27 Temmuz 2011 Çarşamba

Kiss Bar'da Kiss'tim seni..



(ayyas degilim ben taaaaammmm miiii, redbull o bardaktaki)



Bir gece Cesme caddelerinde kuzenle yuruyoruz.. Amacimiz yeni yerler kesfetmek ve tatilimizi olabildigince eglenceli hale getirebilmek.. Tarihi yerler, mistik muzeler, sahil kenarlari, tekne turlari derken bitkin dusup oturacak bir yerler bakiyoruz. Ama Cesme merkezi o kadar kucuk bir yer ki, neredeyse rastladigimiz butun cafe barlara daha önceden girmis oldugumuzu farkediyoruz ve turlamaya devam ediyoruz. .. Sonra ara sokaklardan birinde (ara dedigime bakmayin diger cafe ve restoranlarin bulundugu merkezi bir mekanda) bir türkü sesi ilisiyor kulagima.. "Tanridan dilediimmm bu kadar dilek aman amaaaaan bu kadar dilek, o yarin yuzunu bir daha göreeek aman aman" diye yanik yanik bir ses duyuyoruz.. "Allah'ina kurbaaannn" diyorum ve kuzeni kolundan tutup mekana dogru surukluyorum.. Insan hem türküsever hem de gurbette memleket havalarina hasret kalinca bir yerde bir türkü duydugunda yolda bi tomar para bulmus gibi seviniyor.. Ama bende daha cok yesilcamin plakcilar krali havasi vardi. Plakcilar krali insaatin önunden gecerken bir amelenin bagri yanik sesini duyar ve "aman Allah'im bu ses ,iste bu ses aradigim ses " der ve dalar mekana. Bizim ki de böyle oldu iste..

Mekanin adi "Kiss bar" tabi ben bunu cok daha sonradan farkediyorum.. Barin kapisi sanki bara degil de bambaska bir dunyaya aciliyor.. Disarisiyla icerisi o kadar farkliydi ki basta saskinliktan eblek eblek etrafa bakinmakla yetindik kuzenle.. Kapkaranlik bir ortam, etrafi yalnizca disko topunun isiklari aydinlatiyor.. Kuzenin o karanlikta suratinda gezen binbir cesit renkteki ve sekilde isiklari ve onun o saskin yuz ifadesini sanirim örum boyunca unutamam :) Girer girmez bizim bagri yanik türkücüyle gözgöze geldik. Adami bir görseniz bu ses bu adamdan cikiyor dersiniz, hayir yani yolda görsem sümügümü atmam diyebilecegim tarzda kiro mu kiro bi adam. Sarkicidan cok at hirsizini, mafya babasini andiriyordu.Neyse insanlari dis görunusleriyle yargilamak tarzim olmadigimi icin kapiya en yakin buldugum masaya oturduk. Majesteymisiz gibi önumuzde iki buklum olup selam verdi, "hosgeldiniz efendim" dedi adam... Ilk giriste isiklarin gözumuzu almasi nedeniyle etrafi pek görememistik, bir baktim avini parcalamaya hazir birer aslan gibi bakan bir gurup erkek bize bakiyor..
Aklima birden Müjde Ar'in filmi geldi. Dügününden kacarken kahvehaneye girip "abiler Istanbul ne tarafta?" diye soruyor, adamlarda hep bir agizdan " gösterelim anam" diyip ifal ediyorlar ya kizcagizi.. Ayni o adamlarin bakislari vardi hepsinin gözlerinde. Kazara " abiler Istanbul ne tarafta?" desem sonumu hayal bile etmek istemiyorum.. Fatmagul'un ifal edildigi tepeyi de ayni gun icinde görunce ister istemez bu tur senaryolar yaziyor insan.

Neyse iste, tam burasi hep erkek mi dolu ya diyecekken diger tarafta ellerinde sigara ve kadehler olan, yuzleri full makyajli, asiri pespaye ve acik giyinmis, suh kahkahalar atarak bize bakan ucuz kadinlari farkediyoruz. Kimiyse öfkeli tavirlar sergiliyor nedense.. Tam "kuzen biz nereye dustuk?" demeye kalmadi barin sahibi olabilecegini tahmin ettigimiz bir adam masamiza geldi, hosgeldiniz diyip el sIkIstI bizimle. Sonra bize "Mersin'den mi geliyorsunuz?" dedi. "hayir" dedik. Basimizda dikilmeye devam etti bir karin agrisi oldugu belliydi ama ne oldugunu biz anlayamadik tabi. Sonra "yukarda aile yerimiz var gelin sizi oraya göturuyum" dedi. Bir anlik bir gafletle ayaga kalkip yukari cikacaktim ki benim köseli jeton en sonunda dustu ve isik hiziyla kuzeni alip disari ciktim. Kapida duran gencler bize gulmeye basladi ve iclerinden biri kendi kendine söylendi "ben demistim bu kizlar burda durmaz" diye dedi. Sinirlerimiz bozuldu kuzenle gulme krizine girdik, o gun olay ustune olay yasamistik cunku, hayatimin en atraksiyonlu gunu olarak tarihe gecirecektim o gunu, kapanisi daha bir guzel yaptik..
Sonra hemen yan tarafta bizim mekanimiz haline gelen terastaki bara ciktik. Durumu ordaki arkadaslara anlatalim dedik, daha ben "kiss bar'a gittik" der demez millet gulmekten yerlere serildi, gerisini anlatmaya da gerek kalmadi.. Ne oldugunu anladilar zaten. Meger o kadinlar konsomatrismis, orasi da bar görunumde bir batakhaneymis. Mersin'in de pavyonlari meshurmus, bizi oradan sanmislar ve aile mekani dedikleri yerde bizi harbiden aile yapacaklarmis :) Allah'tan uzerimizdekiler spor kiyafetlerdi de oradaki musteriler masalarina davet etmedi..

(sigara da icmiyorum ben taaaammmm mii, kuzenin o)

Tatil boyunca bu kiss bar muhabbetleri hep surdu. Bu bardaki arkadaslarla vedalasmaya gittigimiz gun bile "kiss bar'la da vedalassaydiniz" diye girgira alindik :) Kim der bize Avrupa'dan geliyor diye, bildigin köyden indim sehire modundaydik.. "Kezbanlar Cesme'de" diye filme alinsak gise rekorlari kirardik.. Bizim gibi saflar gercekten zor bulunur..
Bir daha "kiz basiniza ne isiniz var tatillerde" diye soran komsularimizi cahillikle suclamamaya karar verdim :) kastettikleri sey sanirim buydu. Ama bir gercek var ki en iyi muzik pavyonlarda yapiliyor arkadasim..

Konuyu bir sonuca baglayacak olursam canlar ; fazla merak deveyi kazana, insani mezara göturebilir.. Merakli olmayin. Ve özgurluk her zaman özgurluk degildir, icinde tehlikeleri barindirir. Akilli olun.. Nokta bitti..


Günün sarkisi pembe salvar


:)

31 yorum:

küfkedisi dedi ki...

çok güldüm ama yaaaa :))) allahım ya yukarı çıksaydınız!

AYŞEN dedi ki...

süpersin bayıldım yazılarına,gençsin ve gençlere örnek olursun umarım yazılarınla:)

kara kırmızı dedi ki...

Hayır biz bunları yazınca diyorlarki bunlar ancak Türk dizilerinde olur.Al iste bidaha derlerse eğer bu yazıyı okutucam.Hele gece tanıştığın ama senin adına kayıtlı olmayan oda yüzünden seni bulamayan romantik yakışıklı cocuk olan hikaye en az 36 bölüm çıkarır valla :))

G.n.c dedi ki...

''hayir yani yolda görsem sümügümü atmam diyebilecegim tarzda kiro mu kiro bi adam. Sarkicidan cok at hirsizini, mafya babasini andiriyordu'' ha buna bittim! :)
verilmiş sadakaniz varmış :)

quldeminde dedi ki...

inanilmaz güzel ve eglenceli yaziyorsun bir solukta okuyorum sonunu merak ederek:)))

Leylak dedi ki...

Yeni güfte+beste Sezen Aksu'dan super bir hit "gaz verme gaz verme" yüreğine sağlık minik serçenin..

Ella.. fotoğraf diliyle konuşmak gerekiyorsa, 1.nci görseldeki bardağın içinde ki içki, "ben redbull değilim" diyor. Herneyse, bira olsa, kimi ilgilendirir ki, hayat senin, kimseye karşı sorumlu da değilsin!

esved dedi ki...

haaa :)) çok komik ama ALLAH korumuş bir yere sadaka ver bacım:))

kült ablası dedi ki...

mersin'in pavyonları mı meşhurmuş?
benim niye haberim olmadı bundan bu zamana dek?
(nasıl pavyon meraklısı bir mesajdır bu yareppi!)

éLLa dedi ki...

begenmenize sevindim. yazida komik duruyor ama tam rezillerde rusvalardaydik ordayken :)
¨
* kült ablasi hic bir fikrim bize öyle dediler. Yanlis bilgiyse butun Mersin'lilerden özur dileriz. sanirim adamlar birilerini bekliyorlardi Mersin'den bizimle karistirdilar belki de kimbilir. Orasi tam bir muamma.

TurquAzria dedi ki...

"bir grup erkek" lafini okur okumaz aklima bin bir sapiklik geldi :D iyiki ucuz atlatmissiniz ama okumasi hakketen çok eglenceliydi (: bide mersinin pavyonlarinin meshur oldugunu ilk defa duyuyorum. neyse bu konularda cahil kalmayi tercih ediyorum :)))

murathan dedi ki...

aklima gelmisken yazayim dedim ella. zaman ne kadar cabuk geciyor. actigin ilk konuyu hatirliyorum. insan ister istemez baska bir ulkeye gidince zorlaniyor. sen bir bayan olarak daha da zorlandigini hatirliyorum. simdi, koy ver gitsin dunya... gitmedigimiz yer bizim degil. gittigimiz her yer bizim. :)))

lafi suraya getirecegim. insanlar mevsimlere benzer. mevsimler degisir, insanlar degisir.gelisir, mutlu olur.
hep mutlu ol, hep guzel kal ella ;)

e.n.k dedi ki...

aklima geldikce guluyorum yaa ..alemsiniz siz yaa :p

Toyin O. dedi ki...

The pictures are nice.

Çiğdem dedi ki...

amanınnn ya yukarı çıksaydınız,hem güldüm hem stres oldum oturduğum yerden,siz bildiğiniz yerden şaşmayın bence :)

AyseA dedi ki...

Kaşlarınız çok güzel :)))))))))))))

utku dedi ki...

benim basimdanda benzer olay gecmisti...Istanbul a ilk geldigimde Istanbul un tarihi mekanlarini kesfedecegim diye ara sokaklara girerdim, camiler kiliseler evler vs cok farkli ve cok seviyordum..Bir gun Karakoy de gezerken yolun birine girdim.Sokagin kosesinde bir kebabci vardi ve orda calisan adam `abla nereyi ariyorsunuz,yardimci oluyum` dedi ama ben hic adamin yuzune bakmadim..sana ne arkadas yardim istersem sorarim degilmi..Ama yoldan gecenler cok ilginc tipliydi.Hepsi erkek,sanki,baslari onlerine egik yuruyorlar..Ben Allah Allah deyip yoluma devam ettim ama bu seferde yolda ayyas yasli bi adam demezmi abla bu yol keraneye cikiyor diye..Basimdan kaynarsular dokuldu,180 derecyle geri dondum,kosar adimlarla uzaklastim..Meger girdigim sokak Zurafa sokakmis. Birdaha Karakoy sinirlarina girmemeye ozen gosterdim...buda boyle bir animdir..

Korhan dedi ki...

Hahahhahaha

redbull'dan suratın o hale geliyorsa normal be hacım :)

"Aile kiss salonu" Ailece.. tövbe estagfurullah :))

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ нandan dedi ki...

hey Allah'ım ya ağlanacak halimize gülüyorum. yukarı çıkmanızın sonuçlarını hayal bile edemiyorum :) siz dikkatli olun bundan sonra ne me lazım burası Türkiye.

Melisa dedi ki...

Ah Ella çok gülüyorum ya iki gündğr sayende :) Şu kavuşamadığın yakışıklı için şarkıyı dinlemelisin.. Dikkat et ağlatabilir :) http://www.youtube.com/watch?v=7tZSnWVm57M

iρεκβöcεĝι~ dedi ki...

Ve özgurluk her zaman özgurluk degildir, icinde tehlikeleri barindirir. Akilli olun..

mükemmel bi tesbit ve cümle tatlım,esprili bi dille de anlatmış olsan aslen bi tür uyarı anlayana:*
neşen bol olsun öperim:D

Adsız dedi ki...

Hala beyaz mısın yoksa fotoğrafta mı öyle görünüyo? :(

éLLa dedi ki...

* TurquAzria ya simdi Mersin'lileri töhmet altinda birakmak istemedim bize öyle dendi orda. kusura bakmasinlar kasitli bir sey yok. begenmene sevindim :) sevgiler


* murathan aaaa bak sen söyleyince aklima geldi, blogumun ikinci yil dönumunu unutmusum :( hakikaten zaman ne cabuk geciyor yahu. Dogru diyorsun degismeyen tek sey degisimin kendisiymis, bende de buyuk capli olmasa da kucuk capli degisimler olmustur elbette. :) beni ilk gunden beri takip ettigini bilmiyordum, mutlu oldum. Cok tesekkurler.

*e.n.k hem alem hem alemciyiz :p

* Toyin O. thanks :)

* Cigdem ya bilemiyorum belkide adam bizim be kadar saf ve temiz oldugumuzu farketti, bir koruma icgudusuyle yukari almak istedi. Cikin gidin burasi size göre degil diyemedi belkide, bu yola basvurdu bilemiyorum ki. benim cok karam kafisti :P

ama evet bildigimiz yerlerden sasmayiz artik.

éLLa dedi ki...

* AyseA tesekkur ederim, ne kadar dikkatlisin :)

* utku oooo senin ki de fenaymis yahu :) ahaha yakin bi tarihte Istanbul'a da gitmeyi dusunuyordum bu sokagin adini aklimda tutsam iyi olacak. ne de olsa bela nerde ella orda :)

* Korhan eniste itiraf ediyorum icinde azucuk votka vardi :) ama cok az. genelde hep hafif alkollu meyve kokteylleri ictim. haha evet ailece kiss'iyorlarmis :D

* Handan artik gözumuz acildi, yasaya yasaya ögreniyor insan :) kitaplardan veya tv den edindigimiz tecrubeler bi halta yaramiyormus maalesef :) yasadik görduk

* Melisa aaa aa ne guzel, yuzunden gulucukler eksik olmasin sekercim ) bu arada sarki harika, dinlerken bögrume bi ökuz oturdu sanki :/

éLLa dedi ki...

* ipekböcüüümm nesemiz bol olsun :) ben de öperim.

éLLa dedi ki...

Adsiz o foto ilk gittigim siralar cekildigi icin orada fazla bronzlasmamistim eve. ama suan bildigin arap baci gibiyim bayagi yandim :)

emre arıkan dedi ki...

bilmediğin mekana gitmemek lazım sonununz müjde ar gibide olabilirdi paçayı iyi kurtarmışsınız:)

éLLa dedi ki...

iyi de tatil yerinde hic bir yeri bilmiyorsun ki :) ne cikarsa bahtina :) evet ucuz atlattik

Adsız dedi ki...

Sabah Sabah gulmekten yerlere yattim... sagolun yaa :)

Ingiltereden Selamlar Penelope.. xxx

huseyin dedi ki...

:))))))))))) yukarida da masa vardi kizlar

Adsız dedi ki...

geçen sene oralarda neler oldugu malum, bu sene el 2-3 ay önce el degiştirmiş nasıl acaba?

Adsız dedi ki...

bizde son dakika direkten donduk arkadaslarla. senin yazını gormeseydik yarın üst katta kucak dansı yaptırırdık herhalde :D