5 Ocak 2012 Perşembe

Ayyy kizlaaaaaaaaaaaarr nüffen alsaniza beni de araniza :(



$u internet denen meret ilk defa bir ise yaradi. Bugune kadar yaptigim butun internet alisverislerinde mutlaka bir pürüz cikmisti. Ya defolu cikiyordu, ya kalitesi kötu oluyordu, ya da bedenime uymuyordu. Bu yuzden internet alisveris yapanlari bir turlu anlayamiyordum.Ilk defa fotograflarla göz boyamak yerine adam gibi urunler gönderen bir site buldum ve sonuctan cok memnunum.. Ayakkabi konusunda o kadar takintili ve seciciyim ki bir cift ayakkabi almam saatler hatta gunler surebilir.. Ama artik isin kolayini buldum, girerim bu siteye Allah ne verdiyse tiklarim. Hem zamandan tasarruf etmis olurum hem de o magaza senin bu mazaga benim dolasmaktan ayaklarima kara sular inmez. Bir tikla is tamam, sahane bi olay.. Benim gibi cok calisan mesgul hatunlar icin bulunmaz bir nimet bu.



$imdi sevgili hemcinscagizlarim bildiginiz uluslararasi guvenilir alisveris siteleri varsa lutfen önerin. Asos gibi mesela.



Topuklu ayakkabi koleksiyonuna sahip olupta bir tekini bile giymeyi beceremeyen bir tek ben varimdir herhalde. Bunun icinde tüyolariniz varsa seve seve dinlerim..




Son gunlerde asiri tempolu sekilde calisiyorum, tabir-i caizse basimi kasiyacak vaktim yok.. Yapabildigim tek keyif verici olay gunde 3-4 tane donut yemek. Bagimlilik yapti bu illetten kurtulamiyorum. Yakinda kapilardan sigamayacak hale gelicem.

Bu arada cumartesi gunu anneme hayatinin surprizini yasatacagiz :) Surpriz yapmak icinde yeterince ketum olmak gerekiyormus. Belli etmeyim diye kirk takla atiyorum. ve her an agzimdan kaciriverecegim diye ecel terleri dökuyorum. Bu isler hic bana göre degilmis dogrusu. Surpriz yapmaktan cok, bana surpriz yapilmasini yeglerim. Ne diye sormayin, o gun gelene dek dudaklarim muhurlu olacak. Sonra anlatirim.



Bugun nedense öyle alengirli laflar edip, dunyanin gidisatini elestirecek halde degilim.
Dusundum de 2 yili askin suredir blog yaziyorum, o kadar insan taniyorum ama hic kimseyle tam anlamiyla bir dostluk kurmamisim. :( Fazla mi yabaniyim ne? Bakiyorum millet blogtan arkadaslariyla bulusmus, kanka olmuslar falan, cok fena özeniyorum onlara.

Bu sebepledir ki canlarim, kiz kiza sohbet etmek istedi canim. Cayinizi pastanizi kapin gelin de iki lafin beline tepik atalim.. Kaynasalim.. Erkekleri disladik gibi oldu birazcik ama bu seferlik böyle olsun.

Son sekilde gördugunuz gibi yuzunuzden gulucukler, yanaklarinizdan öpucukler eksik olmasin.

Arrideverci.

82 yorum:

SWL dedi ki...

canım bende Steve Madden',n bu modelini çok istemiştim,ama bir türlü sipariş verip vermeme konusunda kararsızdım. endless.com 'a bak derim bu arada online ayakkabı ve aksesuar için ;)

éLLa Ç. dedi ki...

Canimcim ben cok kaliteli buldum valla hic dusunmeden siparis verebilirsin. tavsiye ettigin siteye de hemencecik bakiyorum cok sagol :*

Gonca dedi ki...

bu ayakabilar neee :O
steve maddenin en son bu modeli cok hosuma gitmisti http://www.marieees.de/2011/12/happy-girl.html

éLLa Ç. dedi ki...

haha ay kizlar sizde de ne göz var yahu, cok dikkatlisiniz o kucucuk yaziya nasil da odaklaniyorsunuz :) benim icin markalardan cok model ve kalite önemli.

Mia Wallace dedi ki...

ayyyyyyyyyyy öldüm bittim bayıldımm!! ayakkabı muhteşem donutta öyle ay dur bi daha bakıcam fotolara :)

güle güle kullan canım :)

cecilia dedi ki...

ayakkabılara öldüm yani ne güzel bi model, hemde çok kaliteli görünüyor. güle güle giy, yürüme konusunda diyeceğimse topuklu giye giye alışılan bi mevzu cnm, özellikle kendini mecbur hissedersen sürekli giyip alışabiliosun, bu arada ellacım uzaktada olsak istanbulda bir arkdadaşın olduğunu unutma ;)

MaceraperesT dedi ki...

güle güle güy çok şık ayakkabıların..:) hangi siteden aldın..
ben bu ara aldoshoes.com sitesine sardım. türkiye'ye gönderiyorlar mı ya da türkiyedeki sitelerinden de online alabiliyor musun bilmiyorum ama.
topukluyla nasıl yürünür benim de öyle bir derse ihtiyacım var:)

Proje Çantası dedi ki...

Boşverin şimdi sitiivi falan yahu. Kız beni aranıza alın diyo. Antalya' ya gel. Bende iki de çenesi düşük bebe var. Yalnızlığına seve seve koşturursun :))

guzelgul dedi ki...

harika bir yazi olmus keyifle okudum :D nedense bilmiyorum ama icim acildi birden enerji geldi.Ayakkabilarda zaten on numara dogru bir secim yapmissin :)

Mein Blog/Blogum

Betulove dedi ki...

Ayakkabıları çok sevdim. Hiç modası da geçmez ömürlük resmen :) Blog arkadaşlığı konusunda ben de senin gibiyim sanırım şansımız yaver gitmedi :))

betulove.blogspot.com/

Firarî Yolcu dedi ki...

Ben de katılıyorum arkadaşlık mevzusuna. Ya ben geç kaldım ya da ben de yabaniyim. Ne bilem...

Adsız dedi ki...

seni ve bloğunu yeni keşfettim.. özgünsün ve yazıların da süper bu arada fotonda dişler bembeyaz çıkmış merak ettim macununu sürekli takipteyim artık güzel yazılarını :))

éLLa Ç. dedi ki...

* Mia Wallace tesekkurler canim benim. yalniz herkes ayakkabilara takilmis asil konudan uzaklasilmis ama olmaz ki :(

* cecilia begenmene sevindim datlum, klasik bir model iste pek bir özelligi yok aslinda, her zaman kullanilir modasi da gecmez diye aldim. Sadece ayakkabilara odaklanip kalmamana sevindim, son cumlen ziyadesiyle mutlu etti beni.. kocaman kalp gönderiyorum sana burdan, insallah bir gun görusme imkanimiz olur <3 sen ilklerdensin zaten, blog actigim ilk gunlerden beri tanirim seni. yerin ayri yavrukusum öptum :*

* proje cantasi haaaaayyyy agzina saglik ya :* pisman oldum ayol keske ayakkabilar icin ayri bir post hazirlasaymisim, o son sözlerim arada kaynamis :( sevgiler öpucukler sana burdan, cok incesin.

* guzelgul alelade bir yazi oldu bu sefer ki ama yine de keyif almis olmana sevindim :) tskler :*

*Betulove evet evet kesinlikle, ben de zaten o yuzden aldim, klasikler hic bir zaman eskimez. benle arkadas olabilirsin datlum :*

* Firari Yolcu bu biraz da vakitle alakali, daha fazla zaman gecirmek lazim buralarda. SIksIk onlarin bloglarina da gidip yorum yapmak lazim tabi. baska turlu olmuyor.

éLLa Ç. dedi ki...

* Maceraperest Turkiye degilim ben canim Isvec'teyim. topuklular hakkinda yardim edebilecek birisi cikarsa sana da söylerim :)

site isvec sitesi, ama bu marka baska sitelerde veriyordur googleden bi arat bakalim.. sen hangi ulkede kaliyordun?

weba dedi ki...

Ayakkabılara bayıldım. (:
Ben internetten ayakkabı alamıyorum ya alanlara da çok imreniyorum.
Topuklu ayakkabılarım koleksiyon yapacak kadar çok değil ama alıp alıp çok giyemeyenlerdenim bende.
(:
Bu arada ben de 3yıldır blog yazıyorum ve daha yeni yeni bloggerlarla kaynaşıyorum.
Bu vakte kadar da 1 bloggerla görüştüm. Evlerimiz çok yakın falan.
Ama onun dışında French Oje'nin partisinde baya blogger arkadaşlarla kaynaşabildim.
(:
Aslında üstümüzdeki çekingenliği atabilirsek kaynaşırız yahu.
:D
ÖYle uzak durma gel gel :D

éLLa Ç. dedi ki...

* Adsiz cok tsk ederim, mutlu oldum böyle dusunmene :) dislerim icin özel bir sey yapmiyorum, öyle pek ustunde bile durmam. hangi macun denk gelirse fircalarim :) sanirim suanki colgate :)

éLLa Ç. dedi ki...

*weba ac kollarini geliyorum yavrum :)))

saka bi yana gercekten cok samimiyim bu konuda. guzel dostluklar kurmak isterim burdaki insanlarla, Tr'ye geldigimde görusebilirim bile hatta bu kisilerle. sahane olur bence.

weba dedi ki...

Ella, Türkiye'ye gelince görüşelim tabii ki neden olmasın.
Sen gelmeden ses et bi organizasyon yapalım.
eheh
(:

esra dedi ki...

Ella selam kızkıza takılalım demişsin ama yorumlara cevap vermediğini hatırlıyorum hatta hatırlamıyorum okadar zaman olmuş yorum yazmayalı :)
neyse Ankara ya yolun düşerse buluşmaya seve seve katılırım :)
niye dersen samimi buluyorum yaşadığın sıkıntıları (güneşsizlikten, riyakar tanıdık kazığına kadar) okurken paylaşmak istedim. şehit duyarlılığını takdir ettim, sevdim yani seni ;)
Esra

éLLa Ç. dedi ki...

* weba'cim neden olmasin, irtibati koparmayalim :*

* esra'cim öncelikle guzel sözlerin icin cok tesekkur ederim, beni kendine yakin hissetmen gurur oksayici gercekten. Vaktim olmadigi icin cogu zaman yorumlari sadece okuyup yayinliyorum ama er ya da muhakkak hepsini cevaplandiriyorum. cevap vermemezlik etmiyorum hic inan ki :( geciktirdigim zaman toptan yaziyorum herkese.

éLLa Ç. dedi ki...

ha bu arada esra Turkiye'ye gittigim zaman genelde Ankara'da oluyorum zaten. seninle ve ordaki diger blogcularla bulusmayi cok isterim :)

MaceraperesT dedi ki...

ben Amerika'dayım bu ara. 6pm.com diye bir site var. orada da ara ara satıyorlar steve madden.

éLLa Ç. dedi ki...

Maceraperest dunyanin bir öbur ucundaymissin, cok uzak be oralar. bu arada marka seyler Amerika daha ucuz diye duydum asli var midir?

esra dedi ki...

tamamdır ben de ilk kez blog dünyasından biri ile tanışıp bişeler içmiş olayım :)
hadi selametle :)

Sycorox dedi ki...

öhöh ayakkabılara mı öleyim, donat'a mı bilemedim heheh :)

motto dedi ki...

Canikom sen uzaktasin cok yaa..ama bak İzmir'e gelirsen mutlaka haber ver senin serefine bi toplaniriz hemen biz.
Buradaki blogger lar olarak cok sevdik birbirimizi...
Yani yanlis anlasilmasin diger arkadaslarca,blogosferdeki tum arkadaslarimiza karsi eminim boyle olacagina..
Cok opuorum
Ps: ayakkabi sahane...

motto dedi ki...

Aaa bu arada esim gectigimiz aylarda is sebebiyle geldi stockolm e belli olmaz her an yeniden gelebilir.bu kez beni goturecekti.
Gelirsem ararimm mutlaka bak!!

Adsız dedi ki...

bloger olmadan seninle laynasmak mumkun degilmi? yanls anlama demek istedim ben zar zor uye oldum google hesabi falan ac, her neyse olmadi galiba en sonunda o hesabi acmdm o yuzden adsiz olarak yaynlyorum yorumu. Sonuc olarak 24 yasinda isvecte yasayan, ve acayip sekilde yanliz olan bir kzm, blogunu buldugmdan beri okuyup bazen teseli bulyorum bazende benim gibilerde varms diyebilyorum.
Birgun istersen arkadas olmak isterim seninle, yazilarn cok guzel ve samimi kendinde öylesindir eminim <3

zelis dedi ki...

amanda aman sen istersinde ben gelmezmiyim hic,yanliz caysiz keksiz geldim bu seferlik senden olsun bebekim:)bendede ayni sorun var,bi imreniyorum,bi imreniyorum bu blog dostluguna,yemeyi biraktigim tirnakalrimi yeniden yiyebilirim yani o derece:))) bilmioyrum bende sorunun bende oldugunu düsünüyorum:)uzak olmasaydik bizde senle bulusurduk yaa:( :) saka bi yana hakikaten insan hevesleniyo darisi hepimizin basina olsun..
bu arada o ayakkabilar ne öyle,üffff diyorum:)

Milena dedi ki...

Ellacım
çok fena yakıyor ayakakkabılar ya..ayy yapma böyle şeyler güzel ayakkabı görünce almazsam fenalık geçiriyorum ben:(
blog dostlukları çok acayip cidden..sadece maille bile insanın modunu bir anda değiştirebilen her konuda yardım eden dostlarım var..
sen yeterki iste zaten hep bizimlesin..

Clara Turbay dedi ki...

Awesome ideas put together i find here.

http://paquetevistasbien.blogspot.com

Burcu dedi ki...

kız neler istemiş okadar anlatmış dostluk demiş, siz ayakkabı demişsiniz...Ayakkabı aşkı işte=)
ben blog sahibi değilim ama sıkı okuyucu ve takipçiyim.Neden güzel bir arkadaşlığımız olmasın ki? ülkemize geldiğinde madem çoğunluk ankara diyor bizde Ankarada görüşürüz.

way-out dedi ki...

asos gercekten güzel site çantalarına bayılıyorum kıyafetleri pek ilgimi cekmesede

lâl dedi ki...

ayakkabıların çok hoş güle güle giy. ben de herkes gibi bayılırım topukluya ama pek giymem :( çünkü koşturmacadan haşatım çıkıyor. arkadaşlık mevzusuna gelince buralarda yeni sayılırım. eğer ist.'a yolun düşerse beklerim :)

! ¤ iç dünyamın başkenti ¤ ! dedi ki...

Huhuuu ayakkabılar supermis yavrum güle güle kullan :))

İnternet'te alışverişe gelince markasına güvendiğin seyleri almak en dogrusu bence , zaten o zaman beklentilerini karşılayan ürünler eline geçiyor böylece sorun olmuyor ama cok ucuz fiyat bulupta alınca ya nasip demek düşüyor :))

Ben senin blogtanda arkadasın olayım anam kankim yok deme :))

Öptüm !

Melisa dedi ki...

Ella :)) Ben marmaristeyim lütfen her yaz bende ol :)))))))

Cami, kisla ve basin express yolu dedi ki...

S. eLLa, annene hediye mi aldiniz? :)

Adsız dedi ki...

resimleri göremiyorum kurumda olduğum için.ama eminim çok şık topuklu ayakkabılar ve kıyafetlerdir :))) sana da süpriz yapılabilirdi ama bazıları kendince sebeplerle boşboğazlık yapmış :)))) anladın sen onu :))) Melo

Semraaa dedi ki...

Ayakkabilari nerden siparis ettin?? Cok güzeller...

éLLa Ç. dedi ki...

* esra peki :)

* Sycorox ikisine de ölme bebisim onlar sana ölsun , hatta köpeeen olsun.

*mottogecen yaz Izmir'e gittim iki haftaligina tatile. resmen asik oldum acayip guzel bir sehir. tekrar gitmeyi cok isterim hele bir de sizleri tanirsam tadindan yenmez o sehir :) irtibati kesmeyelim. stockholm'a da beklerim :)

* Adsiz yazdiklarin cok hos seyler ama seni tanimadan kim oldugunu bilmeden bulusmaya cesaretim yok acikcasi. o kadar cesur bir insan degilim. blog tutan insanlar gercekten butun yönleriyle kendilerini yaziya aktaran insanlar, yalansiz riyasiz iclerini dökuyorlar ve sen bir sekilde kendini onlarin dunyalarinin icinde buluveriyorsun. bulusma öncesi bir guven hissi olusuyor haliyle. bu yuzden uzgunum görusemiycem seninle. ama bizler gibi blog dunyasina katilip kendini biraz olsun tanitirsan neden olmasin.

* zelis'cim az önce cikolata soslu sahane bi kek yaptim. cay da hazir olmak uzere buyur gel sekerim :) dunya kucuk belki bir gun gercekten karsilikli cay iceriz belli mi olur :) muck :*

* Milena ne kadar icten ve sicak bir yorum bu. yirim ben seni kalp kalp <3

*burcu vallahi ben bu markanin bu kadar bilindik oldugunu bilmiyordum, sadece isvec'te vardir herhalde diyordum. markalar konusunda cok kötuyum cidden :) ama olsun arada bana gönullerini acanlar da var. ayakkabiyi o paragraftan önce koymam pek iyi bir fikir degildi. onlar da hakli. benim gibi ayakkabi asigi insanlar hepsi de yazinin gerisini farketmemislerdir bile :) göruselim :) bunun öncesinde buradan da guzel bir dostluk kursak sahane olur.

* way-out ben hic alisveris yapmadim oradan hatta siteye de dun ilk defa girdim. örnek olarak yazdim orayi ama vakit buldugumda iyice bir kurcalamayi dusunuyorum sayfalarini.

* lâl tskler canim.ist'a gitmeye niyetliyim de rehberim yok diye gitmiyordum. artik gelirim herhalde :)

* ic dunyamin baskenti , su nicki kisalt dedik sana degil mi hatun ! sen begendiysen gercekten dogru secim yapmisim demektir :) tskler.
sen her iki cihanda da dostumsun yevrum ama görusemiyoruz fazla artik. yoklugun baskalarina ihtiyac duydum ehueheh :p

* melisa oooo tam tatil mekanindaymissin, guzel bir otel bul bana geliyim yaza ;)

* Cami, kisla ve basin express yolu off bu ne uzun bir nicktir böyle yahu, yoruldum yazarken. hayir o tur bir sey degil daha guzel bir sey. :)

* melos iyi ki de söylemisler bence ;))

* Semraaa brandos.se diye bi siteden. ama bu markayi tr sitelerinden de bulabilirmissin :)

*way-out

Glittering Secrets - Ezgi dedi ki...

bende hep özeniyorum kanka olan bloggerlara :) Bugüne kadar sadece bir tane blogger arkadaş edindim kendime blogum sayesinde o kadar :) anlıyorum seni ama :)

! ¤ iç dünyamın başkenti ¤ ! dedi ki...

Sen benden daha yogun çıktın bacım hakkını yemeyelim şimdi :)) hem beni aldatmayı mı düşünüyorsun ulennn bide gözüme soka soka haa Bilememişim :)

Bu arada nickimle alıp veremedigin ne kardesimmm :p kopyala yapistir yazmayla uğraşma belki o zaman seversin ben kendisinden memnunum :))

Melisa dedi ki...

otel hazır ya sen yeter ki gel ayy seviyorum ki seni çokk :)))))

Cami, kisla ve basin express yolu dedi ki...

Eminim begenecektir :)

Greeklicious dedi ki...

nice shoes

*SİMONE* dedi ki...

hayatım boyunca böyle topuklu ayakkabı giyemeyecek kadar uzunum sanırım :( eğer böyle bir problemin yoksa alıştır kendini. zira ben topuklu ayaklardan gözümü alamıyorum kadın olarak. fetişist sanacaklar oysa değilim, sadece özeniyorum. bende insanım bende dişiyim :( mühüh :( çayımı kapıp geleyim de teselli olsun biraz :/

Adsız dedi ki...

bak ya ben dururken rehber arıyoms bacım benimle görusmeden kımseyle görusmene ızın vermıyorum!! :P öptummm çokçana :)(sevda)

Joan dedi ki...

heels,donuts & gold necklace? this is such a great post!love these heels they look comfy and easy going! ;)

Gülnihâl-Ayrı değil birleşik dedi ki...

Çok güzel ayakkabılar güle güle giyin özellikle kumaşı öyle olan topuluları çok seviyorum ama istediğim türde hiç nasip olmamıştı bakalım :)

Melly dedi ki...

I like your high heels. Cok güzel!!!
Would you like follow each other? I´d be glad. Let me know. I wish you a great day. Melly ♥

Sesilya dedi ki...

gule gule giy ayakkabilarini
benimde boyum sirik olunca pek topuklu giyemiyorum ne alakaysa ama iste ..

xmedy dedi ki...

Ayakkabilar çok hos görünüyor. Hosuma gitti demeden edemiyecegim. Bu arada donut'u bende çok severim.
Yüregine saglik bu içten yazilarin için.

Adsız dedi ki...

Gidiyorum gidiyorum buraLari terkediyorumm..!

Sen bambaşka ruyaLarda bense huzunLer icinde aciLarLa terkediyorum..

Trendsum dedi ki...

Steve Madden ayakkabı çok güzel güle güle kullan.. Online alışerişle ilgili şöyle bir post yapmışım umarım işene yarar. http://trendsum.blogspot.com/2011/12/ucuz-alisveris-nereden-yapilir.html

Sevda krc dedi ki...

Ayakkabıların çok hoş canım,benimde bir sürü topuklu ayakkabım var,heves edip alıyorum ama giyemiyorum,boyum biraz uzun eşimden daha uzun olurum dıye giyemıyorum düz babetlerle idare ediyorum tatlım :( donut enfes duruyor,canım çok çekti desem yalan söylemiş olmam.arkadaslık konusuna gelince tatlım,şuandan itibaren seninle arkadasımsın uzaktada olsak blogger sayesinde tanışmış olmamız bile bir arkadaslık sebebi,dilerim birgün tanısırızda :)) çok öptüm :) xx

Pink Umbrella dedi ki...

güle güle kullaannn:)başarılı bir alışveriş olmuş gerçekten,ben ayakkabı almayı beceremiyoum hala,her markada değişiyor ayak numaram,gidip demem gerek mağazada onu yapacağıma mağazadan alırım diyip üşeniyorumm:)süpriz için başarılar diyim şimdiden,en güzel şey sevdiklerini şaşırtmak,onlar için uğraşmak..

Adsız dedi ki...

élla can mutlu günler..

Konum dışı ama kanken (E.N.K) blogunu kapatmış,, olabilir, eşi geldi kıskançtır izin vermiyordur belki, ama google-Blogger profili açıldığında Küfürle karşılaşmak pek seviyeli gelmedi bana.
Bu sayfaya bıraktığı yorum isminden "iç dünyanın Başkenti"ni tıklarsanız küfürle muhatap oluyorsunuz hiçte hoş olmayan bir banal uyarı "KÜFÜR" okuyunca üzüldüm, Linkte ayni sayfayı açıyor, yani bir yalnışlık yok..
Ne diyeyim! sözün bittiği yer; yorum yazma yerine, teesürlerimi yolluyorum:)
(nd)

http://www.blogger.com/profile/07924789668722955368

Mia's Little Corner dedi ki...

Wow, the shoes are beautiful! I looove them!:D

Stop by some time:D

xxx

Mia's Little Corner

'Svg Gkky dedi ki...

Ayakkabıların hayırlı olsun çok ciciler :) donutu görünce ağzımın suları aktı valla benim yerime de bir tane yesene :D

'Svg Gkky dedi ki...

Ayakkabıların hayırlı olsun cnm güzeller gerçekten.Donutu da koymuşsun oraya ağzımın suyu aktı resmen sen benim yerime de ye bir tane :D

bitter dedi ki...

oyyyhhhşşşş istediğim model istediğim renk..! oh mondüyööö ölünesi bişey topuklar özellikle! istediğim gibi burun da öyle :) güle güle giy ba yıl dım!
not: kaynaşma konusunda cok haklısın..:/

http://bittertanesi.blogspot.com/

Alice dedi ki...

slm, gülümsediğin fotoğraftaki kolye çok hoşmuş. bol mutluluklu günler =)

chfashiontrend dedi ki...

selam,
böyle bir blog ile yeni mi tanıştım...:)ayakkabılar süper...sevgiler

Merve Yıldız MY. Fashion dedi ki...

canım ayakkabılarını gule gule kullan öncelikle cok güzeller.
Bu linkini yollayacagım postu duyurmak adına bize yardım edersen sevinirim.Blogunun kitlesinin çok geniş olması nedeniyle takipcisi saysı fazla olan blogcuların yardımına ihtiyacımız var cunku.Yardım edersen sevinirim.Hoşcakal. :)

Giz dedi ki...

Steve Madden'in ayakkabilarini cok seven birisi olarak son zamanlarda kesfettigim (Ahsen sayesinde) endless.com'u onerebilirim. Nastygal.com'dan da aliyorum ama cok gec geliyor ve gumrue takiliyor urunler :// bir ara modcloth'a sarmistim ama asos'la yildizim hic barisamadi. En son aldigim ayakkabilar 1 beden buyuk oldugundan artik burada numarasini deneyebilecegim seyleri netten soyluyorum, steve madden gibi ;) ya da gozumu karartip soyluyorum olmazsa geri gonderiyorum ama izdirap oluyor, en iyisi deneyip soylemek. Dostluk kuramamisim demissin seni seven cooook fazla insan var Ella'cim bu insanlarin seni, yazilarini samimi bulup bir dostlarina kahve icercesine bloguna geldiklerine eminim. Ufacik bir adimla dostluga donusme yolunda gidebilecek arkadasliklar bunlar. Su anda en yakin gordugum 2 arkadasim da blog dunyasindan buna dostum demek daha dogru olur, uzakta da olsan (gorusememek bir etken evet) guvenip kalbini actiktan sonra insan o dostluk kolayca kurulabilir :))) yolun buralara duserse kahveye beklerim canim :) ya da bakarsin ben gelirim oraya yine gorusuruz, enk'ya sozum var zaten ;))

Giz dedi ki...

Unutmadan topuklu model secerken artik hep platform tercih ediyorum, cok tavsiye ederim hem daha sik duruyor hem de saatlerce uzerinde dursam da canimi acitmiyor :))

éLLa Ç. dedi ki...

* Glittering Secret- Ezgi sen de gurbettesin sanirim, haliyle bizim bulusup görusmemiz daha zor oluyor ama senin gibi tatli ve guzel bir kizla dost olmak istemeyen yoktur sanirim. en bas talip benim ;)

* ic dunyamin baskenti senin yerin ayri kuzum kimse dolduramaz yerini. bu arada sikayet aldim blogunu mu kapattin la hic bahsetmedin bana bundan?


* Melisa ay cok tatlisin ya :) blogun yok mu senin kuzum?

* SIMONE boyun kac ki senin? topuklu ayakkabi sadece uzun olmak icin giyilmez ki, daha zarif ve kadinsi olmak icinde giyilir. topuklar ayri bir hava katiyor insana bence. (her ne kadar giyemesem de). aynen ben de özeniyorum o yuzden de alip alip giyemiyorum. ben demledim cayi buyur gel seker :)

* Adsiz sevdo$um olsun fazla rehber göz cikarmaz. grupcanak gezeriz. ben de öpuyorum :*

* Gülnihal tavsiye ederim bunlar oldukca rahat.

* Melly tesekkurler

* Sesilya olsun ayol giy sen, kiskananlar catlasin. manken gibi salin ortalikta iste fena mi :)

* xmedy asil senin yuregine saglik icten yorumunla icimi isittigin icin.

* Adsiz gule gule yavrum gule gule , gule sana gule guleee :))) ya da yildiz ablamizdan söyleyim yuruuuuuuuuu anca gidersin :)

* Trendsum hemen bakiyorum tesekkurler :)

* Sevda KRC ahh iste bu cok buyuk bir sIkIntI kim esinden daha uzun görunmek ister ki, sahsen ben anlayamiyorum kadinin erkekten uzun olma cabasini. bu yuzden sececegim kisi de buyuk ihtimalle uzun olmali, heybetli bir es ariyorum ki rahatca topuklu giyebiliyim yaninda :p gerci hep duz taban giyerim ama özel gunlerde giyebilirim :) donut senin köpeeen ossun gel ismarliyim. yorumlarin zaten cok dostca ben simdiden arkadasim olarak görmeye basladim bile sevda'cim. kimbilir dunya kucuk tanisiriz neden olmasin ki. ben de öpuyorum :*

* Pink Umbrella evet ya ayakkabilarin kaliplari bir birini tutmuyor maalsef. bu yuzden böyle cuk diye oturan bir ayakkabiyi sans eseri bulunca sevindirik olup paylastim sizlerle. supriz harikaydi, ayrintilariyla anlatacagim insallah vakit bulursam :) tesekkurler.

* Adsiz nd, sen diyene kadar inan farketmemistim kendisi de bahsetmedi hic. nedenini bilmiyorum ama en kisa zamanda ögrenecegimden emin olabilirsin. haber verdigin icin tesekkurler.

* SVG Gkky valla caninizin bu kadar cekecegini bilsem koymazdim kiyamam :( senin yerine de yerim tesekkurler seker :)

* bitter daha iyisi daha guzeli senin oldum. bu arada ben bitter'e bayilirim biliyon mu? nickin bile seni sevmeme yetti :)

* Alice ve aleykumselam. tesekkur ederim efenim mutluluklar hepimiz olsun insallah.

éLLa Ç. dedi ki...

* Chfashiontrend a.s. ne iyi ettin de geldin. hosgeldin. sevgiler benden.

* Merve Yildiz MY. Fashion begenmene sevindim :) hangi linki canim göremedim ben?

* Giz'cim yine en faydali yorumlardan birini sen atmissin, bu linkler cok isime yarabilir hay ellerin dert görmesin. ayrica cok cook mutlu ettin beni bu guzel sözlerinle, böyle dusundugunuzu bilmiyordum inan ki cok sevindim. sanirim ben biraz cekimser kaldim insanlara karsi bu da zamanimin kisitli olmasindan ya da benim usengecligimden kaynaklaniyor olabilir ama Allah biliyor ki herkese karsi ayri ayri bir sempati besliyorum, sessizce kiyida kösede izliyorum :) enk zaten benim tek gercek dostum onunla görustugunuzde belki (yani isterseniz) atlar gelirim bir cayinizi icmeye :) ya da sen stockholm'a gelirsen seve seve agirlamak isteriz. bu arada sizin gibi zevkli bloggerlarin begenisi kazanmak cok hos canim. sevgiler ;)

Gözde dedi ki...

merhaba, ayakkabıların harikaa :) güle güle kullanırsın umarım. Buarada senin "dikizleyenlerden" biri oldum bende. çok hoş blogun :)

deniz ışık dedi ki...

gayet başarılı bence.

Melisa dedi ki...

Yok bi tanem ben senin kadar tatlı dilli değilim mühü :( Ayyyy hem o senin bal köpüklüğünnnn :)))) <3

*SİMONE* dedi ki...

evde 1.78 dışarıda 1.80 :D artık accık giyiyorum ama bunların topuğu çokmuş :/ bu kadarı imkansız gibi :D yaa tam da şunu okurken çay içiyor olmam tesadüfmüdür nedir ki :P

Tofan dedi ki...

sabah sabah şirkette keyfimi yerine getirecek bir yazı buldum :))) hayırlı olsun

LEYLAnın KAHVE DÜKKANI dedi ki...

ah ah şu donut işi fena, üniversitedeyken bir ara beni de sarmıştı, sabah-öğle-akşam insanın sürekli yiyesi geliyor... ayrıca ben 5 yıl öncesine dek spor ayakkabıları ayağından çıkarmamış , 5 yıldır da topuklu ayakkabıları ayağından çıkarmayan biri olarak şunu önerebilirim ; 3-4 gün uyku saatleri dışında sürekli topuklu ayakkabı ile gezersen ve bugünlerin ardından "aman ayaklarım ağrıdı giyemem" mızmızlanmalarına düşmezsen 1 haftaya kalmaz topuklu aykkabı şahı olursun. en azından bende böyle olmuştu ;)

hitman-3 dedi ki...

Donut bomba valla yanında bir de sutlu kahveyle ne gider yaa :) ben hic böyle fındık parcaciklisini gormemistim, insan tek basina mi yer yahu :))

Noni dedi ki...

Uzun uzun yıllar önce seninle gereksiz bir polemik yaşamıştık Ella bilmem hatırladın mı beni... Senin blogunda benimle ilgili yazdığın şey canımı yakmıştı, beni hiç tanımadığın halde yargılamana üzülmüştüm, belki ben de gereksiz bir tepki göstermiştim bu duruma, şimdi olsa o kadar tepki göstermek yerine daha farklı bir şekilde üzüntümü iletirdim...
Beni daha farklı tanımış olmanı isterdim doğrusu, bunları yaşadığımız için üzgünüm...
Neyse bu günah çıkarmadan sonra esas diyeceğim o ki bloglarda gerçekten güzel dostluklar kurulabiliyor, 6 senedir blog tutuyorum ve blogum bana sayısız dostluklar kazandırdı.
Bir gün yolun İstanbul veya Moskova'ya düşerse lütfen çekinmeden bana mail at olur mu? Seninle oturup bir kahve (gerçi şu aralar kahvenin yerini süt almış durumda :)) içip eski günleri gülerek yad etmemizi isterim :)
Sevgilerimle...

éLLa Ç. dedi ki...

*Gözde merhaba :) tesekkur ederim. hosgeldin :)

* deniz isik mersi cInIm :p

* Melisa ahaha ne guzel bir tabir öyle bal köpugu :) cok sekersin ya sen

* SIMONE vaoovvv maasallah manken gibiymissin. Harika bence herkesin isteyipte sahip olamadigi bir boydasin, kiymetini bil bence. Afiyet bal seker olsun.

* Tofan ne mutlu ne mutlu :)

* Leylanin kahve dukkani, ya ben bir turlu vazgecemiyorum duz taban ayakkabilardan. denemesine deniycem ama yolda yururken aklim cikiyor dusucem diye. bir de isvecin yollari genelde karli buzlu olur o yuzden daha da riskli oluyor haliyle. surekli yere bakarak yuruyorum bu kezde karsidan cok komik görunuyorum napicam bilmiyorum acikcasi bakalim .)

* hitman-3 ben cayi tercih ediyorum kahveyle aram yok :) findik degil o parcaciklar cikolata :) elimde olsa da herkese donut göndersem yorumla beraber :)

éLLa Ç. dedi ki...

Noni noni nonii, hatta ne diyordun "noniikk noniikk" haha :)) seni unutmam mumkun mu :)
Yorumun beni nasil mutlu etti anlatamam, o polemik buradaki ilk ve son polemigimdi ve gercekten seni hic tanimamis olmama ragmen cok uzulmustum, cok icerlemistim.
blogumu o zamanlar daha yeni acmistim kimsecikleri de tanimiyordum. sen kendine belli bir kitle edinmisdin. O polemik oldugunda beni öyle bir paraladin ki bir ay kendime gelememistim. Noni fanlarinin saldirisi da cabasi hahaha :))) simdi senin de dedigin gibi dusunuyorum da gercekten bayagi bir abartmisiz durumu. Mesela ben o gun asiri derecede hassiyet göstermisim, fazla duyarli davranmisim. Muayyen gunumdemiydim neydim artik bilemiyorum :) Aslinda normalde bu kadar önyargi ve kavgaci bir insan degilimdir. Neden öyle oldu hatirlamiyorum. elestirirken ismini vermemistim ama senin yazdigin bir post acikca savas ilan ettigimizi göstermisti. hey gidi hey.
Ama durust olmam gerekirse o aralar bana en dogal, en samimi ve en komik gelen blog senin blogundu.(gercekten). Olaylar kontrolum disinda gelisti.
Onca zamandan sonra buraya gelmen bunlari yazman o kadar olgun ve takdir edilesi ki Noni, cok cok mutlu ettin beni. Ben de kendimi sana yeterince ifade edemedigimi dusunuyorum. Guzel bir baslangic yapamadik belki ama sonrasi guzel olabilir :) Hafizamdan hic kazinmayacak komik bir animiz var cunki seninle. Olurda bir gun Istanbul'a yolum duserse, sen de orada olursan tabiki görusmeyi cok isterim :) Sevgiler benden.

Noni dedi ki...

Ay cevabını görünce nasıl mutlu oldum anlatamam Ellaaaa :) Kaç gündür girip bakıyorum cevap yazdın mı yazmadın mı diye hop oturup hop kalktım vallahi kihh kihh :) Şimdi çok ferahladım, gerçekten içime dert olmuştu bu gereksiz polemiğimiz, ama şimdi çok mutluyum sen de aynı olgunlukla yaklaştığın için çok teşekkür ederim!
Kocaman sevgilerimle!!!

Ağzı kulaklarında Nonik :)

éLLa Ç. dedi ki...

Noni'cim isten gucten anca vakit bulamadim bloga girmeye, özur dilerim :( tekrar o sevecen, insanin icini isitan blogunu okumak icin sabirsizlaniyorum. :) bu aksam cok sIkIntIlI seyler yasamisdik, bi yakinimiz rahatsizlandi hem de dugunun tam ortasinda. Ama yorumunu görunce hepsi silindi gitti kafamdan keyiflendim. :)

ZeyneP dedi ki...

Hatun ayakkabı anlatmış ben donut dışındakileri resetledim. Hamileyim ve haftalardır donut aşeriyorum. Eskişehir'de yok. Dunkin Donut vardı Ankara'da, haftasonu gider alırım diyodum; Türkiye pazarından çekilmiş adamlar. Şimdi sen de bööle ısırmışsın ya güzelim donutı... Hifff... Bana donut buluuuuuaaaağğğğnnnnn ):
Bu arada blogunu çok sevdim (:
Sevgiler

Occo kinglord nambırvan dedi ki...

YA DONUT GÜZELMİŞ DİYECEKTİM AMA HERKES SÖYLEMİŞ ZATEN

BEN SANA ADRESİMİ VERSEM SENDE BANA BİKAÇ KUTU YOLLASAN NASI OLUR? GÜZEL OLUR

BU ARADA BENDEN ÜSTTEKİ YORUMA AYYNEN KATILIYORUM