19 Aralık 2011 Pazartesi

Cikolatayi mi yiycez? Kaslari mi?

Yillardir klasiklesmis "issiz bi adaya dussen yaninda göturecegin uc sey nedir?" sorusundan hep nefret etmistim, taa ki biscolota reklamlarini görene kadar. Ne malum belki Carlos'un oldugu adaya dusecegim. Belki Enrico'yla Carlos birbirine girecek benimle birlikte olmak icin. Biri acliktan ölmeyeyim diye gogonat kesecek, öburu biscolota biskuvileri pisirecek. Digeri beni korumak icin ötekilerle savasmaya gidecek. Ben de $uh bir edayla saclarimi savurup "kusura bakmayin ama ben bastan beri kisa boylu, dö$u killi, göbekli Türk erkeklerini severim" filan diyecegim. haha.

Cenneti görmek icin illa ölmek gerekmiyor.(video'yu izleyince anlayacaksiniz :p ) Gel de bu biskuviyi yeme, gel de o mood'lari secme. Biscolotanin tadi igrenc bile olsa bu reklamlarla insanlarin istahini o kadar kabartmislar ki köpek yali olsa yine yerler, yerler, seni ham yapar bu zilliler. Acik kalan agizlarinizi kapatin hanimlar. Play tusuna basmadan önce salyalarinizi silmek icin yaninizda mendil bulundurun.



Ola Carlos'cugum ben Rabbimin dünyaya attigi milyonlarca kizdan biriyim. Bos zamanlarimda plajda dans ederim. ama öyle böyle degil, kucuklugumden beri sabah aksam kumsalda halay cekerim. bi uctan baslarim ta öbur uca kadar. Zaten plajda dans etmek biz de bir aile gelenegidir. Bence cok iyi anlasabiliriz.

Issiz bir adaya dussem Carlos'u kesin alirim. Simdi cikiyorum burdan, ver elini havaalani. Ucaga binip gidiyorum en tropiginden bir adaya. Her nerede yasiyor ve yasatiliyorsalar onlari bulup biscolota yapmaya basliyoruz. Ondan sonra calsin Carloslar, oynasin Enrico'lar.
Ama bizim payimiza yine "aksama hangi baligi pisirdin? $u hindistan cevizlerini soy da ver demedim mi sana kac defa kadin!?" diye issiz adada bile kendine hizmet ettiren Türk erkegi duser. Cünkü odun da olsalar, kaba da olsalar gönlumuz yine de halis muhlis Türk erkeklerinden yana olur.



Bugune kadar hep kadini cinsel obje olarak kullandinlar. Ve butun reklamlar erkeklere hitap edilen sekilde gerceklestirildi. Simdi biscolata kadinlar icin bir reklam yapmis diye sayip sövuyor erkekler. Biscolatayi kutluyorum ben, bu bir devrimdir.
Yalniz anlayamadigim sey su, onca zaman kadin reklamlari karsisinda agizlarini suyunu akitan, yabanci hatunlari görunce gözleri yuvalarindan firlayan Türk erkekleri "oksana, natasa, verecek ben sana 100 dolar, sonra alacak birlikte duj" dedikleri gunleri unutmus sadece bir reklam yuzunden kadinlari abazanlikla suclayabiliyor. Kusura bakmayin beyler ama kendinize yapilmasini istemediginiz seyleri baskasina yapmayacaksaniz o halde..

"Carlos seni bulmayayim olum! o kuma seni gömüp üzerine de hac dikecem! Gay lan bunlar gay! " diyen Türk erkeklerine burdan "o$$ttt kiskanclar" demek istiyorum.

Bu ne kompleks yahu? Birakin hatunlar da geyigini yapsin, tadini cikarsin. Yabanci hatunlarin sari sacini mavi gözunu, uzun bacaklarini övup Türk kizlarini kötuluyorsunuz ya, heh iste bir defolun gidin o zaman.. Bizim yasadigimiz sinir harbini siz de yasayin Heriflerin DNA'larinda var yakisiklilik, Gay diyip niye ezikliyorsunuz kendinizi. Ha ama bazi hanim kizlarimizda isin cilkini cikarip tapinmiyor degil bu reklam cücüklerine. Bizim cogu erkeklerimiz yakisiklilikta bin basar bunlara, yine kala kala onlarin eline kalacagiz bunu unutmayalim hanimlar.. Ben Avrupa'da yasadigim halde etrafimdaki hic bir yakisikli ecnebiyi görmedi gözum.
Karsilikli adam olun lan !

Bu arada söylemeyi unutmusum. Ask moodunu sectim Carlos'cugum. Ay lav yu. I kalp you. Scs. öptum bay.

30 yorum:

nini dedi ki...

şapşal:)!!!! bayıldımmm. çok eğlendim okurken

Sevda krc dedi ki...

hahahaa :) ağzına,yüreğine sağlık tatlım!! nasılda güzel özetlemişsin herşeyi..:)

Mia Wallace dedi ki...

hahahaha :D hele bitiriş cümlesi! :D

enes dedi ki...

Ve şimdi reklamlar;DD

Hem adaya düşünce hep niye 3 şey almak zorundasın bunu halen çözemedim bir de bu konuyla bilindik bir mizahi unsur var tutamayacağım kendimi.

adaya düştüğünüzde yanınıza alınacak 3 şey;Can Su Dere...

biricitconsungunlugu dedi ki...

harika yazmıssın erkeklere kapak olsun :)

Mekila dedi ki...

Forever biscolataaaa, en sevdiğim abır cıbır oldu bu reklamlar sayesinde, markette gördüğüm anda bu reklamlar gözüm önüne gelip salak bir gülümseme ile orda donup kalmama neden oluyor =) ama dediğin gibi yine made in Turkey erkeklerine kalacağız, erkeklerin made in Turkey kızlarına kaldığı gibi =)

elma+Z dedi ki...

valla yazi cok keyifli olmus, yalayıp yuttum. hastasıyız bu reklamın!

Korhan dedi ki...

Ne gariptir ki Türkiye'de alışveriş sektörünü kadınlar ayakta tutar ama reklamların geneli erkeklere yöneliktir. Bence biscolata mükemmel bir iş çıkarttı.O heriflere bakıp "ulan o da erkek ben de erkeğim" dedik.Heriflerin bazıları gerçekten ilah gibi. gaymi değil mi bilemem. Çok yakışıklı erkeklerin kadın ilgisinden bunalıp bu yola saptıklarını biliyorum ama şimdi heriflere neden bok atayım di mi? :)) Heleki seyrederken salyaları akan karıma laf söylemenin lezzeti paha biçilemezken. Yazının yazarı biscolata'ya bok atmış ona da "kafanda paralansın şahane lan onlar!!" diyorum.Öyle işte.

bossa nova dedi ki...

¡Hola, Carlos! soy una chica buena. soy de turquia. ¡A mi tambien me gusta bailar el ritmo de bossa nova!

Oğlum Karlos, hadi yine iyisin burdan ulaş bana. 05....
ekiki:D

O değil de bu karlos bizim şarkıcı yaşarın zayıf hali gibi asdfg:D

Missbone dedi ki...

Biscolata erkekleri iyi ki var, yoksa onların Rus fantezilerine, Adriana hastalıklarına karşı, bizim Carlos'umuz var naaağğğber diyemezdik...
Ölmesem de ölmüş gibi yapıyorum o yüzden, Carlos candır ^^

*SİMONE* dedi ki...

oyh canına yandığımın carlos'u yuvamı yıkacaksın ! çıtayı öyle bir yükselttin ki bekar erkeklerin işi fena b.ka sardı... benim herif yırttı çok şükür :D

Clara Turbay dedi ki...

Love the bag!

'Berrin' dedi ki...

turk erkeklerının tv karsısında cıldırıp ıbneler dedıklerını duyabılıyorum hahahha

BeTwin Us dedi ki...

Hahahaha :) ben de günlerdir bu reklama denk geldikçe yazasım geliyordu, postu görünce hevesle okudum harika bir yazı olmuş :) öncelikle o döşü kıllı göbekli Türk erkekleri zaten dayanamıyor bu reklama :P ben de marketing açısından inanılmaz yaratıcı buluyorum dediğin gibi hep kadın cinsel obje oldu kimse bir şey demedi ilk kez erkekler kullanılıyor bu bile bir cesaret ve başarıdır, tu kaka denileceğine takdir etmek gerek. Ben de Biscolata'yı kutluyorum ve başarılarının devamını diliyorum :))

Son olarak;

Not1: Torpidomda hindistan cevizli piscolata var trafikte sıkıştıkça yiyip tropik adalara gidiyorum (kocamla tabi :p) :)))


Not2: Fotoğraftaki çanta ve hırka yakıyor Ella'cım, ucundan da görsek kombin postu kadar tat aldık valla ikizimle :)))

sezen ozlu dedi ki...

blogunu bi süredir takip ediyorum ilk okuduğum postundan sonra kendime engel olamayıp şimdiye kadar paylaştığın bütün postlarını okudum yine çok süper bi yazı yazmışsın okuyunca yorum yapmadan geçemedim =))

Spectre dedi ki...

Hislerimise tercüman oldun Ella :)

bitter dedi ki...

ama herkes de Carloscu hepimizede yetişemez ki bu çocuk:P ye beni diyo ya dansını sevdiğim^^

Dmitry Voevodin dedi ki...

Здравствуйте.
В эти святые дни Рождества Христова, хочу поздравить вас с праздником. В этот день Христос пришел, чтобы спасти наш Мир от Тьмы.
Желаю вам, чтобы светлый праздник вам подарил тепло, и уют в ваш дом, здоровья вам и вашим близким.
С Рождеством Христовым и с Новым годом.
Воеводин Дмитрий.

LEYLA'nın KAHVE DÜKKANI dedi ki...

ahaha muhteşemsin öldürdün beni :) böyle birşey düşünmüştüm ama senden daha iyisini yazamam izninle facebookta paylaşıyorum bu postu... böyle yazıların devamını da bekliyorum :)

bu arada Carlos hakikaten nefis...

Kahve Dükkanı

éLLa Ç. dedi ki...

* nini negzel eglenmene sevindim :)

* Sevda krc muck :*

* Mia wallace, adil olmak lazim dimi :)

* enes bu mu mizahi ögk yani :P

* biricitconsungunlugu mersi canim ;)

* Mekila ben henuz tatma serefine nail olamadim ama reklamlar ciktiginda ayni aptal tebessum benim yuzumde de olusuyor maalesef :)

* elma+Z eyvallah

* Korhan haha dimi ya, herkes örnek alsin seni. ben henuz yiyemedim o sahane biscolatalardan hayriniza kargoyla gönderseniz ya la.

* bossa nova hoop noluyoruz yahu ayakustu tavliyor beni carlos'u yetisin aa dostlar. !

* Missbone yaaaani yaaani ölmesenizde ölur gibi yapin bence de. onu bir obje olarak dusunun, intikam objesi :)

* SIMONE ahaha evde kalicam zaten bu carlos'lar ve dizilerdeki esas oglanlar yuzunden.

* Clara Turbay al senin olsun sekerim aramizda lafi olmaz :)

* 'Berrin' amacimiza ulastik demektir o zaman ;)

* Betwin Us sen de yaz canim, konu ayni olsa da herkesin uslubu farklidir ne de olsa. :) ben bizzat Carlos'la gidiyorum o tropik adalara :) bir ara beraber gidelim dörtlu takiliriz ne guzel. cift cift gezeriz kumsallarda ehe :p ikinizi de öpuyorum :*

éLLa Ç. dedi ki...

* Spectre her turlu his itinayla tercume edilir efenim :)

* bitter benim o huleyn, dagilin bakiyim !

* dimirty endaksi :) saol senin de yeni yilin kutlu olsun. git simdi google cevirinden cevir bakiyim bunu. benim yaptigim gibi.

* Leyla'nin kahve dukkani sitendeki pastalardan verirsen yazimi paylasmana izin verebilirim ;)

want more fashion dedi ki...

=D süper bir yazi olmus bu !!!
begendim !!

enes dedi ki...

For Men olanıydı bu henüz For women olanını keşfedemedik;DD

LEYLA'nın KAHVE DÜKKANI dedi ki...

al senin olsun hepsi :)

Günlük Ayracı dedi ki...

ben de hep kendi üstüme alınıyorum o reklamları izlerken :) ha heteroseksüel erkeklerin haklı oldukları bi nokta var ama bence, biskolata erkekleri gay :) heteroseksüel görüntü çizmiyolar, saçtır duruştur konuşmadır... hani bi laf vardır ya "kedi kediyi tanır" diye, öyle bi şey sanırım :))

gözlerimizin bayramı hiç bitmesin istiyorum ben de :D

adasehir dedi ki...

Yazın cidden harika olmuş, söylenecek herşeyi söylemişsin :) Yazıyı bitiriş cümlene ayrıca bayıldım ama :)

Sura dedi ki...

cantana bayildim !

Adsız dedi ki...

Biscolata erkekleri göz zevkimiz için şahane ve tabii ki de böyle erkekleri bulsak tercihimiz bunlardan yana olur. Hele ki şu son reklam (3 erkek denizden çıkıp kadına hizmet ediyor) tek kelimeyle harika. Türk erkeklerinden de yakışıklı çıkabiliyor ama o kadar nadir ki. Bir de çirkinliklerinin yanında inanılmaz gereksiz bir özgüven var, işte bu noktada kuzguna yavrusu anka görünür misali bunların annelerinin çocuklarını "ah benim aslan oğlum, vay benim paşa oğlum" diye severek büyüttükleri için inanılmaz özgüven patlaması yaşadıklarını düşünüyorum. Yoksa 1.75 boyunda, yamuk suratlı, 2 kelimeyi bir araya getirmekten aciz bir adamın bu denli özgüvene sahip olmasının başka bir açıklaması yok. Türk erkeğinin de elbette nadir de olsa zeki ve yakışıklısı vardır, onlara zaten sözüm yok da, şu diğer garibanlar cidden fantastik komedi :D. Ben İsveç'te okuyorum 5 aydır ve şahane erkekler görüyorum burada, yılların acısını da mümkün mertebe çıkartıyorum. Darısı yakışıklı ve zeki erkeğe doymak isteyen hemcinslerime diyorum :). Ve de site çok güzel, sahibesini tebrik ederim.

BlackLight dedi ki...

Bu postunda ne yazıyor onu bile hatırlamıyorum su anda hizlica bloguna ve yazılarına göz attım, tesadüf çıktın karşıma amma keyif aldım, beğendim, güldüm, merak ettim bla, bla, bla ... Sözün gibi yüzünün gonlunun de guzel olduğunu hissettim.. Vel hasıl bir erkek olaraktan tanıştığıma memnun oldum :)

Adsız dedi ki...

Ba-yıl-dımmm bu posta... Ayrıca küçük bir duyuma göre bu reklam filminin yönetmeni de bir bayan-mış:)) Kutluyorum ne diyeyim..

''kuzguni''