23 Mayıs 2011 Pazartesi

Hayatta vesikalik cektirmem, ben hep portre takilirim



Helloogglar olsun blog alemi..

Fotograf makinam $u dakikadan itibaren cortlamis durumda, yasadigim buyuk elemi sizlerle paylasmak istedim.. Lutfen adilik yapmayin ve paylasin lan uzuntumu, hepiniz birer ikiser kilo bölusseniz atlatirim herhalde bu krizi.. Esit miktarda dagilimi yaparsiniz siz artik aranizda.. ( lan dedim, canimin acisindan ne dedigimi biliyor muyum ben hI? )
Kavlimiz böyle miydi bizim? Ne demistik hastalikta saglikta, haspalikta ve cakallikta hep birlikte olmayacakmiydik sayin bloggerlar? Me$e agacinin hangi dali nerenize..... öff töbe töbe actirmayin pandoranin kutusunu.. Hieeeeyytt..!

Makinanin uzerine cantamdaki su dökulmus, ruhu $ad olsun.. Cok iyi bilirdik kendisini, onunla az fotograf cekmedik, en berbat ve pasakli hallerimde bile beni objetifinden fla$indan mahrum etmedi. Ölmeyeydi eyiydi :(
Hepsinden önemlisi $u ki, bu blog denilen sey fotografsiz pek bir yavan geliyor bana. Alintilar neyse de, kendi emegin sinince isin icine tadindan yenmiyordu.. Fotograf makinasi olmayan bir blogcunun hayat damarlarindan biri kopmus demekmis meger. Artik yenisini alana kadar telefonumdakilerle idare ediciiiimm..

Hasbihalime gelince, polen alerjim azdi sarhos gibi dolaniyorum etrafta. Mumkun oldugunca ve vakit buldukca yataga atiyorum kendimi.. Surekli uyuyorum.

Hanim kizlarimiz diyetimin nasil gittigini merak etmis.. Canlar bendeki bu metabolizma Ebru $alli'da bile yoktur inanin. Insan bir gunde Victoria Secret mankenlerine benzeyip, iki gun sonra Akrep Nalan'a dönusebilir mi, ben dönusuyorum.. aninda zayiflar aninda kilo alirim. Benim tavsiyelerim ne derece isinize yarar o yuzden bilemeyecegim. Ama son gunlerde igne iplige döndum resmen, 3-4 kilo daha verdim.. tahta kurusu gibi olmak istemedigim icin diyeti biraktim. Kibrit cöpu gibi bacaklari olan, odun gibi dumduz hatunlardan oldum olasi hoslanmam. Kiz dedigin birazcik dolgun hatli olmali. Velhasili kebap, cikolata, her turlu abur cuburu araliksiz tuketmekteyim.. Siz bir önceki postumda yazdiklarimi uygulamaya devam edin..

Bugunluk bu kadar.
Hadi offidersi..

Gunun sarkisi Berkay- gülümm ( cok sevdim bu sarkiyi )

14 yorum:

Đëjάώυ dedi ki...

geçmiş olsun ella ;)

Gizzy dedi ki...

geçmiş olsunnn:( diyet 3-4 kilo diyince hemen bir önceki yazına ışınlanıyorummmm benim daha 8 kilo vermem gerek!!!:)

Adsız dedi ki...

ben de o metabolizmadan istiyorummmm.....benimki neden aktif değil o kadar ? annemgil sana torpil mi yapmışlar :))))) loliş

Bir İnce Ses dedi ki...

Geçmiş olsun tamiri mümkün değil zannımca.. Biz seni fotoğrafsız da okuyoruz için raad olsun

Lulu dedi ki...

O metabolizma neredeyse ben de istiyorum. Ne guzel bir anda Victoria Secret mankeni olmak. Yillar icinde kendimi Victoria'dan Akrep'e ivmeli sekilde gecerken buluyorum:(

zeynep dedi ki...

Oy kıyamamm ruhu şad olsun makineciğin..Ömrü o kadarmış deyip yenilerine bakmalı..Ve alerjin için ilaç kullansana be şeker çekilmez öyle..Bir alerji ilacına bakıyor,göz damlası birde burun spreyi en fazla, yoksa biz bütün aile nasıl yaşarız alerjilerle düşün artık,karı-koca-çocuk....

bossa nova dedi ki...

emen koy d.tüne yenisini alırsın mis gibi canın sağ olsun;)

Gök dedi ki...

yazık olmuş makineye geçmiş olsun, yenisi için yer acılmış:)

Nora dedi ki...

cnm çook geçmiş olsunn.. Bu arada dikkat et sürekli kilo alıp verirken çatlkları önlemeye özen göster nemlendr sürekli cildini !

kuvvetli dedi ki...

blogunu yeni kesfettim :( ama cok eglenceli takipteyim

éLLa dedi ki...

valla makinaya yazik oldu, telden idare ediyorum. cocugum gibiymis megersem cok bir eksik hissediyorum kendimi :p

gecmis olsun dilekleriniz icinde cok tesekkur ederim..

bu arada Nora'cim sormaaa ya sormaaa catlaklarla basim dertte

MeL jones' dedi ki...

ohh makınada benım gozum kalmıs demekkı senı gusel gusel cekıyodu ben catlıyodum ahah :) kıyamam bebişimee yaaa sen bızı senden mahrum bırakmassın tabi!
ya senın neyıne dıyet ellam cakıcam azına bı tane, sakın ya sakın abartma ya! alalala. gül gibi kızsın lutfen yani. asıl dıyetı bana yaptırsana benım zayıflamam lazım ama yapamıyorrummm :/:/

Nora dedi ki...

valla cnm annem iki doğum yaptı 42 yaşında ama bir tane bile yok maşallah xD. o da badem yağına borçluymuş bnden söylmesi ;) sürekli krem sürüyor.

Vestina Meja dedi ki...

wow. such an amazing lingery...