14 Haziran 2011 Salı

Bu sefer hakikaten Yer Gök Ask....



Yemisim 'öyle bir gecer zaman ki'yi, 'muhtesem yuzyil'i.. En guzel dizi Yer Gök Ask, o nasil bir sezon finaliydi arkadas, agladim resmen..!

Bir gunde iki post girmek adetim degildir ama gunduz ictigim redbull'lar yuzunden gece gece uyku tutmadi, dirhem uykum yok..Cin gibi oturuyorum, yazmak istedim.. Uykum gelsin diye ben yazarim, siz okumasanizda olur :p Size en sevdigim dizinin iki basrol oyuncusundan bahsedecegim.. Az önce sezon finalini izledim ve acayip etkilendim, hatta agladim lan. ühühühü ;( mendil getirin murnum hala akiyor.. Ki ben kolay kolay etkilenmem,duygusuzun tekiyimdir, bu yuzden etrafimdakilerin bana"tas kalpli" dedigi cok olmustur..

Fox'ta yayinlanan "Yer Gök A$k" dizisini belki izleyenleriniz vardir. Hakettigi degeri göremeyen bir dizi bence.. Oyuncularda rollerinin hakkini veriyor. Lale Devri dizisiyle baglantili bir dizi, Turkiye'de ilk defa iki dizi arasinda bag olusturuldu. Diziyi basindan beri keyifle izliyorum. Öyle dizi kolik bir insan degilim ama bu iki dizinin muptelasi olmustum..



Basrol oyunculari Murat Ünalmis ve Birce Akalay sette birbirlerine asik olup, dizinin cekildigi Kapadokya'da rüya gibi bir dugunle evlenmisler. Istanbul'da jet sosyeteyle birlikte janjanli bir dugun yapmak yerine, asik olduklari yerde Kapadokya'da gayet mutevazi bir kir dugunuyle evlenmeleri cok anlamli olmus bence. Dilerim cok mutlu olurlar.. Birce Akalay bir ara twitter'daydi, yazisiyordu sevenleriyle ama evlenince kapatmis sanirim hesabini.. Valla Birce'cim kendim evlenmisim kadar sevindim ahaha :) Justin Bieber'ci ergen kizlar gibi oldum, " butun dunya duysun, I love Birce ve Muraaaaattt" diye bagirasim geldi :D En son ortaokuldayken pembe diziler izler Rosalinda'ya falan fanatik olurdum. Fernando Hose vardi birde, ergen yillarimin prensi.. :P Yillar sonra ilk defa bi diziden bu kadar keyif aldim..Dizide bir turlu kavusamayan iki asigi oynayan unlu oyuncular gercek hayatta kavusmuslar. Onlar ermis muradina biz cikalim kerevetine.. (o da ne demekse :p )

Öldurucu sezon finali sahnelerini izlemek icin buraya, dugun fotograflarinin devami icinde buraya tIklayin..










18 yorum:

Gonc dedi ki...

O nasil igrenc bir dövme :S

muhabbetsofrasi dedi ki...

bende bu diziyi izleyenlerdenim
çok güzel bir dizi

ve sezon finali çok hüzünlü bitti.

gerçek hayatta da öyle değil mi
dengin değilse sevme, sevemessin.
:(

bence de dizi hak ettiği yerde değil

muhabbetsofrasi dedi ki...

bu arada dilerim gerçek hayatta da çok mutlu olurlar

iki günde rafa kaldırılmış evlilikten uzak olsunlar

Ella.m dedi ki...

ben filmin bir kaç bölümünü izlemiştim ve kızın doğal güzelliğine hayran kalmıştım.. sonra bir gün evlendiklerini kardeşimden duydum çok şaşırmıştım..ne kadar mütevazi bir düğün ve gelin.. herkes onlar gibi olamıyor özellikle o camiada..

Ayse dedi ki...

cok güzeeeeeeeeel <3

'Berrin' dedi ki...

diziyi sevıyorum ızlıyorum dun son 15 dakıkasına yetısebıldım yanı fınale:) bence cok kalsıktı turk fılmı gıbı hem yusuf nasıl olurda bade ıle evlenır hele bade hıc mı gururu yok..
cüneyte ne demelı..en etkıleyıcısı cuneyttı bence..

gercek hayatta evlendıklerını sımdı senden duydum sasırdım sevındım hoş olmuslar..dızıde evlenemedıler ama :)

yusufta havvada ölmeyecekler kesin..ama nasıl kıvıracaklar bundan sonra dızıyı merak edıyorum :)

murathan dedi ki...

ben de bi an sen evlendin sandim ella :)
dedim ne oluyor. bu kadar ani beklemiyordum yani. neyse sen degilmissin :))

Loves From Fashion dedi ki...

Bende iki diziyi de her haftaa izliyorrum :) Özellikle LAle Devrine hastaym amaa
http://lovesfromfashion.blogspot.com/

Caroline dedi ki...

beautiful pictures! you're gorgeous:)

'Berrin' dedi ki...

su anda foksta sezon fınalı tekrarı var ve ızlıyorum :)

Sitare dedi ki...

diziyi izlemem gerçi ama mutlu sonlar hayranıyım.ne güzel olmuş.

▬|α.к.α.т.я.ι.є.ℓ|▬ dedi ki...

Dizi izlemiyorum. Sadece komedi dükkanı, beyaz show bizimkisi ama kız çok güzelmiş yaf :D

Nora dedi ki...

mimlendin cnmm :)

éLLa dedi ki...

bence izlemeyenler bir an önce izlesin piyasadaki en guzel dizi bu bana göre :) lale devride super kizlar :)

ikisi de ölmez tabi ölurlerse dizi biter Berrin'cim :)

bu arada cuneyt beni de cok sasirtti, helal olsun :)

*murathan o da olur belki bi gun :p

éLLa dedi ki...

Nora'cim bakiyorum hemen

Aycan dedi ki...

Çok seviyorum bu film çoook.Sezon fnalide ayrıca çok güzel di valla.
Aslanım havva :)

fatma dedi ki...

çok yakışmışsınız mutluluklar dileriz...

Ülkü dedi ki...

Çalışma hayatının ve ev işlerinin yoğunluğundan dolayı hiçbir diziye bağımlı olmak istemiyor ve izlemiyordum. Bir ara işle meşgulken dikkatime çekti. İlk bölümleriymiş meğerse... Dizinin devamını izlemekten kendimi alamadım. Her anını pür dikkat ve sıkılmadan izlediğim bir dizi. Şimdilerde geç saatte bitiyor, sabah işe gittiğim için uykusuz kalıyorum ama daha uzun sürse bile bıkmadan izleyebilirim. Daha sonra Muhteşem Yüzyıl ı methettiler. O kadar yatırıma rağmen bu dizideki tadı bulamıyorum. Ardından da bağlantısından dolayı Lale Devrine takılır oldum. Şimdi onu da bırakamıyorum. Şu anda Muhteşem Yüzyıl oynuyor ve diziyi yarıda bırakıp, arada bilgisayara geçtiğime göre bu dizi beni bu kadar bağlamıyor. Bu arada Havva ile Yusuf un gerçek hayatta evlenmesi beni çok sevindirdi. Mutluluklar, dizi inşallah kısa sürede bitmez ve dilerim mutlu sonla biter ve gerçekten hakkını göremeyen bir dizi