14 Şubat 2011 Pazartesi

Sevgililer kandiliniz mubarek olsun.


Kaçak - Koymaz Klip

Saplarin dikkatine ..

"$uphesiz ki komsusu sap sap gezerken, sevgilisiyle nispet yapan bizden degildir."
Bu nedenle;

Aksam mum isiginda yemek yiyip, romantik surprizler yapmayi planlayan ciftlere,kandille ilgili "Elhamdulillah muslumaniz, oturup ibadet edecegiz.. Elin gavuru Valentin'in bi tarafindan uydurdugu bu gunu kutlayacaginiza oturunda 2 rekat namaz kilin bre zindiklar.. Hepiniz bati özentisi pisliklersiniz" tarzinda laflar sokup vicdanlarini sömurelim. Hadi canlarim göruyum sizi.

Not : Bugun tam klipteki adamin kafadanim. 500 metreden yakinima yaklasmasin ciftler. Tehlikeli olabilirim :)

31 yorum:

crazywomenrosemary dedi ki...

eLLa_cica; 500 metre mi? aman allahım çevrendekilerin yerinde olmak istemezdim..hah hah haaa;))

BENCİLELLA_CİCA..;))

Adsız dedi ki...

Kuzum sen boşunamı yaşadın bu günedek! Bi baltaya sap olamadınsa biz ne edek, yokum lan ben bu oyunda. uyurum sevdicemin koynunda.
sen kandilleri yak cennetin kapılarını arala sevaba giriersin. biz Eros'la berberiz ok'lar elimizde, hemde ibadet ederiz gönlümüzce:)):))

éLLa dedi ki...

yakalayin su adsizi tez vurun kellesini :)))

julia dedi ki...

Ahah.çok güldüm.Elhamdulillah müslümanız.
Sap halimden de mutluyum ben.

Dilara AKSOY dedi ki...

Sevgililer gününe karşıyım. Yılbaşı konusunda avrupalılara özeniriz sevgililer günün de öyle. Bizim geleneklerimiz göreneklerimiz olmayacak mı hiç? Hep özentiyle mi yaşayacağız? Bir deli kuyuya taş atmış 40 tane akıllı çıkaramamış. Her günü sevgiyle geçirmek varken, sevgililer günü saçmalığını anlayamıyorum. :)

MeL' jones dedi ki...

zohahahaa :)
Delüüü! En güzelini yapıyosun bakma sen öbür tarafa gidince sevgilinle nasıl yiyişiyodun die onları kazana seni cennete atcaklarrr!!! :):):):)

A.Şahin dedi ki...

Şarkı bugüne tam gider :)

Nabrut Ve Biz dedi ki...

aay çok güldüm.ama sevgilim olmadığından falan değil :)tamamen mantğım ile dediklerine katılıyorum

e.n.k dedi ki...

ikisini bi arada yapabilenlere ne mutlu ..
sevgililer gunune laf atmaktan ,kandili sadece baslikta kutlamissin yevrumm :) ..
kandilin kutlu olsun ,dualarin kabul olsun..

Nllla dedi ki...

Bekarligin tadini cikar bence, gez, toz eglen!
Allah hepimizin gönlunu sevgiyle doldursun!
Puss

mefisto dedi ki...

ahaha :D:D ne güldüm gece vakti, sağol :)

Sayın KARACA dedi ki...

Bence tez vakitte kalbine göre bi eş bul kardeş :)
"Varda ben mi almıyorum" da diyebilirsin gerçi de... Hayırlısı olan tez vakitte gelip seni bulsun o zaman.

Adsız dedi ki...

Ahirde komşi olucez, ben Zebani olicem, buz-kazanı altına odun atıcem. Sense Dünya'daki gibi, cennet'î âla daki çiçekleri yolacaksın, sonrası puss! haha! (hellfire)!!!
xny

Adsız dedi ki...

Hahhhahaha. Cok guldum yaa buna. Sen cok yasa éLLa... :)
Stockholm'de Tencere

dans eden kraliçe dedi ki...

ben kesinlikle katılıyorum sana ella. En büyük sevgili doğdu o gün en büyüğü. Alın sevgilinizi yanınıza namaz kılın beraber. İkisini de birarada yapabilenlere ne mutlu:) çok da zor bir şey değil bu yani

www.dansedenkralicee.blogspot.com

Urfa Tutkunu dedi ki...

Sevgili Ella kandilin mübarek olsun. Diğer konudaki görüşlerine de katılıyorum. Nereden çıktığını bilmeden kutluyor halkımızın bir kısmı ne yazık ki... Adı üstünde; Valentin'in günü!

Peri Tozu Fotograf dedi ki...

Yazinda gulucuk gulucuk olup, gelen yorumlarda kikirdeme katsayim daha da artti :)

Sen beni guldurdun Allahta seni guldursun :))

mis gibi dedi ki...

hahahahahah :D:D:D

Peri Tozu Fotograf dedi ki...

Yüzlere tebessüm konduran bir blog sahibi olduğunuzdan; minik bir hediyeniz var sayfamda :)
Sevgiler

crazywomenrosemary dedi ki...

ELLA ! herkes burada sen neredesin..?

Adsız dedi ki...

élla'mı? nerede? Ya twitter'de yada formspring'te şimdiki zamanla gününü gün ediyor. Blogu onun için mişli geçmiş zamanda kaldı, ehh o'da haklı ekmek teknesi ile ilgin değilki post yazmak! salt ilk göz ağrısıydı "rüzgar gibi gelip geçti" insafsız davranmayalım, insan doğduğu yerde değil, doyuma ulaştığı yerde yaşamını idame ettirmeli. Tercih kendisinin dimi ya:))
xny

éLLa dedi ki...

* julia ben de mutluyum ama bazi bazi geliyorlar iste böyle.

* Dilara AKSOY dogru diyorsun ama her gununu sevgiyle geciremeyen bir care en azindan yilin bir gununde odun sevgililerinden sevgi bekliyor. napsinlar. onlar da hakli kendilerince.

* Mel'Jones ahaha evet yaa dimi :)) ben de cenette erkek hurilerle yiyisirken onlar catir catir yanar.

* A. Sahin hem sarki hem de klip cok uyumlu. :)

éLLa dedi ki...

* Nabrut Ve biz , ee o da guzel tesekkur ederiz katilimin icin :))

* e.n.k ee tabi sevgilini koluna takip camiye gidip 2 rekat namaz kilsan ve sevdigin icin hediye yerine dua etsen ikisini de cikarmis olursun arada. ben kandilini tel de kutlamistim hem de 2 kez unuttun mu :)

* Nllla valla hicte cikaramiyorum tadini. is guc, soguk derken vakit ayiramiyorum kendime. puss o kram

* mefisto sen de saol seker :)

éLLa dedi ki...

* Sayin Karaca durumum o kadar vahim mi görunuyor ya ordan :)

* Adsiz xny, aminnnnnnnnnn :D

* Adsiz Stockholm'de Tencere, o nasil nick öyle yahu. teflon tencere misin, duduklu tencere mi hangisi :) neresindensin Stockholm'un?

* dans eden kralice, dogru diyorsun en buyuk sevgili o gun dogdu, ikisinin ayni gune denk gelmesi hos bir tesaduf.

éLLa dedi ki...

* Urfa tutkunu, senin de gecmis kandilin mubarek olsun cok tesekkur ederim.

* Peri Tozu Fotograf, yorumlar yaziya anlam katiyor zaten, eksiklerini tamamliyor postun :) ben de cok seviyorum gelen yorumlari okumayi. Bu arada ödul icin blogunda da tesekkur etmistim buradan da edeyim. sizleri gulumsetebiliyorsam bir nebze olsun, ne mutlu bana. sevgiler hörmetler.

* mis gibi :)

* Crazywomen burdayim sekerim, gözum hep uzerinizde :) sessizce gözetliyorum

éLLa dedi ki...

* Adsiz xny, el insaf yahu daha 3 gun önce yazi yazmisim 2 dk da harcamissin beni. Buraya daha seyrek yazmamin sebebi bloguma cok daha secici davrandigim icindir. Blogum o kadar öncelikli ve degerli ki oralara yazdigim gibi eften püften sacma sapan cumleler yazmak yerine, ancak kayda deger seyler aklima geldiginde yaziyorum.. Takdir edersiniz ki blog yazmak cok daha mesakkatli bir is. ayriyeten burasi benim ilk göz agrim, kiymetlimdir.

crazywomenrosemary dedi ki...

eLLa; ben takılmıştım zati bebiş..diediğinde yaz..İLHAn PERihan geldiğinde yaneee..;))...;)

éLLa dedi ki...

kreyzim wominim beni sorman hosuma gitti yavrum :) sen hep takil bana. gözu kör olasica ilhami eve barka ugramaz oldu bu aralar. yazamiyorum pek.

http://belguzaranne.blogspot.com dedi ki...

merhaba amasra'ya bır defa gıttım muhteşemdı sevgıler

Unknown dedi ki...

Merhaba bende bugün iğnesini yaptım kafama işe tarayıp yaramadığını zamanla göreceğiz

Mustafa Kaplan dedi ki...

Merhaba bende bugün iğnesini yaptım kafama işe tarayıp yaramadığını zamanla göreceğiz