5 Ağustos 2011 Cuma

Essek adasi, mavi koy

Tut ki karnim acikti..
Orucu bozdum, tüm sehir bana bozgun..
Bir davulcum bile yok, anliyor musun?
hadi oruc tut!

Hayirli ramazanlar canlar.. Tepeden inme 20 günluk tatilimin bir haftasini yemis durumdayim. Tatildeyim dediysem Turkiye'de veya her hangi bir tatil yerinde degilim. Aslinda gidecektik ama son anda vazgectik. Bayramdan sonra bi Ankara- Istanbul yapmayi dusunuyorum.. $imdilik kirdim dizlerimi evimde uslu uslu orucumu tutup, yan gelip yatiyorum.. Gurbet elde ezansiz, davulcusuz pek anlami olmasa da yine de o ramazan ruhunu yasatmaya calisiyoruz.

Yazin gelmesiyle,her günün ayni gecmesi,ayni seyleri yapmak.. gece sabahlamak,ertesi gün öglene kadar uyumak... filan falan felon..
Yazacak anlatacak cok sey varken susup sadece bakip bakip cikmatir benim hayatim.

Bu görseller tatilden arta kalanlar.. Cesme'de tanistigimiz bir grup arkadasla gittigimiz tekne turundan blogum icin bir dolu fotograf cekmistim.. Cennetin yer yuzundeki halini sizler de görun istedim.. iyi seyiler :p
















Burasi essekler adasi. Ben lafin gelisi bu ismi verdiklerini zannediyordum ama harbiden butun ada esseklerle doluymus..

Aslinda buraya da bir essek adasi lazim, butun essekleri hatta ökuzleri oraya tikardik, o zaman dunya daha yasanilabilir bir hal alirdi. Ne dersiniz kizlar ;)





Cok masum dimi, hamileymis.







Burasi da mavi koy bayildim, bayildim...









Bayrak show..







Benden bile iyi kivirtiyordu herif. Animasyonlar ve yarismalar da cok eglenceliydi.. Yolu dusenlere tavsiye edilir.









Gunun sarkisi teknede durmadan calan o meshur sarki Izmirli Taylan - Cirr cingirdak

11 yorum:

Gezi/yorum... dedi ki...

Mavi turlar her zaman insanda MAVİ anılar bırakır.. güzel bir gezi olmuş..

G.n.c dedi ki...

Hayirli Ramazanlar..
görseller süper eline, koluna sağlık..
tatile gidemeyen bir gariban olarak kıskandım kıskandım kıskandımm :p :))

Adsız dedi ki...

Bu deniz turu hangi tarihte gerceklesti:))

crazywomanrosemary dedi ki...

ay ay ne güzel bir doğa..fotolar harika..o adaya gitmek istiyorum ki beeeeen ! ;))

hitman-3 dedi ki...

Çeşmeden 10.30 gibi hareket eden özellikle cumartesi-pazar günleri hareketli gecen, esek adası ve mavi koylara demir atan keyifli tekne turları...
En son 2 yıl oldu bu turlara katılmıstım, hatta o dans eden Zenne'nin oldugu tekneyleydi en son turum :)
Bana eski anılarımı hatırlattıgın için tesekkür ederim :))

coco-jelly dedi ki...

yazık ya hamilemiymiş çok tatlı..adam orda nasıl durii yaa belli süepr kıvırdığı..ne güzel eğlenmişsiniz harika öptüm:)

lamina dedi ki...

çok güzel eğlenmişsinz, görüntüler süper :))

Bouquet de Fleurs dedi ki...

ayni tekne turunu bende yapmistim :) Mavi Koya bende bayildim, denizi harikaydi!

Blogunu ve yazililarini sevdim ;)

http://www.bouquet-defleurs.blogspot.com/

éLLa dedi ki...

böyle guzellikler kacmazdi zaten , bi ben kacirmisim herhalde neyseki acigi kapattik :) darisi gitmek isteyipte gidemeyenlerin basina :)

bahar dalı dedi ki...

aynı tura ben de gitmiştim, sonraki yıllarda "kalmalı" tekne turlarına başladım, onlar çok daha zevkli, şiddetle tavsiye ederim...

autoit dedi ki...

Görsellerin bazıları için teşekkür ederim ve ticari amaçlar ile kullanmayacağıma söz veririm xD

( insansız olanlar, bu arada :D )