24 Nisan 2011 Pazar

Çıt çıt çıt çıt çedene de sar bedeni bedene ( ne sapikmis su eskiler yav)

Helloogglar olsun blog alemi.. Nasilsiniz insallah?
Bizim keyfimiz gicir cok sukur, paskalya bayrami her ne kadar bizim dinimize mensup bir gelenek olmasa da nimetlerinden faydalaniyoruz yine de. Nitekim dört gunluk resmi tatil bizlere yaradi, gerci ben 2 gun tatil oldum ama olsun. Bu kadarcik sure icerisinde bile ögleye kadar uyuma keyfi insana yasama sevinci katiyor gercekten.. Uykusuz olmadigimda dunyaya cok daha sevgi dolu gözlerle bakiyorum.. Kesin net..

Yumurta bayramini kutlayan isveclilere "yumurta mi tavuktan cikar, tavuk mu yumurtadan cikar? " dedim apisip kaldilar.



Rivayetlere göre paskalya gununde Hz. isa dirilmis.. Bu sebeple bir takim misyonerler kendilerini modern mesih ilan edip dinlerini yayma amacli örgutlenip kapi kapi gezmeye ve Hz. isa'yi anlatmaya basladilar..Kapima gelen misyoner dini birikimimi ölcmek icin ilk insan kimdi dedi? Adem'di dedim. Hayir Isa Adem'den önce vardi dedi.Gel de anlat simdi.. Bir an önce defetmek icin ugrasmadim.. Akillari sira insanlarin kafasini karistirip etkilemeye calisiyorlar.. Dunde somalyali peceli bir musluman komsuma saatlerce dinlerini anlatiyorlar, böyle bir saygisizlik olabilir mi? Kim ne istiyorsa ona inanir, buna da kimse karisamaz. Benzer bir seyi Turkiye'de muslumanlar yapsa tum dunya ayaga kalkar, hatta hapse bile atilirdi o kisiler.. Ama Avrupalilar ne yaparsa yapsin modernizm ve kultur olur, musluman ne yaparsa cehalet ve terörizm.. Sonrada özgurlukten, esitlikten bahsederler bize..

Fotodaki oyuncagida bir arkadasim hediye getirmis, pek bir sevdim..



Duyduguma göre Turkiye'de havalar sogukmus, bizim buraya bahar coktan geldi naaaggggbeeeeeeeeer.. :) Biz burda -27 lerde donarken orada hirkayla dolasiyoruz diyenlere selam ederim.. Biz cok usuduk biraz da siz usuyun.. Turkiye'yle Avrupa'nin hava sicakliklari kesinlikle ters orantili. Bir taraf sicakken diger taraf soguk, bir taraf sogukken de diger taraf sicak luyor. Yani anlayacaginiz sevincimiz cok fazla surmez, yakinda siz isinirsiniz ben donariz.. $u kisacik zamanin tadini cikarmak icin sIk sIk sokaklara atiyoruz kendimizi.

Guzel bir uyku cektikten sonra kaptim cantami dogru ablamlarin bahcesine gittim. Ailecek mangal keyfi yaptik.. Bahar aylarinin en sevdigim kismi piknik ve mangal sefasi oluyor..




Fotograf cekmeye bayilan yegenim, ve poz vermeyi seven ben bir araya gelince ortaya bol bol görseller cikti..







Isigi gören geliyor misali herkes cayirlara cimenlere yayilmis piknik yapiyordu bugun.. Yediklerimizi hazmetmek icin yuruyuse cikinca objektifime bu kareler yansidi..













Spor yapmayi da iyice bosladigim icin yurumek bile zor geldi bugun, lanet polen alerjisi de peydah olunca iyice yorgun dustum.



Bu aralar gunlerim dolu dolu geciyor, bloga yazacak kayda deger bir seyler yok ama yine de arada bir hasbihalimi bildirmeye ugrarim anacim.. Bol gunesli, huzurlu gunler bizlerin olsun.. Hepinize iyi hafta icleri..

Adios..







Gunun sarkisi Kutsi - Melek / Klip 2011

15 yorum:

perimasalim dedi ki...

Ne güzel yermiş orası öyle,insanın yayılası geliyor gerçekten:)evet henüz ısınmadı havalarımız ama inşallah biz de yakında çıkarız dağlara bayırlara:)

inanirsakolurbence dedi ki...

Bize de biraz güneş yolla baharı özledik:)

Reyhan ve Selim dedi ki...

Bloğunuzu gerçekten beğendimm,sıcak buldum yazılarınızla bir bütün olarak,vee resimlerde harikka fakat anlayamadığım neden yüzünüzü engellemeye calıştığınız...

Leylak dedi ki...

Ne kadar ilgi çekici görseller sunmuşsunuz,Tşk.ler.. İsveç'te gündüz Güneş'i, gece Güneş'i oluyormuş doğrumu?

Gerçek olan güzelliğiniz ve bakirliğiniz çekinceniz nedir ki? fotolarınızda ki güzelliğinizi izleyenleriniz-den esirgiyorsunuz?

cecilia dedi ki...

ellacım burdada güneş var ama yalancı güneş, henüz tişörtlerimizle çıkamıyoruz dışarı bundan sıkıntımız :) hehe fotolar çok hoş cnm :)

Anıl Özdeniz dedi ki...

Evet bende çok beğendim oraları insanın yayılası geliyo direk :D

Korhan dedi ki...

Ciğerim başlıkta yazdığın şarkıda ne sapıklık buldun yav? Barış Manço şarkılarında çok naif aşklar vardır. Tutku da var tabi ama Barış ağabey öyle güzel kararında verir ki onu. Esas sen yenilere bak şarkı mı söylüyolar sevişiyolar mı belli değil. Hıh!!

Başlığa kırk satır yazınca esas ne yazacağımı da unuttum. Orada mangala izin veriyorlar mı sokakta? Gerçi siz bahçede yapmışsınız da ben geneli merak ettim malum taşınıcam illa bir gün oraya. Burada keşke yasaklasalar. Caanım ataköy sahili pazartesi günleri devasa bir çöpe dönüyor.

yoli dedi ki...

nice pics

Mia Wallace dedi ki...

ne güzel resimler bayıldım resmen bitsin istemedim bakarkeen

Peri Tozu Fotograf dedi ki...

Havanin pek guzel tadini cikarmissin yarasin :)Nisan ayinin tadina doyum yok bu sene gercekten :)

éLLa dedi ki...

*perimasalim nazar degdirdik ya bugun epey esiyor :(

* inanirsakolurbence size gunes nasilsa gelir, burda arada bir ugruyor bayram ediyoruz iste. yakinsa sicaklardan sikayet etmeye baslar Turkiye'dekiler :)

* Reyhan ve Selim ne guzel sözler bunlar, begenmene sevindim. Yuzumu saklama nedenim taninmak istememem. Yani ne yakinlarim tesadufen görsun burda beni, ne de tanimadiklarim sokaklarda tanisin.. nedeni bu.

éLLa dedi ki...

* Leylak dogru, yazlari gunes pek batmaz. aksamlari da tepede durur.
Valla guzel muzel degilim aslinda ama yine de tesekkur ederim iltifatin icin. böylesi daha iyi.

* cecilia biz de sadece iki gun tisörtle cikabildik canim tekrar esmeye basladi.. tesekkurler begenmene sevindim :)

* Anil Özdeniz sorma ya her yer cayir cimen ormanlik alan zaten. gunes ciktikca kendimi atiyorum yesilliklere.

* Korhan cigerim Baris Manco'ya laf eder miyim hic. Genel bir bakisti o. Halimeyi samanlikta basanlar, cekirdekten cinsellige uzanan ask öykusunu anlatan bu sarki, ergen kizlar alsin senin gadani gibi bir cok turkumuz mevcut :) simdikileri söylemeye zaten gerek yok ama bana kalirsa eskiler bu konuda biraz daha acik sözluymus , dinledikce sasiriyor insan :D

Mangala izin var tabiki, sokak derken zaten her yer cimenlerle, parklarla ve ormanlarla dolu oldugu icin her yer piknik ve mangal yapmaya musait.. Acikcasi burdaki yabancilar yani gurbetcilerde ayni sekilde burayi cöpluge ceviriyor.. Isvecliler hayatta yapmaz böyle bir seyi ama bazi insanlar Avrupa'ya da gelse ökuzlukleri baki kaliyor yapacak bir sey yok.

éLLa dedi ki...

* yoli thanks.

* Mia Wallace yuzumu kapayinca biraz sacma oluyor fotolar ama, ilerde hatirlamak icin eklemeden edemiyorum :) böyle guzel yorumlar almakta sevklendiriyor tabi insani. saol :)

* Peri Tozu Fotograf öyle oldu gercekten. hele bir de biz pek gunesi göremedigimiz icin, her aninin tadini cikariyoruz. insallah hep böyle devam eder.

seda demirel genç dedi ki...

Bloğunu ve fotoğraflarını çok beğeniyorum valla güzel kızsın maşallah..pozlar da güzel:-))

MeL jones' dedi ki...

çoook güzelsin gıcıkkk