31 Mart 2011 Perşembe

Bugün Allah'tan bi$i istedim. Sansini zorlama dedi.



Elimin hamuruyla oturdum blog yaziyorum.. Burada bahsedilen hamur, erkeklerin bizi "elinin hamuruyla" diye baslayan basma kaliplara soktugu degil, gercek anlamdaki hamurdur. Böyle gelmis ama böyle gitmez. Kadin denen di$i, hayat ve akil simgesidir..Her seyin farkindadirlar.. Ve erkekler catlasa da patlasa da kaderleri kadinlarin elindedir.
Laf arasinda kadinlarin zekasini hafife alan erkeklere de laf sokmus olmanin gururuyla yazinin gelisme kismina dogru dört nala ilerliyorum.. Kek yaptim canlarim, ama bu kez pek bir yavan oldu sanki.. Hayat gibi..

Pofuduk sabahligim, pofuduk terligim, pofuduk kekim -ya galiba benim pofuduk olan seylere karsi bir zaafim var, cok seviyorum- bu uclu inanilmaz keyif veriyor bana, tabi bir de cay ve dizi.. Günün en keyifli saatlerini bu seylerle yasiyorum..$imdi de o anlardan biri.

Nerdesin? Ne yapmaktasin diye soranlar olmus, valla bir aktiflestim ki sormayin gitsin. Insan sosyallestikce, internetten soguyormus. Burdan internet bagimlisi olanlara "asosyalsiniz oluummm" göndermesi yapmiyorum tabiki, ama insan gercekten vakit bulamiyor nete girmeye, vakit bulsa da belli bir zamandan sonra icinden gelmiyor..

Yillar gectikce insan daha da mi sessizlesiyor ne? Olgunlugun getirisi de olabilir bu bilemiyorum.. Sessizligi hafife almayin, sessizlik cok önemli bir silahtir, yavas yavas karsinizdakini kontrol altina alirsiniz.. Tabi bu benim gibi cenesini tutamayan ve özü sözunde olanlar icin imkansiz.. Özellikle haksiz bir durum karsisinda asla sessiz kalamiyorum ve bu yuzden de hep kaybeden taraf oluyorum.. Tepkileri uzerime paratoner gibi cekiyorum..
Niye bilmiyorum ama fazla sessiz,masum ve aptal derecesinde saf görunen insanlar beni daima korkutmustur. O sessizligin ardinda ne firtinalar sakli kimse bilemez.. Her seye ragmen net olmakta fayda göruyorum.

Bir daha ki sessizligimi bozuncaya dek, ho$tcakal okuyucu..




bu kiz pek seker, dinleyin gari.

16 yorum:

Syrakusa dedi ki...

Kek'e üzüm koy.
Bi dost.

éLLa dedi ki...

ahahaha :))) tamam bi dost.

!DOZ BÜYÜCÜSÜ! dedi ki...

fotoya bayıldım,ve bende senin gibi lanet sesini sözünü tutamayanlardanım,böyle olmak istemiyorum artık,bakalım sessiz kalma çabalarım nerede son bulucak.

e.n.k dedi ki...

Ahhh yavrimmmmm li li li li li demek geldi içimden :) doğru sözü söyleyeni hangi koyde barındırmışlar da seni durdursunlar ama insanlar Allahından buluyor sonunda Hic kuşkusuz ...

Did Dans La Mode dedi ki...

O gözlerin güzelliği nedir öyle Türkan Şoray misali :) Maşallah şekerim... Bu arada erkeklere bunu söyleyince asla kabul etmezler ama tıpış tıpış sözümüze gelirler :) Başka şansları yok çünkü. "Suskunluğum asaletimdendir" de diycem ama bu kadar da asil olmaya gerek yok mu ne :))) Özlemiştim seni iyi geldi yazın mucxx.

NABRUT dedi ki...

şimdi ben başlığın açılımını çok merak ettim

éLLa dedi ki...

!DOZ BÜYÜCÜSÜ! teveccuhun canim. valla becerebilirsen ne ala. ben her seferinde kendi kendime söz veriyorum susucam diye ama nafile, damarima bastiklari anda $aha kalkiyorum. elimde degi.

* e.n.k onuncu köyden selam ederim yavrucugum. buralarda havalar, guzel, keyfim yerinde seni de beklerim :p

* Didooo o senin guzelligin datlum ya, tesekkur ederim. Turkan hatunun eline su dökemeyiz biz. Bu arada ben zaten istesemde sessiz kalamiyorum ki :) pabuc kadar dilim var, durdurabilene ask olsun.
Ben de senin bu simsicak yorumlarini özlemisim, öpucukler benden. simdiden denizlerin ustunden sana dogru ucmaya basladilar bile :)

* NABRUT yani demem o ki, biz insan cok nankör ve maymun istahliyiz. Ne sukretmesini biliyoruz, ne de yetinmeyi. Ancak elimizdekileri kaybettigimiz zaman anliyoruz aslinda ne kadar sansli oldugumuzu (saglik gibi mesela. O yuzden hayattan ve Allah'tan cok fazla sey istememek lazim. bazen sansimizi zorlamamamiz gerekiyor bence. bilmem anlatabildim mi.

Leylek dedi ki...

Net başlıbaşına antisosyalleşme aracı zaten...
Sanal alemde kaldığın sürece reel aleme adapte olman zordur!!!
Hem ben seni tanıyorum sanki hımmm?

sophie'nin dünyası dedi ki...

çok sessiz insanlardan ben de korkarım. ne düşündüğü, ne yaptığı belli değildir.
ama sakinlik, dinginlik güzeldir evet:)

Girl in Oslo. dedi ki...

Hi girl...
Love your header, and wanted to stop by for a hi:)

Have a great day...

Korhan dedi ki...

Elinin hamuruyla blog mlog yazma lan!! Bu arada ne kadar az erkek blogçu var değil mi? Başka bişi yazacaktım unuttum.O zaman öptm k.i.b byeee

TurquAzria dedi ki...

yeni rastladim bloguna, iyikide rastlamisim yahuu (: oku oku gözlerim beynim bayram etti, bide gurbet blogcularina karsi ayri bir sempatim var (bende belçikada yasiyorum). asil ne diyecegimide unutmus durumdayim ama yinede bir yorum göndereyim dedim. her sey bir yana, yazilarii öyle bir dille yazmissin ki insani içine çekiyor... bir iki yazi okur çikarim demistim netten ama maalesef (: tam tamina 1 saattir yazilarina daldim gidiyorum. sanirim kisa zamanda favori blogcularimdan birisi olacaksin :D hatta oldun bile sayilir. bu arada stockholm çok güzelmis, belçikadanda güzel gibi (:

pelininstyle dedi ki...

Gozler kaslar harika:) yazi cok eglenceli olmus yahu:)
www.pelininstyle.com

yokamania dedi ki...

Bornoz guzel de yuzuk olmamıs bı de dans ma rue'yü dinle daha cok seversın

éLLa dedi ki...

* Leylek hmm bilmem.

* sophie'nin dunyasi sinsi oluyor anacim sinsi.

* Girl in Oslo Hi. thanks :)

* Korhan, demek ki eli hamurlularin yeriymis burasi :p yanlis yerde degilim.

* TurquAzria ne guzel sözler bunlar ya, iyice istaha geldim valla, ben bu gazla gunde 2-3 post girerim artik :p Gurbetcinin halinden bir tek gurbetciler anlar zaten sekerim.. Destek olmak lazim br birimize dimi. sevin, örselemeyin beni :D



* pelininstyle teveccuhunuz efenim, utandiriyorsunuz beni :)

* yokmania o bornoz degil sabahlik, yuzugu nerden farkettin hem :D nesini begenmedin ki

KaRaMeL dedi ki...

burda tıpkı nebahat çehre gibisin.nasılda benzettim.))