21 Nisan 2011 Perşembe

isvec'te 23 nisan kutlamalari.



Bu yil ki 23 nisan kutlamalari hristiyanlarin paskalya bayramiyla cakistigi icin bir hafta önceden kutlandi.. Mekan gecen yilda oldugu gibi kraliyet bahcesiydi.. Burdan bakabilirsiniz.. i$lerim dolayisiyla $enligin sonlarina dogru yetistim ama konseri kacirmadim.. Stockholm'un en islek caddelerinin turkce sarkilarla gümbür gümbür inlemesi, bayragimizin kraliyet bahcesinde dalgalanmasi, yuzlerce ulkeden insanin coskuyla eslik etmesi gurur verici bir duyguydu.. Etrafta o kadar türkü bir arada görunce kendimi Turkiye'de gibi hissettim, gunluk hayatta bir tanesine bile rastlamazken böyle ortamlarda binlercesini görmek "nerde yasiyor bu millet yahu" diye sorduruyor insana.. Neyse ki meteoroloji de bizden yanaydi o gun.. Hava sicakliklarinin +10 derecenin uzerine cikmasi bile zaten basli basina bir bayram sebebi bizim icin :)

Uzun lafin kisasi olmazmis ama ben simdiden butun cocuklarin ve cocuk kalabilenlerin 23 nisan bayramini kutlarim... Sevgilerle...






Isvec'teki Türk muzik grubu Klubb East'n'bul her zaman ki gibi superdi. Dinleyin gari




















9 yorum:

küfkedisi dedi ki...

olaya bak istanbul dan daha sıcak gözüküyor oralar :(

moda_kesh dedi ki...

parmakların ne kadar ince ve uzun resmen resimde gördüğüm tek ayrıntıydı maşallah

Leylak dedi ki...

Bende sizin 23 nisan Çocuk bayramızı kutluyorum.:)
Saatinizin kaç olduğunu soracaktım ama markası gözüme takıldı Gucci'miydi?:))

cecilia dedi ki...

orası da bir küçük türkiyeymiş aslında, 23 nisan filan kutlanıyor ne güzel dimi böyle şenliklerin olması en azından yalnız olmadığını görüyor insan.

aysema dedi ki...

Bayramımız kutlu olsun...

C.Y. dedi ki...

ahahah so funny the first photo i follow you! http://redpassioncy.blogspot.com/

éLLa dedi ki...

tr'de soguk oldugunda burda sicak oluyor hava, cok ilginc dogrusu :)

éLLa dedi ki...

* moda_kesh evet uzun ve incedir parmaklarim bu yuzden yuzuk bulmakta cok zorluk cekiyorum :) gercekten detayciymissin tsk ederim :)

Leylak marka takintim yoktur benim, seninde olmasin bence. guzel olmasi yeterlidir. Sadece saatte kaliteye önem veriyorum, cunku bana saat dayanmiyor. ya kiriliyor, ya kopuyor. bunun markasi guess.

éLLa dedi ki...

ceci'cim evet kucuk Turkiye :)