31 Temmuz 2011 Pazar

Mesut Olunuz..!























Günün sarkisi Ajda'dan.

14 yorum:

AYŞEN dedi ki...

çok güzel kareler,mesut olasın:)

Adsız dedi ki...

Cooook güzelsin, masallah! Resimlerin hepsine bayildim...

murathan dedi ki...

cok guzel bi tatil yapmissin. fatih urek de fena cikmamis :))

kuzenin senden guzel degilmis :|

iρεκβöcεĝι~ dedi ki...

pek bi açıldın saçıldın resimlendin sen bu ara şen ola blog şen ola ahah:D
yok yok bence bekar dönmiceksin bu tatilden sen :))

e.n.k dedi ki...

Bahtiyar ol evladım :))

Adsız dedi ki...

Çeşme de mi bu güzel eğlence :) Çeşmede olsam sizi bulurdum lakin bakarak sevap işlenecek kadar güzelsiniz,iyi tatiller :)

Melisa dedi ki...

Artık her yoruma maşşşşşşşşşşallaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh diye başlicam bu ne güzellik ya :) Ve o elbiseyle ne güzel sertab dinlenirdii.. Gözüm kara kalmadı yara oldum renga rengareeeeennkk :)

coco-jelly dedi ki...

ilk fotodaki elbisene bayıldım muah:)

Cami dedi ki...

From blog to blog I just found yourS! the truth is that i just fall in love with it so i have already become your follower! I leave you my blog and I hope you like it. I that case i would appreciate if you supported me aswell. It is not easy to beggin. Huge kiss

cami

Room on the third floor

éLLa dedi ki...

tesekkurler canlar :) teveccuhunuz

Secil dedi ki...

cok tatlisinn Masallah:)
basarilar!

kuvvetli dedi ki...

ben de bu yaz oralardaydım aynı karelerı bende aldım cok guzeldı gercekten ... sende baya keyıflı gorunuyorsun ... sevgiler

Miss GYO dedi ki...

elbine bayıldım çook yakısmıs :) blogunda bir o kadar keyifli :) benimkinede beklerim xxx

the girl named Stu dedi ki...

hellou! what a super cute look you've come up with here <3 you've got yourself a new follower honey, i just adore your sense of style. have a fashion full-filled and colorful autumn and keep those inspiring outfit posts coming. hugs from Finland :)

http://thegirlnamedstu.blogspot.com
xoxo, Stu