14 Nisan 2011 Perşembe

$imdi varsin evet. aaaaa $imdi yok.



Günes
Kuslaaaar
Böcükleeerrr
Tabiat anaaaaaaaaaa seni seviyooruummmmm
Denizi seviyoooruummmm

Demek isterdim, ama kI$ israrla yapisti yakamiza gitmiyor.. Benim burda soguktan yuregim buz tutarken Turkiye'den gelenler "mont falan giymedik, hirkayla dolastik, yol kenarlarinda cicekler gelincikler coktan acmis bile, icimize cicek kokularini cektik… hava süpeeerdi, biz de süperdik ; e daha ne olsun! " diye anlattikca ben bunalimlara yelken aciyorum. Rezillerdeyim, rüsvalardayim, magdurum da magdurum yani ! Elinizdekilerin kiymetini bilin, cok sanslisiniz coook..

Bardagin dolu tarafinda oldugumu haykirmak gelmisken icimden, unuttum gitti.. Birakin doluyu bosu ortada bir bardak bile kalmadi bunlari duyduktan sonra...

Buralarda bahar tam bir görsel sölene dönusur ve ben iddia ediyorum ki dunya uzerindeki en guzel bahar mevsimi bu ulkede yasaniyor.. Bi kere gunes hic batmiyor, 24 saat gunduz ve her yer ormanlik alanlarla dolu. Bol yesilli bol sulu bi yer.. Buraya gelecekcesiniz bahar ayinda gelin, pisman olmazsiniz.. Ben de iyice isvec'in tanitan turist rehberlerine döndum ama söylemeden gecemedim napiyim.



Cimlere uzanmayi, piknik yapmayi öyle özledim ki.. Gözlerimi kavuran polen alerjisine bile raziyim artik.. Gireyim baharin koluna, hay lele lele leleeeeee takilalim beraber.. nefes alabildigimin farkinda olup, temiz havayi dolduruyum cigerlerime. Keyfim yerinde aslinda, geziyorum tozuyorum ama yetmiyor arkadas.

Soguk havalar yuzunden edebiyat yapmak bile agir geliyor… Yaz kizim diledigince diyorum kendime..Öyle olunca da sirf blogu guncellestiriyim diye yaziyormusum gibi oluyor, yazma hevesim kaciyor.. Bahar gelene kadar sacmalardan secmeler okumaya devam edeceksiniz, ya da etmeyeceksiniz.

Benim cok karam kafI$tI.. öptum o zaman byeeeee...

gunun sarkisi turku sevenler icin Feryal Öney - ip attim.

8 yorum:

A.Şahin dedi ki...

Fotografların bi puzzle gibi, her postta ayrı bi parçası tamamlanıyor.

éLLa dedi ki...

evet parcalari birlestirebilirsen beni görebilirsin :D

Lazanya dedi ki...

Bende dün hava durumunu dinledim, 1 ay geriden gidecekmiş. Bütün Nisan soğuk ve dengesiz geçecekmiş. Yarım gün bahar yarım gün sonbahar olacakmış. Hatta geçen gün güneş varken, Ankara'da kar yağdı günde 5-6 kere.

Piknikler yapıp, çimlere uzanmak istiyorum :/

Hava nasıl oralarda üşüyor muuğğğsuunnn?

Ryan dedi ki...

LOVE THE BLOG & OUTFIT
CHEK OUT MY BLOG http://styleinappearance.blogspot.com/
AND IF YOU LIKE FOLLOW MY I WILL FOLLOW YOU
HAVE A NICE DAY KISS KISS

bahar dalı dedi ki...

Ben de bugün tshirt üstü hırkayla çıktım dışarı, üşüye üşüye bir hal oldum. Buralar da aynı yani, 15 gün daha geçsin diye bekliyoruz.

Şükela dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
éLLa dedi ki...

* Lazanya hava soguk buralarda usuyorum :) Burayi görsen emin ol Turkiye'deki haline sukrederdin, gerci son bi kac gundur hava sicakliklari 10 derecenin uzerine kadar yukseldi. sevindirik olduk. ama henuz cimlere uzanacak kadar isinmadi maalesef. beklemeye devam edicez bakalim.

* Ryan thanks, have a nice day

* Bahar dali ohh sahane valla, özendim..

* $ükela hatirladim seni merhaba :) valla Norvec'e hic gitmedim ama gemiyle finlandiya yolculugu yapmistim. Hem fiyati makul hem de cok eglenceli bir yolculuk olmustu bizim icin. Viking line serisi luks bir oteli aratmiyor cunku. Tam olarak baska hangi secenekler var bilmiyorum ama deniz uzeri gelmenizi tavsiye ederim ben. bi arastir istersen netten. sevgiler.

Urfa Tutkunu dedi ki...

Haklısın da, ömrümüz bahar olsun keşke. En mühimi o. Hani bir şarkı vardı baharı beklerken ömtüm kış oldu diye =) Allah ondan korusun.