31 Mayıs 2011 Salı

Selamss blog, nagggbeeeerr



"Aksam yatmak,sabah kalkmak bilmiyorsunuz" azarlariyla buyuduk ama hala gündüzleri deli gibi uykulu,geceleriyse cin gibi olusumuz degismedi.. Trende, otobuste, metroda tatli tatli gelen uykum eve gelince terkediyor beni. Biraz cicek kokusu ve aksam üstü gezintileri de olmasa butun gun sarhos gibi oluyorum..



Bu ulkenin yesilini ve dogasini seviyorum.. En cokta yazlari gunesin batmayisi ayri bir keyif veriyor insana.. Mesela geceleri uyumadan önce basucu lambami yakmadan gün isiginda kitap okuyabiliyorum.. Böylece kisin gunes dogmadigi icin harcadigimiz elektrik yuzunden gelen yuksek faturalarin acisini yazin cikarabiliyoruz :)



Mesela bu fotografta saat aksam 9 bucuk 10 a dogru cekildi.. Hava hala aydinlik.. Ama ister istemez insanin butun dengeleri bozulabiliyor..



Telefonumla gidermeye calisiyorum icimdeki fotograf cekme askini..



Besili bi insan iken hastalik nedir bilmiyordum, saglikli yasam adina yedigim zimbirtilarla daha bir celimsiz oldum.. Can hakkaten bogazdan geliyor.. Ekmek buldun ye, sopa buldun kac..


( bu hazir ama , evde yapilisinin tarifi cok basit. cani cekenler icin bilahare veririm tarifini)


Can dostum guzel insan Enk eli bos gelmemis yine bize, bu sahane tartoleti getirmis..

Nedendir bilmem, aklimda o kadar cok yazacak sey varken "yeni kayit" butonuna bastigim anda butun kelimeler ucusup gidiyor beynimden.. Bön bön bakiyorum ekrana.. Anlayacaginiz cok sIkIcI bir blog oldu burasi, valla bak.. Ben olsam okumazdim beni, siz de okumayin ben böyle kendi kendime konusup gideyim :)

Ha yok illa okuyacagiz diyorsaniz bari burdan okuyun http://twitter.com/eLLa_cica

Günün sarkisi Aydilge- Takinti



28 yorum:

Bir İnce Ses dedi ki...

Yahu sabah kaçta doğuyo güneş :) 9-10 ne demek ya, buralar zifiri karanlık oluyo nerdeyse.. Bi de çok vicdansızsınız.. Herkes yediği yaptığı bişeyleri paylaşıyo.. Burda aç olan var , aç olmasa bile yurtta kalan var.. Hatta yurtta kalıp böyle şeyler yapamayan var :)

éLLa dedi ki...

cok pis sömurdun vicdanimi cikariyorum son fotoyu :) bu arada gunes temmuz agustos aylarinda hic batmiyor, bu ararlarsa gece 12 de falan batip 3 te aydinlaniyor ..

Nilgün Komar dedi ki...

muhteşem tartolet :) güneş ve gülen yüzün! gerisi boş zaman akıp geçiyor dilediğince yaşa! sevgiler.

Đëjάώυ dedi ki...

ella, çok pis özendirdin,neyi dersen,
bön bön bakarken yazmış halin buysa :))
ben aklımda koyacağım foto ve cümleler bile aklımdayken 'yeni kayıt' sendromu geliyo ellerim kaskatı kesiliyo :D

Gonc dedi ki...

Bizim bura 9:30 a dayanamasada en az 9 a kadar burasi da aydinlik :) ve sizin gibi kislari zifir i zindanlik da deyil :P ve daha sicaaaaaak hahah, caktirma saat 10 a kadar günesde gezebildigine duydum kiskancligi belli etmemeye calisiyorm :D

Gezi/yorum... dedi ki...

Şu ısırımış çilek dikkatimi çekti tamamen organik içinde beyazlık namına birsey yok, ben türkiyede böyle çilekler görmüyorum.. :)
resimleriniz güzel olmuş elinize sağlık..

éLLa dedi ki...

* Nilgün tesekkur ederim, elimden geldigi kadar gulumsemeye calisiyorum, yoksa bakma sen benim hayatimda da hic bir sey gulluk gulistanlik degil.

* Dejawu hehe sorma ya ben de surekli tutukluk yasiyorum, aslinda hayatimda cok fazla atraksiyonlu seyler oluyor ama yazmiyorum. Yanlis anlasilma endisem var sanirim, o yuzden kayda deger seyler yazmiyorum pek.

* Gonc neresiymis sizin orasi bakiyim :)

* Gezi/yorum evet isvec cilekleri organik yetistiriliyor.. Ama diger butun sebze-meyveler Turkiye'den getiriliyor ve onlarinda bi cogu organik. neden dersen Turkiye tekstilde olsun, tarimda olsun her zaman birinci sinif urunleri Avrupa'ya ihrac ediyor.. Size de ikinci sinif urunler kaliyor maalesef.

bayan mikrop dedi ki...

seni yerler seni ham yaparlar

hepsi zilli söliim yani

dikkat et kendine
kdfjkjdf :))

Kaka Kuka dedi ki...

Allam Allam yaaaaaaaaa !!

enes dedi ki...

Bu ülke derken iskandinav ülkeleri mi hani kutup ışıkları nerede;DD
İsveç usulü tartoletta'dan önce çileklere Çin işkencesi yapmışsınız aaaa;D

OlcyTo dedi ki...

Çilek harika görünüyo

MalinuUchaa dedi ki...

mmm truskawki <33

Lulu dedi ki...

O ne guzel bir tatli oyle. Canim cekti resmen:)

Gonc dedi ki...

Mountain austria :)
buranin yazi epeyi sicak ve kisi da -biraz- soguk oluyo :)
isvec danimarkadan daha soguk oluyor kisin deyilmi? DK yazi hic cekilmiyo, denizleri var ama hic bi halta yaramiyor bütün yaz 1 hafta var ancak denize girmek icin. sizin oraysa size aciyorm :P

meri dedi ki...

im ssoooooo hungry

e.n.k dedi ki...

telefonun masallahi var sister gayet guzel cekiyor ,,hele o cilek ne öyle yaaa hergun yiyorum hala doymadim bu kadar lezzetli bir meyve daha yok yani bak gördum yine cekti canim :))
bende bayiliyorum havanin aydinlik olmasina :)) hele hele gunesli olmasina paha bicilemez ..

Leylak dedi ki...

Bende bayılıyorum çileklere, hele rengine bi emsal yok... anlat anlat élla görsellet biz seni okuyorsuz, görüyorsun kovsanda gitmiyoruz, ahh bide o en yakınını kıskanmak olmasaaaa...!? neyse insanoğlu tuaf mış Tefik Neyzen'in değişiyle.:((

Korhan dedi ki...

Eben okusun seni twitırdan! 2023 e döverim seni! Otur yaz şuraya adamın canını sıkma.Heeeeeeeeeeeeeeyt!!

TELMA GUEDES dedi ki...

Beautiful pictures!!!!!!!!xx

viva : ) dedi ki...

Sen -gördügüm kadariyla ve cilekde acayip güzel gözüküyorsunuz ona göre ; )

mısır patlağı dedi ki...

ya güzel insan, takıldım kaldım o çileğe, gidemiyorum, ama olmazki bu kadar da :)

Adsız dedi ki...

cok tuhaf olabilir soru ama adınızı merak ettm sorun olmazsa soyleyebilir misin?:)

Jiletli Tel dedi ki...

"eger ister ve düşünürsem, bu blogu icindekilerle birlikte patlatabilirim"
Aman patlatmayın sonra sizi nasıl görür , turtalarınızın kokusunu alırız,
patlatmayın blogunuzu yazmaya devam ediniz,
Turtalara bir detarif eklerseniz müthiş olur
Teşekkürler... ellerinize sağlık
Ömer

balböcükleri dedi ki...

fotolar güzel bana sonbaharı çağrıştırdı nedense.en sevdiğim mevsimdir.ayrıca o son foto can alıcı offff waffle ı çağrıştırdı oda:)

want more fashion dedi ki...

hangi ülkede yasiyosunnn =)

éLLa dedi ki...

* bayan mikrop, bogazlarinda kalirim :)

* kaka kuka höö?

*enes :)

* Olcyto tadi da öyle ayiptir söylemesi. isvec cilekleri meshurdur

*MalinuUchaa what didin gulum


* Lulu cok basit evdede yapilabilir aslinda tarifini vercem

* Gonc sanslisiniz :)

*meri yazik sana

* e.n.k senin canon 600d gibi olmasa da telefonumda guzel fotograf cekiyor :) cilek ve gunes candir ya

* Leylak en yakinini kiskanmak derken neyi kastettigini anlayamadim?

* Korhan haha yorumunu cok guldum ama ancak cvp yazabilme firsati buldum :) o degilde niye özellikle 2023 'te döveceksin beni anlamadim :) kufkedim korur beni :p

éLLa dedi ki...

* Viva tesekkurler

* misir patlagi haha herkeste cilege takilmis ama gercekten sahane bu yil cilekler..

* Adsiz adim éLLa :p

* Jiletli Tel haha tesekkur ederim teveccuhunuz.

* Balböcukleri evet dimi gercekten öyle görunmus.. :)


* wnat more fashion isvec'te yasiyorum.

Korhan dedi ki...

Ne biliyim sen Türkiye'de yaşamıyorsun ya her yerde gözüne sokulmuyor o hedef 2023 demek ki yer etmiş bende :)) Taman çılgın kanal açılışında dövücem seni..:))