1 Ocak 2012 Pazar

Bu sarkiyla evliyim..



Bir isteğim var sadece senden,
Onun kokusunu al getir,
Onun saçlarını al getir,
Hatta mümkünse onu al getir bana rüzgar.

[Cemal Süreya]



26 yildir gelmeyen aski 2012'den beklemek pek mantikli gelmese de, umut fakirin ekmegiymis iste..

Romantik miyim bugun ne?
bence öyleyim.
Bu sarkiyi dinleyipte aska özlem duymamak elde mi?
bence degil..

Not : 2011 yilinda bana katlanip yalniz birakmayan herkese cok tesekkur ederim. Hepinizi cok seviyorum ve ayni sabri 2012 de de göstermenizi diliyorum canlarim.

öptum bye.<3

16 yorum:

biricitconsungunlugu dedi ki...

mutlu yıllar bende 29 yıldır beklıyorum bakalım 2012 getırecek mı :))
umarım hakettığın aska kavusursun:)

u.aydin dedi ki...

Sana katlanmamak mümkün olmayacak galiba.askerlik sinir ötesi.canım yeni yılın sana öncelikle yeni yeni bir ask,sonra da sağlık,mutluluk,başarı getirmesini diliyorum.sevgiler.

Sycorox dedi ki...

Mutlu yıllar Ella ^^

nini dedi ki...

yeni yıl sana sürpriz birini getirir umarım...^.^

Adsız dedi ki...

Güzelsen ,değerlerin varsa şu hayatta tertemisse yüreğin aşk kelimesinin içi doluysa yüreğinde zor bulursun o aşkı

birdelisevda dedi ki...

Ayaklarını yerden kesecek aşk seni senden çok seven biriyle sana gelsin:)
Öptüm:*

sophie'nin dünyası dedi ki...

aşk mı, eş mi, iş mi, bilmem ama iyi bir şeyler getirsin bi zahmet 2012. ayağını denk alsın azıcık :))

enes dedi ki...

Sevgili 2012...

Senden bir dileğim var ama üç tane sayılır hepsini toptan perakende servis etsen de olur ama kargosu sizden olsun ödemesi bizden.Herkes gibi mutluluk,huzur ve aşk üçgeninin hipotenüsünde kalmayı sinüslerimin cosiniüslerimin olmasını eğer uslu bir çocuk olursam şirinleri de görmeyi diliyorum..

Dilekler Bakanlığına
İmza

Cylia dedi ki...

lovely picture girl!

Missbone dedi ki...

2012'nin en büyük, en tutkulu, en güzel aşkı seni bulsun Ella.:)

crispy dedi ki...

benimki de 26 yıl geldi .15 yıldır benimle ,geç gelsin tam gelsin hemen gelsin

éLLa Ç. dedi ki...

* biricitconsungunlugu tskler sana da mutlu yillar sekerim. insallah sen de kavusursun :)

* u.aydin bilmukabele. cok tsekkur ederim guzel dileklerin icin. sevgiler benden.

* Sycorox Sana da mutlu yillar seker <3

* nini ayay ne guzel söyledin insallah tatlim.

* Adsiz söylediklerine hakvermemek mumkun degil.

* birdelisevda aminnnnnnn. savol bebisim ben de öptum :*

* sophie'nin dünyasi dimi ya guzel seyler olsun artik hayatimizda hakettik bence.

* enes olaya sadece 2012 olarak odaklanirsan sözlerinde haklisin ama bizim kastettigimiz sey gelecekten ve yarinlardan olan bekletimiz. Umut dolu olmanin kime ne sakincasi var ki. Evrene olumlu msj göndermekte fayda var :) Hem Rabbimiz her zaman kullarina cömert davranmistir, dileyin dileyebildiginiz kadar.

* cyla tenk yu bebisim.

* Missbone bi seyi kirk kisi söylerse gercek olurmus kirk kisiye az kaldi ha gayret diyorum :))
saka bi yana senin agzini yirim beeeen bonbonum :) insallah.

kuccukkurba dedi ki...

umut fakirin ekmeği derler bilir misin ellâ =p
ben de o aşkı ha bu gün geldi ha yarın gelecek diye bekleyenlerdenim demekki beklemeyle de olmayacak o yüzden icraate geçmek lazım sanırım bilemiyorum =)
umarım musmutlu bir yıl olur senin için, tüm kötülüklerden uzak;)

Küçük Şeyler dedi ki...

parcaya bayildim, sulugozum zaten bu aralar, buda ustune tuzu biberi oldu:)
Insallah sevmek, sevilmek 2012de seninle olur !
Sevgilerimle
Kiymet
http://kucukseylerr.blogspot.com/

crazywomanrosemary dedi ki...

mutlu yıllar ella cım..:))

prestiti on line dedi ki...

your shoes are beautiful and very elegant. I like your style.
Sara M.