6 Mayıs 2011 Cuma

Batakhane gülü oldum, icim yaniyüürr..



Evet ben artik kötu yola dustum, kendimi kirlenmis hissediyorum :/

Hayir hayir, Nuri Alco gazozuma ilac falan katmadi, ifal da olmadim cok sukur.. Sadece teyze kizinin mezuniyet partisi nedeniyle israr kiyamet diskoya göturuldum.. Yuh bu muydu demeyin, bu sizler icin kucuk benim icin buyuk bir adim..
Herkesin yasam tarzi farklidir, bizim yetistirilme tarzimizda epey bir farkliydi.. Gece ortamlari kötü, yaman, tüü kakaydi ve kiz kisminin oralarda isi yoktu... Daha kucucukken "aman kizim dikkat, aman yavrum alkolistlerden uzak dur, aman ha issiz yollardan gitme" temkinleriyle yetistirildik.. Bu endiselerinde ve uyarilarinda haklilar miydi degiller miydi emin degilim ama buyudukce ve gözlemledikce onlari dinledigim icin ne kadar iyi yaptigimi dusunuyorum.. Bu nedenle 8 yildir tamamen özgur olmama ragmen disko ve barlara hic gitmemisdir. Eksikligini de hic bir zaman hissetmedim acikcasi..



Aslinda ortam guzel, nezihti.. 10'a yakin guvenlik görevlisi ve her yarim saate bir ortami kontrol etmeye gelen polisler vardi.. Oraya kadar sorun yok.. Ama gecenin ilerleyen saatlerinde normal bir insanin nasil birden bire uzayliya dönusebilecegine gözlerimle sahit oldum.. Alkolun etkisiyle dahi olsa insanlarin bu kadar sapitip $uurlarini kaybedebilecegini hic dusunmemistim..



Stres atma acisindan bire bir aslinda, bagir cagir, hopla zipla, negatif enerjini at desarj ol. Ama bunlari yaparken muhakkak icmen gerekiyor, benim gibi meyve suyu icip akilli akilli oturursan o muzik ve cigliklar tam bir iskence haline dönusuyor.



Bunlarda kuzenimin, ögrencilerinden daha cilgin olan ögretmenleriydi.. Bir an aklima Turkiye'deki lise hocalarim geldi. Onlari bu seytan boynuzlarini takmis, ellerinde ickilerle bizimle koooppp kooopp'larda olmalarini hayal etmem bile coook zor oldu. :) Gözumdeki göruntu aninda elinde cetvelle bizi kovalayan hocalara dönustu.. Uzerine disiplin cezasi da cabasi..




Kalabaliktan istifade edip oralarini buralarini minciklayanlar, dans adi altinda bilmem nerelerini kaytan biyiklara sürtenler, ohooo bildigin özgurlugun cilkini cikaran ergen gerisi sefillerle doluydu etraf..








Gecenin en ciddi ve akli basinda insani hem kiyafet olarak hem tavir olarak bendim galiba. Sanirsin ki diskoya gitmemisimde siyaset meydanina konuk olmusum gibi bir ciddiyet hakimdi uzerimde.. Bu ulkede siradan olmamak adina siradan görunmen yetiyor da artiyor bile ilgi cekmen icin.. Herkes o kadar ucuk kacik ve iddiali ki, artik bu durum normal bir hal almaya basladi, bizim gibilerse farklilik yaratiyor ;)

Önune gelen ayyas uzerime icki döktu, ustum basim mavholdu.. Bir nevi kirlendim gercekten, kirletildim huleeyn!

Bir daha diskoya gidermiyim bilmem, bir tek seyden eminim o da isvec'te diskoya gitmeyecegimdir.. Buradakiler daha bir kantarin topuzunu kaciriyor azizim.. Turkiye'de alemlere akabilitem var bu yaz, bakak görek aybalalarim.

Ama siz yine de sapitmayin, özellikle hanimlara söyluyorum kirin dizinizi oturun evinizde. Etrafta ac kurtlar avini ariyor. Benden söylemesi :)

$imdi bir $arki paklar bizi, Gunun bu saatinde iyi gider dinleyin gari..

Adios.

18 yorum:

Đëjάώυ dedi ki...

çok tatlısın ya :)
yazık sana :(

Nora dedi ki...

iyi ypmışsnn vlla içip sıçsan kendni dha kötü hissedicektn şmdi gurur duyuyorsundr

aksilaz dedi ki...

4. resimde 7 numaralı bakışı atan uzun saçlı idolüm oldu.

Missbone dedi ki...

wuu ortama bak.
Ama sen en iyisini yapmışsın.

GEZİ/YORUM... dedi ki...

Kontrolsüz eğlence, eğlence değildir... :)

Adsız dedi ki...

Stockholm 'PURE' den ziyade, kendimi Güney Afrika Başkenti Cape Town' daki 'mongri' de hisettim;( pehh, görsellere iz bırakmış "Afrikanska Negro"lar.:(

éLLa dedi ki...

* Dejawu o senin tatliligin :)

* Nora aynen öyle valla, ben kendimi bozmadim.

* aksilaz amma dikkatlisin ha, hakikaten tam hippiymis o da.

* Missbone ben de öyle dusunuyorum :)

* Gezi/yorum bu sözunle son noktayi koydun bence yaziya :)

* Adsiz ahaha gercekten ben de fotolari ekledikten sonra farkettim ne cok zenci varmis meger orda. ASlinda isvec'li sarisinlarda cok fazlaydi ama ben afrikalilarin pistte yogun oldugu anlarda fotograf cekmisim anlasilan, ilginc :)

mefisto dedi ki...

kıyamam sana ella, ama gülümsedim yani, elimde değil. bir insan evladı bu kadar mı masum kirlenir ya? ;p ama öğretmenlere tav oldum desem yeridir, benimkiler konuştuklarında ağzını öyle usturuplu açardı ki evde ayna karşısında cetvelle prova yapıyorlar sanırdım. tebessüm ettiklerindeyse ciddiyetten kasılmış dudakları yanlara doğru en fazla iki milim esnerdi, valla bak :)

aLone dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
aLone dedi ki...

Bence gayet güzel kirlenmişsin eLLa. Dersini almışsın daha ne olsun dimi :)

H A R R Y G O A Z dedi ki...

GREAT pictures !!!

Have a super weekend.

zeynep dedi ki...

Helal sana tatlım:))Sen yine cici aile kızı olmaya devam et yakışıyor sana:))
Mutlu hafta sonları..

Theresa Marie dedi ki...

i love your blog, even if i don´t understand your texts :) kisses Theresa
http://theresamarie-m.blogspot.com/

NESLiiCE dedi ki...

Bende bu barlardaki insanlari görünce icim aciyor onlara zavalli gözüyle bakiyorum hepsine... Modern yasammis hayir bence rezil yasam

KaraEfendi dedi ki...

Çok masumane bir kirleniş olmuş senin ki :)...

Bayıldım desem yeri, hani derler ya; hanım hanımcık bir insansın :)

viva dedi ki...

Cok hosuma gitti okurken : ))

Gürhan GÜLEZ dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Deborah dedi ki...

nice pics!
i like your blog!i follow you, and i hope u'll follow me back!

www.hopethinkknow.com