22 Ekim 2011 Cumartesi

Şehidimiz'in annesine yardim

Arkadaşlar bugün Aydın/Nazilli'li Şehidimiz Mehmet Çetin'in yoksullukla boğuşan, evinin elektriği ve suyu kesik,karakış yaklaşırken derme çatma bir kulübede yaşayan ailesi için yardım kampanyası başlatilmistir.
Kampanyayi Ankara'da yasayan avukat ablam ve zannediyorum is arkadaslari baslatti. Tc numrasi dogru ve guvenilirdir..
Hepimiz uzerimize duseni yapip daha fazla kisiye ulastiralim bu yaziyi.

Yardımlarımızı Şehidimiz'in annesi Şerife Çetin'in adına Posta havalesi ile göndereceğiz.

Bilgiler: Şerife Çetin TC NO:258 342 519 54 PTT Nazilli Şubesi.

7 yorum:

shhypie dedi ki...

Çok iyi düşünülmüş umarım okuyan herkes duyarlılığındaki samimiyeti gösterebilir

! ¤ iç dünyamın başkenti ¤ ! dedi ki...

Güzel bı kampanya olmuş, inşallah bı yardımımız dokunur .

arya in neverland dedi ki...

ellam kampanya süper şimdi ben bunun için bi kaç arkadaşımı dürtüklüycem ki eminin hatırı sayılır bi yardım gelecek. bilgilendirdiğin için teşekkür ederim. birde buraya yakın sayılır nazilli. orda bir arkadaşım var gıda yardımıda göndersek mi o arkadaş aracılığıyla gıdada gönderebiliriz. ablana bi sorsanda bana bi cvp yazsan.

éLLa Ç. dedi ki...

duyarliliginiz icin tesekkur ederim kizlar.

arya'cim her turlu yardimi yapabilirsin tabi. ayrintili bilgileri ben de bilmiyorum. Bildigim kadariyla onlar sadece ptt araciligiyla para yardimi yapiyorlar. Ama siz oralara yakinsaniz daha kolay ulasabilirsiniz tabi.

Adsız dedi ki...

Blogunuzu sayfamızda paylaştık, sizide saymanıza bekleriz; https://www.facebook.com/tumblogyazarlari

Adsız dedi ki...

Selam ile...
Aydın'ın tel. kodu 256'dır. 258 Denizliye ait. Burada bir karışıklık mı var? Ya da şehidin ailesi Denizli'de mi? Nazilli'de 8 yıl yaşayan ve her yaz orada olan biri olarak dikkatimi çekti...
by_sükut

oCCO dedi ki...

Acaba kaç kişi para gönderdi?

Herkes pkk ya sövmesini biliyo ama...

hayır sorun parada değil zaten devletimiz şehit yakınlarına yardım ediyor ama ben kimsenin böyle konularda sövmek dışında başka bişey yaptığını sanmıyorum

yeri gelmişken söylemek istedim