27 Kasım 2011 Pazar

Yazdan kalanlar..

Havalar soguyunca tatil fotograflarina sakin bakmayin.. Insan baktikca bunalima giriyor.. Yazin ve memleketin özlemiyle yanip tutusurken derin bir "aaaaaaaaaahhh" cekmeden edemiyorum.. Simdi farzedin ki siz de benim evimdesiniz ve birlikte albumlerime bakiyoruz.


Ilik ilik esen ruzgar, simsicak kumlar..




Dalga sesleri..




Sakizli Türk kahvesi..



Hafif yaz yemekleri.



ince belli bardakta cayin..



civil civil sokaklar..



Baska ne ister ki insan. Ben kesinlikle yaz cocuguyum. Peki ya siz?

Görseller Alanya ve Cesme tatilimden.

39 yorum:

Missbone dedi ki...

Yaa yapma bunu :(
Hemen günler devrilse, yaza girsek yeniden.
Nefret ediyorum Kış mevsiminden.:(
Grip oldum.:(

birdelisevda dedi ki...

Ben de yaz çocuğuyum...
Kış kasvet yüklüyor bana.
Güneşi seviyorum, denizi seviyorum...

zelis dedi ki...

Bende bende kesinlikle!!:)tamda karakisin ortasinda dogmus olmama ragmen yaz asigiyim....:)

FRAGİLE dedi ki...

kışı da sevmek lazım. yazın güzelliğini fark etmemizi sağlıyor.

hippilazman dedi ki...

üstündeki dantel çok şık duruyor ^^

♕nini dedi ki...

Kesinlikle yaz. İlle de yaz. Ölümüne ya. Fena severim ve özledim!

! ¤ iç dünyamın başkenti ¤ ! dedi ki...

Yavru kendine ve bize bu kötülüğü neden yapıyorsun neden neden neden :))

Yazı cok özledim yaa hele bu yazı iple çekiyorum çabuk gelsin bı zahmet :))

cecilia dedi ki...

ya üstelik daha sonbahardayız sonbahar buysa kış hiç gelmesinn yani :( baharada razıyım geçsin gitsin şu soğuk havalar. ama yaz gibisi yok, deniz, kumsal, güneş sebebim olcaksınızz :)

Lame ve Dore dedi ki...

Bende yaz insanıyım, hatta kışın depresyona girecek kadar yaz çocuğuyum!!Bu ay daha yeni kışın geldiğini kabul edip epeydir giymememe rağmen dolabımda baş köşede duran yazlıklarımı yeni rafa kaldırdım:(((

crazywomanrosemary dedi ki...

ella cım yelkenli fotonu alabilir miyim? bayıldım yaaa!

guzelgul dedi ki...

ahhhhhh ahhhhhhhhhh bende cok özledimmmm yaaa :( vatanimin havasi bile yeter

Mein Blog/Blogum

Merve dedi ki...

ilk resim sana aitse , çok güzel vücudun varmış , moda dergilerindeki kızlar gibi bakakaldım :) üstündeki dantelaya da bayıldım..

éLLa Ç. dedi ki...

* Missbone keskeeee. gecmis olsun

* birdelisevda yaz sevilmez mi ya, kisi sevenlere ben anlam veremiyorum zaten.

* zelis ben de sonbaharda dogmusum ama ille de yaz diyenlerdenim.

*Fragile dogru söyluyorsun aslinda :) guzel bir bakis acisi.

* hippilazman tenk yu :)

* nini yazi sevenler klubu kuralim toplasin :p

* e.n.k ne o yeni planlar yapmis gibisin. ikinci bir balayi mi dusunuyorsun yoksa . seni gidi seni :p

* cecilia burasi kötunun iyisi. en azindan hala kar yagmadi. cok sasirtici.

éLLa Ç. dedi ki...

* Lame ve Dore sen gel de burda gör asil depresyonluk havayi :)

* crazywomanrosemary al tabi :) tepe tepe kullan.

* guzelgul gurbetci misin

* merve tesekkurler :)

Kisla&Camii ve Basin Ekspres yolu dedi ki...

Umarim hayat sana boyle yazlari daha cok sunar. Stockholm gibi bir enlemden sonra boyle bir yerde tatil yapmak, gercekten bir lutuf. Degerini bilmek lazim :)

Lazanya dedi ki...

yaz değilde, ilkbahar gelsin :( ah ne güzel resimler.

bu arada frenchine bayıldım :DD

FidoLand dedi ki...

hangisinin güzelliğinden bahsedeceğimi bilemedim,e şıkkı hepsi diyorum ama elbisene bayıldığımı bildirmeden de geçemeyeceğim :)

www.fido-land.blogspot.com

Milena dedi ki...

Ellacım
of çok feciyim 2200 küsür kişi kadar geç keşfettim blogunu, benim jeton köşeli biraz:)Bu fotolar dağıttı beni..izmirde yaşamama rağmen kış bana işkence geliyor.40 kere söylüyorum dur şimdi yaz gelecek:)
ps:ayy bu arada çok acayip güzel görünüyosun..

guzelgul dedi ki...

evet canim malesef öyleyim :D

Mein Blog/Blogum

Giz dedi ki...

Sakızlı Türk kahvesi ve turkuvaz deniz direk Çeşme günlerine götürdü beni! :)) Kesinlikle yaz çocuğuyum daha ilk kareden derin bir "aah aah" dedim kendi kendime. ılık esen rüzgar, deniz, kum, güneş bir de bu post şu andaki depresyonumun sebebidir :))

NALAN HAZNEDAR dedi ki...

Yaz aşığı bir insan için buz gb günlerde hiç iyi olmadı bu post :))bende çok özledim yazı gelsin artıkkk


Çekilişime beklerim
http://www.nalanhaznedar.com/2011/11/nalan-haznedar-hediye-verirse.html

sonsuz dekorasyon dedi ki...

bu resim beni benden aldı izmirli olmak böle bişiy galiba deniz olmadan hayat düşünemiyorumm:))

http://sonsuzdekorasyon.blogspot.com/

Shopping Therapy dedi ki...

What a beautiful little rabbit!!!!!!!!!!!Following you back

Sesilya dedi ki...

$u kasvetli havada içimi isitti resimlerin bi yandanda depresyona soktu daha yaz'a kaç ay var gelsede geri gitsek Tr'ye :(

AssoRTieK dedi ki...

:))kesinlikle yaz çocuguyum zaten agustosta doğmuşum annem hep yaz bebeği der bana.Ben güneş enerjisiyle çalışıyorum walla:))

Summer Scott dedi ki...

deniz kum yılda bir yaşanınca güzel ama o hafif yaz yemekleri! :( özlemedim değil hani.

dur yaa kimi kandırıyorum yazı özledim beeenn!

Adsız dedi ki...

ben sonbaharı seviyorum,sari yaprakları yagmuru, kat kat giyinmeyi...

Adsız dedi ki...

ama bu soğukta da bu olmamış
Ahmet

akiko hiramatsu dedi ki...

A very great life style!
A rabbit is lovely.

Summer Scott dedi ki...

mimlisin bende ayrıca ödül var bir tane :)

haber vermek kurallardan biriymiş geldim bende :)

éLLa Ç. dedi ki...

bir an önce yaz gelir umarim canlar, kis mevsimi burda hic cekilmiyor.

éLLa Ç. dedi ki...

Summer Scott mim icin tesekkurler seker. ama ben o mimi daha önceden yapmistim :( eski postlarimda var

BÜTÜ dedi ki...

ben sonbahar kış insanıyımdır ama bazen bu fotoğraflarda hatta insanın özlememesi mümkün değil :)

http://butunundunyasi.blogspot.com/

desenfrenada señora dedi ki...

böyle fotoğrafları görünce,zaten zar zor geçirdiğim gri kış günlerini ağlaya ağlaya geçirmek istiyorum :D
kesinlikle yaz insanıyım,az kaldı 3 ay sonra ilkbahar :p

PAN dedi ki...

:)o ince belli çay bardağı değil ki "ajda"

STYLE M dedi ki...

wuu ella bu ne guzellik böyle ;) süpeeer

mavimetropol dedi ki...

varya o kadar kötü hissettim ki nasıl bir özlem duydum mahvettin beni=)

Plastic Glamour. dedi ki...

super resimler...danteli elbisende sahane :) bayildim yaaa...allahtan deniz kenarinda oturuyorum - yoksa kiskanirdim simdi :D

crazywomanrosemary dedi ki...

YAAA! Sen ne acımasız oldun yaaa!bütün kışı acı bir şekilde yaşarkensen hala bize eziyet etmekten bıkmadın dön artık şu post bir değişsin..nee reeedeeesiiin!