31 Ağustos 2011 Çarşamba

Yirmi6 ( owww yeahh ! ) :/



Yarin (1 eylül) benim dogum gunum. Biliyorum cok heyecanlisiniz.

Yurt genelinde ve tüm Evropa'da senlikler baslasin. Bir éLLa kolay yetismiyor..

Yillar ne cabuk gecti, hangi ara 26 oldum bilemiyorum...

Bana soracak olursaniz butun gun boyunca en siyah kiyafetlerimi giyip yorganin altindan cikmamayi dusunuyorum..
Bu yuzden "dogum gunun kutlu olsun" demek yerine "acini paylasiyorum" deseniz daha yerinde olur bence.
Dilekolay 26 yasima basiyorum, boru degil. ühü:/


Facebookta pusuya yatmis saat 12' yi bekleyen "iyi ki dogdun"cular klübünden cok pis tirsiyorum. Saldirilara karsi celik yelegimi giydim bekliyorum.

Aci yok raky, aci yok..!



Nevaleyi hazirladim bunalima girmem icin gerekli butun malzemeler hazir.
Cikolata,
icecek,
bir kutu kagit mendil,
pamuklu battaniye,
ve pembe dizilerim..

Bayram ziyareti nedeniyle beni bu plandan mahrum etmek isteyecek dahili ve harici bedhahlarim olacaktir... Ama yilmak yok yola devam !

33 yorum:

Cessie dedi ki...

acını paylaşıyorum.

sestod dedi ki...

melankoli bazen iyidir... :)
dini önerilerini almak isterim..

e.n.k dedi ki...

Hahha acisa da öldürmez :))
Sen bu yılı degil gelecek yılı duşun bence daha bunun yirmi7 , 8, 9 var :))

Ozaman ben senin planlarını bozmayım hacı başka zaman gelirim ziyaretine :/

Adsız dedi ki...

Merhaba, dur ya ben bu blogu en eglenceli blog odulu icin izleyecegim melankoli geri dursun bakayim :) sevgiler. (Kirazcekirdegi.blogspot.com)

hitman-3 dedi ki...

Pusuya yatan bir tayfa her zaman olmustur, amacları nedir bilinmez, ama hatırlanmak güzeldir :)
İyi ki doğdun,Nice yıllara...
Hediyen kargoda, adrezzz vermedin.5 bidon ;)

Elif Ayvaz dedi ki...

Acını paylaşıyorum.

Ama yine de her yaş güzeldir. :)

içimizdeki karnaval dedi ki...

oğlumun tabiriyle " evahhhhhhhhhhh" diyorum sadece...
acını değilde sevincini paylaşmak istiyorum.Şanslısın üç lü haneye ulaşmamışsın henüz.Ben ne yapayım hem üç hemde yanına iki aldım...Çok kötüyüm çok ...
Sen en iyisi nevalelerini bir kaç sene daha ertele :))))

Merve dedi ki...

rakamlara takilma bea :) hayat bize guzel yasin ne onemi var ki :)

Aska dedi ki...

sonunda yorum yapabilmek icin bi hesap acabildim cok sukur. Genelde blog yazilarina yorum yapmyorum, ama seninki farkli cunku yazilarnda kendimi bulyorum. yakinda dogum gunum var o gun depresyona girmeyi dusunyorum :(

murathan dedi ki...

yiymi6 yasin gecmis olsun. acilar ve sevincler paylasildikca azalir. :=)

Bir İnce Ses dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun :)

NABRUT dedi ki...

ben bu yıl yirmi üçüme girdim de yaslardan çıkmak bilmedim aylar önceden depresyona girdim 26 olunca ne yapacağım bilmiyorum Allah vücudunu 26 da dondursun :))

A to Z :) dedi ki...

acını paylaşıyorum! martta 25 i bitiricem ve şimdiden sendrom yaşıyorum! sorana 25 demeye devam edicem sanırım :/
nice yıllara :)

Melisa dedi ki...

İyi ki doğdum
Ne güzel bir kadın oldum
Erkekler hep peşimde
Ama aklım işimde
Sınırı zorluyorum

Kalamam hayatın köşesinde
O zaman neşesi neresinde
Koysalar önüme bariyer de
Çocukta yaparım kariyer de

Pes etmem ben en zor günümde
Kanatlandım özgürüm bende
Deseler geçecek bu heveste
Çocukta yaparım kariyer de

TurquAzria dedi ki...

ayni benim kafandasin, bende geçen haziran bu durumdaydim... eyvah 20 oluyorum triplerinden zor çikardim kendimi (:: "acini paylasiyorum" diyecem ama sen "hadi be, sen daha 20sin diyeceksin" o yüzden "hayatinin tadini çikar" diye bu yorumumu kisa kesicem. bence sen 30unda bile 'analar neler doguruyor' dedirtecek karaktere sahipsin, iç güzellik tamaaaam, dis güzellik amaaaan ! :D nice mutlu senelere ellacim, dogum günün kutlu olsuuuun

Adsız dedi ki...

seni tanıdığımda 24 tün ne çabuk geçti tatlı sert iki yıl, düşünce referanslarımız değişse de, iç güdüsel duyarlılıklarımız mutasyona uğrasa da, biz eski iki dostuz ve öyle de kalabiliriz:)
daha nice mutlu yıllara:'(

harici bedhah

e.n.k dedi ki...

Napiyonn dogum gunü bebesi girdin battaniyenin altına 

Lulu dedi ki...

Hey ben de 30'a yaklastikca gelsin gelsin 30 da gelsin diyorum:) Pusuya yatanlara cok guldum. enk'in dedigine katiliyorum acisa da oldurmez:) Bu arada dogum gunun kutlu olsun Ella'cim!

adasehir dedi ki...

:) Acını paylaşıyorum mu demeliyim yoksa doğum günün kutlu olsun mu, kararsız kaldım :) Sanırım ben doğum günün kutlu olsun'u tercih ediyorum şu an :) Evet çok kararsız bir yorum oldu :)

aksilaz dedi ki...

36 olunca hangi buhranlara gireceksin acaba. Yirmi6 senenin hakkını verdiysen üzülecek hicbirşey yok. Kantite değil kalite önemlidir :)

Mutlu yıllar ella. Ïyiki doğmuşun

Sevgiler

Finduilas dedi ki...

iyi seneler (:

TuTsİ dedi ki...

1 sene ne çabuk geçmiş gibi geldi bana enteresan sanki dün yazdım 25 yaşını kutlamayı way bee :/

demiştin, insallah 25 yasimda benim icin unutulmazlardan olur :) sukrediyorum tabiki her zaman.

İnşallah nice seneler unutulmaz anlar yaşarsın sevdiklerin ile birlikte sister <3

abz0rt dedi ki...

Gündüzün yatta, gecen barda, altında porsche araba, kaldığin ev tripleks villa, gezdiğin yerde herkes sana hasta olsun. Doğum günün kutlu olsun .P

hande ne yapıyor? dedi ki...

meh! ne güzel ki 26! değişik bi kere 16 gibi değil, 6 gibi de değil! değişik yani...gerçi her ne kadar doğum günüm yaklaştıkça "30 a 4 yıl kaldı" diye bi panik hasıl olsa da içime değişik! Olsun biz de değişiğiz... İyi ki sen de değişiksin! İyi ki yeni bi renk getirmişsin dünyaya ve iyi ki blog yazmışsın:) sevgilerrrrr:)

modaveotesi dedi ki...

bence 26 yasi en ideal yas araliginda, bana gore 25-35 gayet guzel gorunuyor:))

http://modaveotesi.blogspot.com/

hayalci dedi ki...

Şöyle düşün,en azından 27 diil :)

imran karadağ dedi ki...

26 olsun :) sonuçta sen doğmuşsun ya gerisini boş ver :))

Lacrimosa dedi ki...

Bir yerden sonra saymayı bıraktım,şimdi sen söyleyince düşündüm bende 27 olmuşum ha:)

H A R R Y G O A Z dedi ki...

Have a SUPER week !

Korhan dedi ki...

Geç kalmış bir kutlamayı kabul eder misin? Yeni yaşın sana sağlık, bissürü para ve bol bol aşk getirsin inşallah.Nice mutlu yaşlara Ellacık fıçıcık içi dolu turşucuk:)

éLLa Ç. dedi ki...

Hepinize cooook coook tesekkur ederim canlarim iyi ki varsiniz. Sevdiklerimle ve sevenlerimle birlikte oldukta sonra 30 yas bile koymaz bana :) tahmin edeceginiz gibi pek parlak bir dogum gunu gecirmedim ama en azindan beni battaniye altinda bunalima terk etmeyecek dostlarim ve ailem vardi. parti filan yapmadik, ama yine de iyiydi. hayirlisi olsun bakalim, her yasin ayri guzelligi varmis 26'nin da vardir elbet :) sevgiler.

crazywomanrosemary dedi ki...

offuuu ! en güzel yaşlar aman kıymetini bil bir daa asla 26 yaşında olamayacaksın..hi hiii ;) nice yaşlara canım..:))

Adsız dedi ki...

Nice YıLLara..

http://www.youtube.com/watch?v=JbxKFtrYsto&feature=related