28 Ocak 2012 Cumartesi

Feriha, Emir, Dilberay, Gülsüm. Fazla tv izledim devrelerim yandi !



Cuma geceleri bir sey yazmayimda beni disarda sanip aslinda ne kadar sosyal bir kisilik oldugumu anlasinlar diyenlere inat gireyim gögsumu gere gere blogirlarima selam cakayim dedim.. Evet canlar, ben cayini demleyip cekirdek citleyerek Feriha'yi izleyen bir kezbanim. Kuul olmak adina "ayyy ben turk dizilerini izlemiyoraaam, cok banaal" diyip aslinda hepsinin senaryolarina vakif olan kocerolardan degilim, en azindan cizgimiz belli bizim diimii.
Ama ne yalan söyleyim daha dune kadar $u sacma diziden ne anliyorsunuz diyen ben bugun kendimi "Emir mi daha yakisikli Levent mi" konusunda hararetli bir tartisma icinde buluyorum. (Levent'i tek gecerim haha :p ) Ya da bu Gülsüm'de ne gerizekali kizmis, bunun neresi köylu, neresi saf temiz kiz? icti icti herifin koynuna girdi falan diye kaptiriyoruz böyle kendimizi :) elimde bir örgum eksik onu da en kisa zamanda bir iplik alip telafi edicem. Emekli teyzelere döndum iyice..

Dilberay'i tanir misiniz? Hani $arki söylediginde gök gürüldüyor sandigimiz guzide sanatcimiz. Maasallah sesinin oktavi kacsa artik bir bagiriyor 8.9 siddettinde deprem oluyor sanirsin, yeri gögu inletiyor kadin. Gecenlerde tesadufen onun Cuneyt Özdemir'le olan bir videosunu izledim, belki siz de görmussunuzdur. Izleyince cok guldum. Ama benim guldugum sey videodaki yanlis anlasilmadan cok Dilberay'in o kalin ses tonuyla " Zorunda miyim? " demesiydi ki beni benden aldi. Aslinda tek bir kelimeyle olayi cözmus kadin. Zorunluluk diye bir kavram olmasa hayat cok daha yasanilabilir bir yer olurdu. Takildi simdi dilime O'na buna herkese ayni sesi tonunu taklit ederek " zorunda miyim?" diyorum :)

Hadi simdi hep birlikte söyleyelim; butun sIkIntIlari, aksilikleri, tasalari cekmek ZORUNDA MIYIZZZZ?????



hahaha her geceeeeeee ruyamda isin ne senin hep seni görmek zorunda miyimmmm :)))))))

iyi haftasonlari canlar. arrideverci.

24 yorum:

çitlembik dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Milena dedi ki...

evet ya bence de Levent:)hiç vakit kaybetmem evlenirim feriha yerinde olsam..haha yalnız ne bomba olur feriha emiri bırakıp yok y ben bunla evlencem dese..kıyamet kopar valla:)

çitlembik dedi ki...

burda krize girmek üzereyim ella gece gece ahahahaha levent ya levent!! D:D:D:D

éLLa Ç. dedi ki...

citlembik yaa yarim saattir dusunuyorum burda, taner kimdi diye Allah seni napmasin. google'den bile arattirdim Levent gercek adi mi acaba ki diye :))))))))) ama sayende adini ögrendim adamin ortaya fotolari falanda cikti oyoyoy yani hahaha :)))

* Milena hayirrrrrrrr ya yakismiyorlar Levent'le, olmasin onunla banane banane. !

zeynep dedi ki...

Ahah ben sana göndereyim canım 2 adet yün atkı örer sıcak sıcak takarsın:)
Latife tabi ki dizi izleyince kıro olunmuyor da geçen hafta bir avm de öyle bir geçer zamanki dizindeki iki kız kardeşi tamda dizi saatinde alışveriş yaparken görüncesi kendimi biraz kötü hissettim :)

Melisa dedi ki...

Bi de bu Levent'i Cemile'nin oğlu Osman'a benzetiyolar Ellam buna ne diyosun? :))

MODAVESAİRE dedi ki...

valla yarılıyorum düşündükçe kadının dediğini:)) arada bir alakasız zamanlarda aklıma geliyo böyle şeyler. alakasız yerlerde, zamanlarda sosyal çevrede kendi kendime gülüyorum yaaw:))

Zift dedi ki...

Fuu Ella çe duydunmu feriha yeni bölümlerde şarkı çıkarıyormuş! Adı da ''babaa beniii okulaa göndeeerr''miş ;)

weba dedi ki...

Ya o video beni öldürüyor. :D

duygusworld dedi ki...

bu dilberay ablaya kopuyorum bitiyorummmmmmmm bana göre yilin gafiydi bu olay :D

zelis dedi ki...

emiri taniyorumda levent kim yaa:))aa ben niye fransizim hayret:)yok ama bende elimde cayim cekirdegim dizi izleyen jenerasyondanim:P
dilberayin videosunu görmüs ve cok gülmüstüm:)

Missbone dedi ki...

Levent sizin olsun kızlar, emiri bana verin yiihuuu! :)

New York Turca dedi ki...

Okan bayulgen de izlemistim o ses tonuyla zorunda miyim dedikce cuneyt ozdemir nasil tirsti :)

Sycorox dedi ki...

haha gülsüm fena ya, kuruldu villaya :)

Dilara AKSOY dedi ki...

İkisini de beğenmiyorum desem?

Diziye gelince buhranlı dönemlerin teselli ikramiyesi gibi...

Sıkıldıkça izlenilesi, sıkıntı geçtikçe bela okunmayı hak eden bir dizi bence. :)

Giz dedi ki...

Her şey Cuma akşamları eve yorgunluktan yarı baygın gelip kendimi tv başına atmamla başladı, geçen sene uzaktan fragmanlardan az çok biliyordum ama son 3 aydır ben de açık açık izliyorum Feriha’yı :) kıza kıza izliyorum bazen senaryoya bazen de Feriha’nın odun abisine çıldırıyorum ama dizinin tuhaf bir takip ettirici havası var, özellikle sisterımla ben de sık sık Emir mi Levent mi tartışmasına giriyoruz canım, ama o Emir’ci ben Levent’ci hehe :p Gülsüm’ün sözde masum & mahsun havası beni de sinir ediyor, bile bile gitti ölene kadar içip adamın koynuna girdi cırk cırrk cıııırk, bak Feriha’cığa 1,5 sene oldu masum masum flörtleşiyo hıııh :p

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Canım ilgine alakana çok çok teşekkür ederim.. Eliften haber alamayınca merak ve korku sardı bedenimi, biz onunla arkadaş, dost olduk.. Çok arıyor gözlerim onu.. Kararına saygım sonsuz ama ne oldugunuda acayip merak ediyorum.. Umarım tez zamanda mail falan atar bana :/

Neyse sağlıgı sıhhati yerinde olsun eşi ile mutlu olsunda varsın blog dünyasından çekilsin sorun değil..


Tekrar teşekkür ederim sana, Allah razı olsun sağolasın..

Bu arada twette mentionda gönderiyorum sanırım onlarda ulaşmıyor sana, bir zahmet beni izlemeye alsan süper olur hacı, bacı :)

éLLa Ç. dedi ki...

* zeynep Istanbul'da yasamanin guzellikleri iste, her an karsina bir unlu cikabilir :) ah ah levent'in bi alisveris merkezinde karsima cikmasini hayal ediyorum daa super olurdu zannumca :)

* Melisa bilmem hic aklima gelmezdi böyle bir zeusla minnik bi yavrucagi kiyaslamak. ilginc.

* MODAVESAIRE aynen aynennnnnnn :)))))))) hem de cok alakasiz zamanlarda geliyor akla diimi aptal aptal siritiyorsun sonra :)

* Zift ahaha haketti valla feriha hepsini. mustahak :)

* weba sahane ama dimi :)

* duygusworld yilin en sevimli gafiydi evet :)

* Zelis canim tanimaman cok daha iyi. simdi benim icin hayat ikiye ayrildi Levent'ten öncesi ve Levent'ten sonrasi ahahaha tamam ya abarttim :) herif cok yakisikli ama.

* Missbone al aman tepe tepe kullan bebe o daha yasi tutmaz bana :)

éLLa Ç. dedi ki...

* Newyork Turca adam ciddi ciddi korktu yalniz :)) durumu komiklestirinde o zaten.

* Sycorox ay bi de demiyordu yatakodasina gecince biz köyden geldigimizden beri yer yataginda yatiyoruz diye hahaha embesil ya, ne diye söyluyorsun ki cocuga :))))))

* Dilara AKSOY iste bak o fikrine katiliyorum, ben bunaldikca dizilere sariyorum :)

* Giz ben de izlemeye baslayali 2 ay falan oldu, hep annemin yuzunden. diziyi izlemedigim halde her gun gelip gidip anlatiyordu söyle oldu böyle oldu diye, en sonunda beni de alistirdi :) ama dedigin gibi gercekten takip ettirici bir yönu var, ne buldugumu bende bilmiyorum hatta bayagi bir sacma geliyor senaryosu falan ama ilerki bölumleri de izlemeden edemiyorum. cok enteresan bir durum. Zevklerimiz ayniymis seninle ama sen Levent'ini bulmussun zaten Giz'cim cik aradan, o benim ! :) ayyyyy hic sorma ya ben gunun hatta butun haftanin stresini GUlsum'un uzerine bosaltiyorum. :D

* pembeesinti sekerim ev bark kurmakla ugrasiyor suan kendisi inan ben bile dogru durust görusemiyorum. o da ben de cok yogunuz. hayatini bir yoluna koysun eminim sizinle irtibata gecektir. twitter adresini kopyala canim buraya. ulasirim o zaman. öpuyorum.

balböcükleri dedi ki...

ay yok bence emir yeeeeea ayrıca dilber aplamıda çoook severim hele hapiste parmaklık ardında programı var ölüyoruuuuuuuuuuuum:))))))

Urfa Tutkunu dedi ki...

Video komik olmuş gerçekten =) Sevgili Ella, e.n.k.'in bloğunu bulamıyorum. Kankası olarak sana sormak geldi aklıma. Bloğu mu silindi?

Modafobik dedi ki...

Haha resmen içimi dışıma dökmüşsün ahahaha! *İçimi dışıma dökmek de neyse allam :P*

Şantiyenin Gülü (Tender Lady in the construction site) dedi ki...

ay bu videoyu çok önce izlemiştim kırılmıştım gülmekten geçen gün kardeşime zorundamıyım kelimesini kullanmam gerekince hatırladım yine koptuum yaa videoyu da arıyodum iyi oldu :)

éLLa Ç. dedi ki...

Urfa Tutkunu evet maalesef sildi blogunu .