13 Haziran 2011 Pazartesi

Affetmiyorum sizi !!!!



AFFETMİYORUM SİZİ...
SEN..! Bakınma sağa sola! Evet SEN!
Bir kilo prince bir torb...a makarnaya kandın.
Bu... kadar mı açtın!
Bu... kadar mı sefildin!
Seni buna muhtaç edip verenin niyetini hiç mi anlamadın!

SEN! Evet SEN! Yüzü kızaran!
Bir metre kare yere bin kurşunun düştüğü yerde, şehit düştü atan.
Hiç mi titremedi o elin!
Vatan toprağını satana "evet" dedin.!

SEN! Ya SEN! Köşe bucak saklanan!
Gaflet,delalet ve hıyanet içinde olanları görüp susan! Adı "AYDIN" olan!
Sana dokunmadı mı yılan!
Kır o kalemini KIR!

Ya SEN! Ya SEN! Ağlayarak bana bakan!
Okumadın mı gençliğe hitabımı?
İçerden işgal ediliyor vatan!
Silkele üstündeki tozu, emdiğin süt haram olmadan!

Ya SİZ! Ya SİZLER!
SİLİN CUMHURİYET İLKELERİMİ TEKER TEKER!
Dolarla yatıp dolarla kalkın!
"AVRUPA AVRUPA" diye yerlere yatın!
Cübbelerinizle zafer narası atın!
Mehmetçiğe kurşun sıkana "kardeşlerim" diyeni meclise alın!
Kurumları, madenleri, toprağı, denize döktüklerime satın..!

Size zaten sözüm yok....!!!


HELAL ETMİYORUM HİÇ BİRİNİZE NE ŞEHİTLERİMİN NEDE BENİM HAKKIMI.!!

alintidir..

Ben de affetmiyorum sizi, bizi, hepimizi..

12 yorum:

Missbone dedi ki...

Yorum bile yapamıyorum. :(

Bir İnce Ses dedi ki...

Ahh ahh.. Dün perişan olduk perişan.. Sanki kolumuz kanadımız kırıldı :(

Meral Genç dedi ki...

Siz orada İsveç lerde huzur ve refah içerisinde yaşarken biz burda kötülerin arasından seçim yapmaya çalışıyoruz. Daha iyisini gösterseydiniz de onu seçseydik. Bir de hangi mantıkla Türkiye'deki seçmenlerin yüzde 50 sinin kömür ve makarna aldığını düşünüyorsunuz hayret ediyorum. Velhasıl siz orda huzur içerisinde yaşayınız efendim. Bizim için taa İsveçlerden endişe etmeyiniz lütfen. Biz kendi yağımızda kavrulmaya devam ediyoruz ve en azından yarımız yaptığımız seçimlerimizle mutluyuz...

Gezi/yorum... dedi ki...

Geçen seçimde CHP nin açık ara önde olduğu antalya, izmir, çanakkale gibi illerde bu seçimde AKP ya birinci yada çok yakın bir oy oranıyla ikinci olmuş durumda. bu değişikliği yani chp seçmeninin oy değişikliğini bir kilo pirince ve makarnaya bağlamak bence doğru bir değerlendirme olmaz.

esra dedi ki...

hahahaa üzülmeyin canım:)))

éLLa dedi ki...

neden herkes sadece pirince ve makarnaya odaklanmis, oysa o yazida cok daha derin manali sözler var. Ayrica Turkiye'nin %40'lik bir kesiminin maddi acidan fakir oldugu dusunulurse, yapilan yardimlar icin oy veren bu buyuk kesimi hicte gözardi etmemek gerek..

Bu yazida en cok "AVRUPA AVRUPA" diye yerlere yatın!
Mehmetçiğe kurşun sıkana "kardeşlerim" diyeni meclise alın!
Kurumları, madenleri, toprağı, denize döktüklerime satın..!"
bu kisma takilmanizi beklerdim ama isine gelmeyenler nedense gözlerini kapamis..

Zaten bazilarinizin yaptigi yorumlarin saygisizligina bakilirsa, onlardan mantikli bir dusunce beklemekte yersiz olur. Turkiye'deki Turklerin gurbetcileri disladigi kadar yurt disindakiler dislamiyor bizi. Ne demek siz rahat huzur icinde olun, bize karismayin demek ya!? Sen kimsin ki? Siz kimsiniz ki? bize ne yapmamiz gerektigini söyleyecek.. Ben cogu milliyetciyim diyeni cebimden cikaririm, orda bir asker sehir olsa biz burda sizden daha cok uzuluyoruz. Ben rahatim nasilsa diyerek bencillik yapacak kapasitede insanlar degiliz biz..

Ben burda ne CHP'den bahsediyorum ne de Mhp'den , ne de AKP'den.. Genel olarak Turkiye öyle bir girdabin icine girmis ki, eskiyle bugunu karisilastirirsaniz siz de farki farkedeceksiniz..

yani esra hanim $u yaptiginiz yoruma da diyecek söz bulamiyorum, o kadar cocukca ve yasiniza yakismayan bir yorum ki, sasirdim dogrusu.

çığlık dedi ki...

"salaksınız, 3 paket makarnaya kandınız" diyen insanlara da "çatlayın da patlayın" modundaki insanlara da mana veremiyorum. bu çoğunluğun kararı ise saygı duymak gerekmez mi? partisi başa geçti diye çocukça bi tavra bürünüp diğer insanların damarına basması da kimsenin hakkı değil. ama sevgili ella, kimseyi de makarnalarla kandırılmakla suçlayamazsın. bu insanlar bunlara kanacak olsalardı kılıçdaroğlunun 600tl sine kanarlardı zaten. yüzde ellilik bir kesimin seçimine karışmak ne haddimize. saygı duymalı ve bir arada yaşamalı öğrenmeliyiz. yüzde 50 azımsanacak bir başarı değil. kimsenin atamızın ilkelerini yok saydığı yok ki.

Secil dedi ki...

Bende bir gurbetci olarak Turkiye icin en iyisini istiyorum, ne demek 'oralardan' endise etmeyin?! Biraz vatansever olsaydiniz zaten akp ye oy vermezdiniz ulkemizi satmazdiniz!!

enes dedi ki...

Zenginlerin ve fakirlerin arasında ki uçurumun gitgide büyüdüğünün asgari ücretin 700 açlık sınırının 1200 TL olduğu bir ülkede gelir adaletliğinden söz edemeyiz tabii makarna ve pirinçe bağlayamayız başka edilgenlerde olabilir..

KızKardeş Derya dedi ki...

Ben ülkemin insanlarından endişe ediyorum artık :(((

arya in neverland dedi ki...

biz oy vermedikte noldu? kendimiz yırttık! ne yazıkki ampulden kurtulmaya calışırken avizeyi monte ettiler bize artık bi 15 sene bu seçimde hata yapan %50 yüzüden koskoca ülke olarak cezasını çekeceğiz

Zeynep dedi ki...

insanlar kor mu oldu diye dusnuyorum bazen nasil kendi milletini, devletini ve tarihini satabiliyorlar anliyamiyorum. Okadar mehmetcik kaybettik genede butun analar VATAN SAGOLSUN diyorlar, peki sizin hic iciniz yanmiyorumu sizin hic kardesiniz, kuzeniniz yada sevdigniz birisi doguya askere gitmedimi bukadar rahat konusuyorsunuz. Herkez gene makarnaya pilava baglamis olaylari. Lutfen onu bir yana koyunda asil burda bassedilen canlara bakin. Haberlere yansiyan sadece kucuk bir kisim, hic mi canlari yanmiyor bazi insanlarinda boyle rahatca konusuyorlar ( esra hanim gibileri) cok merak ediyorum onlarin erkek evlatlari, kardesleri sevenleri yokmu diye. Cok yazik oluyor bu guzelim cumhuriyetimize, nasil elle verildi bu guzelim vatanimiz su pis hayinlere anliyamiyorum. Cok ama cok uzucu bir durum!!!