25 Aralık 2011 Pazar

Big Bang Theory | 2012 kopkopkop !



Her sey olmasi gerektigi gibi. Pazarlar yine sIkIcIliginin hakkini, isvec kI$In hakkini, annem böregin hakkini, hristiyanlar noelin hakkini, babam mizildanmanin hakkini, komsunun veledi gurultunun hakkini, bense yalnizligin hakkini veriyorum..
Hayatta her seyin hakkini verebilmek guzel sey de, peki kacimiz yasadigimiz anin hakkini vermeyi basarabiliyoruz?

Olmasi gerekenler mi daha öncelikli olmaliydi hayatimizda, yoksa olmasini istediklerimiz mi? bunu bi dusunelim cancagizlarim.



iste yillardir korkulan o an geldi. 2012 de kiyamet kopacak safsatalari yuzunden kucuklukten beri korkutulduk. Ama yillardir bu duruma öyle hazirlamislar ki bizi, kopalim anasini satiyim kopkopkopppp diye duruma tempo tutasim geliyor artik.Allah biliyor ya kopsa uzulurdum, cunku hayat butun cirkinliklerine ragmen yasamaya deger. Hem benim hayatta yarim kalan o kadar fazla seyim var ki, mesela daha aski bile tadamadim. Bu dunyada bir murat alamadan (hmm murat guzel isim bak, ismi de murat olabilir) göcup gidersem ne manasi kalir ki insan olmanin dimi ama?

Bazen dusunuyorum da (harbi lan niye bazen dusunuyorum ben? olsun ara arada olsa dusunebiliyorum yani bu da bir sey) yeni yila girdigimiz an saat tam 12'yi vurdugunda buyuk bir patlama olsa (insanlara zarar vermeyen cinsten) göktasi falan dunyaya carpsa, etraf böyle isil isil olsa bir anda aydinlansa her yer. Öyle bir aydinlik olsa ki bu, insanligi da aydinlatsa, peri tozu gibi serpilse uzerimize. Hayatimizda degistirmeyi istedigimiz ne varsa asksa ask, isse is, paraysa para, sagliksa saglik bir cirpida gerceklestirip $u olmasi gerektigi gibi surup giden rutin, siradan ve banal hayatlarimizi degistiriverse. Ne sahane olurdu degil mi?
Bos ama hos hayaller bunlar.

Köklü bir degisim lazim artik bu bunyeye. Zamani geldi evrencigim, cevap yaz artik su mesajima.

10 yorum:

Nina dedi ki...

Tam anlamıyla yeni yıldan bunu bekliyorum. Zaten kutladığım da yok ama bu yazdığını bekliyorum ben.

Safinaz dedi ki...

evren duysun artık sesimiziii :D

nini dedi ki...

hakikaten evren artık bir değişim ve dileklerimizi cevaplama politikası izlesin!

Murat Buluç dedi ki...

Şöyle en parlağından bir göktaşı dünyayı kılpayıyla ıskalayarak geçerse hem o kıyamete yakınlık hissini hemde gecenin bir köründe her tarafın aydınlık olmasını yaşayabiliriz:) teoride mümkün evet:)

Sevda krc dedi ki...

şöyle yeni yılda ve hayatının geri kalanında başta aşk olmak üzere hayal ettiğin herşeyin gerçekleşmesini diliyorum sana tatlım.Bu kadar secretten sonra olur emninim :))

hitman-3 dedi ki...

Pazarlar yine sIkIcIliginin hakkini, isvec kI$In hakkini... Imla kurallarindaki hassasiyetin hos olmus. :) Sevgili evren sesini duyar umarim, belki de sen sesleri duymuyor olabilirsin...

ercüment alyanak dedi ki...

Sanki o beklediğin peri tozu üzerimize serpilip herşeyi istediğimiz gibi değiştiriverse bir anda başımız göğe ercek ve mutlu olacağımızı mı sanıyorsun? Böyle bir durumda mutlu olacağını sananlar henüz kendilerini tanımamıştır. "İnsan nerede değilse orada daha iyi olacakmış gibi gelir hep". Bu tüm istekler için geçerlidir. Hele o isteğiniz kolayca gerçekleşiveriyorsa hiç mutlu etmez sizi. Bir düşünün... Neden eskiden postayla gönderilen mektuplar daha kıymetliydi ve bugün aldığımız bir e-postadan daha çok mutlu edebiliyordu bizi? (tabi o günleri yaşayabilecek kadar yaşlı olanlara bu sorum) Mutlu olmayı istemek aptallıktır sadece. Marifet mutsuz olmamayı başarabilmek. İkisinin arasındaki farkı anlayabilenler bu dünyaya çok daha farklı bakabilirler. Bu da size ev ödevi olsun...

Adsız dedi ki...

neden kanki blog yazan yeri kaldirdin anlamadim acikcasi??

Baykuş dedi ki...

Olmasını istediklerin önceliğin olmadıkça, olması gerekenlerin de dahil olduğu bütün bir dünyanın zerre önemi yoktur.

éLLa Ç. dedi ki...

yorumlariniz icin cok tskler yazip igrenclesmek istiyorum bugun :) tek tek cvp yazamayacak kadar uykum geldi suan.

sevda krc'ye ekstra tskler. hatta kalp kalp diyorum ve daha da cirkinlesiyorum <3