8 Kasım 2011 Salı

ilkokuldayken de sevmezdim baslik bulmayi



Hani olurya insan herseyi yapmasi gerekirken bir anda hicbirsey yapasi gelir,herkesi görmeliyken kimseyi göresi,hani en guclu hissettigi anda aslinda ne de gucsuz oldugunu farkettigi an gibi... öyle iste...

halbuki ne de güzel baslamisti gün... (diger gunlerden hic bir farki olmasa da.)

Kabullendim diyorsun bir an, elimdekilerle yetinmeyi ögrendim.. Hatta bir sure ayni rutinlige alistim zannediyorsun. Her gunun bir digerinin fotokopisi sanki.. Ama öyle bir an, öyle bir his geliyor ki tepetaklak oluveriyor butun erdemlerin, o cok guvendigin sabir tasin bile tuzla buz olmus..

Kendimi cokca tartip sarstigim dönemlerin aksine karar vermekten cok uygulama asamasinda hissediyorum, bilincsizce gelisse de hersey. Basladigim her isi yarim birakmanin vicdan azabi cökuyor icime.. Yarim kalmis islerim, yarim kalmis hayallerim, yarim kalmis yasanmisligim ve yarim kalmis bir ben..! Ne yarim kalanlari tamamlayabiliyorum, ne de kafa karisikliklarimi birlestirip adam gibi bir cumle kurabiliyorum..




Gelir ya üstüne bir daralmislik hissi insanin hani birak 4 duvari bir sehir bile yetmez ya sana... hah! iste o ruh hallerinde tepinirken biz hani kulagina ilisen bir melodii cuk diye oturuverir anin icine. Sözler uysun uymasin ruhunun bam telini titretmesi yeter de artar bile huzunlenmene..

iste replay'e tecavuz ettigim bu sarki da onlardan biri.. Agzimiza etti Halil Sezai..

Bu arada soranlara söyleyim Isvec'e döndum (maalesef). tatil harikaydi. Ankara ve Antalya arasi gidip geldik.. Turkiye sonrasi hep böyle oluyorum ben zaten.. neyse öyle iste.

Arridevercii canlar..

12 yorum:

Hayat Belki Bazen dedi ki...

İlk resmi görünce aklıma Ece Temelkuranın yazısı geldi:)

"Bir gün, söylüyorum sana, büyük bir sarsıntıyla kendini bir vitrin camında göreceksin. İnsanlar gelip geçecek arkandan, hayat arkada akmaya devam edecek. Sen donakalacaksın.
Elinde çantan olacak belki, çantana şaşıracaksın. Üzerindeki paltoyu kim yapıştırdı sana, bu atkıyı kim sardı boynuna? Bu yüze bu çizgileri hangi kayıp zamanlar çizdi? Sen orada mıydın o zaman?
"Bütün onlar oldu mu?" diye şaşıp öylece vitrin camında eskidenki bir halini göreceksin. Kendini ne kadar özlemiş olduğunu düşünüp öylece, arkadan insanlar akarken, yollar geçerken arkandan, içinde çekirdeğin burularak, bir gün, söylüyorum sana, kendine geri dönmekten başka bir çaren kalmadığını göreceksin.
"Bedeli neyse ne!" diyeceksin, "Kim üzülürse üzülsün!" diyeceksin "Olacaksa olsun bütün ayıplar". İnsan ancak yeniden canlanınca anlar ne kadar cansızlaştığını. Yeniden kıpırdamaya başlayınca damarın anlarsın o ana kadar kendini uyuttuğunu. Yaşamaktan başka ne varsa onları yapıyor olduğunu."
Devamı için; http://www.milliyet.com.tr/2006/11/24/yazar/temelkuran.html

éLLa Ç. dedi ki...

linki acip tamamnini okudum yazinin. tek kelimeyle harikaymis. aslinda beni bana anlatmis.. kafamda birlestiremedigim o karisik kelimelerden bahsetmistim ya hani, yazar benim yerime bir guzel derlemis toparlamis sagolsun. tesekkurler.

Kısaca Fd dedi ki...

Halil Sezai candır.

hande ne yapıyor? dedi ki...

Yarım... Ne kadar fazla ve ne kadar eksik bi sözcük... Tam da bu ruh hallerindeyken iyice efkarlandırdı bu yazı beni şimdik

Nina dedi ki...

Çok da güzel tercüman olmuşsun bir yerlerde bir takım birilerine...

Çirkin Hatun dedi ki...

bu ilk resmi görünce aklima bugünki haber geldi, ilk resimdeki mumlanmis kadina benziyor, rusyadaki adam 27 kadini öldürüp mumlamis cesetleri eve dizmis o geldi aklima :(

murathan dedi ki...

? karisik isler :/
serdar ortac'in dedigi gibi kafamda deli sorular...
http://www.youtube.com/watch?v=QWUHbaH2yBg

NaszL :) dedi ki...

Ne kadar değişik bi blog yapın var .) Çok güzel yazıların var,fotolar ise harika..Seve seve takipçin oldum , güzel postlarını beklemekteyim :)
♕This is★My βℒ♥g♕

éLLa Ç. dedi ki...

* Kisaca Fd evet

* Hande ne yapiyor? efkarlanma ya bosver , keyiflenmene bak sadece

*Nina ne mutlu bana o zaman

* Cirkin Hatun, ne psikopatlar var ya. Allah islah etsin. bu arada bu cansiz manken herkese farkli seyler animsatmis. :)

*murathan sarkinin sözleri sanki benim icin yazilmis :)

* NaszL tesekkur ederim cInIm. mutlu oldum

Le garçon avec les lunettes, dedi ki...

cute immages!

Serenad dedi ki...

elindekilerle yetinmeyi öğrenerek sen hayallerini,hayallerini yarım bırakarakta hayat seni yarıda bırakır. Problem gerçekte neyi istediğini tam olarak bilememektir belki de...

éLLa Ç. dedi ki...

belki de öyledir serenad.