29 Nisan 2011 Cuma

Ense topuzu nasil yapilir?



Saca sekil vermek artik bir kabus olmaktan cikiyor kizlar. Özellikle dugune ve özel davetiyelere giderken bir turlu sekil almayan, papaz gibi kabarip porsuyan saclara hukmetmek artik daha kolay. Ustelik bunun icin kuaförlere gidip bi ton para harcamaniza da gerek yok. ben formulunu buldum sizler icin.




1- Saclari bir duzlestiriciyle duzeltin, uclarini ma$ayla veya duslestiriciyle hafif dalgalandirin.

2- Saclarin uclarini sac lastigiyle baglayin..

3- Bagladiginiz sac uclarini tutup, ense kökunden saclarin tam ortasindan gecirip ice dogru kivirin.. Ama cok sIkmayin ki elde edecegimiz rule buyuk olsun..

4- Tel tokayla topuzunuzu sabitlestirin.. Böylece sac lastigi de görunmemis olur.

5- Son olarak saclarinizi sprayleyin.. Sonra da yeni sac modelinizle hava atmaya hazirsiniz..




Ben bu topuzu yaparken saclarimi ne duzlestirdim, ne de bukleler yaptim. Aynaya bile bakmadan rastgele özentisiz bir sekilde yaptim. Siz saydigim maddelere sadik kalirsaniz kuaförde yapilan saclardan hic bir farki olmayacak topuzunuzun..
Deneyin görun.

18 yorum:

Üfürükten Prenses dedi ki...

tek seferde okuyunca anlamadım ama bayılıyorum bu ense topuzuna ..
teşekkür ederim tekrar okuyayım da deneyeyim hemen :)

éLLa dedi ki...

ayy benim anlastisimda bir sorun olabilir :) keske yaparken tek tek cekseydim tüh.

'Berrin' dedi ki...

anlatımından bende fazla anlayamadım ama sekle bakınca az cok anlasılıyor zaten..
zarif ve şık olmuş :)

Üfürükten Prenses dedi ki...

Şimdi saçlarımı düzleştireceğim.Azıcıkta maşalarım uçlarını..
Dediğin gibi birkaç kare yaparken koysaydın iyi olurdu da bende de bu aralar anlama da güçlük çekme hali var.Kendini suçlama yani galiba benden kaynaklanıyor :)

yapamazsam gelir sorarım yine :)

ihsan dedi ki...

inci küpe detected! :)

küfkedisi dedi ki...

ay ölsem yapamam, öyle kabiliyetsizim.

Missbone dedi ki...

topuzuna bayıldım :)
bende mimin var.:)

nedicenbaşageldiçekicen dedi ki...

daha ayrıntılı ve resimlerle destekleyerek yaparmısın? Çünnkü hiç anlamadım :S çok beğendim ama merak ediyorum umarım daha ayrıntılı ve resimlerle bir açıklama yaparsan çok sevinirim :)

Leah dedi ki...

işte insan beceremeyince bi de saçları tavuk götü gibi kısa olunca yapacak da bi şey olmuyor malesef. :(

Kiyiya Vuranlar dedi ki...

Ellacim topuzlara ben de bayiliyorum ama bir turlu beceremiyorum. Bir de senin anlattigini deneyeyim. Bu arada isyerinde bir arkadasim var, hep kuaforden cikmiscasina super topuzlarla gezer ama kendi yapar. Sirrini soyledi. Topuz filesi gibi bir sey varmis, onunla yapiyormus. Bir yerde goren, duyan varsa, alsin kacirmasin derim:)

Mia Wallace dedi ki...

aayy ne hoş olmuşşş

éLLa dedi ki...

' Berrin' cim daha anlasilir sekilde anlatmaya calisacagim. usenmesem tekrar asama asama fotograflarim :)

* Ufurukten prenses sorun sende degil bende anacim, kimse anlamamis :) bi daha anlatcam

* ihsan ahaha karsi cins olarak buna dikkat cekmen ne hos :)

* küfkedisi anacim ben yaptiysam herkes yapar, sac konusunda benden kabiliyetsizi yoktur inan.

éLLa dedi ki...

* Missbone hemen bakiyorum datlu$, tskler.

*nedicenbaşageldiçekicen bacim bu nasil nick yazana kadar göbegim catladi, kopyaladim sonunda :) talep giderek artiyor, daha ayrintili anlaticam tamam.

* Leah benim saclarimda cok uzun degil aslinda, baglanacak kadar sacin varsa olur.. sadece topuzun biraz daha kucuk durur o kadar.

* Kiyiya vuranlar hmm bak ilk defa duyuyorum onu, görursem alirim. size de yollarim.

* Mia Wallace daha bu özentisiz hali, size anlattigim gibi yapsam daha iyi olurdu. pasakli saca uyguladim.

Üfürükten Prenses dedi ki...

ella şimdi şöyle sorunlarım oldu;

saçlarım dağıldı toplu durmadı

saçlarımın hepsi aynı boy olmadığı için fazla dağınık oldu.

özetle yapamadım..

cidden tek tek anlamanı rica ediyorum :))

éLLa dedi ki...

prensesim yarin tekrar ense topuzu yapip resmediyim en iyisi yoksa anlasilamiyorum :) bu arada basaramasanda denemene sevindim :)

Aslısın dedi ki...

onu yapmayı becerebilirsem bir gün, beni bir kuaförün yanına çırak verin:)

fashion house by zeto dedi ki...

Yaaa ne güzel yapmışsın canım bazı kısımlarını anlamadım ama deniycem kesinlikle:))

The Tiny Team dedi ki...

Sorry, I speak English, but that is GORGEOUS! I love it!

Great job!

-Amy