11 Kasım 2011 Cuma

Nerde bu gözunu sevdigimin 2177 izleyicisi? Kendi basimayim lan burda !

Bir an Ayse'cigin filmindeki gibi butun mahalleliyi toplayip sokaklarda seke seke " hayat sevince guzel" sarkisini söylemek isteyecek kadar $en$akrakken, aniden dibe vurup Orhan Baba'dan " batsin bu dunya" yi söyleyebilirim.. iste böyle de dengesiz bir insanim.. Buna ragmen bir tabur askerden bile daha fazla sevenim var, hepimiz toplanip savasa gitsek kesin galip geliriz o derece. Fekat yeni bir yazi yazdigimda yorumlar nedense 20'yi gecmiyor.. Yoksa beni begen müyür müsünüz? Madem varliginizi belli etmiyceksiniz ne anladim olum ben bu 2 bin küsürden. $urda basima bir is gelse "hoop akilli olun, siz benim kim oldugumu biliyor musunuz? benim arkamda 2000 küsür insan var. Bi islik calsam gelir hepinizi hacamat ederler" diye hava atamadiktan sonra neye yararsiniz siz he? Unlu dusunur Mustafa topaloglu'nun da dedigi gibi "siz de biraz mantik olsa beni severdiniz, gerizekali izleyicilerim benim" ehhum öhöm tamam bu biraz agir oldu galiba, lafin gelisi yani. Ben var hepinizi cok sevmek. Kendimi cok yalniz hissediyorum ama ben burda, nolur alsaniza beni de araniza. Sevin lan beni, ilgi gösterin nüffen :(

Kabul etmek gerekirse blogu aglama duvarina cevirip acayip sIkIci oldugumun bilincindeyim, yani ben de olsam beni okumazdim.. ( bu arada kendimi elestirmeye bayilirim, ama baskasi elestirirse kafa göz dalarim. ona göre)



Neyse ne diyorduk. Hah ruh halimdeki degisimden bahsediyorduk.. Cokta umrumuzdaydi dediginizi duyar gibiyim. Evet, mantikli. Ama bunu followlamadan önce dusunecektin artik cok gec cinim.. Followerligini bil oku! Bak simdi guzel bir noktaya bagliycam konuyu.

Bu sadece bana özgu bir durum degil, biz kadinlarin genlerinde var, kodumuz böyle islenmis bi kere. Anlamaya calisip vakit harcamayin bence.. (kendi anlamsizligimi butun kadinlara camur atarak ört bas etmeye calismiyorum ben tamam mi ! sil o dusunceyi kafandan sil sil sil...)

'Ne guzel olmussun' dediginde, sana bakip 'cirkinmiydim normalde' diyebilecek kadar gariptir kadin milleti.

Kucukte bir sir veriyim mi erkekler! kadinlar yalnizca kadinlar icin suslenir. Sizin icin suslendigini zannedip kendinizi fasulyeden nimet sanmayin.. Ayrica 'kadin dayanismasi' diye bir sey yoktur. Kadinin kadindan buyuk dusmani yoktur ve bir birlerinin ayagini kaydirmaktan baska hic bir dayanisma icerisine girmezler.
Aslinda tek dertleri kendileriyledir, sizse arada piyon olarak kullanilan, parmakta oynatilan birer kukladan ibaretsiniz.. Onlari, yani bizleri anlamaya calismayin, sadece sevin. (Oldugumuz gibi kabullenin.)

Nasil yeterince sosyal bir mesaj oldu mu? :p benden bu kadar anacim.

Arrideverci.

37 yorum:

serife dedi ki...

Hhaahhahaha, son kisima cok güldüm, belkide gercekleri ortaya apacik dôktügün icin:)) ama yalniz degilsin kiz ! Sanalda yalniz kalan gorulmus mu hic. Sende kadinlarin butun sirlarini ortaya doktun beaaa:))

Chic'o'latte dedi ki...

:)

nini dedi ki...

okurken inanılmaz güldümm. bak seni izleyenler arasında yeniyim. blog aleminde de yeniyim gerçi, benim öyle 2000 küsür izleyicim falan yok:) ama nacizane ilgim ile birlikte bundan sonra her yazına bir yorum yapmayı planlıyorum. sen yine de arada böyle eğlenceli bir fırça at okuyucularına. okuması keyifli oluyorr:))

not: sosyal mesaj oldukça başarılı

Merve Açıkgöz dedi ki...

Ben de blogunla yeni tanıştım ve cidden inanılmaz keyifli özellikle yazılara olan görsel destek çok başarılı :)

Lazanya dedi ki...

amma çok takipçin varmış yeaa valla şimdi dikkat ettim nerede bunlar?!

:)

Miyuki dedi ki...

Ahaha çok güldüm lan.

Lulu dedi ki...

Ellacim pek keyifle okuyorum,yazmaya devam!

iρεκβöcεĝι~ dedi ki...

Geçen gün ben de hesapladım ella, yenilerden sayarım bu blogumu eski takipçileri getiremediğim için:p
300küsür takipçiden düzenli yorum yapan hani artık sohbete çevirdiğimiz 3-5 bilemedin 10 kişi demek bu yüzdeye göre 100de 3 geri dönüş var gene iyisin diyorum sana ajsjdkfkfkg:D

! ¤ iç dünyamın başkenti ¤ ! dedi ki...

Evet baya olmuş ama dediğin gibi tık yok . Uslu ve sessiz ogrenci gibiler ..

cecilia dedi ki...

ya ben katılmıyorum şuna, yani garip komplike olduğumuza, tam tersi bence erkekler karışık, biz o kadar basitizki, bizi kandırmak o kadar kolayki, tek beklediğimiz istediğimiz "ilgi", bak şimdi sen de istemedinmi bundan ella :)

bi çay bi kafe latte dedi ki...

ne bu çok izleyici böyle ! sosyal mesajını çok beğendim ve sonsuz katılımlarımı sunuyorum:)

murathan dedi ki...

eeyy kuru kalabalik. burda bi eLLa var biliyo musunuz :)
bosver eLLa biz seni en iyi sekilde temsil ve takip etmeye calisiyoruz.sen nereye ben oraya ;)

iρεκβöcεĝι~ dedi ki...

Bir de şu var, zamanla sen ziyaret ettiğine dair bir iz bikaç satır bırakmadıkça yazmak istemiyorlar yorum izlediğim kadarıyla,e haklılar da.iade i ziyaret bi selam lazım arada^^

Nilgün Komar dedi ki...

:))))))))))))

mavi ruyam dedi ki...

muahahahaha ;) yalniz böyle konusursan seni "dikizleyenler" 20 ye
inebilir :) seni oralara nasil çikardiysak eger ayyynnennnn öyle indirrmeyi de bilirizzz :))
agir mi oldu ne ????
hayirli aksamlarr... :)

Melisa dedi ki...

Ella bloğu terk edeceksin sanmıştım şükürler olsun bizimlesin yine :) :)

Aysun dedi ki...

bir kadına 365 gün seni düşünüyorum derse oturup 6 saat kimi düşünüyorsun ki dermişş :)
Sanırım doğru bir cümle ve sende haklısın ki kadının kadından büyük düşmanı malesef ki yok.

seda dedi ki...

çok keyifle okuyorum ben bu bloğu,uzun yazıların olduğu bloğlardan nefret etsem de seni sonuna kadar okuyup çok mutlu oluyorum..pek yorum yazamıyorum ama seviyorum seni :-)

Theri dedi ki...

love your blog! check out my blog too and follow me - I follow you now!

http://thefashionhype.blogspot.com/

xx, theri

essu dedi ki...

ella bende 20. yorumu yazıyorum sanırım su anda :P kikiki 19 duyarlı vatandas yazmıs görünüyor ama yayınlamadıgın varsa daha üst sıralardayım demektir kiiki :P
bende kendimi eleştirmeyi severim
sonucu güzel bi olaya baglamıssın
ne cinsmişiz haa:P

AssoRTieK dedi ki...

:))En ünlü sözüm;Kadınlar kadınlar için giyiniiiir,erkekler için soyunur;))

Serenad dedi ki...

çok eğlencelisin,tarzın,
duygularını ve ruh halini ifade ediş biçimin oldukça hoş :))

http://kuzeydenserenad.blogspot.com

Adsız dedi ki...

way arkadaş iyi ki gizli gizli okuyalım dedim.hem o resimdeki şeyden bize ikram etmezsen neden yazalım ki :))
son paragrafa gelince bir erkek olarak yorum yapmamayı tercih ediyorum :))9
Ahmet

Gezi/yorum... dedi ki...

Ellacım hepimizin derdi aynı takma sen kafana sen böyle şeyleri :)

irem dedi ki...

Ahanda 2189. izleyicinim anacım, sırf seni gıcık etmek için ama haa, uzun zamandır sessiz sessiz izliyodum ama belli etmiyodum, şimdi iyice delir e mi bebişim!! ama madem illa yorum istiyosun söliim bari yazılarına bayılıyorum, gülmekten ölüyorum, yazmadığında çıldırıyorum!! hadi mujk canım...

PetroLmaviSevilmezm! dedi ki...

herkezin profilinde seni takip ettiklerini görüyorum (100yetmis'i)
merak ettm bende geldim :D
uzun yazilardan hoslanmam ama bak hepsini okudum iyimi :D
hadi sana iyi geceler

Adsız dedi ki...

Blogunuzu sayfamızda paylaştık, sizi de sayfamıza bekleriz; https://www.facebook.com/tumblogyazarlari

éLLa Ç. dedi ki...

* serife yok anacim sanalda da olsa yalnizim ben. aslina bakarsan memnunum bu halimden karismiyorum pek insan icine :) ee napiyim konuyu guzel bir yere baglamam gerekiyordu, hemcinslerim gitti gumburtuye :)

* Chic'o'latte :/

* nini profil resmine baktimda gulmek sana yakisiyormus, hep gul. bu arada hosgeldin aramiza. Söyledigim gibi muhim olan izleyicilerin sayisi degil, 2000 kusur sessiz izleyicin olacagina 10 tane candan sicakkanli izleyicin olsun daha iyi. sayilar bi sey ifade etmiyor yani

éLLa Ç. dedi ki...

* Merve Acikgöz tesekkur ederim , begenmene gercekten cok sevindim.

* Lazanya'cim göruntu var ses yok. :) sayilarinin fazla olmasi bir sey ifade etmiyor yani. konusalim muhabbet edelim falan bunlar önemli benim icin.

* Miyuki hep gül lan.

* Lulu senin guzel hatrin icin yazmaya devam edicim beybi :)

* ipekböcügü benim demek istedigimde buydu iste :) bu arada evet hakli olabilirsin iade-i ziyaret yapmak gerek fekat kendi bloguma gelen yorumlara bile zor cvp yazabiliyorum. vaktim olmuyor ki :(

* ic dunyamin baskenti , lan bu kadar uzun nick mi olur kisalt sunu. evet cok uslular sagolsunlar ama ben Mahmut Hoca degilim ki bu durumdan memnun olayim. girgir samata istiyorum, siralarin ustunde tepinsiler falan istiyorum.

* cecilia evet canim ama dedigin gibi 'ilgi' isterken bile ben merkezci davraniyoruz, sirf kendimizi sevdigimizden, kendimizi dusundugumuzden :)

* bi cay bi latte katilimlarin sonsuzlugu temennilerimle :p

éLLa Ç. dedi ki...

* Nilgün Komar niye guldun yoksa beni begen muyur musun :S

* mavi ruyam ahahaha beni sizler yarattiniz , geldigim yeri unutmuyorum :D az olsun öz olsun azizim, muhim olan dostluk ve keyif almak.. gerisi teferruat.

* Aysun evet maalesef öyle. neyse ki bu konuda zannettigim gibi tepki degil destek gördum. farkindalik guzel sey :)

* seda ayayay pek bi sevindirik oldum :) sevgiler öpucukler.

*theri reklam yapma lan cakal.

* essu sahanesin :)

* AssoRTiek haha harikaymis, bunu aklimin bi kösesine yazcam.

* Serenad ne mutlu bana o zaman :) sevgiler.

*Adsiz sinsi sinsi ne okuyorsunuz gecin karsima yuzyuze konusalim dimi ama :) cikileta izleyicilerimin köpeee olsun. lafi olmaz.

* Gezi/yorum peki :)

éLLa Ç. dedi ki...

* irem izleyici sayisi muhim degil irem'cim önemli olan aktif bir izleyici olmaniz. surda iki lafin belini kiramadiktan sonra ne önemi var ki artmasinin. muhabbetin daim olur insallah , hosgeldin yuvama :p
senin icin daha sIk yazicam $evke geldim :) ver coskuyuuuuuuuuu

* PetrolmaviSevilmezmi, petrol mavisi sevilir tabi, bayilirim hatta. tesekkur ederim, sana da iyi geceler :)

* Adsiz hemen ziyaret edicem, es gecmediginiz icin tesekkurler.

enes dedi ki...

Ella isyanlarda madure olmuş..;DD

2000 kişi izleyici yani uzaktan bakıp izleyebiliyorlar..;DD

Sadece 20 kişi bir anlam çıkartabiliyor ya da yorumlayabiliyor demek..;DD

Korhan dedi ki...

kimi dövücez lan ben orda kaldım.

aksilaz dedi ki...

adı üstünde "izleyici"

zelis dedi ki...

ilk yazdiklarim tamamen silindi,buda beni delirtti,oysa ne kaa güzel seyler yazmistim bi bilsen!:))
söyle baslamistim,bebegim sen tam bendensin,blogunu ilk ziyretim bu ama posta bayildim,cok icten samimisin,cok sevicem seni heralde ben:))
bende bir blog manyagiyim,gezerim bütün bloglari sevdigim bloglardaki bir cok postu okurum:))sendede öyle olacak sanirim..:)
sen 2000 bilmem kac izleyiciyi bulmussun sekerim tadini cikar,olan varr olmayann varr:Pmesela ben:)
haklisin saka bir yana,insan paylastigi yazilarin okundugunu bilince dahada emin oluyor,birilerinin varligina,ona görede paylasim yapma heyecani geliyor,bunu iyi biliyorum henüz minnak bir izleyici toplulugu olan birisi olarak:))

neyse uzattim lafi kusura bakma,blogun cok eglenceli her zaman gelicem:)))görüsürüzz:)

Mery dedi ki...

Beautiful blog....

BÜTÜ dedi ki...

ahaha çok güldüm ama yaa :)