25 Şubat 2011 Cuma

kI$ uykusundan bir uyanacagim pir uyanacagim..| Temmuzda Cesme'deyim yihuu



Kutuplarda penguen modunda yasamak artik canima tak etti dostlarim.. -27 lere kadar dustu hava sicakliklari.. Zaten hic sevmem kI$I, bir kasvet cöker icime hep.. sapka, atki, mont,bot offf benim cürmüm ne ki bu kadar zerzavati bindiriyorum üstüme.. üstelik sokakta yürürken mutlaka normalden iki kat daha fazla enerji harcamak zorundasiniz… Yürünmüyor öyle salina salina… Daha kazma kürek yaktiracak mart ayi var önumuzde ama olsun sabrederiz biz.

Disardan bakildiginda hayatlarimiz baskalarina cok mukemmel sorunsuz gelebilir.. Belkide biz bu sekilde yansittigimiz icindir bilemiyorum. Ama bu kadar gamsiz degil elbet yüregimiz… Arada saklariz, örteriz üstünü gülümseten cümlelerle… Ki bütün gaye; kendi sorunlarimizla baskalarini da uzmemektir.. Herkesin yüreginde vardir bir cizik… Kim diyebilir ki dertsiz ve tasasiz bir hayat sürdügünü.. Kolaydir disardan seyretmek ya da okumak…ve ahkam!!! kesmek.. Zordur sevdirmek ve anlatabilmek en derinlerinizdeki hüznünüzü..

Hem sorunlar hem havalar gercekten yoruyor insani. $imdiden takibe aldim cemreleri ama kolay kolay dusecege benzemiyorlar... SIkI bir tatili hakettim .. Bugün kuzenle tepemiz atti, solugu turizm sirketlerinde aldik.. 5 temmuzda izmir - Cesme 'de 2 haftalik tatil ayarladik.. Kiz kiza $öyle bir uzanalim ege kiyilarina günes ve denizle arinalim yorgunlugumuzdan. Bol bol full enerji yüklemesi yapalim kendimize gelelim dedik..
Izmir'liler bizi görunce güzel nedir görecek ve "Izmir'in kizlari guzeldir " diyenler fikirlerini degistirecek bence hehahehe :P $imdiden günleri saymaya basladim bile ben. Gecen yaz ki fotograflara bakiyorum aval aval.

$u soguk havayi az dagitayim, icimize erken baharlari sunayim istedim… Hayaller kurulursa güzeldir ve paylasilirsa..

O bunaltici yaz aksaminda balkona oturursun, fonda muzeyyen abla, masanda kavun yahut cekirdek.. icini hararet basar püfür püfür tatli bir rüzgar eser, vurursun ya sohbetin dibine.. ahh ahh özledim..

Gecen yil Amasra tatilinde objektifime takilanlar.. Bakarken sarkiyi dinlemeniz tavsiye olunur.




TARKAN & MÜZEYYEN SENAR - BENZEMEZ KİMSE SANA






































15 yorum:

Sayın KARACA dedi ki...

yanı başıma geliyorsun vallahi :) ben izmirdeyim ama çeşmeye değilde güneye inerim nedense :) izmire çok yakın ya şehirden uzaklaşmış sayılmıyorum heralde çeşmeye gidince :) günü birlik gider geliriz biz gezmeye yemeğe içmeye denize...
*Bu arada birşey soracağım. Yurtdışından yapılan otel rezarvasyonları (örneğin çeşmede bir otele) türkiyeden yapılanlara oranla daha uygun fiyatlı oluyor diyorlar doğrumu acaba?

Gök dedi ki...

amasra mııı :)) gitmiş kadar oldum memleketime :) Amasra'yı sevmişsindir inşallah artık eski hali yok kalabalık sahil kasabalarına dönüyor yavaş yavaş ama yinede güzelliği eksilmiyo :) bahsettiğin kadar olmasa da İstanbul'da çok soğuk. Soğuk hava tüm dünyayı sardı mı ne:o

cecilia dedi ki...

kesinlikle kesinlikle yaz gelsin terlemek istiyorum sıcaktan bunalmak istiyorum, ellacım buradada havalar öyle berbat ki hastalık kol geziyor :( bende kaptım şfiayı herzamanknden çok istiorum yaz gelsin..

Nllla dedi ki...

Resimler muhtesem! Ben biletlerimi Ekimde ayarladim, bende Cesmeye gitmek isterdim. Bizde egeye gidicegiz.

fashion by kitty dedi ki...

ohh ne güzell resmler bnlarf içimm açıldıı:) bncede artkk yazz gelsin:)
blognu bgnrk tkp ediorm snide bloguma bklerm svgilerle kitty:)

http://fashionbykitty.blogspot.com/

Bir İnce Ses dedi ki...

-27 diyosun yaa.. Sen o üstündekilerle donmuyomusun ? Kalın bişeyler giyseydin :)

julia dedi ki...

ben de yazı sevmem.herkes terler,kokar.güneş rahatsız eder,bunalırsın filan.

ilkbaharla sonbahar candır.ne soğuk ne sıcak.

Korhan dedi ki...

ßéNdhé ßL0quNu taqhiph édhiyh0ruM Mahahaha.Mashadha raqhı éqhshiqh zaaaa XD

http://chiLqiNéM0.ßL0qshph0t.ch0M

fashion house by zeto dedi ki...

-26 derece dediğinde şok olmuştum ve sen o soğukta öle üşümüyomusun demekten de kendimi alamıyorum.éLLa'cım atkı falan sar,sarıl sarmalan hatta.Gerçi Çeşme programı yapılmış o soğuk sana vız gelir gibime geliyor artık:) En yakın zamanda gelmen ve istediklerini yapman dileğiyle çok öptüm:)

Aydedeye havlayan dedi ki...

yaz gelsin istiyoruuuuum :) bu soğuk istanbul havasında içim ısındı yemin ederim :) pek çok teşekkürler.

e.n.k dedi ki...

Bu kareleri görunce moralim iyice bozuluyor :)) ulann burda Mayisa kadar erimez bu kar:s

want more fashion dedi ki...

aaaa inanmiyorum... ben her sene
amasraya gideirm...
nasil cok güzeldi dimi...
her sene orda tatil yapariz biz =)

bak sana 3 tane link kopyaliyayim bende gecen yaz birsürü fotograf cektim amasrada =)

http://senawantsmorefashion.blogspot.com/2010/08/photography-turkey-amasra-1.html


http://senawantsmorefashion.blogspot.com/2010/08/photography-turkey-amasra-2.html

http://senawantsmorefashion.blogspot.com/2010/08/turkey-amasra_21.html

umarim begenirsin =)

Sena

Pınar dedi ki...

Merhaba

Blogcu arkadaslarıma ozel hedıye kampanyama beklerım :)

Sevgıler..
Pınar

http://pinarlamoda.blogspot.com/2011/02/blogculara-ozel-hediye.html

éLLa dedi ki...

anlasilan herkes özlemis yazi :) Amasra kücük ama cok sirin bir yerdi. benim gibi yabancilardan usananlar ve hamsiye hasret kalanlar icin ideal bir yer. aileler icin cok uygun.. Ustelik asiri sicak bir yer de degil püfür esiyordu hava. sahaneydi.

Uzerimdeki monta gelince sadece otoparktan eve yururken öyle giyinmistim.. normalde kat kat giyiniyorum. yuzum gözum bile görunmuyor :)

Cesme'yi secmekle dogru bir karar mi verdim bilmiyorum. insallah guzel gecer.

Korhan choq tatlisin XD XDD (bu da gülüsüm) gözunden kacmamis masada raki eksik evet, icmiyoruz biz efendi efendi kolamizi ictik oturduk :p

CrisyJavi dedi ki...

hii!!nice blog¡¡

kisses from madrid :)

http://www.loveshoppingandfashion.blogspot.com/