12 Haziran 2011 Pazar

Anne ben ikoncan oldum.. | Maksi elbiselerim





Blog dunyasi zannediyorum ki en cok moda alaninda etkili ve basarili oluyor.. Hatta öyle ki bazilari, basarilarini blog dunyasindan medya dunyasina kadar tasimis durumda.. Ba$larda "bugun bunu giydim" "sunu bunu aldim" tarzi yazilar sacma gelsede zamanla farkettim ki, bu yazilar sayesinde piyasa hakkinda epey bir birikime sahip olmusum.. Nerde indirim var, hangi kiyafetler nerelerde giyilmeli, bu yilin moda rengi ne gibi.. Bu durum kozmetik icin de gecerli. Ögrendiklerimi yakin cevremdekilere anlattigim zaman sasirip, bu kadar seyi nereden ögrendigimi merak ediyorlar.. Yani anlayacaginiz moda bloglari hicte yabana atilacak turden degil..


Gelelim asil meseleye.. Can dostum güzel insan e.n.k 'i bilmeyeniniz kalmamistir artik. Bilmeyenler icin tekrar ediyim, kendisi kankam olur, onu da blog dunyasina bizzat kendim katmistim.. Dun bize geldiginde, tatil icin aldigim ganimetleri gösterirken neden bloga koymuyorsun bunlari dedi, ciddiye almadim tabi. Elinde de sahane bir fotograf makinasi vardi Canon 600D hadi bana modellik yap, cekim yapip gelistireyim kendimi dedi, ben de fotograf cekmeye ve cekilmeye asla hayir demem. Dalgasina katalog cekimi yaptik, biz isin girgirindaydik ama cok eglendik. Sonra bir baktim fotograflar harbiden fena degil, ekliyim dedim bende. Zaten benim blogun hangi kategoriden oldugu belirsiz, ortaya karisik bir blog oldugu icin pekte abes durmayacak .. Amma ve lakin insan benim gibi alisveris kolik olunca o kiyafetlerin hepsini giyip cikarmak ne mumkun. Sadece 10'da 1'ini giyebildim.. Tek tek eklemeyi dusunuyorum, yaz icin fikir olsun hemcinslerime.. Zaman , mekan kisitli oldugu icin ancak bu kadari geldi elimizden. Ayakkabi ve taki uydurmaya vaktimiz olmadi, bir dahaki sefere artik :)

Kamera arkasi icin e.n.k mekanina I$InlanIn :)


$imdilik sadece maksi elbiseleri yayinliyorum, arkasi sonra.. Bu arada fotolarda cok kilolu cikmisim, yakindan cekildi cunku, yoksa ben cIta gibi kizimdir :p (gercekten)




















Kiyafetleri giyip cikarmasi hosta, sonradan toplamasi bayagi zor oluyor..



Herkese iyi haftalar dilerim. Adios..

13 yorum:

Kaymaklı Kadayıf www.banabirmasalanlat.com dedi ki...

Evin yaramaz kızı gibisin bayılıyorum ben seni okumaya...sevgiler kaymaklı kadayıf anası sinem

Ayshenur dedi ki...

vayss ella moda blogerımı oluyorrr ...azz sonraaaa:P
ayrıca ikinizide cok sewıorum kıssıımmmmm:* öpenzi

▬|α.к.α.т.я.ι.є.ℓ|▬ dedi ki...

vav.
Çok güzel elbiselerin varmış. Zevkine bayıldım. Özelliklede 2.elbise çok güzel. ^^

Bolat dedi ki...

Çok şık :)

MalinuUchaa dedi ki...

Sukienka w kwiaty najlepsza <33

murathan dedi ki...

uzun zamandir takip ediyorum seni ella. gercekten cok guzel ve vizyon sahibi birisin.her sey gonlunce olsun :)

Je ne sais quoi dedi ki...

i really like your blog.
great pictures.
check out mine.
hope you will follow me :)

xoxo

Missbone dedi ki...

Elbiseler güzel de taşıyanın ayrı bir güzelliği var bence :)

éLLa dedi ki...

* kaymakli kadayif aslinda cok uslu bir kizimdir ama o gun epey yaramazlik yaptim haklisin :) sevgiler benden canim.

* Ayshenur valla yavastan o kategoriye dogru kayiyoruz gibi :p biz de seni seviyoruz sari seker. öperim.

* ▬|α.к.α.т.я.ι.є.ℓ|▬ tesekkur ederim, begenmene sevindim. 2. elbiseyi Turkiye'de Amasra'dan almistim ama ilk kez giyme firsati bulabiliyorum. digerleri H&M'den. Turkiye subesinde vardir, eger Istanbul'daysan tabi.

* Bolat tesekkurler :)

éLLa dedi ki...

* MalinuUchaa seni hic anlamiyorum bacim ama artik yorumlarini silmekten yoruldum, belli ki sIkI bir takipcimsin :D sen gavurca ben turkce konusalim gul gibi anlasir gideriz. ahaha ay hala yaziyorum sanki anlayacak.

* murathan teveccuhun, böyle dusundurebildiysem ne mutlu bana. cok tesekkurler.

* Je ne sais quoi thank you :)

* Missbone o senin guzelligin, yani eminim bu zarif kisiligin göruntusu de zarif ve guzeldir. Tesekkurler canim

AssoRTieK dedi ki...

soru 1 elbiselerin özellikle kahveli siyahlının markası?:)

bin muhteşem güneş+aşk+italyanca aşk başkadır=perfect:)

éLLa dedi ki...

markasi H&M sekerim.

asagida yazdiklarini anlayamadim tam kitap tavsiyeleri mi bunlar :) bin muhtesem gunesi okudum. Italyanca ask'i sevmedim, ilk defa bir kitabi bitiremeden kutuphaneye bu hafta geri teslim ettim.

melisa melis dedi ki...

çok beğendim gerçekten yakışmış siteyi yeni keşfettim resimler daha büyük olabilirmi lütfen kocaman olsun tıklayınca bide her poza koca topuklu ayakkabıları giyiyorlar ya sizgiymemişsiniz böyle daha güzel valaha çıblak ayakla en azından doğal hep pozlar diğer sitelerde robot gibiler