5 Eylül 2011 Pazartesi

éLLa cinnet gecirirse.

$iddet icerikli bir yazidir, lutfen cocuklarinizi ekrandan uzak tutunuz..!


Asagidaki resimlerde genc bir kizin cinnet anina sahit olacaksiniz..



Olayy! olaaayy olaaay!

Önce arkadaslarini dogradi, sonra kendine harakiri yapti..



Bunalimda olan genc kiz, dehset sacti.. DANNNNNNNNN!









Sonunda olan oldu cinnet gecirttirdiler bana.. Gun gecmiyor ki bir atraksiyon yasamayim. Her gun ayri bir bela musallat oluyor basima. Mesela dun insanlik edip evimize buyur ettigimiz uzaktan akrabamizin kizi, bir anlik boslugumdan istifade edip odama girmis ve butun degerli esyalarimi calmis.. Simdiyse inkar ettigi yetmiyormus gibi anne-kiz bir de bana iftiralar atiyorlar. Nasil bir pislige bulastik ben de bilmiyorum. Evimize de ilk defa geliyorlardi ve o kizdan baska kimse yoktu ortalikta gezen, butun deliller onu gösteriyor ve biz yuzde bir milyon o kizin yaptigindan eminiz... Bir saat icinde olmus ne olduysa. Artik kime guvenecegimizi sasirmis durumdayiz, ailenin de huzuru kacti..Allah'a havale ettim, hayrini görmesin insallah.

Fotograftakiler maalesef o kiz degil, arkadaslarim.. Ama o kizin olmasini suan öyle isterdim ki anlatamam :)


Dunden beri sinirden kuduruyorum. Bazi zamanlar insanlarin neden cinnet gecirip katil olduklarini anlayabiliyorum. Öyle durumlar yasaniyor ki, gercekten insanin gözu karariyor.. Onlari hakli cikarmiyorum tabiki ama dun yasadiklarim bir insan evladinin nasil zivanadan cikabildiginin kanitiydi. icimden öldurmek gelmedi desem yalan olur, ama yapamazdim tabi. Onlari dograyamacagima göre ben en iyisi kendimi kesiyim dedim.

Nelveda blog alemi..




Not: bu fotograflari baska bir gece arkadaslarimlayken girgirina cekmistim ama yazinin ana temasina cok uydu, kullanmak istedim.. O geceyi de daha sonra ayrintilariyla anlaticam, suan moralim cok bozuk.

24 yorum:

cecilia dedi ki...

ne diyosun yaa allahımm korkunç bi olay ya, yapana da acıyorum yani bu ne pervasızlıktır onursuzluktur, ellacım yerine konulacak şeylerdir umarım üzülme, ama böle insanları da hayatından uzak tut boş yere zıplatmasınlar sinirini..

Leah dedi ki...

OHANNES!

Terbiyesizler. Misafir gelince odaları kitleyip oturacaksın resmen insanı kimseye güvenmemeye zorluyorlar.

abz0rt dedi ki...

bizim eve de kimsecikler yokken biri girmiş babamın parasını her zaman sakladığı ama kimsecikler tarafından bilinmyen biyeri vardı! eve giren sen eve profesyonelce gir!mutfağa git kaşık çatal bıçak ne bulursan al sonra sen gel sadece babamın parasını koyduğu yeri darp et parayı al çık git!
bunu orayı bilen biri yapmış olabilir heralde dedik bizde ...
ama binanın huzuru kaaçmasın bizim huzurumuz kaçsın kafii dedi babam!(p.s:bina daki diğer sakınler amcamlar ve ailesidir)
şüphelendiğimiz muhakkak biri(leri) var ama 3 günlük dünya dedi peder canımız sağolsun...
ama kötü bi durum tabii ki, sonuçta katılıyoruz pedercağızımıza CANIMIZZ SAĞOLSUN...
umarım büyük meblağlar değildir geçmiş olsun :(

éLLa Ç. dedi ki...

*cecilia'cim sorma ya bir de nasil piskinler anlatamam. hayatimda hic bir zaman olmamislardi zaten. Annem Turkiye'den gelince sözde taziyelerini iletmek icin gelmislerdi. nerden bilebilirdik ki lanet olsun hepsine.

* Leah aynen öyle, bundan sonra odami kilitli tutmayi dusunuyorum.

* abzort bizimkilerde beni susturdu, icimi dökemedim zaten ona yaniyorum. Ama onlar susmuyorlar yuzsuz yuzsuz uste cikiyorlar birde. Allah'a havale ettim. meblagalar buyuk ama ben en cok manevi degeri olan saatime uzuldum.. E.n.k ile birlikte almistik, 5 yildir birlikte takariz marka olmasindan gec bir suru anisi vardi bizde.

olcayy dedi ki...

Bazi zamanlar insanlarin neden cinnet gecirip katil olduklarini anlayabiliyorum.

Bu cümlene katılmamam mümkün değil...Gerçekten cinnet geçirip insanları parçalayan kişilere hak verdiğim bir zamanlama yaşadım..Üzerinden bir yıl geçti ama ben hala o kızı parçalarına ayırmak istiyorum,,inan hiç vicdan azabı çekmem yani...

Bu arada başına gelen olay beni çıldırtırdı,,umarım çok değerli şeyler değildir..

sevgiyle kal...

Gezi/yorum... dedi ki...

Anlatım, tarz, resimler yine çok eğlenceli, kendini zorla okutuyorsun Ella..
bu arada yaşadığın elim olay için üzüldüm. umarım bian önce çalınan esyalar sana geri döner, geçmiş olsun..

justuntitled. dedi ki...

Aynı tarzda bir kuzenim var benim de. Bizde kaldığı günlerde resmen işkence çekiyordum. Geceleri uyurken çantasını kontrol edip benden yürüttüklerini geri alıyordum. Bi nevi kendi malımın hırsızlığını yapıyodum ben de. Ortalıktaki bir tel tokayı bile alıyodu. Şimdi evlendi de ara soğudu,pek gelip gitmiyo ne mutlu ki...

Sana sabır diliyorum. Kıymetli şeylerin göz göre göre gitmesi de nasıl sinir bozucudur. Hasta bu insanlar!

arya in neverland dedi ki...

ohaa beya!akraba bide ben olsam saçını başını yolardım edepsizle edepsiz olucaksın valla! bu arada o kolye nedir allahım!okadar güzelki!

e.n.k dedi ki...

Derler ya suc ölende mı oldurendemi bilinmez diye cok dogru ! Allah çıkartsın onlardan senin alın terinle aldıklarını böyle nasıl yiyecekler bilmiyorum iste ınsanda Allah korkusu olmayınca böyle yoldan çıkar ..
Canın sagolsun sister , Allah emeklerinin karşılığıni geri çevirmesin tekrar alırsın daha güzellerini önemli olan çabucak unutman bu sinir bozucu ve can sıkıcı olayı ..

Bu arada resimler cuk oturmuş :))

PEMBEBAKTERİ dedi ki...

yok artık dedriten bir olay yani şok şok şoklardayım inanmıyorum ya böyle terbiyesizlik,ahlaksızlık olmaz umarım bu yazılanları okuyordur o pislik ve başkalarınada bunu yaparak dahada kendini lekelemez.hayatımda herşeyi hazmedebilirim ama hırsızlığı aslaaaaaaaa,bence bu iğrençlikten sonra o gerzek kendine harakiri yapsın da bir pislikten daha kurtulalım...
umarım çok değerli değildir tatlım öyleyse bile bir tecrübe daha edindin,yerinde olsam gördüklerime anlatır göremediklerimede mail atarak cümle aleme rezil ederim o asalak sürüngeni.

hitman-3 dedi ki...

İnkar eden kızın cantasına baksaydın, kesin çalmıssa ordadır, yazık,insanlar bu kadar dusebiliyor...
En alttaki foto süpermiş, kendini bıcaklayan biri ve parmakların bıcagı zarif tutusu :))

Porti dedi ki...

Kendimi yerine koydum da
Valla o kızı kenara çeker bi güzel çimdiklerdim :(
Hııı ya da olmadı tenhada kıstırırdım :(

çitlembik dedi ki...

ay yok artık! yuh ya. insan evine aldığı insana dahi güvenemicek artık demek ki. geçmiş olsun ellacım ya :(

summer dedi ki...

hadi canım! terbiyesizler.
insan evine aldığı yakınına bile güvenmemeli demek ki
geçmiş olsun :/

serife dedi ki...

Nekadar ayiiip! Artik kime güvenecegini de bilemiyo
Insan ya! Acaba bana biri böyle yapsa ne yaparim
diye düsündüm, bende sinirden catlarim herhalde.
Blogunu begendim banada beklerim caya:)
Cupcakeserife.blogspot.com

lamina dedi ki...

valla ne desem boş, geçmiş olsun cnm, bu devirde de kimseye güven olmuyor ya :( bu arada kolyeni çok beğendim ..

sevgilerle

http://laminapropria.blogspot.com/

Pinzette ~~ iFuck dedi ki...

Değerli eşya derken ne kadar değerli? Kamera, altın ve gümüş takılar, saat vs. mi?

AYŞEN dedi ki...

çok kötü bir yaşanmışlık,etkisi uzun süre kalır.akraba olasınamı yanarsın,yoksa hatıralarının elınden alınıp gitmesinemi?
yazı ve resımler güzel uymuşbaşka zamanlara ait olsada.Anlatımın beni güldürüyoru:)

MeL jones' dedi ki...

yuh lan muhabbetebak. gebersinler, geberesiceler!!! :@

yeaa bu arada ben senın dogum gununu hep 8 eylul dıye hatırlıyodumm :/:/ gecte olsaii ki dogdun bebeyımm senı sevıyorumm sınırlerını bozma!

éLLa Ç. dedi ki...

* olcay Allah kimseyi o raddeye getirecek duruma dusurmesin.

* Gezi/yorum calinan esyalardan gectim artik ama pislik yapiyorlar bir de piskin piskin ona deliriyorum.

* justuntitled senin ki daha vahim bir durummus ben yakalasam affetmezdim ama maalesef ben farkettigimde o coktan evine gitmisti.

* arya in neverland o da bir sey mi :) kiz bir de kolunda saatimle cekilmis fotografi facebook'una profil resmi yapmis. ustune ustuk bana iftiralar savurmuslar. Telefonla da surekli uste cikip rahatsiz ediyorlar. tehdit ediyorlar.

* e.n.k amin canim benim. calinanlar umrumda degil, simdi bir de tehdite basladilar. surekli telefonla taciz ediyorlar. en sonunda akraba falan demeyip polise vercem o olcak.

* PEMBEBAKTERI bu bi sey mi ya daha neler neler. o insanlarda her turlu pislik varmis. bu yaptiklari ilk sey degilmis. eroin bile cekiyorlarmis. evlerden irak.

éLLa Ç. dedi ki...

* hitman-3 bakamadim ben geldigimde evden coktan gitmisti. :/

* Porti ah elime bi gecirsem, gerci onlar pislik bulasilmaya gelmez. öldurur atarlar bi köseye. her sey beklenir.

* citlembik'im sorma ya. sorma :(
cok saol.

* summer keske hirsizlikla sInIrlI kalsaydi uste cikmak icin attiklari iftiralari bi duysan dudagin ucuklar. tsk ederim.

* serife Sagol canim gelirim cayini icmeye :)

* lamina tesekkur ederim.

éLLa Ç. dedi ki...

*Pinzette aynen onlardan. parfumler, marka saatim, taki falan.

* AYSEN yasanmisliktan sonraki cirkeflikleri bayagi bir aklimda kalacak orasi kesin. ne laflar duyuyorum kac gundur bir bilsen. hakkimda neler diyorlarmis, kendilerini temize cikarmak icin.

* Mel bebisim innnnnnnsaallah amin.

1 eylul benim dogum gunum yavrukusum. olsun gec olsun da guc olmasin. ben de seni seviyorum daha sIk ugra olur mu. cok öpuyorum.

Pinzette ~~ iFuck dedi ki...

Senin yerinde olsam polise veririm bu şerefsizleri, benden altın çalacaklar var ya analarını ağlatırım onların, terbiyesizler!!! :@

Ne diyorlar telefonda Allah aşkına söyle...

hayal-et dedi ki...

blogunu yeni keşfedenlerdenim. çok samimi yazmışsın. beğendim. birde kolyene bayıldım. çok hoşmuş. takipteyim.