25 Haziran 2011 Cumartesi

Bir garip olurum gece olunca". Cengiz babaya saygilarimla.



* Bugun hayal kirikligina ugradim, birlikte turk kahvesi icip fala baktik. Dedikodu, sohbet falan derken aksami etmisiz.

* Insan kalbiyle degil beyniyle sever..

* Cisi gelecek diye su icmeyen kizin ici kurudu. Bir usengecin icler acisi drami AZ SONRA !

* Cilegi tuzlayip yiyen insanlar var abi.. Bugun cilegi tuzlayip yiyen, yarin ustumuze besamel sos dökup bizi de yiyebilir bence. Kaciinn.!

* Zaman bazen herseye ilac degildir.. Bazi yaralar sezdirmeden ince ince kanamaya devam eder..

* Bizim taverna anlayisimiz tabak yerine sandalye kirmak.Bu kirilan 2. sandalye ve kopmus durumdayiz:) http://yfrog.com/klaq4dbj

* ilkokuldayken kömur parasini getirmedi diye siradan cikarilmayan adama "halk cocugu" demem ben..

* "Baslarsa biter" korkusu, "ya bu da digerleri gibiyse" endisesi, "bu bana bakmaz ki" guvensizligi, yalnizligin temel yapi ta$laridir..

*

* +Tatilde umdugunu bulamamaktan daha kötu olan nedir? - Hic tatile gidememek.

* Gavur eziyeti dedikleri sey; sen ogleye kadar uyuma plani yaparken sabahin korunde toplantiya cagrilmakmis. Bizzat gavurlardan ogrendim.

* Insanin en iyi dostu; gerektiginde butun ayibini,dokuntusunu, pisligini 5 dk icinde tiktigi dolaptir.. Ondan hic bi zaman sIr cikmaz..

* Telefonla konusurken ayaga kalkip yurume ihtiyaci hisseden bir ben miyim acaba

* Mutlu aile tablosu :) http://yfrog.com/h32nojdj

* Yazdiklarimi anlamadiklari halde blogumu öven yabancilar varmis, cok sasirdim :) "Stockholm Sendromu .. ¡Oh, yes ella! / The Diva Blogger!"

* Tek bildikleri dilbilgisi kurali muhtemelen 'dahi anlamindaki -de ayrik yazilir' olan insanlarin nette artistlik yapmalarina tahammulum yok.

* "cok yahsisan,mene hatun olur musan?" diyen 40 yasindaki Özbekli is arkadasima,kizin yasindayim puu dedim,"kizim senden 3 yas kucuk" dedi :)

* yuksek ince topuklarla yurumeyi basaran hatunlara, ustun basarilarindan öturu plaket verilsin bence.

* Gokkusagi gormeyeli uzun yillar olmustu http://yfrog.com/gy80gtpj

* Boyle guzellikleri gordukce insanin asik olasi geliyor :) http://yfrog.com/h35d4ohj

* Sirf kitaplarimin üstündeki öbek öbek tozlari temizlemekten nefret ettigim icin,yeni kitap almaya cesaret edemiyorum.Kültürde bi yere kadar.

* sen insansan digerleri ne Saleh Abdel Nabi? asik oldum resmen !http://twitpic.com/5076c0

Sevgi konusunda cok cimriyim.Kimse icin harcamayip biriktirdigim sevgileri tek bi kisiye yukleyecekmisim gibi geliyor.Karli bi yatirim bence..

* Sirf sabahin o lanet ayazini yememek adina AMAAANNN sabahlar olmasinnnn....!

* Orhan gencebay'in "dil yarasi en aci yara imis" sarkisinin gercekten dildeki yara degilde mecazi anlamda oldugunu anlamam yillarimi almisti.

* Dizinin veya macin en heyecanli yerinde bos bos konusup konsantreni bozan molozlar icin bayiltici spray alinmali. Bi FISSSS'la susacak..

* Yalnizlik kendi göz damlani kendin damlatmandir..

* otobuste yanimda oturan kodaman tipli bir amca 'mucadele etmeye devam et,yolun acik' dedi gulumsedi gitti. Neydi bu simdi, tirstim ha!

* Asena'yi ne zaman görsem, Darwin'in kulaklarini cinlatiyordum.. Hakli miydi lan acaba diye .

* Romantizmi severim ama sabaha kadar oralarina buralarina elleyip, sonra da o pis elleriyle yatakta kahvalti eden ciftleri anlamiyorum.




* Mutlulugu aradim bugun.. Yine mesgule aldi, cevap vermedi serefsiz..!

* Bir arkadasim "bana asik olmadiysan kimseye olmazsin, umutsuz vakasin sen kizim" dedi bana.. Rezillerdeyim rüsvalardayim..

* Ne zaman arapca konusan birini görsem mubarek bir ayet okuyor sanip saygi durusuna geciyorum.. Kitaplariniysa öpup alnima koyuyorum..

* Yillar sonra pismaniye yiyyorum. Bi de leblebi tozu bulursam tam cocukluguma inecegim.

* bu gavurlarin otobus söferleri bile entel. Adam opera dinliyor, bizimkilerse ciki ciki baba :)

* 118 33 reklamini kötu bulanlar siz bir de Avrupa yayinlarindaki selülit kremi reklamlarini izleyin. 10 yildir ayni reklam, tv'den sogudum.

* Kafamdan baska yüküm yoktu, bu kiza kadaar.. laba lap lap lap LAPSSSS ! ismail abi idolümsün:)http://www.youtube.com/watch?v=pxZg5Yc6tHk

* Dikkat ettimde son 5 yildir her gunum neredeyse ayni geciyor. Yarin farkli olsun umidiyle iyi geceler Turkiye, her nerede blogluyor ve followluyorsan..

Dipnot: Twitter'imdan secmelerdi bunlar. Usengec bir blogggerin kopyala yapistir hilebazligi da diyebiliriz bu duruma.. ;) Oradan zaten takipleyip okuyanlar, bu postu transit gecebilir.
$uanda "dedeeee senin facebook'un var miiiiiiiii? " diye babamin basinin etinin yiyen yaramaz bir kiz cocugunu zaptetmem gerek. Teyze yigen koyun koyuna uyumaya gidiyoruz.. Alideverci dostlar.

12 yorum:

aksilaz dedi ki...

Çileği tuzlamak O_O

cfusun dedi ki...

cengiz babaya selamlar:) ojelerine bayıldım flormar no?

murathan dedi ki...

gecenin 5 inde yaziyorum ve bilmem kac hafta oldu uyuyamiyorum.kafa yorgun :)

benim de zamanim aylardir bi duzensiz geciyor. gercekten cok mutsuzum. bu blogu benim cevremde benden baska bilen yok.bi nevi haykiris.beynimin yorgunluk ve isyan gorunumlu askerleri icimdeki sallantilarla catisiyor.
tavsiyen varmi bi erkek ne yaparsa yapsin biraktim artik baskalarini kendini dahi mutlu edemezmi. ederse de nasil eder.cunku cok sey denedim simdilik olmuyo.bi bayan gozuyle ne dusunuyorsun. bunaldim ella. :)
tesekkurler.

aLone dedi ki...

Gavur eizyeti :):)

éLLa dedi ki...

* aksilaz cilegi tuzlayip yiyene bizzat sahit oldum ama bir de dordumayi ekmek arasi yapip yiyenler varmis dusun artik..

* cfusun ojeler flormardan degil H&M 54 numara.

* Murathan bunalimin ve mutsuzlugun cinsiyetle bir alakasi yok bence. Kadin erkek farketmeksizin yasanan bir ruh hali bu. O yuzden bir bayan gözuyle degilde bir insan gözuyle yardim edebilmek isterdim sana ama kelin ilaci olsa basina surer :) pozitif dusunmeye calis ben öyle yapiyorum. %100 olmasa da % 50 calisiyor. ;)

* alone ;)

enes dedi ki...

Darwin çoğu konuda haklı Nihat Doğan,Asena ve türevleri evrimin kesinleşmiş kanıtıdır hani evrim yoktu diyenlere kapak olsun..

particle dedi ki...

Çok eğlendim okurken:)Dil yarasına, yatakta kahvaltıya çok gülüp, yalnızlığın kendi göz damlanı kendin damlatmak olduğuna hak verdim.

Ben bir de araplarla çalışıyorum.
Bana kalırsa da her konuşmaları kavga eder, küfreder gibi:)

Çilek fenadır da, portakalı tuzlayıp yiyince pek güzel oluyo:)

Cp dedi ki...

Eğlenceliymiş ^^

Lulu dedi ki...

Twitter i olmayan biri icin ozet oldu:) Pek bir eglenceli:)

AssoRTieK dedi ki...

bi ben kaldım twitsiz herhal,oyüzden maddelere bayıldım,bide wallahi ben bu bloğa takıldım yaw:)çok sewdim iyi yazmalar

Adsız dedi ki...

Merhaba Ella!
Blogunu tesadufen iki saat önce buldum ve iki saatir neredeyse butun eski yazlarni okudum brakamadm.Hep aa bnde böyle hisedyorum aa yanlz deglmsm dedim kendi kendime :) Ne cok ortak yanms varms , bnde isvecte yasyorum ama Västernorrlanda kucuk ve skci bi shehirde :( yilin 12 ayi depresyondayim diye bilirm. Aslen iranlyim ama 7 yil Turkiyede yasadktan sonra Turkiye benim ikinci ulkem gibi oldu simdi herseyden cok Turkiyeyi ,ordaki arkadaslarimi ordaki hayati, insanlarn birbirine olan samimyeti scakligi ksacasi herseyi özlyorum. Bu isvecin kara kslari beni öldurecek eger öldurmese bikac yil icinde egtimimi tamamlayip Turkiyeye geri dönmeyi hayal ediyorum.yazdn hersey sanki beni anlatyor özelikle ksn yazdn postlar. Eger benim yorumumu okrsan lutfen bana cevap yazarmsn eger istersen tabi :) Hani umutsuzlugun zirvesindeyken bi bakarsn yanlz degilsin senin gibi dusunen baskalarida var gibiyim su anda. Sacma gelebilir tabi ama yazmak istersen bu benim adressim a_s.k@hotmail.com yazmasanda canin sagolsun.

Leylak dedi ki...

günaydın ella, nasıl gidiyor hayat... postuna bakılırsa hiç te mut bi tablo çizmiyor, bir haftayı tweetlerinle idare ediyorsun, içinden gelmiyor mu? yazmak!! zamanın mı kesat? neyse bunlar senin özellerin.:(

Sen en iyisi moda postları ile donat blogunu outfit'ler ayakkabı ruj, nachts-tags kremler felan idare edersin, şipşakçın da hazır daha ne olsun! çok ta güzel pozlar yakalıyor profiler gibi. stockholm "My Closet" butiğini de ilgi alanına al. çok özel outfit leri var:)

Tr de tatil çok güzel, iki gündür Çeşme de "delmar hotel" de konaklıyorum fena sayılmaz..haddim değil ama söylemek geliyor içimden; yaşam salt çalışmak değil! birazda dinlenceye zaman ayır. silmeye meraklısın biliyom ama değişiklik olsun yaşamında, beynin-deki karamsarlıklarını da sil, sende tatilini yap, huzurun sımsıcak sevgi dolu nefesini yakala..di mi ama haksızmıyım:)

sevecenlik dolu mutlu günlerin olsun, sağlıcakla kal.
xoxo