30 Nisan 2011 Cumartesi

Yogun istek uzerine ense topuzu ayrintili anlatim..



Gecen gun ki ense topuzu yapimini hem anlatis tarzimdan hem de görsellerin yetersiz olusundan -hakli olarak- pek kimse anlayamamis maalesef.. Acikcasi bu kadar ilgi olacagini tahmin etmedigim icin önemsememistim.. Yogun istek uzerine usenmedim yeniden anlatmaya karar verdim, hem de bu kez asama asama butun ayrintililariyla.. Ben ki post girmeye usenirim, bu sefer hem sacimla ugrastim hem de bi ton fotograf cekip yukledim..Kiymetimi bilin.
Bu seferde anlamazsaniz sacinizi basinizi yolarimmmmmmmmmm!!. Her sey sizler icin hanimlar, öpucukler sevgiler.. ;)



Öncelikle saclari hafif duzlestirdikten sonra,masayla veya duzlestiriciyle dalgalandirin.. Bukleler iri olursa daha guzel olur.



Bu tiyoyu daha önce anlatmamistim sanirim. Yanlardan birer tutam sac aliyoruz.




Resimdeki gibi kiviriyoruz..



Bir tel tokayla tutturuyoruz. Ayni sekilde diger tarafi da öyle.



Sacimizin uclarini tutuuuuuuup



Sac lastigi ile bu sekilde bagliyoruz.



Bagladigimiz ucu tutup, ice dogru kiviriyoruz .



Ense kökune dogru alttan degil, ustten kiviriyoruz..ve bu sekilde saclari birakmadan tutuyoruz..






Tel toka yardimiyla topuzumuzu sabitlestiriyoruz..




Tel tokayi böyle agzinizla aciyorsunuz, onu da anlamadim demeyin huleyyynnn!



Ve topuzumuz nihayet son seklini aliyor... Özenmeyince daha mi guzel olmustu sanki ne.. neyse bosverinn.



spraylemeyi unutmayin..

Servise hazir, afiyet olsun..

28 yorum:

aylin dedi ki...

cok guzel olmus, eline saglik. Bu arada ojenin ve rujunun rengine ba-yil-dim :) Markalarini soyleyebilir misin?

bossa nova dedi ki...

enee kolay saç.
Benim saçlar bunu yapana kadar ölür kendileri pek bir kıvırcıklı. Buna çok benzer yöntemlerle oluşturduğum kıvırcık saç topuzlarım var fekat bu model çok kolaylı

Üfürükten Prenses dedi ki...

Harika,bu sefer anladım :)
Teşekkürler Ella,harikasın bu arada uvv bayıldım gözlerine

éLLa dedi ki...

* aylin'cim tesekkur ederim. Dudagimda ruj yok, o benim kendi rengim :) ojeyi de turkiye'deyken almistim.. Flormar plus+ Quartz , altinda 46 veya 48 yaziyor tam secemedim :( ama galiba 46 numara. Ustelik sudan ucuz 1 milyonnnnn 1 milyoonnn :) ben butun renkleri topladim geldim.

* bossa nova kolay olmasa ben zaten hayatta beceremezdim, sac konusunda cok yeteneksizim. senin topuzunu da görmek isteriz. herkes bildiklerini yazsin faydalanalim dimi ama :)

* Ufurukten prenses vallahi en cokta senin icin yaptim bu postu, sirf denedin de olmadi diye :) zaten bu kez de anlamasaydin kendimi camdan asagiya atacaktim :) insallah bu sefer harika bi topuz elde edersinde koci$ini guzelliginle sasirtirsin ;)
Bu arada tesekkur ederim guzel bakan guzel görurmus, öperim :*

nedicenbaşageldiçekicen dedi ki...

kesinlikle bu sefer anladım canım kızma !! ama iyiki sana baya bir baskı yapmışız yoksa öğrenemiycektim :) bunu denemek istiyorum kesinlikle önce annemde denicem güne giderken değişiklik olsun :)

Lulu dedi ki...

Ellacim super bir anlatim olmus bu. Uzman tv ye bile tas cikartmissin:) En yakin zamanda ben de deneyecegim

e.n.k dedi ki...

İlk resim cok hoş olmuş canım maşallah bugün gözüme ayrı bı güzel gözüktük zaten :) ayrıca erinmeyip bu postu da hazirlamissin helal olsun ama demek oluyor ki seni bugün tfazla yoramamisim :))

Deneyeceğim umarım başarılı sonuc elde edebilirim :p

asuman dedi ki...

cokta yakısmıs ellerinize saglık..

▬|α.к.α.т.я.ι.є.ℓ|▬ dedi ki...

Topuzun modeline bayıldım. Ayrıca resimli anlatım içinde teşekkür ettim :))

Leylak dedi ki...

Çok güzel ifade etmişsiniz, herkesin anlayacağını umuyorum. Asistanınız da sizin kadar hamarat olsa gerek. sizin ve emeği geçenlerin ellerine sağlık çok teferuatlı bir post olmuş:)

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ нandan dedi ki...

ellacım cok güzel olmus diğer postunda ben de anlamamıstım ama bunda cok detaylı bir şekilde anlatmıssın :) anlamamak için kör olmak lazım. sacların cok güzel rengi orjinal mi ? ayrıca gözlerine maşallah diyorum.

particle dedi ki...

ayy ne yalan diyim, önceki posttan ben de pek anlayamamıştım. bu süper olmuş. saçlarım böyle uzun değil ama gene de denenebilir. eline sağlık=)

éLLa dedi ki...

ya be bi kisinin yorumunu yanlislikla sildim ondan cok özur diliyorum.. nickini de hatirlamiyorum :(

éLLa dedi ki...

herkese yorumlarindan ve guzel iltifatlarindan dolayi tesekkur eder, yanaklarinizdan minciririm yafriler. isinize yaradiysa ne ala, salinin yeter..

bu arada Leylak sende de bi nida'lik var sanirim :))) asistan falan yok otomatik cekim onlar. sevgiler.

Sonyaprak dedi ki...

benim yorumumu sildiniz

söyle yazıyordu (aynını becerebilirsem) "bu topuzu bende yaparım. aynen katılıyorum özenmediğinizde daha güzel oluyor. özenin olmayınca, tekrar tekrar yapınca hakkaten çileden çıkartıyor. Pes etmişliklerim vardır. Pes durumunda bol bir şekilde örüp çıkmak en iyi duruyor." :))
Anlatımınız başarılı.
Elinize, saçınıza sağlık
sevgiler

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

Saçımı taramayı bile zor beceren ben becerdim bu güzel anlatımla, teşekkürler efendim:)

ღ.♥.ღ pinkZorro ღ.♥.ღ dedi ki...

çok güzel anlatmışsın valla.hemen uygulayacağım..teşekkürler

aylin dedi ki...

oje rengi icin tesekkurler (bu arada dudaklarinin renginden ruj yapilmali!!) :)

From Broadway dedi ki...

really pretty hairstyle!

gül dedi ki...

saç topuzu harika ama maşallah sizinde herşeyiniz yerli yerince.....

MODA GEZGİNİ dedi ki...

ense topuzunu gösterdin için çok teşekkür ederim..çok güzelsiniz.maşallah diyelim...çokta yakışıyor size..sewgiyle kalın.öpüyorum.bye

MODA GEZGİNİ dedi ki...

ellacım dudağında ruj var gibi duruyor..ama sana bu güzellik Allah vergisi maşallah:))

yabancı dedi ki...

Ense topuzun beni ilgilendirmez allah güzelliğini nazarlardan korusun çok tatlısın
Derecellendiri yorum
1.Gıdık altın mükemmel
2.Boyun uzunlugu çok güzel
3.Dudaklar çok şinir
4.Tenrengin çok ttalı

Senorita dedi ki...

Ay bayıldım bu topuz modeline! Ancak yapabilir miyim hiç bilmiyorum :) Deneyip, göreceğim. Ellerine sağlık ;)

limbolin dedi ki...

oda arkadaşımla birlikte kaç gündür şöyle pratik yapılan, güzel duran saç modelleri arayıp duruyoduk. beğendiklerimizi beceremiyoduk becerebildiklerimizi de beğenmiyoduk. bunu hem yaptık hem beğendik. nasıl makbule geçti anlatamam:) ellerine sağlık. yenilerini bekleriz;)

Did Dans La Mode dedi ki...

Harika hemen deniyciiim şekerim bu arada yüzünü saklasan da gözüken kısımlarıyla bile çok güzelsin haberin olsun :)

Nora dedi ki...

ehehehhe cnımmm şimdi daha ayrıntılı pi post istemek içn girdm bloguna bi baktım anlatmışsın gözümden kaçmış bak bu post süpersn öpückler yolluyorm sna :)))

Adsız dedi ki...

Ya çok tatlı olmuş canım ...