4 Temmuz 2011 Pazartesi

Kafa nereye biz oraya | Sezon Finalim..



Günler böyle birbirinin ayni gecip giderken ucaga binip gitmek istiyorum.. icimde yeni bir yere gitmenin, yeniden baslamanin heyecani var.. Evim dedigim bu kocaman odada valizimle tek basimayim.. Aslinda dusunmek icin, kararlar vermek icin, kafa dinlemek icin, hayatima yeni göruntuler eklemek icin, yasamimi olusturan ayrintilardan, kisaca kendimden uzaklasabilmek icin,ee biraz da vatan hasreti gidermek icin bu tatile ihtiyacim vardi.. Kisinin artik kendini tasiyamadigini hissettigi anlardan birinde, sanki uzaklasmak karar vermeyi kolaylastirir gibi :) Son bir haftadir o kadar karmasik bir ruh hali icerisindeyim ki, bir insanoglunun yasayabilecegi en buyuk aciyi da, en buyuk mutlulugu da ayni hafta yasayacak kadar enterasan gunler gecirdim.. Ölüm acisindan tutunda, kavusma mutluluguna varana kadar bir dolu sey. Lakin bunyem bu kadar yogun duygulari artik kaldiramaz oldu.. $uan olmak istedigim tek yer sadece dalga seslerinin oldugu mis gibi bir sahil..

Bazen dusunuyorumda,amma da uzaktayim diyorum..amma da uzaga gitmisim. cocuklugumdan.. ülkemden..hep bagli kalacagimi sandigim insanlardan. Burasi köklerinden kopmus, ulkelerinden cok uzakta yasayan, yeni bir hayat kurmaya calisan insanlarla dolu zaten. Her birinin ayri bir hikayesi var..

Evet gercekten de cok uzaktayim.. Sürüp giden yasami öylesine izlerken yitirdiklerim ve kazandiklarima bakiyorum.. Ve bir kez daha anliyorum ki hayat koskocaman bir yalandan ibaret ve bizler burada yalnizca birer misafiriz. Gecen her anin, sevdigimiz sevmedigimiz herkesin degerini bilmek icin fazla vaktimiz yok..
Beklenenler ve yasananlar bir birini hic tutmuyor degil mi?

O halde hayatin tadinin cikarin, bunu yaparkende iyisiyle kötusuyle olabilecek her seye hazirlikli olun ve ona göre hareket edin.. Ben gelmisim gecmisimi, butun uzuntulerimi, sIkIntIlarimi burada birakip, bombos bir beyinle yazin tadini cikarmaya gidiyorum. Darisi isteyipte yapamayanlarin basina..

$imdi Izmir beni bekler.. Her zaman gezip görmek istedigim sehirler arasindaydi Izmir, kismetse yarin kuzenimle orada olacagiz.. Kiz kiza tatilin keyfini cikaracagiz..
iki hafta sonra görusmek uzere, hoscakalin.

Günün sarkisi Sila - kafa








sila kafa [ orjinal video klip 2011 ]‏ izlesene.com


Aşkıydı işiydi ihtirası düşüydü
Yere batsın faturası malı mülkü
Bağlasalar durmam
Kaşıydı gözüydü intikamın gücüydü
Ayıp denen bi şey var ya hasbinallah
Ağlasalar durmam insanım insan

Hadi kalk gidelim hemen şu anda
Kapa telefonunu bulamasın arayan da
Açarız radyoyu yol nereye biz oraya
İyi gelmez mi hiç deniz havası
Bi göz oda bulur sokarız başımızı
Bi de koyarız iki kadeh
Kafa nereye biz oraya

Aşkına da işine de
Viran olmuş düşüne de
Yerli yersiz sözüme de
Dövmediğim dizime de
Pişmanım pişman

Hadi kalk gidelim hemen şu anda
Kapa telefonunu bulamasın arayan da
Açarız radyoyu yol nereye biz oraya
İyi gelmez mi hiç deniz havası
Bi göz oda bulur sokarız başımızı
Bi de koyarız iki kadeh
Kafa nereye biz orayaaaa

16 yorum:

A.Şahin dedi ki...

zamansız ayrılıklar yaşayınca karışıyor insanın bünyesi ve bir kez daha anlamış oluyor herşeyin boşluğunu.

iyi tatiller.

e.n.k dedi ki...

Dostum bence icin rahat rahat yapacağın tam zamanında bir tatile çıkıyorsun oyuzden tadını çıkart !

 iyi yolculuklar ve  huzurlu bir tatil geçirmeni diliyorum ...



éLLa dedi ki...

A. Sahin cok tesekkurler..

* e.n.k canim dostum hep yanimda oldugun icin sana minettarim. Allah eksikligini göstermesin bana. ben dönene dek kendine cok dikkat et..

Mia Wallace dedi ki...

bence de çok güzel mesaj vermişsin. hayatın tadını çıkaralım!

yine çok şıkssınn :)

Guz dedi ki...

iyi tatiller :)

Lulu dedi ki...

Canim iyi tatiller, butun olumsuzluklardan arinacagin ve yenilenegin bir tatil gecirmen dilegiyle

murathan dedi ki...

dogal sinirlarina ulastigini goruyorum. ayni sey bende de var. isin ozu, olayi cozmek. olay da; hemfikir oldugumuz her seyin bi yere kadar olmasi ve aslinda hepsinin bos bir balondan ibaret olmasi. her sey bos ella. fanta ic ani yasa. :)

iyi tatiller sana. ben de mukemmel bi tatil yapicam. 20 sinde izne ayriliyorum bi 14 gun kadar. bekle bizi ege sahilleri. :)

Leylak dedi ki...

Canım iyi tatiller..ne güzel tesadüf yarın benim de bir arkadaşım geliyor "stck-izm. 6B 485 sefer sayılı TUIFLY NORDIC"le 11.30 gibi İzmir-menderes'te olacakmış, belki bende hava alanında olabilirim:)

aLone dedi ki...

İyi tatiller eLLa. Şimdiden de hoşgeldin diyelim :)

CherrybLossomgirL dedi ki...

canım çok sığ insan yorumu yapıcam kusura bakma ama hakkaten kolyene bayıldım. iyi tatilller diliyorum :)

Reyhani dedi ki...

İyi tatiller cnm o haldeee...ne güzel rahat rahat yap tatilini işte :D

Rita dedi ki...

Wonderful blog

Visit: http://trendybutterfly.blogspot.com/

Je ne sais quoi dedi ki...

I really like your blog!
Follow me:)

Klinkabella dedi ki...

Wonderful blog! I love it! :)

Please visit my german blog

http://klinkabella.blogspot.com

the girl named Stu dedi ki...

hi darling! it's not even fair how good you look in that gorgeous outfit. i need those pieces in my closet too! love the colorful pics. this is my first time visiting your blog, and you've got yourself a new follower - haha.

i'll be having a lil giveaway at my fashion blog "lace and leather" so take part if you'd like new earrings to cheer up those up-coming fall looks ;) greetings from Finland and hope your fall will be fashion full-filled!

http://thegirlnamedstu.blogspot.com
xoxo, Stu

Adsız dedi ki...

[url=http://www.film-izleyin.com]film izle[/url]