8 Aralık 2011 Perşembe

Allah cok sükür Yarebbim..



Daha 16sinda sana pabucu ters giydirebilecek kadar olgun kisiler olabilecegi gibi 25-30una gelmesine ragmen ergen triplerine girenler de var. Bazilarinin ergenligi bir ömur suruyor maalesef.

Incir cekirdegini doldurmayacak nedenlerden dolayi beynine tecavuz ederler bikmadan dinler, ögut verirsin...
Sizi sadece yalnizliklari gecene kadar yaninda tutarlar..
Canlari isteyince "ay coook sIkIldIm, yar bana bir eglence medet" derler kosar gider moral olursun. Canlari istemeyince "mumkunse bir daha görusmeyelim" derler nerden geldigini sasirirsin.
Hic bir sucun olmadigi halde altini ustunu kalaylayip bir guzel cemkirirler alttan alirsin.

Gercekten ergenlik caginda olanlari anliyorum da, yetiskin insanlarin ergen gibi hatta ergenden de beter davranmasini hic anlayamiyorum..
Mesela ben ergenken uykum gelene kadar yatagima uzanip 'kimse beni anlamiyi' seklinde ic cekerek tavana bakardim. Kimseye bir zararim yoktu yani, ne kalp kirardim ne de birilerini incitirdim.

Hayatin anlami atasözlerinde sakli aslinda.. Bosuna kasiyoruz blog ve twitter köselerinde. Ne demis atalarimiz "akil yasta degil, bastadir." Ama o akli birazcikta olsa yas getirmez mi basa?

Aslinda buraya cok "ehehe mihihi" tarzinda seyler yazip "aayy cook sirionnn" demenizi isterdim ama sinirlerim ziplattilar iste. Kirk yilda bir vakit bulup yaziyorum suraya onda da"iyyy cok ciddiydi" derditecegim kendime.. Napiyim ben de öfkemi burada gideriyorum iste.

Ben de isterdim;

öfkelendigimde "Kahya atimi hazirla gidiyorum" diyip ruzgara karsi dort nala kosmayi.

Ben de isterdim;

tepem attiginda "kizim, butun toplantilarimi iptal et. Telefonda baglama" diyebilmeyi.

Ama napiyim fakirim kardes ben. Fakir terapisi bu da iste. böhüm :(

Veleddalin amin.



A hah hah haha bir de buna cok guldum yaa. Fakat iyi guldum haa. Guzel guldum yalniz ;))))))))))))))) kipsss :))))))
Allah askina siz de gülün, ölumu görun gülün bak kuserim :))))))))))))

sevgileeeeeeeer öpt. kib. a.e.o :)

bu da fon müzümüüüz dIhla bana dIhla

22 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

aynı derece güldüm ben de :D

longabrevis dedi ki...

haklısın ella ç. :)

FidoLand dedi ki...

bi de okumak cahilliği alır eşeklik baki kalır vardı,o geldi aklıma bu yazıyı okuyunca :) oohh iyi yaptın da içini döktün,rahatladıysan ne mutlu!!karikatüre ben de çok güldüm :)

www.fido-land.blogspot.com

Kırmızı Başlıklı Pollyanna dedi ki...

güldük biz de :))

serife dedi ki...

ay ben simdi bu yazindan ne cikaracagimi anlamadim, haklisin ergen´davranislar serigileyen yetiskinler var ama, asik mi oldun sevgilin mi terketti n oldu?:) ben arkadakin adama acidim ya gülemedim ,sorry :D

Kısaca Fd dedi ki...

"kimse beni
anlamiyi" :) sen de mi malatyalısın genç :)

nini dedi ki...

karikatüre çok güldüm evet! ama senin lütfen gülün dileğine daha bi güldüm:))

ayrıca dıhladım ona behendim onu!

bossa nova dedi ki...

Ergenlik ömür boyuuuuu oooooo, hep ergenler var aramızda ergenlik ömür boyuuu!! MFÖ'den de çalıp çırpar, yeri gelir sözleri değiştirip yorum olarak çızıktırırım :D

zelis dedi ki...

Var malesef öyle bencil,menfaat düskünleri hepimizin etrafinda,iki cesit yüze sahip olunca bilemiyo insan hangi yüzüyle muhatap oldugunu!
yanliz degilsin...

Kisla&Camii ve Basin Ekspres yolu dedi ki...

Bencillik ve duyarsizlik. Kucuk yastan beri oyle yetistirilmenin etkisi buyuk. Her istedikleri yapilinca, "hata" yapmak normal kabul edilmeyince, bir istekleri iki edilmeyince, boyle bireyler yetistirdik.
Odevini annen baban yapar. Corabini bile camasir makinesine koymaktan aciz erkekler var. Gulumsemekten ve misafirle bir kahveyi "guleryuzle" paylasabilmeyi bilmeyen kizlar var.
Iste boyle olunca, seni de "disposable friend" gibi goruyorlar. Icindekileri dokuyor ve gider. Temizligi nasil olsa baskalari yapar.
Karikatur beni de guldurdu, video daha guzeldi..

Bu arada Sevgili eLLa, ben mavi-balik :)

Rachel, Cold Knees dedi ki...

Your blog is seriously cute, although I need to use Google translate to understand everything :p x

chyrkyn dedi ki...

ergenlik değil o , ergenlik hallerinden bünyesine takılıp kalan bencillik,o ölene kadar onla gider artık.demirbaş gibi.yani osuruktan teyyare selam söyle o yare(karikatür dahil)...

Korhan dedi ki...

o değilde..

ay çok şiriiaaaan. Bayıldıııııaaaam.

éLLa Ç. dedi ki...

* Mia negzel :)

* longabrevis eyvallah :p

* Fidoland ne guzel insanlarsiniz siz ya. muck:*

* Kirmizi Baslikli Polyanna hep gulelim insallah :)

* serife yok canim nerdeee. genel anlamda konustum ben.


* Kisaca Fd hayir degilim ama siveli hosuma gidiyi :)

* nini ahaha komik ama dimi, bazi suratsizlar neresi komik bunun diyor ben de zorla gulduruyorum milleti arsizmiyim neyim :p

* bossa nova öyle bir sarki mi varmis vallahi yeni duydum. kopya cekmisler benden demek ki :p

*zelis Allah belalarini versin onlarin . hIh!

*Kisla&Camii ve Basin Ekspres yolu o nasil bir nicktir yahu cok mu aradin :) yorumunla yaziyi butunlemissin. eksikleri tamamlamissin. senin de bir blogger oldugunu bilmiyordum mavi-balik hosgeldin :)

éLLa Ç. dedi ki...

* Rachel, Cold Kness savol bacim :p

* chyrkyn :))) dogrudur

* Korhan hehe sen yasiyor muydun yahu? kufkedisini de seni de uzun zamandir görmuyorum. iyisindir insallah .

bitter dedi ki...

cok güldüm cok eğlendim nan ^^

Kisla&Camii ve Basin Ekspres yolu dedi ki...

Tesekkur ederim Sevgili eLLa, saygilar bizden :)

Imza: Mavibalik

Proje Çantası dedi ki...

Ağzım kocaman açık, küçük dil biyere değmesin diye havada ve direkt ciğerlerden gelen havayla ses tellerine kalın kalın vura vura gülüyom :)))))

aylin dedi ki...

Çok güzel bir siteniz var, hazırlayanların ellerine sağlık. Benim internette dolaşırken bulduğum http://www.tabloal.com diye bir site var, sizlerle paylaşmak istedim :)

Pontinin Takıları dedi ki...

Anlatımlarına bayıldım, çok şekersin :)

éLLa Ç. dedi ki...

sagolun gencler, sizin begeninizi kazanmak her seye deger. birazcik olsun keyiflendirebildiysem sizi ne mutlu bana :) sevgiler.

Adsız dedi ki...

Eхсеllent article. Keeр posting such kіnd of infο on your page.

Im really іmpreѕsed by it.
Hello thеre, You haѵe performеԁ
an excellеnt job. I'll definitely digg it and in my opinion recommend to my friends. I am confident they will be benefited from this site.

Also visit my weblog ... garden center coupons
my webpage :: walmart garden center