26 Nisan 2011 Salı

Istanbul döver seni, sen beni uzersen..



Bazen gulumsemek en iyi silahtir. Sizden nefret eden bir insani tek bir gulusunuzle kahredebilirsiniz. Test edildi onaylandi yani :)

Bu resim ve sözum "Şu an kendi ruh halinizi anlatan, bir ezginin melodisiyle ya da bir şiirin satırlarıyla ya da bir veciz sözle ya da bir resimle aktarınız." konulu mimi bana gönderen Kiyiya Vuranlar icin gelsin :) Mim yanitlamak pek adetim degildir ama konusu hosuma gitti.. Isteyen herkes bu mimi benim gönderdigimi söyleyip yanitlayabilir..

Ben $u anki ruh halimi hic bir masraftan kacinmayip hem resmettim, hem de yazdim.. Evet beni cekemeyen herkese ayni fotodaki gibi en gicik gulumsememi takip caka satiyorum anacim.. Zira bu onlara en guzel cevap oluyor, sinirden kuduruyorlar resmen.. tavsiye edilir.. ;)

Bugun bonkörlugum ustunde aha bi de sarki yolluyorum size, tepe tepe dinleyin.. Sertap Erener - Istanbul

11 yorum:

KaraEfendi dedi ki...

Sen gittikçe güzelleşiyormusun ne?

Anlayamadım... :)




Not: Konu ile alakasız yazar... Evet o benim!

Mia Wallace dedi ki...

gerçekten öok güzel görünüyorsuun bebek

moda_kesh dedi ki...

fotoğraflarda ellerin olduğu sürece ıh başka bişi çekmez dikkatimi :)))
kırmızılar yakışmış

Kiyiya Vuranlar dedi ki...

Seni uzenin alnini karislarim:) Sarki da soz de guzel olmus, fotograf ise super! Canim benim cevapladigin icin tesekkurler.

Kısaca Fd dedi ki...

Bunu herkes bilir ama herkes beceremez. Kontrol edemez kendini. Ağlayan insan(merhametinden ağlayandan bahsetmiyorum) mutlaka kendiini ağlatan insandan hala ümitlidir. Bam teline dokunmak istemiştir. Kendisini ağlatan insanın aslında ağlatmak istememiş olduğuna inanmak ister. Neyse işte. Ya da dedikleriM doğru değil.

Missbone dedi ki...

Bazen gulumsemek en iyi silahtir. Sizden nefret eden bir insani tek bir gulusunuzle kahredebilirsiniz. Test edildi onaylandi yani :)


Bugün bu silahı kullanndımmm!

mmm dedi ki...

Sevdim seni,tam kafa dengimsim. Gülümsemek konusunda aynı fikirdeyim seninle. Test ettim onaylıyorum. Kucak dolusu sevgiler.

éLLa dedi ki...

* karaEfendi eskiden cirkinmiydim ask olsun :p saka saka tesekkur ederim teveccuhun. :)

* Mia Wallace o senin guzelligin yafrim, saol.

* moda_kesh ayy sen böyle dedikce ellerimi ben de sevmeye basladim bak. tesekkurler datlum.

* Kiyiya Vuranlar yihuuu yasasin kizlar dayanismasi !! asil ben tesekkur ederim mimi gönderdigin icin.

éLLa dedi ki...

* Kisaca Fd yorumlarini özlemistim, her zaman ki gibi haklisin.

* Missbone hayirli olsun o zaman sekerim, isine yaramistir umarim ;)

* mmm ne guzeel :) sevgiler benden efenim.

Nora dedi ki...

kesnlkle doğru br tespit ben de test ettm onayladım. çok gıcık bir kız vardı dik dik bakıyordu baktım gülsedm o da bana glmsemek zorunda kaldı, bi daha da bakmadı xD

Adsız dedi ki...

harikuladesin bebeğim