21 Kasım 2011 Pazartesi

Hey sen ! Arkandaki ne öyleee :/

Battaniyem degerli, kareli battaniyem degerli... Böylemiydi bu sarki, aman neyse ne iste. Bu siralar pamuklu ve pofuduk seylere karsi buyuk ask yasiyorum canlar.. Nedenini tahmin edin hadi.. Cunku donuyoruuuuuuuuuuuuuuzzz bu lanet olasi kutuplardaaa! Neyse ki kendi üsüdükce beni battaniyelere saran bir annem var. (Allah eksikligini göstermesin.) Karanlik gunlerde baslamis durumda.
Sabahlari sirf laf olsun diye insanlar birbirlerine " Gunaydin! " diyor, halbuki gun hic aymiyor..

Kapkaranlik bir gökyuzu, $ehrin mimari yapisi, ürkütücü kiliseler ve sokaklarin sakinligi tam bir korku filmini andiriyor.. Yalniz basima yururken sokagin basinda elm sokagi kabusunun Freddy'si belirecek gibi geliyor..
Mesela bu sabah o kadar tuhaf bir sabahti ki, otobuste bile kimsecikler yoktu benden baska. Bir an soförun maskesini takip Jigsaw gibi"I want to play a game" diye fisildayacagini sesini inceltip "nihihihihihi" diye gulecegini sandim. Sonra da "ya benim olacagaan ya da evine yerlestirdigim bomba patlayacak. Make your choice! nihihihi " dermis.. Neyse ki sagsalim ulastim gidecegim yere ama sehrin bu göruntusu giderek psikolojimi bozmaya basladi. Dun gece de ruyamda vampirler kovaliyordu. Musluman olanlari öldurup, kanini bir guzel fondipliyorlarmis falan.. Can havliyle nasil kaciyorum anlatamam.
Zaten uc gecedir gördugum kabuslari kaleme alip senaryo diye yapim sirketlerine satsaydim simdiye kadar köseyi dönmustum..
Butun bunlarin uzerine sabah Cambridge Universite'sinde ögrencilerin gördugu hayaletler ve onlar hakkinda yapilan arastirmalari anlatan bir makale okudum. Tuzla biber oldu ustune. Artik kafamda senaryo ustune senaryo yazar, kendi kendimi korkutur dururum. Yine bana husran, yine bana uykusuz geceler dustu. eyvah !


Birine beddua etmek istiyorsaniz "gunessiz kal" diyin, bundan daha kötu bir sey olamaz inanin. Insanin butun yasama sevinci sönuyor yeminle.

Hepinize aydinlik gunler dilerim efenim, esen kalin..

21 yorum:

ayse dedi ki...

Ya siz böyle anlatıyorsunuz biz kah gülerek kah adınıza üzülerek okuyoruz ya bana sanki imkansız gibi geliyor düşünemiorum güneşin hiç doğmadığını...Gerçekten insanda psikoloji bırakmaz Allah kolaylıklar versin size...

MadamB Fashion dedi ki...

ayşeye katılıyorum allah kolaylık versin
madambfashion.blogspot.com

Esra dedi ki...

freddy,jigsaw şoför,müslümanların kanını içen vampirler..gayet yaratıcı.ahh bende bebelerden fırsat bulabilsem de böyle düşüncelere dalsam :))

Adsız dedi ki...

Son zamanlarda gercekten kotu gunler geciriyorum icimden hic gulmek gelmiyor ama son iki gundur yazdiklarinla beni kopardin ozellikle su kezban vs.gorunmez Turk yazisi ve karanlik gun-vampir ikilisi anlatimlarina katildim hic gulecegim yokken.Seni hic tanimasam da, cok tatli bir insansin bence.Bu kotu gunlerimde beni guldurdun ya Allah'ta seni guldursun diyorum. Sevgiler

enes dedi ki...

En son hangi filmi seyrettiniz Underworld,Alacakaranlık ya da dizilerden Vampir günlükleri,True Blood eğer bunlardan herhangi birini son 1 ay içinden 2 defadan fazla izlenilmişse eğer rüyanıza girme olasılığı yüzde 75'tir..

guzelgul dedi ki...

demek okadar kötü ?? :DD valla buralarda öyle sayilir ama ne yalan söyleyim azda olsa görürüz günesi :D

http://guzelgulozyigit.blogspot.com/

Kısaca Fd dedi ki...

bir ülkenin durumunu bundan daha güzel kim ve nasıl resmedebilirdı düşündüm de şimdi...

Adsız dedi ki...

ella resimdeki sen isen acilen kilo al
bu günessizlik seni mahfetmis

Adsız dedi ki...

yuzunu cok merak edyorum , ama resimdeki sensen cook sksn cnm harika görunyorsun =)
Sevgiler
Uppsalada yasayan mutsuz kz !!

Mary C dedi ki...

wooow really really great blog! well done. love it! <3 nice posts:) can't understand anything but what i can see i love <3 maybe you will have a lokk at my blog? theres also some kind of wonderful giveaway;)

kisses & hugs

www.definitelymarie.blogspot.com

Kisla&Camii ve Basin Ekspres yolu dedi ki...

Selam,

Iskandinav ulkelerinde yasamanin zorluklarini, "gurbet"te yasamanin zorluklarini daha iyi ve basit anlatamazdin.

Ben yazarin boyle yazilarini hep daha ilgiyle izliyorum. Bunun nedeni benim moda ile belki cok ilgili ol(a)mamam nedeniyledir. Tarzin kuvvetli ve dolu.

Bir de "gunessiz kal" cok acimasiz bir beddua olurdu gercekten. Ama daha bir acimasiz ve karanlik ol bence su olurdu: "Sanatkarini tamimadigin Gunes, seni isitmasin"

cecilia dedi ki...

ellacım cnm yanlış anlama ama ben hayatta yaşayamazdım orda heralde diye düşünüyorum, allah size sabır, dirayet vermiş, tamam soğuğa, kara, yağmura eyvallah ama havanın her zaman karanlık olması hiç aydınlanmaması çok kötü ya cidden korku filmi gibi, valla ben üşüyorum ama gene sesimi çıkartmıyım dimi ülkemin gözünü sevim.. :)

La folle dedi ki...

geçen sene ablam kasim ayinda 25°C antalya da yaparken stajini sinifindan iki kiz da isveçte -25°C de yapmislar baya zorlanmislar gunes yok devamli kar donuyoruz mesajlarini goruyorduk feyste aslinda merak ediyorum kuzey avrupa ulkelerini gezip gormek icin ama yasamak icin dusunemem sanirim :/
Allah yardimciniz olsun amin :))

viva dedi ki...

canim almanya bile soguk, oralar nasil hayal edemiyorum, coooooook gecmis olsun diyecegim, ama kis´in gececegi yok gibi gözüküyor ; )

Ayshe Rose dedi ki...

Blogun cok guzelmis, yeni kesfettim.

Umarim sen de benim blogumu seversin :)

http://stylishtimes.blogspot.com/

! ¤ iç dünyamın başkenti ¤ ! dedi ki...

Senin oldum olası böyle güzel senaryoların var kanka zaten :)) o güzelim ormanların kuş civiltilarinin icinde bile icimize kuşkuyu düşürmüştün :)) iyi duşun iyi olsun yavrummmm Allah korusun !

Bu arada havalar cok soğuk degil gecmis yıllara bakarak ama ahh su karanlık gündüzler yok mü adamın enerjisini somuruyor resmen :s

éLLa Ç. dedi ki...

* ayse amin canim saol.

* MadamB Fashion Allah razi olsun :)

*Esra felaket senaryolari yazmakta ustume yoktur :)

* Adsiz ne mutlu bana o zaman. amin hepimizi guldursun insallah. sevgiler benden.

* enes isin ilginc tarafi da bu ya iste. hic bir film izlememistim. lafi bile gecmemisti :)

* guzelgul nereler oralar?

* Kisaca Fd aslinda ben tam anlatamiyorum, anlatilmaz yasanir denilen cinsten bir ulke burasi :) yine de tesekkur ederim :)

éLLa Ç. dedi ki...

* Adsiz zayif degilim aksine fazlaliklarim bile var :)

* Adsiz inan bana yuzumu görsen sevmezsen beni :(

* Mary C savol bacim

* Kisla Camii ve Basin Ekspres yolu teveccuhun efenim tesekkur edeirim. evet o beddua da hic fena sayilmazmis :) aman kimseler kimselere kullanmasin.

* cecilia'cim cok tesekkur ederim amin. aslinda ben de kislari sevmiyorum Isvec'i ama napalim kurulu bir duzenimiz var burda, birakip gidemiyoruz. Memleketim gibisi yok kiymetini bilin.

* La folle dogrudur :) bizzat yasadik görduk. gectigim aylar da Antalya'da tisörtle sortla gezerken isvec'e döndugumuz ucaktan iner inmez montlara atkilara sarildik :)

* viva Almanya daha sicak diyorlar evet.

* ayshe Rose tesekkurler :)

* ic dunyamin baskenti su nicki kisalt yavrum delirtme beni ! evet bilirsin cok fantastik bir kizimdir ;) gece yila oranla kötunun iyisi havalar. haklisin. ama bu karanlik beni deli ediyooor !

FidoLand dedi ki...

hakkatten nasıl memlekettir orası öyle ya yazın hava kararmaz kışın hava aydınlanmaz!!sokaklar her daim sessiz,ben ilk Goteborg'a indiğimde kuzenlerime bu ülkede sokağa çıkma yasağı falan mı var demiştim,öyle ki klakson çalmak bile yasak!!ama 1 km kuyruk olsa insanlarda çıt yok!!medeniyetine hayran kalmıştım :)bir de parklarına,her yer yemyeşil,ee haliyle 12 ay yağmur yağınca öyle oluyor ama çok bakımlı parkları vardı :)
sevgiler,


www.fido-land.blogspot.com

Loveforfood dedi ki...

great pictures. i love the ice cream.

Adsız dedi ki...

merhaba berrak ben.çok alem bir kızsın beni çok eğlendirdi bloğun.stockholm ile bilgi ararken keşfettim.iyi ki de keşfetmişim.sen okumak için gidip iş bulup yerleşenlerdensin sanırım.ne okudun.ailen türkiyede mi yaşıyor.amma sordum dimi:)bu geçtiğimiz haziran ayında stockholm ve bikaç yer daha gezdim isveçte.doğasına düzenine sessizliğine hayran kaldım ama sürekli yaşamak çok zor olsa gerek.bizden çok farklı bir hayatları var.açıkçası fazla sakin hatta sıkıcı.en çok ilgimi çeken akşamları ışık yakmıyorlardı.sadece pencere önüne bir abajur yakıp perdeleri açık bırakıyorlar.sanırım karanlıkta yaşaya yaşaya alışmışlar:)bir de kızları çok güzel cidden bir gerçek bu ama çok rüküşler:P.