9 Mart 2011 Çarşamba

Prensesimle tanisin.. (obs! hamileler bakmasin!)



Arada bir topuklu ayakkabilarimi ve makyaj malzemelerimi gaspetse de bu tatli cadiyi cok seviyorum ben. Teyze anne yarisidir derler ya, ben %75 lik bir yukselisle yaridan da fazla annesi sayilirim onun, ne de olsa elimde büyüdü... ilk kelimesi jeje oldu (teyze yani).
Bu yazimda da bahsetmistim ondan blogumda.
.

Mart ayi kedilerin azma, kadinlarinsa dogurma ayiymis sanirim. Herkes bu ayda dogmus, hediye almaktan iflas bayragini cekecegim yakinda.

Bugünde prensesimin dogum günü.. Fotograflarda öyle hanim hanimcik normal bir cocuk gibi görundugune bakmayin, bence cocuk kiligina girmis koca bir yetiskin o.
IQ'su 170 basiyor yavrumun, zeka küpü maasallah. Butun zekasini zerafetini benden almis ayni ben :p ( Tr'deki teyzesi itiraz edecektir bu lafima kesin:p)



Onun yaptigi espirileri twitter fenomenleri bile yapmiyordur emin olun, ustelik cokta iyi bir danscidir benim sipam, tam bir firlama.. Daha bu yasta gördugu herkesin taklidini yapabiliyor, gulmekten öldurur beni her seferinde.Onunla cocukmus gibi konusanlara öyle zekice cevaplar verir ki agzi acik kalir milletin :) Ne$e kaynagim o benim.


Teyzesi gibi kokos, fotograf cektirmeye de benim gibi bayilir.. Allah uzun, mutlu ve saglikli bir ömur nasip etsin kuzuma..

Bugünlerde yine hamaratligimiz ustunde, bayanlara tarif vermeyeli epey olmustu. Hepsini tek tek yazmaya useniyorum. Siz hangisinin tarifini merak ediyorsaniz sorun yorum kisminda yazarim..


Klasik mercimekli köfte ya da mercimekli kisir. her neyse iste. Susleme bana aittir. Kisirdan cok domates kabugundan gül sekli yapmak yordu beni. Pekte beceremedim zaten.



Yulafli bögurtlenli pay.. Vanilya sosuyla servis ediliyor..


Havuc salatasi ve rus salatasi.



Cikolata soslu kakaolu kek.


Nisastali un kurabiyesi..
Bu kadar.



Bir de cok sevgili ikoncanlarimiz diy diyci hatunlarimizdan bir ricam olacak. Ben sac bandi takmaya bayilirim ama genelde koca kafami sIktIklari icin hep basimi agritirlar, bir saatten fazla takamazdim. $imdi telli bandanalar cikmis, istediginiz sekle girdigi icin ebatini ve boyutunu kendiniz ayarlayabiliyorsunuz.. Cok rahat ve $Ik bence. Ben bunu H&M de buldum ama cok fazla cesidi yok henuz.. Bizim maharetli blogger hatunlari bunlardan bolbol uretsin. Ben hepsine talibim..


Bastan savma bir yazi oldu ama napalim, sansurden sonra yazi yazma $evkim kirildi. Fotonun bol, yazinin az olmasinin sebebi budur.. Bence siz de inadina yazmaya devam edin..
Kacanzi.. Hepinizi öpenzi.

13 yorum:

Urfa Tutkunu dedi ki...

Bizim paşa da ilk bana sarılmıştı, üç günlükken. Resmi bile var =) Yeğen ne tatlı oluyor değil mi?

Prensesine huzurlu mutlu bir hayat dilerim. Yeni yaşı hayırlı olur inşaAllah.

Ve şu kek, çikolata ve hindistan cevizi. Tam bana göre. tarifini verirsen sevinirim. Bu kadar ikramı hangi ara yaptın? MaşaAllah maharetli Ella'ya =)

Pek çok arkadaşın yazma şevki kırılssa da, bence de inadına yazmaya devam...

inanirsakolurbence dedi ki...

Prensesin tarzı duruşu süper:) Puantiyeli elbisesi de pek bi tatlı:)

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ нandan dedi ki...

masallah fıstık gibi bir kız cok tatlı teyzsine cekmiş :)) cok hamaratsın döktürmüşsün hersey harika paya bayıldım ellerine sağlık

stickman dedi ki...

mercimeklinin kokusu geldi yemin ederim. çiğköfteden biraz daha az sıkıp sıkıp yiyoz onu. ühühü. yiyorduk tabi olduğunda :p

Ayshenur dedi ki...

ay hem yemekler hemde kuzucuk cok tatlıymış cnm bee:)

e.n.k dedi ki...

bu kizimiza derhal moda blogu acilmali :)) masallah benden suslu ayoll ,buyunce nasil olur bilemem yani :)) Allah uzun ömur versin kuzumuza jejesi ..

Korhan dedi ki...

Şu böğürtlenli payı bi anlatsana ciğerim.

Bi de 170 ne lan? benimki taş çatlasın 60 falandır :(!!!

cecilia dedi ki...

bu prensesi yerim ben :) benimde böle bi prensesim var, rol modeliyim :)yeni yaşı kutlu mutlu olsun, iyiki doğmuş, iyiki ellanın yeğeni olmuş :)

Mustafa B. dedi ki...

Mart ayi kedilerin azma, kadinlarinsa dogurma ayiymis sanirim. Herkes bu ayda dogmus, hediye almaktan iflas bayragini cekecegim yakinda.

Hahaha :D Bende Mart doğumluyum. Martta doğan çok var mı ya. Benim çevremdekiler genelde Şubat ayında doğmuş.

éLLa dedi ki...

tesekkurler canlar, tarifleri bilahare yazicam, simdi halim yok valla :( cok yoruldum.

LauraB. dedi ki...

I love youre pictures, I will follow you, me too?
LoveLaura. :)

éLLa dedi ki...

Bögurtlenli pay:

150 g margarin

2 dl un

3 dl yulaf

1 paket kabartma tozu

1 cimdik tuz

1,5 cay bardagi seker

Arasi icin, istediginiz kadar da yaban mersini, bögurtlen veya tarcinla kavrulmus elma koyabilirsiniz arasina. ben dondurulmus bögurtlen alip koyuyorum. eksili bir tat verdigi icin seviyorum.

Meyve haric malzemelerin hepsini karistirip yogurun, isterseniz cok az sut koyabilirsiniz rahat yogurma acisindan. Elde edilen hamurun yarisini kaba yayin, daha sonra meyveleri hamurun ustune koyun. Geri kalan hamuru da parca parca meyvelerin uzerine öfeleyin canlarim :)

180 derecede yaklasik 30-40 dk ya da göz karari hamur pembelesinceye kadar pisirin. ben fotodakini biraz fazla kizartmisim siz daha az kizartin.
uzerine de vanilya sosu dökup servis ediyorum, böylece daha yumusak ve hos bir tat veriyor. Ama vanilya sosunun tarifi yok maalesef hazirdi benim ki. googleden arastirin elbet bulursunuz.
afiyet ola.

Desperate Housewife dedi ki...

eline sağlık. tarif isteyecektim ama zaten verilmiş :)