12 Şubat 2012 Pazar

Her zaman FARKLI AÇIDAN bakmayi deneyen biri vardir.



Yorgun argin, ü$ümü$ bir sekilde eve girersin. Ayakkabilar alelacele cikartilir, canta bir köseye firlatilir, evin sicak esintisi yuzune vurur.. Ocakta buhari tüten cayin, masanda yiyecek ekmegin, yaninda da bir tutam anne sefkatin varsa hayat bir muddet icin yasamaya deger görunur gözunde... Bir de bu sicak yuvanin disina cikmaya gör.. Kaseti basa sarmak gibi dusun.. Uykunun en tatli yerinde calarsaat calar.
didididit didididitttt. hoooop bes dk daha ertele. Sonra yine dididitdididit 5 dk daha.. 5 dk daha.. Alelacele ustunu giy, kapidan cik buz gibi soguk ayaz carpsin yuzune. Otobuse kos, ise yerine kos.. calis calis calis... Is yeri soguk, disarisi soguk. Ü$ü, Ü$ü.. Sonra termometreye kufret. Calis calis, sonra yine ü$ü yine küfret..

Ne zaman dibim donsa ayilari dusunur, ayilari yad ederim. Bak yine "ayilaarr, ayilaaaarrr simdi gözumde canlandilarr". Bu hayatta ayilar kadar zeki, ayilar kadar keyfine duskun baska bir canli daha mi var sorarim size? Sogukta karda kI$ta kI$ uykusuna yat, yaz gelip ortalik senlenince kalk, ohhh kebap valla. Ki$In kasvetinden kurtulan onlar, sogukta donmayan onlar, armudun iyisini yiyen yine onlar.. Bu hayatta ayilarin hayatina imrendigim kadar hic bir seye imrenmemisimdir..

Hep söylerim bu Isvec'liler akilli adamlar diye. Cocuklarina Ayi ismi verecek kadar akillilar hem de.. Bunu baslarda cok yadirgamistim ama simdi cok zekice buluyorum..Bizde Aslan nasilsa onlarda da Ayi ismi öyle iste..
Cok önemli bir is adami geliyor mesela "Merhaba Ayi bey, bugun nasilsiniz?. Oooo Ayi'cim bu ne $IklIk böyle" falan diyorum.. Bunu Turkiye'de söylesem 99 yerimden bicaklanirim, aksam ezanina kalmadan da cenaze namazim kilinirdi herhalde. Bakis acisi denen sey nemenem bir sey aslinda.. Tehlikeli isler bunlar..



Ama yine de her zaman FARKLI acidan bakmayi deneyen biri vardir su hayatta. :) At gözluklerini ara sirada olsa cikarip arkasini önunu, sagini solunu görerek yasamasi gerekir bazen insanin..

Sahi ayilar kisin uykusunu alinca, yazin hic uyumuyorlar mi?




Gunun sarkisi : Yalnızlığım yollarıma pusu kurmuş beklemekte
Acılar gözlerini dikmiş üstüme nöbbette..

11 yorum:

♥Nilays World Fashion♥ dedi ki...

ayiciginaa bayildimm ellacimmmm:)

Adsız dedi ki...

belki bir gün isinden bahsetmek istersin , tam olarak ne yaptigini.... cok güzel olur :)

éLLa Ç. dedi ki...

Nilays o ayicigim turkiye'deki evde kaldi bayagi özledim :)

Adsiz onun icinde genis capli bir yazi dizisi yapmayi dusunuyorum. O kadar farkli islerde calistim ki, anlatsam roman olur. Her milletten insanla icice oldum tipki bir kultur mozaigi gibi :)

Ayshenur dedi ki...

yanlızz suan aynı beni anlattı bu ilk paragrafların,buz oldum geldim cantamı frlattım kostum annemin kollarına ama hayat hala cekilmez:S

khaleesi style dedi ki...

Merhaba blogunu yeni kesfettim
Bende beklerim bloguma
Sevgiler
Uyenim,takipteyim
Duygu

matias dedi ki...

usu usu nereye kadar?
:)

semaca dedi ki...

oyuncak ayımı hatırladım...onsuz olamamamı...demek bacak kadarken öğrenmişiz ayı sevmeyi :))) dolunayı kastettim canım, kızmayın hemen...hem aslanların canı varda ayıların yokmu zaten :))) sevgiyle

D!mple Rock dedi ki...

Şu Model'in sözler vazgeçilir gibi değil.

Ahu Ünsal dedi ki...

o sabahlıktan bende de var: ) sevgiler
ahush.blogspot.com

éLLa Ç. dedi ki...

Ayshenur hepimiz yaptigi gunluk bir sey aslinda bu :)

*khalesi style hosgeldin :)

*matias dimi :)

*semaca haha dogru söze ne denir :)

* D!imple Rock sözlerin modele ait oldugunu bilmiyordum.

* Ahu unsal aa negzel :) sevgiler benden

Tuğba tuğba dedi ki...

Bayıldım sana:)))