17 Eylül 2011 Cumartesi

Ben konusup duruyorum da, ya kimse duymuyorsa :/


[sekil A'da göruldugu gibi, kafasizin tekiyim.]

Evet bildigin yazamiyorum. Cünkü yalnizken tikir tikir yazan ben, yanimda biri olunca yazamiyorum.. Anneminde temelli Isvec'e gelmesiyle, ailenin eksik parcalari da tamamlandi. Her sey cok guzel iyi hosta, misafirlerin de gelip gitmesiyle ev fazla kalabalik olmaya basladi. Yalnizliga sessizlige o kadar cok alismisim ki, bu duruma adapte olmam epey bir zaman alacaga benziyor..

Hal böyle olunca icimden yazmakta gelmiyor.
Tikliyorum yeni kayit butonuna, ekran bana bakiyor ben ekrana..Yazacak seyler mi tukendi? Söylenilecek her seyi söyledim de geriye konu mu kalmadi bilmiyorum..
Dusuncelerimi bosaltmadan nasil dururum bilmem....

Neyse, kafami toparliyim gelirim tekrar.
Oldu o zaman..
öptüm bye.

15 yorum:

justuntitled. dedi ki...

''İlham''...
Bekliyoruz...

Laliş dedi ki...

Yeni duruma adapte olmaya çalışırken sen, biraz sekteye uğramış yazma yetin , o kadar. Geri gelir yeniden, merak etme :).

crazywomanrosemary dedi ki...

İLHAM...İLHAMİ...İLHAMİYE...! NEREDESİİİN ???..;)

TurquAzria dedi ki...

hani kurakliklarda yagmur dansina çikarlarya, bizde hep beraber ilham dansinami çiksak diyorum ? (:

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
theice-creamparlour dedi ki...

ilham perileri ailenin gelmesiyle uçuşmuş olsa gerek içimizdekileri dısa vuramıyoruz degil mi :(( ama bekliyoruz hadi cok bekletme

Ferhat Bayram dedi ki...

duyan cikar bir gun konusmaya devam (:

lamina dedi ki...

ilham yakında gelcek, hissediyorum :)bu arada tulumunu çok beğendim :)

hitman-3 dedi ki...

Eksik parcaları yerine koymakla ise baslanabilir :))

Modafobik dedi ki...

Hehe ara sira boyle olur ya, dinlen biraaaaaz biz burdaiz nasilsaaa :)

PEMBEBAKTERİ dedi ki...

hahahaha bekliyoruz cicim biz buradayız

Missbone dedi ki...

Zaten hiç bir zaman yazmak istediğimde yazamıyorum ben. Beynimden o ilk cümlenin geçmesi lazım durup dururken... O ilk cümle geçtiği an,bilgisayarımı arıyorum kafayı yemiş bi şekilde =)

essu dedi ki...

tulumla çok yakışıklı olmuşuz:)

éLLa Ç. dedi ki...

gözu kör olasica ilhami(ilhami benim ilham perim) kimbilir nerelerde surtuyor bir turlu gelmek bilmiyor canlar.

KelebekGibi dedi ki...

Bende yanimda birileri olunca, hatta yanimda degil evde birileri olunca yazamam. Yalniz ve kafamin bos oldugu anlari takip ederim genelde :)

Sevgiler