25 Ağustos 2011 Perşembe

iste herkesten sakladigim gizli A$KIMMM !

"Sana dogum gününde ne aliyim? " diyip beynimi üteleyenlere "hic bir seeey" demekten yoruldum. Sanki ne istesem alacaklar.. Alabileceginiz sey var, alamayacaginiz sey var dimi, niye soruyorsunuz ki.! Ferrari alin diycem apisip kalacaklar, yine de israr ediyorlar.. Madem öyle, o zaman söyluyorum.. Bana bundan alin. Bunu istiyorummmmmm!



yan bakisi yaksiin cilvesi yiksin. olursa böylesi böylesi olsuun. diriririm diriririmm.. ( bu gözlukten benim de var, birlikte takariz ayayayay :p )




Iste hayatimin erkegi.. O kaslar benimmmmmm !



Kahverengi atli prens.. (gamzelere dikkat! )



Sen erkeksen digerleri ne? Digerleri erkekse sen nesin??????

Saleh galp galp galpppp sanaaaaaa.!! ene hebbeeekk habibii :P <3 <3 <3 ergen bebelere döndum sayesinde, ask iste nelere kadir.. Cok degil 6 gun sonra 26 yasima basiyorum. Yasacagim agir krizi ancak Saleh'le atlatabilirim. Onun icin arapca ögrenip, sahra cölunde bedevi hayati surmeye bile raziyim....

Ya da Allaammm Yarebbim $u mubarek gunun yuzu suyu hörmetine bunun bir adet, az kullanilmis Türk versiyonunu gönder $u aciz kuluna. Hazir yasimda gelmis geciyorken cok makbule gecer valla bak. Amen. !


Klipte oynamis birde sevdicegim. Izleyin ama yan gözle bakanin gözunu oyarim, enisteniz olur kendisi. TIK TIK !

29 yorum:

MODAVESAİRE dedi ki...

çok şükür evliyiim , kocama aşığıım :))
hahahaaa, valla şarkı da süpermiş haaa...
aöin olur inşlh :))

Lulu dedi ki...

Basligi gorunce vay vayyy vayyyy dedim Ella asik olmus diye:)

esved dedi ki...

coh yaguşuklu hakikaten :)) kuzum ben sana arapça ögretiyim :*

İrem GÖKER dedi ki...

Sendede böyle bi Arap havası car valla çok yakışırdnız :)

Judy Abbott dedi ki...

ohh maşallah harikaymış. bu büyüyünce mr big olur valla, demedi demeyin:)))

éLLa Ç. dedi ki...

isin ilginc tarafi ne biliyor musunuz, benim oteldeki cocukta tipki buna benziyordu. Ama ben ne yaptim her zaman ki gibi kactim :)

éLLa Ç. dedi ki...

arapca ögrenmem lazim kizlar, neyseki bende arap arkadas cok :D

éLLa Ç. dedi ki...

irem hay agzina saglik, yakisirdik dimi dimi dimi :)

İrem GÖKER dedi ki...

Valla yalan değil senin o kaşlarının kavisliğine bayılıyorum yüzünün hatları süper valla bu adamda olgun ve dolgun süper bi çift olursunuz :)

Adsız dedi ki...

devrimciye mi aşık oldun gıss, yakmışsın kendini.
suriye hafız esad rejimi gıyabında yargıladı saleh nabi'yi, halen libnan-beyrut ta saklanıyor.
Neyse hayırlara vesile diyelim, güzel bi süpriz oldu izleyenlerine:))

BAMBİ dedi ki...

Amin Amin Umarım kabul olur da şu duan orjinali bana kalır :D

e.n.k dedi ki...

biz aciz kullar senin bu istegini alamasakta dilerim Allah gönlune göre versin :)) bu arada vay anam vayy yani sen ergenken bile böyle degildin lenn ,hic görmedim sanatci posteri falan kiyida kösede :))

hande ne yapıyor? dedi ki...

Ah bebeğim! Ocak ayında ben de 26ya vuracağım da o zaman da bana lazım bitaane yaş bunalımını atlatmak için:D:D
40 blogger 40 kere söölese tamamdır senin iş el birliğiyle halleder alırız:D:D dert etme:P

ღ.♥.ღ pinkZorro ღ.♥.ღ dedi ki...

ben de iranlılara takmış durumdayım, adamlar cidden yakışıklı:)))

içimizdeki karnaval dedi ki...

:)))))))))))
ay çok güldüm ...
duaların kabul olur inşallahhhhhhhhhhh

Passion for Fashion dedi ki...

gercekten cok yakisikliymis :)
Allahim sana daha yakisiklisni nasip etsin ;) bu arada sayfan cok hos <3
suandan itibaren birtane fazla takipcin daha var :)
sende benim bloguma üye olursan cok sevinirim..
sevgilerimle Özlem

http://oezlemvrl.blogspot.com/

zeynep dedi ki...

Hey Allah ım sen bu geceden başla duaya Türk versiyonunu bulmak için:))

Ayrıca AMEN! ne güzelim AMİNNN diyoruz:)) sen müslüman değilmiydin:)Aşk başına vurmuş belli ki...

MeL jones' dedi ki...

uuu beybi. bende bi hareketlenme oldu. o pilot gozlugu bı erkege yakısıosa kıro gıbı olmuyosa tamamdır zatn. Alabıyaallal alala alala alala. arapcamızda var. bence benıde alsın :D ben bunu senle paylasırım sende benle paylaş ellam :D

MeL jones' dedi ki...

ama yemın edıyorum bı an sevgılı yaptın ve bu cocuk sandım oha dıycektım. cocun facebookumu var lan :D ne kadan dogal fotolar bunlar:D

AYŞEN dedi ki...

mübarek gecede Ne AMEN'ni kızçee?AMİN diyelimde duaların kabul olsun:)

summer dedi ki...

amin diyor ve blogger N'lerimde olduğunu haber veriyorum :)

éLLa Ç. dedi ki...

* irem Göker agzindan bal damliyor canim :)

* Adsiz :)

* BAMBi höyyytt orjinali de kopyasida benim taam mi!!! :p

* e.n.k $a$urdun dimi kuzum :) evet haklisin ergenken bile sanatci hayrani degildim ama Saleh öyle mi ya, o baska. ask iste insana neler yaptiriyor. :p

* hande ne yapiyor? haha o zaman hemen yorumlari 40'a cikarmanin yollarini arayim :) dogum gununde gel söyle bi bunalima girer cikariz birlikte. ne dersin?

éLLa Ç. dedi ki...

* pinkZorro bunca yildir Isvec'te yasiyorum bir dolu Iran'li taniyorum ama daha bit kere bile yakisikli bir Iran'liya rastlamadim. Hepsi birbirinden cikrikin ve cogu escinsel. hele bir de o konusma tarzlari yok mu aman Allah'im evlerden irak :) tavsiye etmiyorum yani.

* icimizdeki karnaval Allah daha daha guldursun cancagizim. Amin cok tesekkurler :p

* Passion for Fashion yakisikli da laf mi yahu yer yuzune inmis bir huri gibi mubarek :) begenmene sevindim. Aramiza hosgeldin o halde Özlem'cim :)

éLLa Ç. dedi ki...

* zeynep canim isin espiri o. Tabiki elhamdulillah muslumanim. Hem zaten Amen ve amin'in kelime anlamlari aynidir. Sadece farkli dillere aittir o kadar. :)


* Mel seni Mel'im dedim bagrima bastim sen de hayIn ciktin !!! insan enistesine göz koyar mi kiziaaaaaam, beni arkadas katili mi edeceksin sen?! sen git pis Koreli'lerinle ilgilen , benim Saleh'ime elle$me ! :p Benim o dediysem benim o. kimseyle paylasamam :D

* AYSEN tamam hayatim amin :)

* summer tesekkur ederim seker :)

ღ.♥.ღ pinkZorro ღ.♥.ღ dedi ki...

bana hep yakışıklı denk gelmiş olabilir diyelim o zmn :D

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

cok guldum super betımleme olmus ınsallahhhhhhhhhhhhhh senın de olur aysınından bı tane:))) blogunu yenı gordum takıpteyım:))

kibritci kız dedi ki...

eLLa bundan dünya üzerinde milyarlarca var . esmer kara kaş kara göz . hatta daha iyilerini bile gördüm.istediğin bu olsun . istemeye devam et,bak mesela selma abla vardı, 190 boyunda kocam olsun esmer olsun ve kenan imirzalıoğlu'na benzesin derdi. evlendi :)

Le garçon avec les lunettes, dedi ki...

so cute immages :-)

Adsız dedi ki...

bu yakisikli parcanin adi sani yokmudur!! valla resmen adam esmer guzeliymis..
ah ah ! valla simdi esim yakalayacak :))