22 Haziran 2011 Çarşamba

Katalog cekimimizin devami :p | Tatil ganimetleri

Girgir yapalim derken cektigimiz fotograflardan kocaman bir katalog olustu elimize. Burda bahsetmistim, tikla gör .. Iste bu da o cekimlerin devami.. yavas yavas moda bloguna dogru kayar gibi oldum bu aralar ama hayir hayir hayir kisiselligimizi koruyoruz hala.. Fotograftaki berbat modele takilmayiniz sayin okurgaclar, giyisilere odaklanin. Normalde bu kadar acik ve dekolte giyinmem ama tatil yerinde o sicakta kat kat giyinip, insanlarin "kerize bak kerize, salvarla giriyor denize" demesindense azcuk acilmak daha iyidir dedim..

Mobilyalarin kiyisina kösesine carpmakta ustume yoktur, bacaklarimdaki hafif morluklarsa tamamen sakarligimin eseri..


















Bu da buluzla takim olan tac.





Tulumun kemerli hali.



Bugunluk bu kadar, devami baska sefere..


Günün hatta bana göre yazin sarkisi - Kenan Dogulu - Sans Melegim. Bu yaz bu sarkiyla kopcaazzzzz.. ben cok sevdim, siz de dinleyin gari..

$ans meleginizi bulmaniz dilegimle, ho$t-cakalin..

27 yorum:

Kaka Kuka dedi ki...

On on on veriyorum :)

A.Şahin dedi ki...

kızarsın yada sinirlenirsin diye çekiniyorum ama en güzel şans meleği sen olurdun :$

▬|α.к.α.т.я.ι.є.ℓ|▬ dedi ki...

Siyah ve gri elibiselere bayıldım ^^

bayan mikrop dedi ki...

bügun ne giysem jurisi seni bekliyomuş öle duydum

Ayshenur dedi ki...

gri elbise ve tulum bi harika:)

Korhan dedi ki...

"Dıy" diye bişi var kız ondan da yap. Ev modacıları hep ondan yapıyo.

hitman-3 dedi ki...

İlkbahar-yaz katalogu cekimleri tüm hızıyla devam ediyor olsa gerek :) Devamı gelecek mi?

Adsız dedi ki...

Ella çok tatlı olmuşsun ya çok beğendim :)) o siyahlı elbiseye de bayıldım:) buarada çok alakasız olcak ama stockholm havaalanındaki free shop un net sitesi varmı ya:D

hippilazman dedi ki...

oh oh ne güzel maşallah =)

birdelisevda dedi ki...

Ella o kadar içten yazıyorsun ki senin blogunu okumaktan keyif alıyorum. Kafamın bir dünya olduğu bu dönemlerde, okurken kafam dağılıyor rahatlıyorum. Paylaşmak istedim:)

ezgi dedi ki...

üstteki bantlı ayakkabıya ba-yıl-dım!!!

mim & pin dedi ki...

Ilk elbiseyi cok sevdim! Gule gule kullan :)

Pin

Leylak dedi ki...

şıpşakcın mööökemmel mişş.
Kimono Blazers modeli giysilerin revaçta olduğunu görmemezlikten gelemeyiz !! yine de sormadan edemeyeceğim !!
Stockholm da, hangi butiğin gösteri versiyonu? ♥
Shop My Closet in mi?

éLLa dedi ki...

* Kaka Kuka puan verince kendimi Armagan Caglarin karisinda gibi hissettim.

* A. Sahin hayir kizmadim, tesekkur ederim iltifatin icin.

* ▬|α.к.α.т.я.ι.є.ℓ|▬ ayip ediyorsun adresini ver hemen yollayim :P

* Bayan mikrop hic izlemedim o yarismayi ama methini duydum :) insanlari yerden yere vuruyorlarmis, tamam ben de elestiriye acigim ama o kadar da degil sac bas dalarim valla :)

éLLa dedi ki...

* Ayshenur tesekkur ettim ;)

* Korhan ahaha bir de o dimi :) bizim e.n.k ile aramizda surekli girgirini yapiyoruz onun. Hatta "DIY" adinda sarki bile besteledik, belki bir klip ceker yayinlariz sarkimizi :) moda dunyasinda unlu olamadik bari muzik dunyasinin ekmegini yiyelim. :) ya bi de tasarimlari var bu hatunlarin incik boncuktan acayip seyler yapiyorlar, denesem mi napsam. :P

* hitman-3 var var :) az kaldi ama, malzeme daha bol ama hem fotografcim hem de ben helak olunca biraktik..

éLLa dedi ki...

* Adsiz o sizin tatliliginiz efenim:/ web siteleri hakkinda hic bir fikrim yok, gogil amcaya bir sor bakalim ;)

* Hippilazman sensin güzel hIh !

* birdelisevda sen de suan bu yorumunla kafamin bir dunyayken dagittin kafami emin ol. Mutlu oldum, cok pis gaza geldim. ben bu $evkle en az 2 yil daha blogu birakmam. cok tesekkur ettim :)

éLLa dedi ki...

* ezgi aa cok dikkatlisin, ayakkabilarimi giymedim aslinda gelisi guzel elimize o gecti onu kullandim, bilahare ayakkabi defilesi de yaparim size :)

* mim & pin tesekkur ederim :)

* Leylak ne blazeri ya :) blazer giymis miyim ben fotolarda. ahaha sen kesin Nida'sin :) Shop My Closet diye bir butigi burda hic görmedim valla, varsa ve görmemissem bu tamamen benim cahilligimdir. Kiyafetlerin bir cogu H&M'den digerleri ise gina troct, zara, vero moda, cubus, new yorker gibi yerlerden..

Leylak dedi ki...

élla! (béllâ) bi yanlış anlaşılma var! Blazer kimonolar revaçta "çook moda"... idi ifade arzım. ama sen istediğin gibi algılaybilirsin! Almaya'da her güzel bayanın Kimono jacke' si var.

Shop My Closet adresi: belki yolun düşer.

http://www.bing.com/maps/default.aspx?v=2&pc=FACEBK&mid=8100&where1=59.33596%2C18.07303&FORM=FBKPL3&name=My+Closet+Stockholm&mkt=en-US

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ нandan dedi ki...

insanın vucudu hoş olunca ne giyse yakısıyor, ellacım gri elbise ve tulum cok güzelmiş. gülegüle giy canım.

Damla dedi ki...

Normalde bu kadar acik ve dekolte giyinmem ama. ... insanlarin "kerize bak kerize, salvarla giriyor denize" demesindense azcuk acilmak daha iyidir dedim..

ella bu lafini hic yakistirmadim, sonucta annelerimize yazin '$u türklere bak su türklere yazin sicaginda bile basötülü geziyorlar hohohoho' diyince almanlar onlar kiclarini baslarini acip mi geziyorlar? direkten kendim istiyorum öyle hosuma gidiyor desen daha iyi olur bence.

Vişne Çürüğü.. dedi ki...

Kemerler çok şık durmuş. Ayakkabılar da yakışmış hani. Kıyafetleri çok iyi taşımışsın Ella ^_^

éLLa dedi ki...

tesekkurler kizlar, o sizin guzelliginiz

éLLa dedi ki...

Damla'cim ben orda espiri yapmistim bu kadar takilma bence.

bossa nova dedi ki...

Tek bir isteğim var mutlu ol yeter ama bi tane daha var o da açık ayakkabıyı ojesiz giymesin kimsecikler!

Desperate Housewife dedi ki...

gri kemerli elbisenin aynısından bende de var :) pudra rengi! aylaaar sonra ancak vakit buldum da okuyorum blogları. hepsini güle güle giy :) öperim

Vişne Çürüğü.. dedi ki...

Ben kız değil erkeğim. Dikkat edersen sevinirim Ella.

fashion house by zeto dedi ki...

Ben kaçırmışım bunları yaw ne ara kaçtı gözümden:))) Hepsi birbirinden şık çiçekli elbisen favorim pek yakışmış:)