29 Eylül 2011 Perşembe

Baglasalar Durmam..



Hoscakal sonbahar..



Merhaba yaz.. !

Ne cok özlemistim seni.. Denizine girmeyi, gunesinde kavrulmayi, sezlongunda kitap okumayi.. Nihayet hasret bitiyor..
Evet, iste itiraf ediyorum en sevdigim mevsimimsin sen, YAZ !



Cumartesi sabahi abbas yolcu portakallarim.. Kafami dinlemek, kendimi yenilemek icin tatile cikiyorum.. Rotamiz önce Antalya, sonra Ankara.

Bakarsin orada ilham perim ilhamiyide bulurum ve yepyeni capcanli bir blogger olarak dönerim.. Yoksa böyle giderse blogu birakmam an meselesi.

Yoklugumda blog size emanet. Arada bir gelin halini hatrini sorun blogun, etrafi derleyip toplayin, tozunu alin, pencereleri acin havalandirin.. Spamlari cöpe atin..
emi canlarim.

Dönunceye dek hos-cakalin..

Adios.

21 yorum:

Lulu dedi ki...

Ooo memlekete geliyorsun:) Simdiden hosgeldin Ella'cim!

MeL jones' dedi ki...

kuşumm ankarada gorussek mi neee??

sunshine dedi ki...

ayyyy ankaraya geliyomuşsun seninle tanışmayı çok isterim ne zamndır takip ediyrum seni.pat diye yazdım ama kabul etmesende yazmak istedim=))

hitman-3 dedi ki...

Hanımefendi ilhamisini bekleyedursun biz de burda temizlik ayak işlerini yapalım.Ohhh, İyi valla :)))

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Uğurlar olsun..
Çok çok iyi gecer inşAllah..

Temizlik falan yapamam ama, yapanalrı iyi izlerim :)

Melisa dedi ki...

Ankaralı mısın :) Bana da uğra :)

essu dedi ki...

ellacım güzelce kafanı dinle!! ins ilhamiyide bulursun dua ediyorum canım :P antalyaya gidipte cap canlı olmamak eldemi :D gözlerin açılırr kikikikiki iyi yolculuklar simdiden :P

julia dedi ki...

ben yeni geldim tatilden.Bodrum'dan.hasta oldum da geldim.son günleri çok soğuk,yağmurlu ve rüzgarlıydı.biz gidince biraz da daha ısınmış gerçi.sen yine de üzerine kalın bir şeyler al.Antalya daha sıcaktır Bodrum'dan ama yine de önlem almak lazım.iyi tatiller.
umarım iyi geçer.

murathan dedi ki...

bloglamayi birakma. en koyu takipcin olarak senden rica ediyorum. ben kimi okuyacam o zaman ella.

Adsız dedi ki...

Formda dön ve eskisi gbi keyifli yazılar yaz...

Adsız dedi ki...

ankara da hava soğumaya başladı uyarım tatlım bildiğin bot çizme topla gel :) hadi hayırlı yolculuklar mutlu ol hep

Cempaka Kuning dedi ki...

visit n follow u.

Evy dedi ki...

cabuk don :D
http://maffionista.blogspot.com/

Lunapark Queen dedi ki...

Çok tatlı ve samimi bir blogun var, yeni keşfediyorum! :))

Bu arada ben de bloguma beklerim :) Yorumlarını da beklerim..

http://lunaparkqueen.blogspot.com

Daniel Román dedi ki...

beautiful blog!

zerzewat dedi ki...

mimlendin balım haberin olsun =))

Adsız dedi ki...

Ella çok tatlısın yazılarına bayıldım eski yazılarını bile okudum kesinlikle daha sık yazmalısın....hepimiz birer ella'yız:)):))...

QueenBee dedi ki...

Nice blog ;)
follow me !
XoQueenbee96

PINKY FASHION dedi ki...

İstanbul'da hava o kadar soğudu ki bende şimdiden yazı özledimm..

http://pinkyfashionbeauty.blogspot.com/

Dylana Suarez dedi ki...

Beautiful! Lovely blog!

xoxo,

colormenana.blogspot.com

éLLa Ç. dedi ki...

yorumlarinizi bi hayli gec gördum. Felaket haberleri ardindan maalesef hic bir seye konsantre olamiyorum. Hepinize tek tek cevap veremedigim icin uzgunum, özur dilerim.. Bu acili gunlerde benim tatil anilarimdan bahsetmem cok sacma ve dusuncesizce olur diye dusunuyorum. ilginiz icin tesekkurler.