7 Ağustos 2011 Pazar

Alacati Hatirasi Tasarim Takilarim

Alacati'ya yolu dusenler, oraya ait bir birinden guzel tasarim takilara bakmadan gecmesin.. Her biri özel gumuscu ustalari tarafindan el emegi göz nuru yapilmis takilar. Gumus fiyatlari arttigi icin ve piyasa durgunlastigi icin, el sanatkarlari evlerine ekmek göturebilmenin yolunu bronz uzerinde calisarak bulmuslar... Bana göre hem daha otantik bir hava katilmis, hem de kararma gibi bir sIkIntIsI yok.. Taki hastasi oldugumdan gönul isterdi ki butun cesitleri toplayim geleyim ama bu kadarini alabildim :) Bir cogu Osmanli'ya ait takilarin kopyasiymis, bayildim gercekten.



Osmanli sultan yuzugu.



Tasarim melekler. Benim koruyucu meleklerim. :)





Bu da Osmanli motifleri olan otantik bir yuzuk.





Osmanli tugrali madalyon. Tugra manyagi oldugum icin simdiden favorim oldu.


Turkiye'de coktan iftar yapilmistir sanirim, bize daha bir saat var.. Orucunu acana da acmayana da hayirli iftarlar olsun. Allah kabul etsin canlar..

Burda hava acayip kasvetli, sakir sakir yagmur yagiyor suanda. Butun gün pijamalarimla tembellik yaptim.. O yuzden gunun sarkisi slow olsun, ruh halime ancak gider.. Dinleyin Gari.

37 yorum:

sunshine dedi ki...

ya ya ya ama ben bayıldım bunlaraaa=((( hepsi birbirinden şık ve zarif.ayvalıkta bunlardan olsa bende alıyım ama yok herşey aynı tarz..

http://ladygirl-sunshine.blogspot.com

makemepretty dedi ki...

yüzükler mükemmel!!

Missbone dedi ki...

Bende bir tuğra hastası olduğum için o kolyeye bittimmm! :)

Lulu dedi ki...

O melekli olanlari cok sevdim. Gule gule kullan Ella'cim.

Trend Günlüğüm ;) dedi ki...

melekli yüzüklere öldüm , bittim ! güle güle kullan canımm :) bu arada ellerin ne kdr zarif...

TurquAzria dedi ki...

bir tugra hastasi olarak bende en çok kolyeyi begendim ! (: ilk fotodaki yüzukte çok hos gerçi. burdada iftara 10 dakka kaldi, simdiden Allah kabul etsin diyorum. afiyet olsun canim

lamina dedi ki...

kolyede yüzüklerde çok güzel duruyor, çok beğendim,burada hava çok sıcak biraz yağmur yağsa hiç fena olmaz:)

Bambi ♫ dedi ki...

Tasarımların hepsi çok hoş, güle güle kullan^^

içimizdeki karnaval dedi ki...

takılarını güle güle kullan :)))

Leah dedi ki...

Yüzükler harika, ellerinin zarifliği ayrı harika bence. Herkes yüzüklere dalmış ama senin ellerin cidden çok güzel bebeyim!

Nazar değmesin tütütütü :*

e.n.k dedi ki...

Kırmızı her yere yakışıyor :) kolye cok hoş ve meleklerin beyaz kanatları daha hoş duruyor hem benimde var meleklerim hih :p hepsini gule gule kullan sekerim..

AYŞEN dedi ki...

bayıldım çok güzellermiş melekli olan çok ilginç cok ciciler güle güle kullan:)

moda_kesh dedi ki...

tuğralı madalyonuna aşık oldum ve ellerin her zamanki gibi çok zarifler sık sık yüzük postu yap:)

hippilazman dedi ki...

ilk yüzük çok güzelmiş =)

quldeminde dedi ki...

hepside cokk güzelll

mefisto dedi ki...

şu gümüşleri gördüm ya, artık bana uyku haram bu gece. hele o yüzük.. kesin rüyama girecek!

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ нandan dedi ki...

melekli olan hariç hepsine bayıldım Leah'a katılıyorum ben yüzükten önce ellerine bayıldım :)

PEMBEBAKTERİ dedi ki...

canım yüzükler müthiş bayıldımdaaaa senin ellerine dahada bayıldımmm:)))

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Ella hepsi birbirinden güzel, iyi günlerde kullan. Takı sevmememe rağmen çok beğendim.

Melisa dedi ki...

Çok yakışmış hepsii güle güle kullann :) :)

Benden Bişeyler dedi ki...

yüzüklere bayıldım çok güzeller

perautas dedi ki...

çok hoş mikemmeeeel hatta

cecilia dedi ki...

çok beğendim hepsi çok güzel ellacım melekli olan favorim, enkde de görmüştüm, güzel günlerde tak cnm ;)

pinkly dedi ki...

çok güzeller :)

aysun dedi ki...

Melekler çok güzel ama yaa :)

éLLa dedi ki...

* sunshine tesekkurler, sanirim Alacati'ya özeldi bu takilar, cunku Izmir'de de baska hic bi yerde görmedim. Cesme de bile yoktu.

* makemepretty tesekkurler :)

* Missbone desene zevklerimiz ve ilgi alanlarimiz uyusuyor :)

* Lulu tesekkurler canim.

éLLa dedi ki...

* Trend Günlügüm daha guzeli olsun sekercim. O senin zarifligin tesekkur ederim.

* TurquAzria sen de yurt disindaydin sanirim dimi, biz Turkiye'ye göre biraz daha gec aciyoruz ama Allah sabrini veriyor tabi. Tesekkurler canim, amin.

* lamina tamam gel yer degistirelim :) ben donuyorum burda..

* Bambi tesekkurler ederim, aramizda yenisin galiba. hosgeldin blog alemine :)

* icimizdeki karnaval sagol :)

éLLa dedi ki...

* Leah bebisim o senin zarifligin tesekkur ederim. mutlu ettin eni yorumunla :)

* e.n.k kankeyta beyaz kanatlisini cok daha önceden almistim, senin pembeliyi de gitmeme bir gun kala aldim. Aslinda beyaz alacaktim ama maalesef bitmis. Benimkini mi versem acaba diye dusundum ama pembe senin nasibineydi bozmak istemedim. tesekkur ederim :)

* AYSEN begenmene sevindim tesekkurler :)

éLLa dedi ki...

* moda_kesh demek sen de tugra sevenlerdensin ne guzel, zevklerimin uyustugu bir kisi daha iste :) ellerimin bu kadar dikkat cektigini bilmiyordum, cok incesin canim sagol.

* hippilazman dimi :)

* quldeminde tesekkurler :)

* mefisto ayayayy o kadar mi begendin yahu. bosver canim gumus bile degiller bronz hepsi :) Turkiye'de neler yok ki, daha iyisini bile bulabilirsin bence. ben buldugum an yapisiyorum :)

* Handan'cim teveccuhun canim benim:)

* PEMBEBAKTERI valla herkes ellerimi begenmis, cok mutlu oldum. hic dikkat etmemistim oysa ben :) tesekkurler.

éLLa dedi ki...

* pembesinti tesekkurler datlum

* Melisa'cim cok sagol

* Benden Biseyler , daha guzeli senin olsun.

* perautas begenmene sevindim yafrim.

* cecilia e.n.k'e de oradan almistim. begendigine sevindim :)


* pinkly :)

* aysun dimi ya minnos minnos :p

..justlikeastar.. dedi ki...

melekli yüzük şahane....!!!

mandalinalıvotka dedi ki...

hepsine bayıldım gerçekten.sırf bunlar için alaçatıya gidesim geldi :)

crazywomanrosemary dedi ki...

sen takılarına bende sabunlarına bayıldım Alaçatı nın l6.l7 mayıs 2 gece 3 gün oradaydım sakindi sezon açılamıştı..ne güzel yerler di mi oralar..şimdide sörfçüler cirit atıyor tv den haber alıyorum...:))

lamina dedi ki...

artık buraya da yağmur yağıyor, soğudu buralardaa :))

Passion for Fashion dedi ki...

yüzügüne bayildim güzelim <3

Treamosihaid dedi ki...

ulan millet peçete fotosu koysa bile üstüne "made in bilmem ne blogspot" yazısını basıyor sen böyle şım şıkır şeylerini, güzel elini, saçını başını ortalara bırakıyorsun. şimdi şu yüzüklü fotolardan birini tumblrda paylaşıp yayım yayım yayayım mı? bunu mu istiyosun ha! bunu mu!! fdfdfgfjgoışfşfş bana noluyosa hahaha

éLLa Ç. dedi ki...

Treamosihaid haha cal canin sagolsun :) useniyorum yazmaya.