O kadar uyustum ki, arkamdan biri kicima bicak dürtse "hehe salak acimadi ki,acimadi ki" diye dalga bile gecebilirim..

¤ "Sickla" adinda bir semti, "ölmevalla" adinda mezarligi olan bir ulkede yasiyorum. Sizce de cok manidar degil mi?

¤ Yil oldu 2011 hala "Hadi bize gidelum sağa pul kolleksiyonumu gösteriyim" diyen mallar var.. Yalan degil valla, az önce sordu biri.

¤ Ben size cicek olun dedim, siz seviyor sevmiyor diye bir birinizi yoluyorsunuz

¤ Sabah sabah parfüm sisesine dü$mü$ gibi kokan kadinlarla, agzinin kokusu 500 metre öteden hissedilen erkeklerin kafalarini bir birine tokusturmak istiyorum.

¤ Farkettimde mahalledeki butun yaslilar vefat etmis.. Anlasilan azrail 2010 yilinda bizim mahalleye calismis.. Euzubillah tövbe yarabbim.:/

¤ Hayatta hic bir sey icin didinmedim , yeni yikanmis kot pantalonun icine girmeye didindigim kadar..

¤ intikam soguk yenen bir dürümdür aslinda..

¤ "Dekolte giyene tecavuz ederler" diyen mal profosör; bu ulkede kediye, köpege, ata essege de tecavuz ediliyor, onlarin dekoltesi nerde?

¤ Adimi 'tesadüf' diye degistirsem, beni de sever mi ki ask?

¤ Pardon biz aska geldik de, giris ne taraftan acaba?

¤ "Güzellik her kapiyi acar" zihniyeti yuzunden, hem guzel hem akilli kadinlarin basarisi hep gözardi edilmistir..

¤ Hic bir psikolog, hemcinsleriyle yapilan dedikodudan daha cok rahatlamaz bir kadini. En etkili seanssa kahve falidir.

¤ Cennetten kovulan Havva gibi, elma yiyince dunyadan kovulup cennete gitsek ya..

¤ Cok iyi tanidiginizi sandiklariniz bile, an gelip yabanci bakislarini salmiyor mu üzerinize?

¤ Yemekte geyiren,her yerde gobegini kasiyan ve sinema salonunda cikarabildigi en yuksek sesle gulerek yorum yapanlara en icten sövgülerimle.

¤ istenmeyen tüyler azicik gururlu olun! istenmediginiz yerde durmayin mesela.Ya da kafamda cikin,basimin ustunde sac diye tasirim..

¤ Hani kadin dayanismasindan bahsediyoruz ya.Kadinin ezildiginden, ataerkil toplumdan. Halbuki kadina ilk celmeyi takan yine kadin oluyor

¤ Darwinin teorisini bilmem ama, sebeklerin prensese dönustugu 'makyaj evrimi' bir gercek...

¤ Simdi ki nesil paylasmayi facebooktan, tarihi de dizilerden ögreniyor.. Egitimcilere pek bir is dusmuyor yani.. Ne guzel.

¤ Bardagin dolu tarafini gördum, ictim.. hepten bosaldi, neresine bakiyim ben simdi bunun?

¤ Zamanin su gibi akmadigi tek an: hic tanimadigin bir adamla asansörde tek basina kaldigin andir.O ne zalim dk'dir ki, asir gibi gelir insana..

¤ Bazi romanlar o kadar sacma bitiyor ki "bu muydu gunlerdir bekledigim son?" diye isyan edesi geliyor insanin.. !

¤ Fazla akil kadin cinsini yorar,mutsuz edermis. Aptal ve mutlu olacagima, mutsuz ama akilli olmayi yeglerim..

¤ Gördugunuz kadar sanmayin beni, bir matruskayim ben. icim bölundukce cogalirim ; ama azalip kuculmem..

¤ Askiydi, isiydi, ihtirasi, dusuydu, yere batsin faturasi, mali mulku baglasalar durmam. Hasbinallah insanim insan. Kafa nereyeeee biz orayaaaaaa http://t.co/uBdNIru


Twitter zirvalarimi buraya kopyalamak daha kolay geldi bugun nedense. Ne yazasim var ne de susasim, böyle de anlasilmaz bir yapidayim iste.

16 yorum:

julia dedi ki...

asansörde geçirdiğin zaman çok fenadır.bir tedirginlik,bir sıkıntı.

en tedirgin olduğum yerlerden biridir asansör.

crazywomenrosemary dedi ki...

ne yalan söyleyeyim yazının 2/3 nü zor okudum..sana izin kimin kafasını tokuşturacaksan adıma 3 daha ekle bebeğim...dayanamıyorum...dayanamıyorum...:))

éLLa dedi ki...

* Julia ben de cok geriliyorum :)

* crazywomen o kadar mi sIkIcI yazmisim yahu :(

zihni dedi ki...

Estetik mesajlar kana çok rahat karışırmış:) tamaı öyle. ama biri var ki ahaşu:

"Cok iyi tanidiginizi sandiklariniz bile, an gelip yabanci bakislarini salmiyor mu üzerinize?"

eğer koşullar müsaitse, libido ile çakranın fıskosudur o "yabancı bakış" dediğin an:) aklın dışına taşan kısmı...

ayşa dedi ki...

haha evet güzel olmuş ama, katılıyorum çoğu maddeye :)

funda dedi ki...

çok eğlenceli olmuş, hoş olmuş:)
bazılarınada zırva demek haksızlık olur, bi durup düşünüyo insan.
Yeni yıkanmış kot pantolonu hiç sorma ne kadar zor giysemde en güzel durduğu gün o gündür:)

Syrakusa dedi ki...

Yaşaaaaa Ella :)
Güzel yazıydı valla billa.

Judy Abbott dedi ki...

sen -25 dedikçe ben utanıyorum valla hava 9 derece yağmurlu titriyorum diye:( kolay gelsin Ellacık o soğukta.

Bir İnce Ses dedi ki...

Neresi o -25, nerde yaşıyosun sen ? Sabah simit görünce çok sevinmiştin Türk bakkalı, kahvesi, pastanesi falan yok mu ? Mahrumiyet bölgesi mi ?

Deniz dedi ki...

okudum..düşündüm ve diyorum,"söylesem tesiri yok sussam gönül razı değil..blog işi böyle bişii" :) --akabinde sessizlik..!-

memnun oldum tanıştığıma..hadi bakalım..sevgiler,saygılar ..

crazywomenrosemary dedi ki...

Sıkıcı yazdığını söylemedim ki..benim içim kaldırmıyor bunları..tv bile seyredemeyen ben ..haklı değil miyim?

bulduğunda o kafaları tokuştur valla izin veriyorum bebeğim..:/

HayatVEtavla dedi ki...

:))
eğer fotoğraftaki sensen, hiçte "Kendi icinde ters cevrilmis nevresim gibi" durmuyosun.

Ama,
Bir içim su gibi,
Fıstık gibi,
Of bu ne yaa gibi,
Oyy oyy oyyy gibi,
Güzel hatunmuş bee gibi,
duruyosun.

Valla komliman neyim yapmıyom, gördüğümün bana düşündürdüklerini yazıyorum. Aslında yazmaktan geri duramıyorum demek daha doğru olur.
He-he yazdıklarımdan sizin gördüğünüz "kusur" ise affola :)

Adsız dedi ki...

Hayırlı kısmetler élla! bunlar nevresimi ters çevirmenin faideleri..
gısmetler(deri değil) İNSAN BRE İNSAN, ayagına dolanıp duryo daha ne yapacksın ağlanma gayri!?!?!?
serap

éLLa dedi ki...

* Adsiz serap, yada xny veya nida mi demeliydim sana?
sekerim benim kismetlerim seni mi gerdi? Ben sanal ortamda yapilan iltifatlara bel baglayacak kadar aciz bir insan degilim ki.. Eger blogumda surekli yalnizligimdan sikayet ediyorsam, bu yalnizligin sebebi yalnizca kendimimdir. Dogru insani bulamadigimdan yakiniyorum, yoksa emin ol bana kismet coook. Hatta o kadar cok ki aklin sasar. bunlardan blogumda bahsetmiyorum cunku kayda deger görmuyorum. Olurda bir gun benim icin özel olan birisi cikarsa karsima seve seve anlatirim.. O yuzden haddini bil ve adam gibi yorumlar yap.

éLLa dedi ki...

* zihni eyvallah :)

* Aysa, katil bana hayatini yasa :p

* Funda, tesekkur ederim. evet zor olan her sey guzeldir derler, o kotu giymekte tasimakta zordur ama kitap gibi durur insanin ustunde. giydikce aciliyor bollasiyor ya rahat ama bir o kadar da igrenc görunuyor.

* Syrakusaaaa olleeeey :) hosgeldin yoktun ne zamandir.

* Judy ahh aahhh herkes senin kadar vicdanli olsa keske. onlar o mis gibi havalardan yakindikca ben burda cinnet geciriyorum yemin ederim.

* Bir ince ses, kutuplarda penguenlerle yasiyorum. gul gibi gecinip gidiyoruz.. Türk pastanesi var da öyle pohaca, simit falan satan yok. simiti de turk marketinde buldum yeni gelmis.

* Deniz, ben de memnun oldum . Hosgeldin :) o sözu zamaninda msn iletisi yapmisligim coktur. ;)
sevgiler benden.

* Crazywomen anladim.

* Hayat ve tavla, evet benim. bakma sen kuazimodo gibiyimdir de arkadan öyle cikmis. tsk.

Adsız dedi ki...

:-O